بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

6 فايده داشتن رويکرد مناسب در محل کار مقالات بازاريابي

6 فايده داشتن رويکرد مناسب در محل کار

  بزرگنمايي:

اين کلمه تصورات مختلفي را در ذهن ايجاد مي کند : از نشستن پشت ميز گرفته، خيره شدن به کامپيوتر، ايستادن پشت يک کانتر، يادداشت برداري، دستور گرفتن، مورد اذيت کارفرما قرار گرفتن، نوشتن و نوشتن، بلند کردن، حمل کردن، بسته بندي کردن، تخليه کردن و خيلي وقت ها سردرد گرفتن و حتي داد کشيدن. يک چيزي که اکثر افراد هيچوقت درمورد کار تجسم نمي کنند، محيطي آرام است که تمام روز آرام و شاد هستيد، بدون استرس به خانه برمي گرديد و با شوق و هيجان فردا صبح براي رفتن دوباره به سر کار از خواب بيدار مي شويد.

اين کلمه تصورات مختلفي را در ذهن ايجاد مي کند : از نشستن پشت ميز گرفته، خيره شدن به کامپيوتر، ايستادن پشت يک کانتر، يادداشت برداري، دستور گرفتن، مورد اذيت کارفرما قرار گرفتن، نوشتن و نوشتن، بلند کردن، حمل کردن، بسته بندي کردن، تخليه کردن و خيلي وقت ها سردرد گرفتن و حتي داد کشيدن. يک چيزي که اکثر افراد هيچوقت درمورد کار تجسم نمي کنند، محيطي آرام است که تمام روز آرام و شاد هستيد، بدون استرس به خانه برمي گرديد و با شوق و هيجان فردا صبح براي رفتن دوباره به سر کار از خواب بيدار مي شويد.

اما احتمالاً تعجب مي کنيد اگر بفهميد که چطور تغيير رويکردتان براي رسيدن به شغل رويايي شما مي تواند همه چيز را برايتان عوض کند. اشتباه نکنيد. مثبت انديشي يک انتخاب است؛ چيزي که خيلي از ما هر روز و هر ساعت براي به دست آوردن آن به چالش مي افتيم. اما داشتن رويکرد خوب در محل کار دلايل مختلفي دارد.

1 استرس کمتر

همه چيز براي خودتان و اطرافيانتان سالم تر خواهد شد. تحقيقات بسيار زيادي نشان مي دهند که استرس مشکلات بسيار زياد جسمي و روحي مثل بي خوابي، خستگي و نداشتن تمرکز تا مشکلات و بيماري هاي جدي تر مثل افسردگي حاد، دردهاي جسمي، فشارخون بالا، مشکلات گوارشي و حتي حمله قلبي و سکته را به دنبال خواهد داشت.

2 همکاران شاد

چه به دليل پريشاني حواس شما براي فرستادن يک ايميل باشد يا خستگي و عصبانيت مفرط تان در محل کار، سطح استرس تان مطمئناً بر اطرافيانتان اثر مي گذارد. تقويت رويکردتان تاثير بسيار مثبتي بر تمام کسانيکه در محل کار با شما در تماس هستند خواهد داشت.

3 امنيت شغلي

داشتن رويکرد منفي ( و عوارض جانبي ناشي از آن ) ممکن است باعث اخراج شدن شما شود پس اين را يک تذکر اساسي بدانيد، يک نفس عميق بکشيد ، قبل از اينکه عذرتان را بخواهند، رويکردتان را تغيير دهيد.

4 مرزها

داشتن رويکرد مثبت نه فقط براي ارتقاي سلامتي تان ( و ثبات کاري تان ) مهم است، براي لذت بردن از زندگي هم اهميت دارد. اما براي رسيدن به نقطه خوشبختي بايد مراحلي را رد کنيد. ممکن است شغلتان چيزي نباشد که هميشه آرزويش را داشته ايد. اکثر ما آخر کار شغلي که از بچگي مي خواستيم را انتخاب نمي کنيم اما نبايد روي نقاط منفي اين مسئله تمرکز کنيم. به خاطر داشته باشيد که شما براي پول درآوردن کار مي کنيد. نه بيشتر، نه کمتر. مجبور به انجام کار يا ارائه خدماتي بيشتر از آنچه برايش استخدام شده ايد نيستيد، به همين دليل ايجاد مرز و محدوديت به شما کمک مي کند رويکرد بهتري در محل کار پيدا کنيد.

5 افذايش قدرت

نبايد بگذاريد کسي تحقيرتان کند. مطمئناً زمان هايي خواهد بود که مجبوريد کارهايي انجام دهيد که از آن لذت نمي بريد، ضرب العجل هاي مسخره و تقاضاهاي مفرط، همکاران يا کارفرمايان پررو و پرتوقع. يک راه عالي براي غلبه بر اينها اين است که با «نه» گفتن قدرت خودتان را بالا ببريد. وقتي نمي خواهيد يا نمي توانيد کاري را انجام دهيد، خيلي راحت بگوييد «نه». آسان نيست اما مطمئن باشيد احساس بسيار خوبي به شما خواهد داد.

6 کنترل

شما زندگيتان، راهتان و تصميماتتان را کنترل مي کنيد ( حتي گاهي اوقات حس و حالتان را ). پس از اينکه کارتان را ترک کنيد و به دنبال کاري بهتر باشيد نترسيد. در مواجهه با مشکلاتي که با ديگران در محل کارتان داريد، سعي کنيد منطقي و روراست رفتار کنيد. افراد زيادي هستند که دوست دارند استاندارد رفتارهايشان را بدانند و خوشحال مي شوند شما رفتارهاي نادرستشان را به آنها گوشزد کنيد.

تنها چيزي که بايد به ذهن داشته باشيد اين است که قدرت دست خودتان است. اين شما هستيد که انتخاب مي کنيد رويکردي مثبت به زندگي داشته باشيد، نقاط مثبت اتفاقات و موقعيت ها را ببينيد و براي حل مشکلات و اختلافات به طريقي منطقي و بدون استرس تلاش کنيد. و بدانيد که هر زمان که خواستيد مي توانيد از کارتان بيرون بياييد يا همانجا بمانيد. پس براي مسائل و مشکلات کوچک اعصاب خودتان را خرد نکنيد. چانه تان را بالا نگه داريد، تاجاييکه مي توانيد لبخند بزنيد و به خودتان يادآور شويد که زندگي به اندازه اي خوب است که خودتان بخواهيد.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

بررسی آیفون XS و آیفون XS Max اپل از منظر وب‌‌سایت‌های معتبر فناوری

پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

چهار p بازاریابی

چطور در 6 گام به اعتراض ها پاسخ دهیم؟

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش دوم

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش اول

آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)

درباره گروه مرجع در بازاریابی

چطور تحقیقات بازار چرخه عمر را به اثربخشی تبلیغات مرتبط می سازد

10 اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی

مسئولیت های کلیدی یک مشاور بازاریابی

برند فراتر از بازاریابی

در رابطه با سهمیه فروش بیشتر بدانیم

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

برندینگ از طریق کارکنان شما

سیستم اطلاعات بازاریابی (MIS) چیست؟

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند – 2

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند 1

در رابطه با تحقیقات بازار قیاسی و القائی بیاموزیم

بازاریابی ویروسی

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

تقسیم بازار مبنای استراتژی بازاریابی متمایز است

برند هایی که از مرگ سر برآوردند و به اوج موفقیت رسیدند

گیمیفیکیشن چیست؟

عناصر یک برند موفق 3 : شخصیت

رویکرد مشتری محور نسبت به تحقیق بازار

بازاریابی مقاله ای چطور می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش آخر

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش دوم

نظریه ارتباطات (Communications Theory) چیست؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک

جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید

چرا به برون سپاری فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید؟

5 تاکتیک برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال شما

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

تحلیل موقعیت

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

3 راه براي اين‌که عاشق فروشندگي شويد

اينفلوئنسر مارکتينگ، واژه اي قدرتمند در بازاريابي

چالش‌هاي اينفلوئنسر مارکتينگ چيست؟

نقش گسترده فرهنگ در بازاريابي

بازاريابي شبکه اي، واقعيت يا توهم؟

افزايش فروش از طريق مشتريان اينستاگرام

نقش بازاريابي چشم‌گير در دنياي امروزي

چکيده‌اي از ديدگاه‌هاي منسوخ در نظريه مديريت

10 مزيت استفاده از بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

هزينه‌هاي اجتماعي بازاريابي اينترنتي بد

متفاوت‌ترين کمپين هاي تبليغات چريکي

تصورات نادرست در مورد بازاريابي شبکه‌اي