آخرين مطالب

[اينفوگرافي]: 5 نکته مهم در توليد مقاله براي وب‌سايت نکات خواندني

[اينفوگرافي]: 5 نکته مهم در توليد مقاله براي وب‌سايت

  بزرگنمايي:

بازاريابي سياسي - همه‌ي ما به خوبي مي‌دانيم که «مقاله‌هاي وب‌سايت»، در بازاريابي محتوايي و حتي بازاريابي درونگرا اهميت زيادي دارد. در اين اينفوگرافي به 5 نکته مهم در توليد مقاله براي وب‌سايت، اشاره کرده‌ايم.


5 نکته مهم در توليد مقاله براي وب‌سايت5 نکته مهم در توليد مقاله براي وب‌سايتمتن اينفوگرافي:
1) عنوان جديد
جمله اي را که در اول متن نوشته‌ايد، براي عنوان انتخاب نکنيد!
عنوان را متفاوت، اما همسو و مرتبط با متن انتخاب کنيد.
2) تصوير جديد
در راستاي سئو وب‌سايت‌تان و براي جلوگيري از مشکلات کپي‌رايت، تصاوير مقاله را يا خودتان بسازيد يا عکاسي کنيد.
3) متن اصلي
حتما با يک لينک يا توضيح مستقيم، نويسنده متن را مشخص کنيد، و کاري کنيد که نوشته او و برداشت شخصي خودتان، از هم تشخيص داده شوند.
4) نقل قول
بخشي از متن مقاله اصلي را در قالب يک نقل قول، به شکلي زيبا در مقاله درج کنيد.
5) به نظرات کاربران توجه کنيد!
چه نظرات خوب و چه نظرات بد، هر دو به شما کمک خواهند کرد که مقاله بعدي‌تان را با کيفيت بهتري بنويسيد؛ البته اگر آن نظرات را جدي بگيريد!
توصيه مي‌کنيم حتما سري به مقاله «چگونه در 6 قدم، محتوايي بنويسيم که خوانده شود؟» بزنيد!




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

داستان برند: زیمنس، آینه‌ی تمام‌نمای تاریخ مهندسی آلمان

هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

حکایات مدیریتی- گرگ و نعل طلا

حکایات مدیریتی- شیوانا و تاجر

حکایات مدیریتی- مال باخته و كریمخان زند

حکایات مدیریتی- بزت را بکش!

حکایات مدیریتی- چون در مدرسه قهوه ای است

می توانید ارزش خودتان را ثابت کنید؟

5 علامت از کلاهبرداری تبلیغات کاریابی

7 توصیه برای راه اندازی موفق محصول

اصول استفاده از هشتگ برای برندها در شبکه‌های اجتماعی

تبليغات خلاق: لگو

مصاحبه با صدرا شريعتمداري، در استارت‌آپ ويکند Modotech

7 اشتباهي که در طراحي لوگو نبايد مرتکب شويد

[اينفوگرافي]: 5 نکته مهم در توليد مقاله براي وب‌سايت

برابري جنسيتي بخشي از استراتژي توسعه برند ودافون

اصول موفقيت در آينده از نگاه مشاهير جهان

بررسي قلمرو داعش در اينترنت

5 تفکر سمي که کارآفرينان بايد از ذهن خود خارج کنند بيشتر بخوانيد

چرا هوش هيجاني يا EQ مهم تر از ضريب هوشي يا IQ است؟

.هشت دليل عدم موفقيت شرکت‌هاي روابط عمومي

سه نکته براي ورود به يک بازار جديد

يک بازارياب مهم باشيم

فلسفه جديد فروش جايگزين تبليغات

روانشناسي قيمت گذاري

5 تصور نادرست در مورد فروش: نکته‌هايي که فروشندگان بايد بدانند

شهري که تعطيل نيست و غواصي در جستجوي دُر گرانبهاي خدمت

راهنمايي‌هايي براي ساخت برند شخصي

5 عادت مهم خريداران مدرن

آيا شما قهرمان بلامنازع تحول نيز هستيد؟

نکات و ترفندهاي سئو : 20 نکته برتر سئو براي گوگل در سال 2015

چرا بعضي از مردم از تبليغات متنفرند؟

اخلاق در آميخته بازاريابي

آگهي هاي تبليغاتي را چه کساني خلق مي کنند؟

6 چيزي که بايد در مورد بهينه‌سازي نرخ تبديلات تلفن همراه بدانيد

10 ذهنيت که کسب‌وکار شما را بهبود خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

پديده اي جديد در صنعت تبليغات

پنج عادت روزانه که بهره‌وري شما را افزايش خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

چرا خلاقيت و نوآوري؟

ده توصيه به مشاغل كوچك تازه تاسيس

آيا مي دانيد اگر خدمات خارق العاده به مشتري بدهيد او هر قيمتي را بابت آن به شما مي پردازد؟

تکنيک چرا

تکنيک اسکمپر

سه استراتژي رقابت که رد خور ندارند

تکنيک بارش فکري

تکنيک هاي خلاقيت

اميد به زندگي در جوامع مختلف