بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

هفت کليد براي داشتن شخصيت مثبت مقالات بازاريابي

هفت کليد براي داشتن شخصيت مثبت

  بزرگنمايي:

با خودتان مثبت صحبت کنيد و گفتگوهاي دروني خود را کنترل کنيد. از عبارات تاکيدي مثبت، اول شخص و در زمان حال مانند «من خودم را دوست دارم!» «من مي توانم!» «من احساس فوق العاده خوبي دارم!» و «من مسئول هستم!» استفاده کنيد.

براي اين که شخصي کاملا مثبت انديشي شويد هفت کليد وجود دارد:

1 گفتکوي دروني مثبت :

با خودتان مثبت صحبت کنيد و گفتگوهاي دروني خود را کنترل کنيد. از عبارات تاکيدي مثبت، اول شخص و در زمان حال مانند «من خودم را دوست دارم!» «من مي توانم!» «من احساس فوق العاده خوبي دارم!» و «من مسئول هستم!» استفاده کنيد.

ما معتقديم که 95 درصد احساسات شما با گفتگو هاي دورني خودتان، درطول روز شکل مي گيرد. واقعيت تلخ اين است که اگر عمدا و آگاهانه با خودتان، مثبت و سازنده صحبت نکنيد، ناخودآگاه به چيزهاي ناراحت کننده که باعث نگراني و عصبانيت مي شود، فکر مي کنيد.

همان طور که قبلا گفته شد، ذهن شما مثل يک باغچه است. اگر در آن، گل نکاريد و از آن مراقبت نکنيد، علف هاي هرز بدون هيچ تلاشي در آن رشد مي کنند.

2 تجسم مثبت :

شايد قدرتمندترين توانايي شما، توانايي «تجسم» و ديدن اهدافتان است، به طوري که انگار همين الان به تحقق رسيده اند.

تصويري هيجان انگيز و واضح از اهداف و زندگي ايده آل تان بسازيد و بارها و بارها آن را در ذهن مرور کنيد. تمام پيشرفت هاي شما در زندگي، با بهبود بخشيدن به تصويرهاي ذهني شروع مي شوند. هرچه خود را در درون تان ببينيد، در دنياي خارج همان خواهيد بود.

3 افراد مثبت انديش :

انتخاب درست کساني که با آن ها زندگي مي کنيد، کار مي کنيد و تعامل داريد، بيشتر از هر عامل ديگري بر احساسات و موفقيت شما تاثير مي گذارد. همين امروز تصميم بگيريد که با افراد برنده ، مثبت، شاد، خوش بين و کساني که در زندگي اهداف بزرگ دارند معاشرت کنيد.

به هر قيمتي از افراد منفي دوري کنيد. اين افراد، سرچشمه اصلي بيشتر ناراحتي هاي زندگي هستند. مصمم شويد که از هم اکنون، ديگر افراد منفي و اضطراب آور را به زندگي تان راه ندهيد.

4 خوراک ذهني مثبت :

سلامتي شما دقيقا به همان مقداري است که مواد غذايي سالم بخوريد و به خودتان برسيد. همين طور سلامت ذهني و رواني شما به همان اندازه اي است که ذهن خود را به جاي «شيريني هاي ذهني» با «پروتئين هاي ذهني» تغذيه کنيد.

کتاب ها، مجلات و مقالات آموزنده، الهام بخش و انگيزه دهنده بخوانيد. ذهن را با اطلاعات و ايده هايي که موجب تعالي و شادماني مي شوند و شما را نسبت به خود و آرزوهايتان مطمئن مي سازند، تغذيه کنيد.

هنگام رانندگي به مطالب شنيداري سازنده و مثبت گوش دهيد. پيوسته به ذهن پيام هاي مثبت وارد کنيد که باعث مي شوند بهتر بيانديشيد و بهتر عمل کنيد و در رشته کاري خود تواناتر و کارآمدتر باشيد.

فيلم ها و برنامه هاي تلويزيوني آموزشي و مثبت تماشا کنيد و در دوره هاي آنلاين شرکت کنيد و مطالبي بخوانيد که به دانش تان بيافزايد و به شما حس بهتري نسبت به خود و زندگي بدهد.

5 آموزش و پيشرفت درست :

تقريبا در جامعه ما همه با منابع محدود و گاهي هم بدون سرمايه ، دست به کار مي شوند. تقريبا تمام درآمد افراد، ابتدا با فروش خدمات شخصي حاصل مي شود. تمام افرادي که امروزه در اوج هستند، زماني در پايين ترين جايگاه بوده اند و بارها و بارها شکست خورده اند و به جايگاه هاي پايين تر نزول کرده اند.


معجزه آموزش و پيشرفت شخصي دراز مدت اين است که شما را از فرش به عرش، از فقر به ثروت و از شکست به موفقيت و استقلال مالي مي رساند. همان طور که جيم ران مي گويد: «تحصيلات رسمي کمک مي کند امرار معاش کنيد، ولي آموزش هاي شخصي شما را ثروتمند مي کند.»

وقتي خود را به يادگيري، رشد، بهتر شدن در افکار و فعاليت ها متعهد مي کنيد، کاملا بر زندگي خود مسلط مي شويد و سرعت رسيدن به اوج را به طور قابل ملاحظه اي افزايش مي دهيد.

6 عادت هاي سلامتي مفيد :

از سلامت جسماني خود حداکثر مراقبت را بکنيد. همين امروز تصميم بگيريد که تا سن 80 ،90 يا حتي 100 سالگي زندگي کنيد و حتي در آن سن هم شاد و پرتحرک باشيد.

غذاهاي خوب، سالم و مغذي بخوريد. کم و متعادل بخوريد. يک رژيم غدايي عالي، تاثيري مثبت و فوري بر احساسات و تفکرات شما خواهد داشت.

تصميم بگيريد به طور منظم ورزش کنيد. حداقل 200 دقيقه در هفته را به پياده روي، دو، شنا، دوچرخه سواري يا کار با دستگاه هاي ورزشي بپردازيد. وقتي با برنامه و منظم ورزش مي کنيد، احساس شادماني و سلامتي بيشتري داريد و نسبت به فردي که تمام بعدازظهر را روي کاناپه مي نشيند و تلويزيون تماشا مي کند، خستگي و فشار رواني کمتري خواهيد داشت.

به اندازه کافي، استراحت کنيد. لازم است به طور منظم و به ويژه در زمان هايي که زير فشاررواني و سختي هستيد، باتري هاي انرژي خود را شارژ کنيد. وينس لومباردي مي گويد: «خستگي، همه ما را ترسو مي کند.»

يکي از عوامل زمينه ساز احساسات منفي، عادت هاي مضر سلامتي خستگي، نرمش نکردن و کار و تلاش بي رويه است. در زندگي به دنبال تعادل باشيد.

7 انتظارات مثبت :

داشتن انتظارات مثبت يکي از تکنيک هاي بسيار قوي است که با به کارگيري آن مي توانيد شخصي مثبت انديش شويد و زندگي مثبت تر و بهتري را تضمين کنيد.

انتظارات شما، پيش گويي هاي شما از آينده خودتان است. يعني آنچه شما با اطمينان منتظرش هستيد، به احتمال زياد به دست خواهد آمد.

از آنجا که خودتان انتظارات را انتخاب مي کنيد، هميشه بهترين ها را بخواهيد و انتظار موفقيت داشته باشيد. هنگام ملاقات با افراد جديد، انتظار محبوبيت داشته باشيد. انتظار دست يابي به اهداف عالي و خلق زندگي شگفت انگيز براي خودتان داشته باشيد. وقتي پيوسته در انتظار اتفاقات خوب باشيد، به ندرت نااميد مي شويد.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

بررسی آیفون XS و آیفون XS Max اپل از منظر وب‌‌سایت‌های معتبر فناوری

پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

چهار p بازاریابی

چطور در 6 گام به اعتراض ها پاسخ دهیم؟

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش دوم

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش اول

آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)

درباره گروه مرجع در بازاریابی

چطور تحقیقات بازار چرخه عمر را به اثربخشی تبلیغات مرتبط می سازد

10 اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی

مسئولیت های کلیدی یک مشاور بازاریابی

برند فراتر از بازاریابی

در رابطه با سهمیه فروش بیشتر بدانیم

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

برندینگ از طریق کارکنان شما

سیستم اطلاعات بازاریابی (MIS) چیست؟

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند – 2

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند 1

در رابطه با تحقیقات بازار قیاسی و القائی بیاموزیم

بازاریابی ویروسی

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

تقسیم بازار مبنای استراتژی بازاریابی متمایز است

برند هایی که از مرگ سر برآوردند و به اوج موفقیت رسیدند

گیمیفیکیشن چیست؟

عناصر یک برند موفق 3 : شخصیت

رویکرد مشتری محور نسبت به تحقیق بازار

بازاریابی مقاله ای چطور می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش آخر

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش دوم

نظریه ارتباطات (Communications Theory) چیست؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک

جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید

چرا به برون سپاری فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید؟

5 تاکتیک برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال شما

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

تحلیل موقعیت

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

3 راه براي اين‌که عاشق فروشندگي شويد

اينفلوئنسر مارکتينگ، واژه اي قدرتمند در بازاريابي

چالش‌هاي اينفلوئنسر مارکتينگ چيست؟

نقش گسترده فرهنگ در بازاريابي

بازاريابي شبکه اي، واقعيت يا توهم؟

افزايش فروش از طريق مشتريان اينستاگرام

نقش بازاريابي چشم‌گير در دنياي امروزي

چکيده‌اي از ديدگاه‌هاي منسوخ در نظريه مديريت

10 مزيت استفاده از بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

هزينه‌هاي اجتماعي بازاريابي اينترنتي بد

متفاوت‌ترين کمپين هاي تبليغات چريکي

تصورات نادرست در مورد بازاريابي شبکه‌اي