بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

جگوار لندرور و بی ام و در تولید خودروهای الکتریکی همکاری می‌کنند اخبار

جگوار لندرور و بی ام و در تولید خودروهای الکتریکی همکاری می‌کنند

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - جگوار لندرور و بی‌ام‌و با امضای توافقنامه‌ای، در زمینه توسعه نسل آینده فناوری خودروهای الکتریکی و سیستم‌های محرکه برقی همکاری خواهند کرد.

جگوار لندرور و بی‌ام‌و در حال همکاری با یکدیگر در زمینه تولید سیستم محرکه الکتریکی برای نسل بعدی خودروهای الکتریکی هستند. شرکت‌های سازنده خودروهای I-Pace و i3 الکتریکی، نیروی خود را جمع کرده‌اند تا واحدهای محرکه برقی (EDU) را توسعه دهند. درواقع تمام چیزهایی که از باتری‌ برق می‌گیرد و آن را ازطریق چرخ‌ها به جاده منتقل می‌کند. در نتیجه، محصولات آینده این دو شرکت احتمالاً از طراحی موتور الکتریکی مشابهی بهره خواهند برد.
نیک راجرز ، مدیر مهندسی جگوار لندرور در این زمینه گفت: گذار به خودروهای خودران، متصل ، الکتریکی و اشتراکی (ACES)، نشان‌دهنده بزرگ‌ترین تغییر تکنولوژیکی در صنعت خودرو در یک نسل است. سرعت تغییر و علاقه مصرف‌کننده به وسایل نقلیه الکتریکی واقعاً افزایش می‌یابد و ضروری است که ما در سراسر صنعت جهت پیشبرد فناوری‌های مورد نیاز برای ارائه این آینده هیجان‌انگیز کار کنیم. ما ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم خودروی الکتریکی در سطح جهانی بسازیم اما اکنون باید فناوری خود را برای پشتیبانی از نسل بعدی محصولات جگوار و لندرور تطبیق دهیم. از مذاکره با گروه بی‌ام‌و روشن شد که نیازهای هر دو شرکت برای نسل‌های بعدی EDU به منظور حمایت از این مرحله گذار، با هم اشتراک دارد و همکاری برای دو طرف سودمند است.
چنین توافقی برای جگوار لندرور بسیار مهم است و فرصتی مغتنم برای تولید خودروهای جهانی به شمار می‌رود؛ زیرا واحدهای محرکه برقی به‌صورت مشترک مهندسی شده و توسط هر شرکت در کارخانه خود ساخته خواهد شد، درحالی‌که هر دو برند نیز از افزایش صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید قطعات این سیستم‌ها سود می‌برند. در نتیجه جگوار لندرور قادر خواهد بود به‌صورت انبوه از بی‌ام‌و خرید کرده و بخشی از قطعات موردنیاز برای خودروهای الکتریکی خود را ارزان‌تر تهیه کند. شرکت بریتانیایی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: سرمایه‌گذاری مشترک در زمینه تحقیق و توسعه ، مهندسی و خرید، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها ازطریق افزایش سطح تولید خواهد شد تا از علاقه فزاینده مصرف‌کنندگان به خرید خودروهای الکتریکی حمایت کند.
از سوی دیگر، بی‌ام‌و تلاش می‌کند تا پروژه خودروهای الکتریکی خود را که از زمان معرفی i3 در سال 2013 آغاز شد، به سرانجام برساند. خودروساز آلمانی امیدوار است بتواند از تجارب تیم جگوار لندرور که کراس‌اور برقی I-Pace را معرفی کرد، به خوبی بهره ببرد. سال گذشته جگوار I-Pace توانست تمام برندهای معتبر آلمانی را حتی در بازار این کشور مقهور خود کند و جوایزی از جمله جایزه خودروی سال اتواکسپرس را برای سازنده بریتانیایی خود به همراه بیاورد. خودروساز آلمانی برخی جزئیات از مبانی توسعه این پروژه را بیان کرده است. بی‌ام‌و می‌گوید نسل پنجم فناوری eDrive که تا سال آینده در شاسی‌بلند تمام الکتریکی iX3 معرفی خواهد شد، سیستمی است که به‌عنوان نقطه شروع پروژه مشترک با جگوار لندرور استفاده می‌شود.
کلاوس فروهلیش ، عضو هیئت مدیره بی‌ام‌و در این زمینه گفت: صنعت خودرو در حال تحول پرشتابی است. ما همکاری را به‌عنوان کلیدی برای موفقیت در زمینه الکتریکی‌ کردن محصولات می‌بینیم. با جگوار لندرور، شریکی پیدا کردیم که الزامات آن برای نسل آینده دستگاه‌های سیستم محرکه الکتریکی، به‌طور درخورتوجهی با ما سازگار است. ما با یکدیگر فرصت داریم که با کاهش زمان توسعه و عرضه سریع‌تر خودروها و فناوری‌های پیشرفته به بازار، به‌طور موثری به نیازهای مشتریان پاسخ دهیم. مقاله‌های مرتبط:
چرا جگوار لندرور دوران سختی را پشت سرمی‌گذارد؟ جگوار I-Pace بهترین خودروی اروپا در سال 2019 انتخاب شد
جگوار لندرور سیستم‌های محرکه برقی که طبق این توافق طراحی می‌شوند، را در مرکز ساخت پیشرانه ولورهمپتون به تولید انبوه می‌رساند. در بیانیه‌ای که جگوار لندرور منتشر کرد، آمده است: تیمی از کارشناسان جگوار لندرور و گروه خودروسازی بی‌ام‌و وظیفه مهندسی واحدهای محرکه برقی را بر عهده دارند؛ درحالی‌که هر کدام از دو شریک، این سیستم‌ها را برای تطابق با مشخصات مورد نیاز و محدوده محصولات خود، توسعه می‌دهند. توافق اخیر بی‌ام‌و با جگوار لندرور به‌عنوان «همکاری تجاری و فنی» مطرح شده و تاکنون هیچ جزئیاتی درباره هزینه‌های مالی پروژه مشترک ارائه نشده است. بااین‌حال، تائید اینکه هر دو شرکت روی ویژگی‌های خاص کار خواهند کرد، وسعت و گستره توافق را نشان می‌دهد. جگوار لندرور می‌تواند سیستم‌های قوی‌تری برای محصولات جاده‌ای خود فراهم کند، درحالی‌که بی‌ام‌و احتمالاً به اصلاح اضافی برای مدل‌های سری 7 یا حتی خودروهای رولزرویس نیاز داشته باشد. بی‌ام‌و تائید کرده است که پروژه مشترک در مونیخ مستقر خواهد شد و مهندسان آن شرکت، فضای اداری خود را با پرسنل جگوار لندرور به اشتراک می‌گذارند.
توافق اخیر تنها چند هفته پس از آن اعلام می‌شود که دکتر رالف اسپت ، مدیرعامل جگوار لندرور گفت به استقلال تحقیقات و توسعه خودروهای الکتریکی علاقه‌مند است. اسپت در این زمینه گفت: من حدس می‌زنم که این، شیوه‌ای متفاوت است. شما می‌توانید درباره صرفه‌جویی در هزینه‌ها با افزایش تولید صحبت کنید و این درست خواهد بود. اما از سوی دیگر، ما به آزادی در زمینه توسعه محصول دست می‌یابیم و می‌توانیم استراتژی خود را به شیوه‌ای سریع و ساختاری پیش ببریم. چنین توافقی، قدرت زیادی به ما می‌دهد. به نظر شما آیا مشارکت جگوار لندرور و بی‌ام‌و موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با زومیت در میان بگذارید.





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

تاثیر فناوری‌های چاپ سه‌بعدی روی جراحی‌های آینده

هواوی نبرد رسانه‌ای در جنگ سرد فناوری را شروع کرد

بیوگرافی ارنست رادرفورد، پدر فیزیک و شیمی هسته‌ای

اپل و گوگل، باارزش‌ترین برندهای جهان در صنعت اینترنت بی‌سیم

بهترین نماهای پانوارامیک از استانبول را کجا ببینیم؟

آمادگی هیوندای جنسیس برای رقابت با تسلا در تولید خودروی الکتریکی

آمریکا خواستار تولید سخت‌افزارهای 5G خارج از چین شده است

مریخ‌نورد کیوریاسیتی حجم بالایی از متان را روی مریخ شناسایی کرد

نظرسنجی: آیا خصوصی سازی، برای خودروسازی ایران راه‌گشا است؟

هشدار اپل به کاربران درباره کلاهبرداری گیفت کارت آیتونز

می بند 4 شیائومی در کمتر از ده روز فروش میلیونی را تجربه کرد

اوپو، نخستین گوشی هوشمند جهان با فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر را معرفی می‌‌کند

شیائومی CC9 یازده تیرماه معرفی می‌شود

رزبری پای 4 با پشتیبانی از 4K و 4 گیگابایت رم با قیمت 35 دلار معرفی شد

هنگام غش کردن، در بدن و مغز چه اتفاقی می‌افتد؟

آیا نگه‌داشتن عطسه خطرناک است؟

خرید خانه در سه قدم با هومینگ

بیل گیتس واگذاری عرصه به گوگل و اندروید را بزرگ‌ترین اشتباه عمرش می‌داند

هواوی به‌روزرسانی میت بوک و پشتیبانی از آن را ادامه می‌دهد

امسال، پژو 301 با همکاری صنایع نظامی تولید می‌شود

مک بوک پرو 16 اینچی اپل امسال عرضه می‌شود

نوکیا با همکاری پژوهشگران، عمر باتری‌ها را 2.5 برابر می‌کند

اسپید؛ سامانه هوشمند ارسال محموله بین سازمانی

مایکروسافت و ساخت سرفیس‌ 9 اینچی تاشدنی با قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی

رویداد NEXTGen بی ام و با چه هدفی برگزار می‌شود؟

Cloudflare و قابلیت تولید اعداد تصادفی واقعی

استیم پشتیبانی از لینوکس اوبونتو را متوقف می‌کند

سهم 50 درصدی انرژی خورشیدی، بادی و باتری‌ها در چشم‌انداز برق سال 2050

نگاهی عمیق به آینده اخلاقیات و فلسفه اخلاق در جهان

بررسی هارد دیسک‌‌ اکسترنال AC731 اپیسر

رفتار مردم هنگام پیدا کردن یک کیف پول چگونه است؟

معرفی برترین استارتاپ‌های تناسب اندام

رستوران های محبوب تفلیس برای امتحان کردن غذاهای گرجی

فرمول یک فرانسه 2019 با پیروزی همیلتون و مرسدس به پایان رسید

فروشگاه‌های والمارت به فناوری بینایی ماشین مجهز می‌شوند

هر آنچه لازم است درباره طرح جدید زوج و فرد تهران بدانید

فروشگاه اینترنتی اویان تک، ارائه دهنده اسکوتر برقی

کشف نخستین نشانه‌های بیماری پارکینسون در مغز

رایانه رزبری پای 500 مگابایت از اطلاعات ماموریتی ناسا را هک کرد

زوم‌اپ؛ نگاه ویدیویی به اپلیکیشن نقشه و مسیریاب بلد

اظهارات ایلان ماسک درباره احتمال فروپاشی جمعیت جهان در 30 سال آینده

پیش‌بینی سازمان ملل از کاهش سرعت رشد جمعیت تا پایان قرن

AMD‌ با پردازنده‌های EPYC Rome، خانواده گران‌قیمت Cascade Lake‌ Xeon اینتل را به‌چالش می‌کشد

فیسبوک از فهرست شرکت‌های اخلاق‌مدار S&P کنار گذاشته شد

کارکنان مایکروسافت اجازه استفاده از اسلک و گوگل داک را ندارند

کسب امتیاز بالاتر تراشه کرین 810 نسبت به اسنپدراگون 730 در Antutu

اظهار نارضایتی مدیرعامل شاتل از ثابت ماندن هزینه اینترنت با وجود تورم

آشنایی با دوربین مداربسته هایک ویژن و نمایندگی آن در ایران

بیانیه اسنپ پس از انتشار ویدئو گلایه‌ یکی از مسافران

گزارش زومیت از اولین رویداد ایران موبایل سامیت (IRMSU)