بازاریابی سیاسی

مقالات بازاريابي

بررسی آیفون XS و آیفون XS Max اپل از منظر وب‌‌سایت‌های معتبر فناوری

سیاست و بازاریابی - اپل 9 روز پیش از گوشی هوشمند آیفون XS و آیفون XS MAX رونمایی کرد. اکنون دو گوشی یاد شده به دست معتبرترین وب‌سایت‌های فناوری دنیا رسیده و مورد بررسی قرار گرفته است.

پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

بازاریابی سیاسی - ساختن یک برند با ارزش افزوده در دنیای رقابتی امروز نیازمند خلق یک استراتژی یکپارچه و موثری است که شامل تبلیغات، ...

چهار p بازاریابی

بازاریابی سیاسی - بازاریابی چیست؟ تعریفی که بسیاری از بازاریابان هنگام شروع این صنعت چنین تعریفی از بازاریابی یاد می‌گیرند: بازاریابی ...

چطور در 6 گام به اعتراض ها پاسخ دهیم؟

بازاریابی سیاسی - برخی از فروشندگان تصور می کنند اعتراض مشتری یا مراجعه کننده بد است، اما باید گفت این دسته از فروشندگان تصویر بزرگتر یا ...

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

بازاریابی سیاسی - Vincent J. Kellsey که مؤسس شرکت معتبر Direct Selling Women’s Alliance در زمینه فروش مستقیم و بازاریابی شبکه ای ...

آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)

بازاریابی سیاسی - مدل آمیخته بازاریابی که بسیاری آنرا با نام بازاریابی 4P می شناسند، ابزاری توانمند است که می تواند به بازار یابان در ...

درباره گروه مرجع در بازاریابی

بازاریابی سیاسی - تصمیم های اندکی هستند که در خلاء و بدون دخالت دادن گروه های دیگر یا هماهنگی با دیگر اثرگذاران و تصمیم گیران اتخاذ ...

مسئولیت های کلیدی یک مشاور بازاریابی

بازاریابی سیاسی - یک مشاور بازاریابی با شرکت های مختلف به منظور ایجاد(تدوین) و اجرای استراتژی های بازاریابی همکاری می کند. این استراتژی ...

برند فراتر از بازاریابی

بازاریابی سیاسی - تصور کنید که در شرف آغاز کردن یک مسافرت به طول تمام سال ها و روزهای باقی مانده از زندگی خودتان هستید. بروشورهایی برای ...

در رابطه با سهمیه فروش بیشتر بدانیم

بازاریابی سیاسی - سهمیه فروش یا هدف فروش میزان مشخصی از فروش است که از یک فروشنده انتظار می رود تا در طی یک بازه زمانی مشخص به آن دست ...

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

بازاریابی سیاسی - تعدادی از شرکت ها، چه کوچک و چه بزرگ، تفاوت های موجود بین برندینگ و بازاریابی را درک نمی کنند. در این مقاله در پی توضیح ...

برندینگ از طریق کارکنان شما

بازاریابی سیاسی - کارکنان شما یکی از مهمترین نقاط تماس برای مشتریان شما هستند. در ادامه چندین مرحله مختلف را برای اطمینان از نحوه ...

سیستم اطلاعات بازاریابی (MIS) چیست؟

بازاریابی سیاسی - چند دور کامل از تحقیقات بازار در یک بنگاه تجاری می تواند هزاران هزار بخش یا مجموعه اطلاعاتی را برای مجموعه شما فراهم ...

بازاریابی ویروسی

بازاریابی سیاسی - بازاریابی ویروسی (Viral marketing)، اشاره به تکنیک های بازاریابی دارد که از خدمات شبکه های اجتماعی و یا فن آوری های ...

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

بازاریابی سیاسی - بازاریابی شبکه‌ای یک مدل کسب‌وکار با 50 سال قدمت است. تصورات نادرست بسیاری در مورد این نوع از بازاریابی وجود دارد که در ...

گیمیفیکیشن چیست؟

بازاریابی سیاسی - گیمیفیکیشن به معنی استفاده از بازی‌ها و تفکرات بازی‌گونه در زمینه‌هایی است که ماهیت بازی ندارند، برای ایجاد تعامل و ...

عناصر یک برند موفق 3 : شخصیت

بازاریابی سیاسی - پیش از هر چیز این موضوع را یادآوری می کنم که در بخش دوم از این مقاله به موضوع شعار به عنوان عنصر دوم اشاره کرده بودیم ...

رویکرد مشتری محور نسبت به تحقیق بازار

بازاریابی سیاسی - همچنان که بازاریابان تمایل به مشتری محور بودن دارند، متخصصین فعال در حوزه تحقیق بازار هم باید به همین استاندارد پایبند ...

نظریه ارتباطات (Communications Theory) چیست؟

بازاریابی سیاسی - ما چگونه ارتباط برقرار می کنیم؟ مشتریان اطلاعات را چگونه پردازش می کنند؟ در این رابطه نظریه ها و مدل های مختلف و ...

5 تاکتیک برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال شما

بازاریابی سیاسی - برخی تاکتیک های بازاریابی دیجیتال را هر روزه توسط تیم های بازاریابی می بینیم که برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال کافی ...

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

بازاریابی سیاسی - تعدادی از شرکت ها، چه کوچک و چه بزرگ، تفاوت های موجود بین برندینگ و بازاریابی را درک نمی کنند. در این مقاله در پی توضیح ...

تحلیل موقعیت

بازاریابی سیاسی - در این مقاله می خواهیم در مورد اهداف و عناصر تحلیل موقعیت بیشتر بدانیم. قبل از نوشتن هر استراتژی بازاریابی ای باید یک ...

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

بازاریابی سیاسی - بازاریابی شبکه‌ای یک مدل کسب‌وکار با 50 سال قدمت است. تصورات نادرست بسیاری در مورد این نوع از بازاریابی وجود دارد که در ...

3 راه براي اين‌که عاشق فروشندگي شويد

بازاريابي سياسي - آيا از فروش متنفر هستيد: 3 راه ساده براي تغيير ذهنيت خود اکثر ما به شيوه‌هاي گوناگون در کسب وکار خود به فروش و ...

اينفلوئنسر مارکتينگ، واژه اي قدرتمند در بازاريابي

بازاريابي سياسي - چيزي که در دنياي امروز و در زمينه تبليغات زياد ميشنويم اين است که گفته ميشود بازاريابي دهان به دهان يکي از بهترين و تأثير گذارترين روش هاي بازاريابي است چرا که روشي است که افراد به بهترين شکل ممکن ميتوانند محصولات خود را به ديگران معرفي کنند.

چالش‌هاي اينفلوئنسر مارکتينگ چيست؟

بازاريابي سياسي - در دنياي بازاريابي آنلاين و ديجيتال مارکتينگ، اينفلوئنسر مارکتينگ سر و صداي زيادي به پا کرده و رونق گرفته است.

نقش گسترده فرهنگ در بازاريابي

بازاريابي سياسي - بررسي نقش گسترده فرهنگ در بازاريابيبازاريابي فرهنگي موضوع ساده‌اي نيست و اهميت آن بيشتر از چيزي است که اين روزها مرسوم و ...

بازاريابي شبکه اي، واقعيت يا توهم؟

بازاريابي سياسي - بازاريابي شبکه‌اي يا نتورک مارکتينگ بحث داغ چند سال اخير جواناني‌ست که سوداي «ثروتمند شدن خودکار» را دارند. يعني دو ...

افزايش فروش از طريق مشتريان اينستاگرام

بازاريابي سياسي - در هفت سال اخير، اينستاگرام به يکي از پرکاربردترين اپليکيشن‌هاي جهان تبديل شده است. به جرأت مي‌توان گفت که اينستاگرام، ...

چکيده‌اي از ديدگاه‌هاي منسوخ در نظريه مديريت

بازاريابي سياسي-نظريه‌هاي مديريت بر مبناي چهار ديدگاه پايه سازماندهي مي شوند که آنها را مي توان در هر کتاب مديريتي خواند يا در هر همايش تجاري به کررات شنيد اما اين ديدگاه ها از واقعيت به دور مانده‌اند.

هزينه‌هاي اجتماعي بازاريابي اينترنتي بد

بازاريابي سياسي - چگونه تلاش‌هاي ما در بازاريابي اينترنتي مي‌تواند اينترنت را به بستري بهتر تبديل کند؟اين روزها همه‌ي بازاريابان به اهميت ...

متفاوت‌ترين کمپين هاي تبليغات چريکي

بازاريابي سياسي - تبليغات و هزينه هاي آن در بازاريابي نقش بسيار مهمي دارند به همين دليل در بودجه بندي سالانه و قبل از آغاز فرايند ...

تصورات نادرست در مورد بازاريابي شبکه‌اي

بازاريابي سياسي - بازاريابي شبکه‌اي يک مدل کسب‌وکار با 50 سال قدمت است. تصورات نادرست بسياري در مورد اين نوع از بازاريابي وجود دارد که در ...

تاثير اينترنت بر ارتباطات بازاريابي

فناوري اينترنت تاثيرات عميقي بر شيوه انجام فعاليت ها، بويژه فعاليت هاي تجاري عصر حاضر گذاشته و منجر به تعريف جديدي از بازاريابي تحت عنوان بازار يابي اينترنتي شده است.

نکاتي ساده اما حياتي براي توسعه بازار

توسعه و گسترش يک کسب و کار به بازارهاي جديد کار ساده اي نيست. در ضمن فرصت هاي زيادي که در اين کار نهفته است، به ريسک ها و خطرات آن هم بايد توجه داشت

چگونه به يک ستاره بازاريابي ديجيتال تبديل شوم؟

همانند اصطلاحاتي از قبيل “کلان داده”، “چند کانالي” و “بازاريابي چند مجرايي”، “بازاريابي ديجيتال” هم واژه ديگري است که امروز در متون و منابع مختلف زياد ديده مي شود و در حاليکه هر يک از ما درکي جزئي از معناي آن داريم، همچنان سوالاتي در مورد چگونگي انجام آن وجود دارد. بنابراين در اين مقاله سعي داريم لايه ها و بخش هاي مختلف آن را از يکديگر جدا کنيم

بازاريابي دهان به دهان ؛مثبت يا منفي

ساليان مديدي است که در عرصه بازاريابي از ابزاري قدرتمند تحت عنوان بازاريابي دهان به دهان يا بازاريابي شفاهي استفاده مي شود. لذا در اين مقاله به بررسي اين ابزار و تاثيرات آن پرداخته شده است.

مذاکره

حقوق بيمه : متناسب با بازارهاي بيمه در قرن بيست و يکم

الگوهاي فرهنگ سازماني

سازمانها هم همانند افراد داراي شخصيت هاي متفاوت اند.همواره بايد بر روي فرهنگ سازمان کار کرد تا متناسب با شرايط و مقتضيات و برنامه هاي راهبردي سازمان حرکت نمايد

بهترين مدير دنيا باشيد!

21 ايده کليدي براي تبديل شدن به مديري اثربخش‌ به همه مديران موفق

تبليغات سياسي

در اين‌گونه از تبليغات هدف نهايي، تاثيرگذاري در فضاي سياست، بر اجتماع مي باشد.

موانع تفكر سيستمي

اين شيوه تفكر، روش‌شناسي مؤثري را براي سيستم‌هاي اجتماعي- فرهنگي در محيط آكنده از آشفتگي و پيچيدگي ارائه مي‌دهد

چطور عضلات مغزمان را ورزيده کنيم!

همه روياي اين را دارند که خودشان و شايد بيش از خودشان، فرزندانشان مغز کارا و هوش سرشاري داشته باشند و بتوانند بهتر فکر کنند، راحت‌تر درک کنند و هوشمندانه‌تر عمل نمايند.

راجع به بازاريابي بيمه هاي عمر (زندگي) بيشتر بدانيم

امروزه يكي از دغدغه هاي مهم جوامع بشري حمايت و تامين مالي و رواني خانواده هايي است كه سرپرست يا يكي از اعضاي خانواده خود را در اثر بروز عوامل و حوادث مختلف از دست داده اند

دانستني هايي در باره روشهاي نوين بازاريابي و افزايش فروش

اکنون در دهه اي که ما زندگي مي کنيم همه شرکتها از لحاظ تبليغات و بازاريابي و هزينه نمودن بسيار زياد در صف اول قرار گرفته اند که اين مهم باعث ضربه زدن به شرکتهاي نوپا و جديد الورود شده است

تفاوت بازاريابي و تجارت

تجارت زير سايه سنگين ضعف در ارتباط، محدود به يک ناحيه جغرافيايي و يا کالاها و مسيرهاي خاص است

واگذاري کارها، مهم‌ترين مهارت يک مدير

واگذاري کارها يکي از مهارت‌هاي اساسي مديران مؤثر است. بدون توانايي واگذاري مؤثر و درست، نمي‌توانيد استعداد ذاتي خود به عنوان مدير را آشکار کنيد

7 اصل طلائي براي موفقيت در مذاکره

خود را جاي طرف مقابل بگذاريد براي موفقيت بيشتر در مذاکره يکي از بهترين ابزارها، همدلي است (EMPATHY) . همدلي به اين معنا است که دنيا را از دريچه چشم طرف ديگر ببينيم .

بازاريابي انگيزشي

روبرت ايمبريال در کتاب «بازاريابي انگيزشي» اين اصل را با مشخص کردن پنج «انگيزاننده احساسي» اوليه که مشوق مردم براي خريد هستند، بيشتر توضيح مي‌دهد: «ترس، عشق، محصولات رايگان و حراجي‌ها، کسب درآمد بي‌دردسر و به حقيقت تبديل کردن آرزوها.»

افزايش فروش در بحران اقتصادي

مشتري‌هاي امروزي، خدمات فوق‌العاده و ارزش‌ بالايي را مي‌طلبند، آن‌ها به تجربه‌هاي خريد معمول راضي نمي‌شوند. فروشنده‌ي مالتي ميليونر آقاي دن کندي، نشان مي‌دهد که چگونه محصول يا خدمت خود را به مشتري‌هاي سخت‌گير بفروشيد.

چگونه تبليغات پرفروش بسازيم؟

بسياري از شرکتها ، براي معرفي خود و محصولاتشان از تبليغات چاپي در مجلات و روزنامه ها استفاده مي کنند. پس از مدتي مشاهده مي کنند که فروش ، تفاوت چنداني نمي کند.

رسانه تبليغاتي مناسب کدام است ؟

اگر در انتخاب بين رسانه ها دچار مشكل هستيد ، بدانيد كه اين مشكل منحصر به شما نيست و بسياري از افراد مشكلي مشابه شما دارند .

چگونه با هر کسي صحبت کنيم

در زندگي به دو دسته از اشخاص بر مي‌خوريم: آن‌هايي که وارد اتاق مي‌شوند و مي‌گويند: خوب، من اينجا هستم. آن‌هايي که وارد اتاق مي‌شوند و مي‌گويند: اه، شما اينجا هستيد.

6 اصل ساده بهره‌وري

اشاره: بسياري از افراد بر مديريت زمان تمرکز مي‌کنند تا با سرعت گيج‌کنندة زندگي مدرن هماهنگ شوند. اين طرز فکر که مي‌توانيد در 24 ساعت روز، کارهاي بيشتري را انجام دهيد، معمولاً نتايج رضايت‌بخشي را به دنبال ندارد و باعث استرس بيش از اندازه مي‌شود.

موانع بازار يابي در ايران

اگر از من بپرسند که بزرگترين مانع بر سر راه بازاريابان ايراني چيست مي گويم: زير ساختها، زيرساختهاي يک محصول يا خدمت

روشهاي نوين بازاريابي و افزايش فروش

در دهه اي که ما زندگي مي کنيم همه شرکتها از لحاظ تبليغات و بازاريابي و هزينه نمودن بسيار زياد در صف اول قرار گرفته اند

بازاريابي اينترنتي چيست ؟

براي اينکه بتوانيد در بازاريابي اينترنتي موفق باشد بايد اول اساس بازاريابي سنتي را فرا بگيريد،‌ زيرا بازاريابي اينترنتي خود نوعي از بازاريابي سنتي است که به صورت آنلاين انجام مي شود.

بيکاري طولاني مدت در آمريکا

بيکاري طولاني مدت يکي از رنج آور ترين مشکلاتي است که آمريکا با آن روبه رو است و آمارهاي شغلي امروزه نشان دهنده پيشرفت بسيار خفيف براي حل اين مساله هستند.

چرا کارمندان بايد درگير بهره وري خود باشند؟

در شرايط سخت اقتصادي موفقيت به فاکتورهاي مختلفي بستگي دارد: شرايط بازار، قيمت گذاري، رقابت، وضعيت اقتصاد، تامين مالي و مواردي از اين دست.

مروري بر مفهوم عقلانيت در اقتصاد

از ضروريات نظريه پردازي در هر موضوعي و از جمله در رابطه با اقتصاد توجه به پيش فرض ها و بنيان هاي فلسفي آن موضوع است. عقلانيت به عنوان پيش فرضي اساسي در بررسي رفتار عاملان اقتصادي در اقتصاد متعارف در نظر گرفته مي شود.

3 درس مهم از برندهاي بزرگ درباره محتواي تبليغات

معمولا داستان هاي تبليغاتي درباره افرادي است که کالا يا خدمت را خريداري کرده اند و کمتر خود آن کالا يا خدمت محور داستان ها قرار مي گيرد. به سخن ديگر در اين داستان ها، مشتريان به جاي خود شرکت يا محصول آن در جايگاه قهرمان داستان قرار مي گيرند.

اخلاق، نهادها و رشد اقتصادي

تولد علم اقتصاد همزمان با تغييرات بنيادي در استانداردهاي زندگي ملل اروپا روي داد. کتاب «ثروت ملل» آدام اسميت در سال 1776 چاپ شد، پيش از اين سال ملت او پيشرفت اقتصادي بي سابقه اي را تجربه کرده بود که در ثروت سرانه آنها آشکار شده بود.

خانه پيش ساخته از ديروز تا امروز

به گواهي تاريخ شايد بتوان سياه چادرهاي مورد استفاده شده در قبايل و عشاير ملل مختلف را به عنوان اولين نمونه هاي صنعت پيش ساختگي نام برد، ولي در اين مقاله قصد تاريخ نگاري اين صنعت را در دنيا و کشور ايران نداشته و بيشتر نگاهمان به توسعه و بهره گيري هر چه بيشتر از اين صنعت در زندگي امروزي است.

اقدامات جسورترين شرکت هاي جهان چه بوده است؟

راه اندازي يک شرکت، به تنهايي اقدامي جسورانه است، اما بسياري از اين شرکت ها دست به ابتکاراتي هم مي زنند که ممکن است انجام آن از نظر خيلي ها غيرممکن باشد، البته اينکه شرکت ها چگونه اين جسارت خود را به معرض نمايش مي گذارند، تا حد زيادي به اين بستگي دارد که در چه کسب وکاري فعاليت مي کنند.

همه راه هاي دريافت وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه يکي از پردرخواست ترين تسهيلات بانکي است. بانک هاي کشور موظف هستند بخشي از منابعشان را هر سال به پرداخت تسهيلات قرض الحسنه اختصاص دهند.

زمين بازي اقتصاد مسطح شده است

با نظر به کتاب جهان مسطح است نوشته توماس ال فريدمن سعي داشته ام وضع جهاني اقتصاد را در اين مقاله توضيح دهم

واکاوي معضل بيکاري جوانان و مديريت اشتغال

شمار جوانان بيکار در سراسر جهان تقريبا معادل جمعيت ايالات متحده است. مارگارت تاچر در سال 1984 گفته بود: «جوان نبايد بيکار باشد. بيکاري براي جوانان بد است.» او حق داشت.

توليد دانش محور نياز امروز و فرداي اقتصاد ايران

نکته اصلي در اقتصاد امروز، جايگاه ويژه توليد دانش محور است. توجه به اين جنبه از توليد گر چه در کشورهاي توسعه يافته مسبوق به سابقه است، اما وقوع بحران اقتصادي در کشورهاي غربي طي سال هاي اخير، اهميت و نقش اين مساله را بيش از پيش آشکار ساخته است،

سودآورترين محصولات آمريکايي

اصولا شرکت هاي بزرگ و مشهور فقط روي يکي از محصولات اصلي خود مانور مي دهند و بيشترين سود هم از همان محصول عايدشان مي شود. به طور مثال، بايد به محصولاتي همچون آي فون، کوکاکولا يا مارلبورو اشاره کرد که جزو سودآورترين محصولات آمريکايي هستند.

چگونه از ايده هاي خوب حفاظت کنيم؟

بسيار پيش آمده است که ايده هاي بسيار خوبي در خلال يک سخنراني توسط يک همکار و با گفتن اين جمله که « ايده بسيار خوبي است، اما..».

اگر خجالتي هستيد اين مقاله را بخوانيد!

معمولا افراد کمرو و خجالتي در روابط اجتماعي و ارتباط برقرار کردن با دوستان و اقوام بويژه افراد غريبه، دچار اضطراب مي شوند و همين اضطراب روي شکل ظاهري آنها تاثير مي گذارد. به عنوان مثال، به هنگام صحبت کردن چهره آنها سرخ مي شود، عرق مي کنند، ضربان قلبشان تند مي زند، به نظر دستپاچه و نگران هستند، حس خوبي نسبت به اطرافيان ندارند و هميشه نگرانند که ديگران راجع به آنها چگونه فکر مي کنند بنابراين از ارتباط برقرار کردن با اقوام، دوستان و… کناره گيري مي کنند.

ساير مطالب

چالش انتخاب مدير عامل براي کسب وکارهاي خانوادگي

تشکر کردن ابزاري خوب ولي فراموش شده!

بايد قدر نعمت امنيت موجود را بدانيم

مديريت استراتژيک دانش، نوآوري و عملکرد

اهميت بازاريابي «شخص به شخص» در عصر حاضر

حلقه مفقوده تنظيم بازار

برقراري روابط تجاري ميان ايران و مصر

خريد خانه و کسري پول

به جاي خانه!

ارتباطات اجتماعي زير سايه آداب اجتماعي

سلام؛ رسمي مشترک در گوشه و کنار جهان

سلامي که سلامتي مي آورد

کارمندان عالي جايگزين ندارند

لطفا توهين نکنيد

مديريت به شيوه استيو جابز، آري يا خير؟

ميز کارتان درباره شما چه مي گويد؟

باهنر:درمان رايگان با کم کردن 10 هزار تومان از يارانه ها قابل اجراست

معرفي برندهاي مطرح جهان(آيکيا)

ويژگي يک طرح بازاريابي خوب در شرايط سخت اقتصادي

راهنماي قدم به قدم اجاره کردن خانه

دستيابي به بيشترين دستاورد با تلاش کمتر

نوآور هستيد يا از اين رقابت دور مانده ايد؟

کارمندي موفق در خانه باشيد

کارآفريني ؛ فرصت يا تهديدي براي رشد اقتصادي؟

پتانسيل دگرگون کننده تجارت دو سوي اقيانوس اطلس

راه و روش موفقيت در مذاکرات مهم

ارائه بازخورد؛ ابزاري براي حفظ هماهنگي و کيفيت بالاي عملکرد اعضاي گروه

کارمندان اين جوري، پيشرفت نمي کنند!

اهميت تمرکز بر تصميمات کليدي در سازمان ها

استفاده از افراد به عنوان کانال هاي جديد بازاريابي

چه کار کنيم تا در خريد سرمان کلاه نرود؟!

پنج راز براي فروش بيشتر

از بي خانماني تا ميليونري در کمتر از دو سال

6 فايده داشتن رويکرد مناسب در محل کار

وصف حال کارمندان غرغرو و نااميد

برنامه اقدام روزانه: ابزار تبديل شدن به فردي کاملا سازماندهي شده

صرف وقت بيشتر با کارمندان، نياز يک مديريت واقعي

گيک ها، پديده نوين دنياي کسب وکار

بررسي واکنش کارمندان در برابر تغييرات سازماني

چگونه تاثير منفي تعطيلات طولاني برکار را کاهش دهيم؟

هفت راز براي شاد نگهداشتن کارمندانتان

کار درست يا کسب منفعت کدام اولويت دارد؟

چگونگي مديريت منابع انساني در دوران رکود

هفت کليد براي داشتن شخصيت مثبت

پوشش رسانه اي منفي چطور مي تواند بر استراتژي شرکت تاثير مثبت بگذارد

چگونه ريسک نوآوري را با تصميم گيري هوشمندانه کاهش دهيم؟

فکر مي کنيد کسي از شرکت شما دزدي مي کند؟

ابزاري قوي براي الهام بخشيدن به همکاران

12 پيشنهاد طلايي براي عملکرد بهتر مغز

چگونه ريسک نوآوري را با تصميم گيري هوشمندانه کاهش دهيم؟

کسب و کار مجازي به سبک چيني

سوالاتي که بايد حتما پاسخ آنها را بدانيد

نکات سازنده و مخرب در تعارض

6 سال نامگذاري پي در پي اقتصادي

خلق يک پيشنهاد با ارزش براي فروش

مزايا و معايب راه اندازي کسب وکار بعد از بازنشستگي

بهره وري مصوبه هاي هيات مديره شرکت ها را چگونه افزايش دهيم؟

از بورس چه مي دانيد..؟

چگونه پولدار سالم باشيم

اين بيماري پول برانداز و راه هاي مقابله با آن را بشناسيد

فرصتي بزرگ در ارتقاي توان داخلي

سهام کدام بانک را بخريم؟

6 ترفند براي ايجاد وفاداري در مشتريان

7 دليل براي ردکردن يک شغل!

شرايط کانديداتوري رياست جمهوري!!

اين حماسه 92 است

تنظيم بودجه خانواده

آيا «خانواده و زندگي شخصي» از «سرمايه داري» جداست؟

مديريت کيفيت خدمات

معماي برنامه ريزي خطي و اقتصاد

چگونه بين کار و زندگي تعادل ايجاد کنيم؟

روش ها و راهکار هاي مقابله با تحريم

4گام مهم براي تحقق حماسه اقتصادي

جاذبه متفاوت گردشگري جهان

آرامش؛ گمشده در معماري شهري

کمک 2 نوآوري به خروج آمريکا از رکود

مديرهايي با حقوق هاي ميليون دلاري!

توصيه يک جواهرشناس به خانم ها:مراقب تقلبي ها باشيد

کمپين يا مبارزات انتخاباتي چيست؟

گام اول در برندسازي چيست؟

در اولويت قرار دادن مشتري به روشي متفاوت

7 راه براي ساختن يـــــک نام تجاري موفق

رژيم هاي بين المللي و پارادايم هاي تحليلي

سالي با دو حماسه بزرگ

چيزهايي که درباره تاچر نمي دانستيد

اما و اگرهاي تعيين رجل سياسي

آغاز رقابت هاي انتخاباتي بدون برنامه اقتصادي

مسايل استراتژيک در اجراي مديريت ارتباط با مشتري

تحقيقات بازاريابي چيست؟

تکنيکهاي بازاريابي براي موفقيت در مبارزات انتخاباتي