بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

مقالات بازاريابي

تبلیغات محتوایی چیست؟

سیاست و بازاریابی - صنعت بازاریابی و تبلیغات برای ابداع و معرفی یک سرواژه یا اصطلاح جدید در هر شبی که صبح می‌شود بسیار بدنام است. برخی از ...

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

سیاست و بازاریابی - Vincent J. Kellsey که مؤسس شرکت معتبر Direct Selling Women Alliance در زمینه فروش مستقیم و بازاریابی شبکه ای ...

چهار دلیل برای توسعه خط محصول

سیاست و بازاریابی - توسعه خط محصول یک استراتژی مهم رشد برای آن دسته از کسب و کارهای کوچک در نظر گرفته می شود که در پی افزایش درآمد یا سهم از ...

راهنمای جامع بازاریابی B2B

سیاست و بازاریابی - بازاریابی B2B به‌دلایل مختلف با بازاریابی محصولات مصرفی متفاوت است؛ زیرا مشتریان محصولات دلخواهشان را براساس معیار سودآوری و منافع بالقوه انتخاب می‌کنند.

ایده‌‌های ارزان بازاریابی برای رونق کسب‌وکار

سیاست و بازاریابی - کسب‌وکارهای نوپا عموما به دلیل نداشتن بنیه‌ی مالی کافی، نیازمند شناخت روش‌های کم‌هزینه‌ی بازاریابی هستند. ایده‌ها و روش‌هایی که در عین هزینه پایین، کمک می‌کنند تا به چشم مشتریان بیایید.

12 ایده برتر برای نمایش محصول

سیاست و بازاریابی - نمایش محصول، هنر و علم ارائه محصول به شیوه ای جذاب، برای جلب توجه و نفوذ در ذهن مخاطبان به منظور فروش بیشتر است. این ...

چگونه ارزش برند خود را محاسبه کنیم؟

سیاست و بازاریابی - یک برند در واقع چقدر ارزش دارد؟ در شرکت هایی که با محدودیت بودجه روبرو هستند، چطور باید در رابطه با اهمیت و ارزش مادی که ...

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

سیاست و بازاریابی - رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد اکثر مدیران سایت‌ها آرزو دارند که در رتبه‌های بالای موتورهای جستجو قرار گیرند، زیرا این ...

نقش هدایای تبلیغاتی در برندینگ

سیاست و بازاریابی - می‌دانید چرا با شنیدن اسم بنز بلافاصله یاد ماشین‌های لوکس و باکیفیت و قدرتمند می‌افتیم؟ با دو پرسش شروع می‌کنیم: برند به ...

اینستاگرام چگونه پشت فیسبوک پنهان شده و میلیاردها دلار پول پارو می‌کند؟

سیاست و بازاریابی - فیسبوک به‌عنوان شرکت مادر اینستاگرام با نظارت و بررسی ارگان‌های بین‌المللی مواجه شده؛ به‌طوری‌که فعالیت این شبکه‌ی اجتماعی زیر ذره‌بین قرار گرفته است.

بهترین و بدترین کمپین‌های برندینگ 2018

سیاست و بازاریابی - برندها هر سال میلیاردها دلار برای کمپین‌های تبلیغاتی هزینه می‌کنند اما این دلیلی بر موفقیت آن‌ها نیست. در سالی که گذشت، کمپین کدام برند‌ها بهترین بوده‌اند؟

بررسی آیفون XS و آیفون XS Max اپل از منظر وب‌‌سایت‌های معتبر فناوری

سیاست و بازاریابی - اپل 9 روز پیش از گوشی هوشمند آیفون XS و آیفون XS MAX رونمایی کرد. اکنون دو گوشی یاد شده به دست معتبرترین وب‌سایت‌های فناوری دنیا رسیده و مورد بررسی قرار گرفته است.

پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

بازاریابی سیاسی - ساختن یک برند با ارزش افزوده در دنیای رقابتی امروز نیازمند خلق یک استراتژی یکپارچه و موثری است که شامل تبلیغات، ...

چهار p بازاریابی

بازاریابی سیاسی - بازاریابی چیست؟ تعریفی که بسیاری از بازاریابان هنگام شروع این صنعت چنین تعریفی از بازاریابی یاد می‌گیرند: بازاریابی ...

چطور در 6 گام به اعتراض ها پاسخ دهیم؟

بازاریابی سیاسی - برخی از فروشندگان تصور می کنند اعتراض مشتری یا مراجعه کننده بد است، اما باید گفت این دسته از فروشندگان تصویر بزرگتر یا ...

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

بازاریابی سیاسی - Vincent J. Kellsey که مؤسس شرکت معتبر Direct Selling Women’s Alliance در زمینه فروش مستقیم و بازاریابی شبکه ای ...

آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)

بازاریابی سیاسی - مدل آمیخته بازاریابی که بسیاری آنرا با نام بازاریابی 4P می شناسند، ابزاری توانمند است که می تواند به بازار یابان در ...

درباره گروه مرجع در بازاریابی

بازاریابی سیاسی - تصمیم های اندکی هستند که در خلاء و بدون دخالت دادن گروه های دیگر یا هماهنگی با دیگر اثرگذاران و تصمیم گیران اتخاذ ...

مسئولیت های کلیدی یک مشاور بازاریابی

بازاریابی سیاسی - یک مشاور بازاریابی با شرکت های مختلف به منظور ایجاد(تدوین) و اجرای استراتژی های بازاریابی همکاری می کند. این استراتژی ...

برند فراتر از بازاریابی

بازاریابی سیاسی - تصور کنید که در شرف آغاز کردن یک مسافرت به طول تمام سال ها و روزهای باقی مانده از زندگی خودتان هستید. بروشورهایی برای ...

در رابطه با سهمیه فروش بیشتر بدانیم

بازاریابی سیاسی - سهمیه فروش یا هدف فروش میزان مشخصی از فروش است که از یک فروشنده انتظار می رود تا در طی یک بازه زمانی مشخص به آن دست ...

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

بازاریابی سیاسی - تعدادی از شرکت ها، چه کوچک و چه بزرگ، تفاوت های موجود بین برندینگ و بازاریابی را درک نمی کنند. در این مقاله در پی توضیح ...

برندینگ از طریق کارکنان شما

بازاریابی سیاسی - کارکنان شما یکی از مهمترین نقاط تماس برای مشتریان شما هستند. در ادامه چندین مرحله مختلف را برای اطمینان از نحوه ...

سیستم اطلاعات بازاریابی (MIS) چیست؟

بازاریابی سیاسی - چند دور کامل از تحقیقات بازار در یک بنگاه تجاری می تواند هزاران هزار بخش یا مجموعه اطلاعاتی را برای مجموعه شما فراهم ...

بازاریابی ویروسی

بازاریابی سیاسی - بازاریابی ویروسی (Viral marketing)، اشاره به تکنیک های بازاریابی دارد که از خدمات شبکه های اجتماعی و یا فن آوری های ...

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

بازاریابی سیاسی - بازاریابی شبکه‌ای یک مدل کسب‌وکار با 50 سال قدمت است. تصورات نادرست بسیاری در مورد این نوع از بازاریابی وجود دارد که در ...

گیمیفیکیشن چیست؟

بازاریابی سیاسی - گیمیفیکیشن به معنی استفاده از بازی‌ها و تفکرات بازی‌گونه در زمینه‌هایی است که ماهیت بازی ندارند، برای ایجاد تعامل و ...

عناصر یک برند موفق 3 : شخصیت

بازاریابی سیاسی - پیش از هر چیز این موضوع را یادآوری می کنم که در بخش دوم از این مقاله به موضوع شعار به عنوان عنصر دوم اشاره کرده بودیم ...

رویکرد مشتری محور نسبت به تحقیق بازار

بازاریابی سیاسی - همچنان که بازاریابان تمایل به مشتری محور بودن دارند، متخصصین فعال در حوزه تحقیق بازار هم باید به همین استاندارد پایبند ...

نظریه ارتباطات (Communications Theory) چیست؟

بازاریابی سیاسی - ما چگونه ارتباط برقرار می کنیم؟ مشتریان اطلاعات را چگونه پردازش می کنند؟ در این رابطه نظریه ها و مدل های مختلف و ...

5 تاکتیک برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال شما

بازاریابی سیاسی - برخی تاکتیک های بازاریابی دیجیتال را هر روزه توسط تیم های بازاریابی می بینیم که برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال کافی ...

ساير مطالب

مروري بر مفهوم عقلانيت در اقتصاد

3 درس مهم از برندهاي بزرگ درباره محتواي تبليغات

اخلاق، نهادها و رشد اقتصادي

خانه پيش ساخته از ديروز تا امروز

حباب قيمت مسکن مي ترکد؟

اقدامات جسورترين شرکت هاي جهان چه بوده است؟

همه راه هاي دريافت وام قرض الحسنه

زمين بازي اقتصاد مسطح شده است

واکاوي معضل بيکاري جوانان و مديريت اشتغال

توليد دانش محور نياز امروز و فرداي اقتصاد ايران

سودآورترين محصولات آمريکايي

باهنر:هاشمي و خاتمي را سران فتنه نمي‌دانيم

چگونه از ايده هاي خوب حفاظت کنيم؟

استراتژي هايي براي افزايش بهره وري يک شرکت

اگر خجالتي هستيد اين مقاله را بخوانيد!

چالش انتخاب مدير عامل براي کسب وکارهاي خانوادگي

تشکر کردن ابزاري خوب ولي فراموش شده!

بايد قدر نعمت امنيت موجود را بدانيم

مديريت استراتژيک دانش، نوآوري و عملکرد

اهميت بازاريابي «شخص به شخص» در عصر حاضر

حلقه مفقوده تنظيم بازار

برقراري روابط تجاري ميان ايران و مصر

خريد خانه و کسري پول

به جاي خانه!

ارتباطات اجتماعي زير سايه آداب اجتماعي

سلام؛ رسمي مشترک در گوشه و کنار جهان

سلامي که سلامتي مي آورد

کارمندان عالي جايگزين ندارند

لطفا توهين نکنيد

مديريت به شيوه استيو جابز، آري يا خير؟

ميز کارتان درباره شما چه مي گويد؟

باهنر:درمان رايگان با کم کردن 10 هزار تومان از يارانه ها قابل اجراست

معرفي برندهاي مطرح جهان(آيکيا)

ويژگي يک طرح بازاريابي خوب در شرايط سخت اقتصادي

راهنماي قدم به قدم اجاره کردن خانه

دستيابي به بيشترين دستاورد با تلاش کمتر

نوآور هستيد يا از اين رقابت دور مانده ايد؟

کارمندي موفق در خانه باشيد

کارآفريني ؛ فرصت يا تهديدي براي رشد اقتصادي؟

پتانسيل دگرگون کننده تجارت دو سوي اقيانوس اطلس

راه و روش موفقيت در مذاکرات مهم

ارائه بازخورد؛ ابزاري براي حفظ هماهنگي و کيفيت بالاي عملکرد اعضاي گروه

کارمندان اين جوري، پيشرفت نمي کنند!

اهميت تمرکز بر تصميمات کليدي در سازمان ها

استفاده از افراد به عنوان کانال هاي جديد بازاريابي

چه کار کنيم تا در خريد سرمان کلاه نرود؟!

پنج راز براي فروش بيشتر

از بي خانماني تا ميليونري در کمتر از دو سال

6 فايده داشتن رويکرد مناسب در محل کار

وصف حال کارمندان غرغرو و نااميد

برنامه اقدام روزانه: ابزار تبديل شدن به فردي کاملا سازماندهي شده

صرف وقت بيشتر با کارمندان، نياز يک مديريت واقعي

گيک ها، پديده نوين دنياي کسب وکار

بررسي واکنش کارمندان در برابر تغييرات سازماني

چگونه تاثير منفي تعطيلات طولاني برکار را کاهش دهيم؟

هفت راز براي شاد نگهداشتن کارمندانتان

کار درست يا کسب منفعت کدام اولويت دارد؟

چگونگي مديريت منابع انساني در دوران رکود

هفت کليد براي داشتن شخصيت مثبت

پوشش رسانه اي منفي چطور مي تواند بر استراتژي شرکت تاثير مثبت بگذارد

چگونه ريسک نوآوري را با تصميم گيري هوشمندانه کاهش دهيم؟

فکر مي کنيد کسي از شرکت شما دزدي مي کند؟

ابزاري قوي براي الهام بخشيدن به همکاران

12 پيشنهاد طلايي براي عملکرد بهتر مغز

چگونه ريسک نوآوري را با تصميم گيري هوشمندانه کاهش دهيم؟

کسب و کار مجازي به سبک چيني

سوالاتي که بايد حتما پاسخ آنها را بدانيد

نکات سازنده و مخرب در تعارض

6 سال نامگذاري پي در پي اقتصادي

خلق يک پيشنهاد با ارزش براي فروش

مزايا و معايب راه اندازي کسب وکار بعد از بازنشستگي

بهره وري مصوبه هاي هيات مديره شرکت ها را چگونه افزايش دهيم؟

از بورس چه مي دانيد..؟

چگونه پولدار سالم باشيم

اين بيماري پول برانداز و راه هاي مقابله با آن را بشناسيد

فرصتي بزرگ در ارتقاي توان داخلي

سهام کدام بانک را بخريم؟

6 ترفند براي ايجاد وفاداري در مشتريان

7 دليل براي ردکردن يک شغل!

شرايط کانديداتوري رياست جمهوري!!

اين حماسه 92 است

تنظيم بودجه خانواده

آيا «خانواده و زندگي شخصي» از «سرمايه داري» جداست؟

مديريت کيفيت خدمات

معماي برنامه ريزي خطي و اقتصاد

چگونه بين کار و زندگي تعادل ايجاد کنيم؟

روش ها و راهکار هاي مقابله با تحريم

4گام مهم براي تحقق حماسه اقتصادي

جاذبه متفاوت گردشگري جهان

آرامش؛ گمشده در معماري شهري

کمک 2 نوآوري به خروج آمريکا از رکود

مديرهايي با حقوق هاي ميليون دلاري!

توصيه يک جواهرشناس به خانم ها:مراقب تقلبي ها باشيد

کمپين يا مبارزات انتخاباتي چيست؟

گام اول در برندسازي چيست؟

در اولويت قرار دادن مشتري به روشي متفاوت

7 راه براي ساختن يـــــک نام تجاري موفق

رژيم هاي بين المللي و پارادايم هاي تحليلي

سالي با دو حماسه بزرگ

چيزهايي که درباره تاچر نمي دانستيد

اما و اگرهاي تعيين رجل سياسي

آغاز رقابت هاي انتخاباتي بدون برنامه اقتصادي

مسايل استراتژيک در اجراي مديريت ارتباط با مشتري

تحقيقات بازاريابي چيست؟

تکنيکهاي بازاريابي براي موفقيت در مبارزات انتخاباتي