بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

چه کسي کانديداي نهايي 1+2مي شود؟

ولايتي نتيجه نظرسنجي ها را قبول ندارد بازاريابي سياسي

ولايتي نتيجه نظرسنجي ها را قبول ندارد

  بزرگنمايي:

علي اکبر ولايتي مي گويد:نظر خواص مانند مراجع سياسي و علما و ديدگاه‌هاي مستقيم و غيرمستقيم علمايي که مورد رجوع مردم هستند، قطعاً در تصميم‌گيري‌ها اثر دارد.
به گزارش آريا، عضو ادر حاشيه جلسه پرسش و پاسخ دانشجويي در دانشگاه شهيد بهشتي در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالي درباره مغايرت نظرش براي ماندن تا آخر در صحنه انتخابات با انجام ائتلاف، گفت: انسان اول بايد تصميم بگيرد که بماند ولي وقتي گفتند برو کنار، مي‌رود کنار.
وي در تبيين اين سخن توضيح داد:يعني تا موقعي که کسي تعيين تکليف نکرده ما به عنوان کسي که احساس تکليف کرده‌ايم در ميدان مي‌مانيم اما اگر مرجعيت گفتند که فلاني تو برو کنار، مي رويم کنار.
ولايتي در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينکه شما اساس کار ائتلاف را نظرسنجي‌ها قرار داده‌ايد، مبناي ديگرتان چيست؟ گفت: يکي از مبناها نظرسنجي است.
وي اضافه کرد: با توجه به اينکه نزديک به يک ماه و نيم تا انتخابات داريم، آنها که دلسوزانه تصميم مي‌گيرند، به هر تصميم مشترکي که رسيدند، حتماً ما قبول داريم اما الآن چون نمي‌دانيم، پيش‌بيني هم نمي‌توانيم بکنيم.
عضو ائتلاف پيشرفت در پاسخ به سؤال يکي از رسانه ها مبني بر اينکه آيا اين نظرسنجي‌ها معتبرند يا خير؟، اظهار داشت: خير! خيلي از اين نظرسنجي‌ها معتبر نيست و بايد يک جايي که علمي و بي‌طرف باشد و اهل نظرسازي نيز نباشد مشخص کند.
ولايتي در عين حال تصريح کرد:قطعاً نظر خواص از جمله مراجع سياسي و علما و ديدگاه‌هاي مستقيم و غيرمستقيم علمايي که مورد رجوع مردم‌اند، در اين تصميم‌گيري‌ها تأثير خواهد داشت.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

چند نرخی بودن ارز آسیب‌زا است

اشتباهات رایج در ساخت برندینگ شخصی

رفتار آینه ای در فروش چیست؟

انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای

چرا مهارت های نوشتاری می تواند به بهبود کسب و کار کمک کند.

چرا استفاده از تلگرام برای تولید محتوا اشتباه است؟

باابزار روابط عمومی برندسازی کنید

آیا به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توان اتکا کرد؟

با اين 5 ترفند بازاريابي بصري در اينستاگرام متفاوت ظاهر شويد

ترس‌هايي که مانع از شکوفايي کارآفرين درون شما مي‌شوند

11 پيشنهاد مرکز پژوهش‌هاي مجلس براي توسعه کارآفريني در حوزه ICT

چند شغله‌ها يکي از علل بيکاري جوانان

عناصر اساسي در طراحي استراتژي بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

ايده‌هايي جذاب براي توليد محتواي ويديويي

اصول برندسازي در قرن بيست و يکم

آيا استراتژي برندينگ شما فقط پول‌هاي‌تان را هدر مي‌دهد؟

اشتباهات بزرگ در حوزه روابط عمومي

لزوم استفاده از تبليغات محتوا محور

مهمترين تغييراتي که بايد در بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي ايجاد کنيم

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور

8 مهارت مهم مدير شبکه‌هاي اجتماعي در عصر بازاريابي ديجيتال

روندهايي که باعث تحول بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي مي‌شوند

5 استراتژي پيشرفته براي تبليغات رسانه‌هاي اجتماعي

نکاتي در ارتباط با استراتژي رسانه‌هاي اجتماعي براي افزايش فروش اينترنتي

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟

تبليغات موثر در شبکه‌هاي اجتماعي

طراحي کمپين تبليغاتي

برندسازي سياسي يعني چه و براي برندسازي سياسي چه بايد کرد؟

مديريت رفتار سياسي در سازمان

5گام اصلي براي موفقيت يک کمپين انتخاباتي

مديريت رفتار سياسي در سازمان

آيا جامعتين بر کانديداي روحاني اجماع کرده اند؟

همسوزي آراي اصولگرايان

آيا ائتلاف 1+2 دچار بحران شده است؟

کوچ اعضاي ستاد جليلي به ستاد زاکاني

کانديداتوري آيت الله هاشمي رفسنجاني جدي شد؟

حدادعادل همچنان تکذيب مي کند

ولايتي نتيجه نظرسنجي ها را قبول ندارد

متکي تاکيد کرد : تحريم ها از مهمترين دلايل انتخاب شعار حماسه سياسي از سوي مقام معظم رهبري

پورمحمدي:آنان که مي‌گفتند تحريم‌ها کاغذ پاره هستند امروز حرف خود را پس گرفته‌اند

هشدار دبير ائتلاف اکثريت اصولگرايان : کانديداها منافع ملي را زيرپا نگذارند

باهنر: به نفع لاريجاني کنار نمي‌روم

باهنر: احمدي‌نژاد کاري به خرد جمعي ندارد

باهنر:اصلاح‌گران يک جريان فکري با نکات مثبت و منفي‌اند

باهنر:اصولگراها به نفع هاشمي کنار نمي روند

انديشه سياسي ميرزاي نائيني «ره»

توصيه محمد رضا باهنر به علي لاريجاني

بصيرت جبهه پايداري 180 درجه اي است!

بررسي ديدگاه امام خامنه اي (زيد عزه) درباره مفهوم اقتصاد مقاومتي

هاشمي دشمنان قسم خورده دارد/راي منفي هاشمي بالا است