استارت آپ

آغاز فعالیت شرکت بین المللی ماکسیم در ایران

بازاریابی سیاسی - استارتاپ نیوز: با ماکسیم، وقت رفتن است! این شعار اصلی تاکسی آنلاین ماکسیم است که با ورود به بازار سرویس درخواست خودرو اینترنتی ایران در ...

ژاکلین یعقوبی، ستاره جدید سینمای ایران

بازاریابی سیاسی - استارتاپ نیوز: ژاکلین یعقوبی ستاره جدید و خوش چهره سینمای ایران با بازی در یک فیلم کوتاه محلی یک شبه راه صد ساله را طی کرده است. این ...

پتانسیل بالای کارآفرینی بازار فناوری اطلاعات برای صاحبان ایده و خلاقیت

بازاریابی سیاسی - مدیرعامل یک شرکت فناوری اطلاعات اظهار کرد: صاحبان ایده و خلاقیت که به دانش مرتبط ، تسلط دارند برای ورود به بازار فناوری اطلاعات تردید به خود راه ندهند چرا که این عرصه پتانسیل بالایی در جذب کارآفرینان و صاحبان ایده و خلاقیت دارد.

استارتاپهای ایرانی هزار میلیاردی شدند

بازاریابی سیاسی - استارتاپ نیوز – پرویز بابایی: آژانس تاکسی آنلاین اسنپ با رسیدن به ارزش تقریبی 1300 میلیارد تومان در صدر با ارزش ترین استارتاپهای ایرانی ...

درآمد 440 تومانی تاکسی آنلاین اسنپ در هر سال

بازاریابی سیاسی - استارتاپ نیوز – پرویز بابایی: همزمان با اغاز فعالیت تاکسی آنلاین اسنپ در قم ، سفرهای درون شهری توسط اسنپ از مرز 700 هزار سفر در روز گذشت. ...

همایش «استارتاپ اربعین»سبب به ثمر رسیدن ایده‌های خلاقانه می‌شود

بازاریابی سیاسی - سخنگوی ستاد مرکزی اربعین برگزاری همایش «استارتاپ های اربعین» را نقطه عطف ایده‌های فرهنگ عاشورا برشمرد و گفت: این همایش سبب به ثمر نشستن ایده‌های خلاقانه می‌شود.

نخستین رویداد استارتاپی «ایدوکا»

بازاریابی سیاسی - نخستین رویداد استارتاپی ایدوکا (استارتاپ گردشگری) ، 8 تا 10 آذرماه با هدف تقویت روحیه ایده‌پردازی، ترویج گفتمان کارآفرینی و جذب سرمایه‌گذار با تکیه بر توانمندی‌های بالقوه استان لرستان در دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد برگزار می‌شود.

برگزاری دومین دوره دورهمی منابع انسانی استارتاپها توسط شتابدهنده دیموند

بازاریابی سیاسی - استارتاپ نیوز: شتابدهنده دیموند دومین دورهمی منابع انسانی استارتاپها را با محوریت چالش روابط بین استارت‌آپ ها، کارمندان و کارجویان برگزار ...

ضرورت قراردادنویسی در استارتاپها

بازاریابی سیاسی - ستاره ایوبی: فرایند یک استارت آپ موفق این طور شکل می گیرد که افراد در مورد چند ایده با هم به گفتگو می نشینند ، یکی از ایده ها را انتخاب ...

فراخوان شناسايي استارت‌آپ‌هاي پستي

بازاريابي سياسي - مديرعامل شرکت ملي پست گفت: فراخوان شناسايي ايده‌هاي استارت‌آپي پستي در حال آماده‌سازي است تا با در ...

دورهمي بزرگ استارت‌آپي همدان

بازاريابي سياسي - قسمت اول تدنت - دورهمي بزرگ استارت‌آپي همدان روز پنج‌شنبه 16 شهريور‌ماه 1396 از ساعت 17 تا 19 در دانشگاه صنعتي همدان برگزار مي‌شود.

دوره دوم شتاب‌دهي جاويدان آغاز شد

بازاريابي سياسي - رامين عبدي، موسس شتاب‌دهنده جاويدان از آغاز دوره دوم پذيرش استارت‌آپ‌ها خبر داد.

استارتاپ “لينک شو” آژانس بازيگر يابي آنلاين

بازاريابي سياسي - استارتاپ نيوز: “لينک شو” نوعي آژانس بازگير يابي آنلاين است که بازيگران و هنرجويان سينما و تئاتر را به کاگردانان، فيلمسازان و ...

استارت آپ (Startup) چيست؟

بازاريابي سياسي - اين روزها شايد شما هم در محافل مختلف راجع به استارت آپ ها و کسب و کارهاي نو پا که از يک دفتر کوچک پس از مدتي تبديل به ...

10 مکان براي پيدا کردن ايده‌هاي استارتاپي

بازاريابي سياسي - ايده هاي استارتاپي خوب، يک ويژگي مشترک دارد و آن اين همه ي آن ها سعي مي کنند تا يکي از مشکلات روزمره ي مردم را حل ...

در هر شروعي اين 4 راهکار به داد شما مي‌رسند

بازاريابي يک استارت‌آپ فناوري بسيار چالش‌برانگيز و هزينه‌بر است. چهار راهکار ارائه‌شده برخي از فعاليت‌هاي قدرتمندانه را نشان مي‌دهد که در هر کسب‌وکار جديدي بايد آن‌ها را در نظر گرفت

يک طرح بازاريابي ساده براي استارت آپ ها

يک طرح بازاريابي جزئيات مربوط به نحوه تعيين اهداف شرکت را مشخص مي‌کند. اين طرح فعاليت‌هاي بازاريابي را با اهداف بازاريابي و استراتژي پيوند مي‌دهد و براي اطمينان از تمرکز و مسير درست شرکت ضروري است.

ساير مطالب