بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

جگوار لندرور و بی ام و در تولید خودروهای الکتریکی همکاری می‌کنند اخبار

جگوار لندرور و بی ام و در تولید خودروهای الکتریکی همکاری می‌کنند

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - جگوار لندرور و بی‌ام‌و با امضای توافقنامه‌ای، در زمینه توسعه نسل آینده فناوری خودروهای الکتریکی و سیستم‌های محرکه برقی همکاری خواهند کرد.

جگوار لندرور و بی‌ام‌و در حال همکاری با یکدیگر در زمینه تولید سیستم محرکه الکتریکی برای نسل بعدی خودروهای الکتریکی هستند. شرکت‌های سازنده خودروهای I-Pace و i3 الکتریکی، نیروی خود را جمع کرده‌اند تا واحدهای محرکه برقی (EDU) را توسعه دهند. درواقع تمام چیزهایی که از باتری‌ برق می‌گیرد و آن را ازطریق چرخ‌ها به جاده منتقل می‌کند. در نتیجه، محصولات آینده این دو شرکت احتمالاً از طراحی موتور الکتریکی مشابهی بهره خواهند برد.
نیک راجرز ، مدیر مهندسی جگوار لندرور در این زمینه گفت: گذار به خودروهای خودران، متصل ، الکتریکی و اشتراکی (ACES)، نشان‌دهنده بزرگ‌ترین تغییر تکنولوژیکی در صنعت خودرو در یک نسل است. سرعت تغییر و علاقه مصرف‌کننده به وسایل نقلیه الکتریکی واقعاً افزایش می‌یابد و ضروری است که ما در سراسر صنعت جهت پیشبرد فناوری‌های مورد نیاز برای ارائه این آینده هیجان‌انگیز کار کنیم. ما ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم خودروی الکتریکی در سطح جهانی بسازیم اما اکنون باید فناوری خود را برای پشتیبانی از نسل بعدی محصولات جگوار و لندرور تطبیق دهیم. از مذاکره با گروه بی‌ام‌و روشن شد که نیازهای هر دو شرکت برای نسل‌های بعدی EDU به منظور حمایت از این مرحله گذار، با هم اشتراک دارد و همکاری برای دو طرف سودمند است.
چنین توافقی برای جگوار لندرور بسیار مهم است و فرصتی مغتنم برای تولید خودروهای جهانی به شمار می‌رود؛ زیرا واحدهای محرکه برقی به‌صورت مشترک مهندسی شده و توسط هر شرکت در کارخانه خود ساخته خواهد شد، درحالی‌که هر دو برند نیز از افزایش صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید قطعات این سیستم‌ها سود می‌برند. در نتیجه جگوار لندرور قادر خواهد بود به‌صورت انبوه از بی‌ام‌و خرید کرده و بخشی از قطعات موردنیاز برای خودروهای الکتریکی خود را ارزان‌تر تهیه کند. شرکت بریتانیایی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: سرمایه‌گذاری مشترک در زمینه تحقیق و توسعه ، مهندسی و خرید، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها ازطریق افزایش سطح تولید خواهد شد تا از علاقه فزاینده مصرف‌کنندگان به خرید خودروهای الکتریکی حمایت کند.
از سوی دیگر، بی‌ام‌و تلاش می‌کند تا پروژه خودروهای الکتریکی خود را که از زمان معرفی i3 در سال 2013 آغاز شد، به سرانجام برساند. خودروساز آلمانی امیدوار است بتواند از تجارب تیم جگوار لندرور که کراس‌اور برقی I-Pace را معرفی کرد، به خوبی بهره ببرد. سال گذشته جگوار I-Pace توانست تمام برندهای معتبر آلمانی را حتی در بازار این کشور مقهور خود کند و جوایزی از جمله جایزه خودروی سال اتواکسپرس را برای سازنده بریتانیایی خود به همراه بیاورد. خودروساز آلمانی برخی جزئیات از مبانی توسعه این پروژه را بیان کرده است. بی‌ام‌و می‌گوید نسل پنجم فناوری eDrive که تا سال آینده در شاسی‌بلند تمام الکتریکی iX3 معرفی خواهد شد، سیستمی است که به‌عنوان نقطه شروع پروژه مشترک با جگوار لندرور استفاده می‌شود.
کلاوس فروهلیش ، عضو هیئت مدیره بی‌ام‌و در این زمینه گفت: صنعت خودرو در حال تحول پرشتابی است. ما همکاری را به‌عنوان کلیدی برای موفقیت در زمینه الکتریکی‌ کردن محصولات می‌بینیم. با جگوار لندرور، شریکی پیدا کردیم که الزامات آن برای نسل آینده دستگاه‌های سیستم محرکه الکتریکی، به‌طور درخورتوجهی با ما سازگار است. ما با یکدیگر فرصت داریم که با کاهش زمان توسعه و عرضه سریع‌تر خودروها و فناوری‌های پیشرفته به بازار، به‌طور موثری به نیازهای مشتریان پاسخ دهیم. مقاله‌های مرتبط:
چرا جگوار لندرور دوران سختی را پشت سرمی‌گذارد؟ جگوار I-Pace بهترین خودروی اروپا در سال 2019 انتخاب شد
جگوار لندرور سیستم‌های محرکه برقی که طبق این توافق طراحی می‌شوند، را در مرکز ساخت پیشرانه ولورهمپتون به تولید انبوه می‌رساند. در بیانیه‌ای که جگوار لندرور منتشر کرد، آمده است: تیمی از کارشناسان جگوار لندرور و گروه خودروسازی بی‌ام‌و وظیفه مهندسی واحدهای محرکه برقی را بر عهده دارند؛ درحالی‌که هر کدام از دو شریک، این سیستم‌ها را برای تطابق با مشخصات مورد نیاز و محدوده محصولات خود، توسعه می‌دهند. توافق اخیر بی‌ام‌و با جگوار لندرور به‌عنوان «همکاری تجاری و فنی» مطرح شده و تاکنون هیچ جزئیاتی درباره هزینه‌های مالی پروژه مشترک ارائه نشده است. بااین‌حال، تائید اینکه هر دو شرکت روی ویژگی‌های خاص کار خواهند کرد، وسعت و گستره توافق را نشان می‌دهد. جگوار لندرور می‌تواند سیستم‌های قوی‌تری برای محصولات جاده‌ای خود فراهم کند، درحالی‌که بی‌ام‌و احتمالاً به اصلاح اضافی برای مدل‌های سری 7 یا حتی خودروهای رولزرویس نیاز داشته باشد. بی‌ام‌و تائید کرده است که پروژه مشترک در مونیخ مستقر خواهد شد و مهندسان آن شرکت، فضای اداری خود را با پرسنل جگوار لندرور به اشتراک می‌گذارند.
توافق اخیر تنها چند هفته پس از آن اعلام می‌شود که دکتر رالف اسپت ، مدیرعامل جگوار لندرور گفت به استقلال تحقیقات و توسعه خودروهای الکتریکی علاقه‌مند است. اسپت در این زمینه گفت: من حدس می‌زنم که این، شیوه‌ای متفاوت است. شما می‌توانید درباره صرفه‌جویی در هزینه‌ها با افزایش تولید صحبت کنید و این درست خواهد بود. اما از سوی دیگر، ما به آزادی در زمینه توسعه محصول دست می‌یابیم و می‌توانیم استراتژی خود را به شیوه‌ای سریع و ساختاری پیش ببریم. چنین توافقی، قدرت زیادی به ما می‌دهد. به نظر شما آیا مشارکت جگوار لندرور و بی‌ام‌و موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با زومیت در میان بگذارید.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

شناسایی نورون‌هایی در مغز که موجب فراموش‌کردن خاطرات می‌شوند

هواوی برنامه‌ای برای قفل‌گشایی بوت‌لودر پرچم‌داران سری میت 30 ندارد

فناوری، اقلیم و سرمایه داری؛ مثلث غیرممکن بشر در قرن 21

گیم‌بار ویندوز 10 با شمارنده‌ نرخ فریم و قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی شد

دنبال کردن رویاها، توهم مخرب استارتاپی

پردازنده‌ها چگونه طراحی و ساخته می‌شوند؟ (قسمت اول)

جلسه رسیدگی به اتهامات مسئولان سابق سایپا برگزار شد

خاص‌ترین پیتزاهای جهان که حتما باید امتحان کنید

آیفون 11 پرو مکس امتیاز تعمیرپذیری 6 از 10 از iFixit گرفت

ریل می X2 نمایشگر Super AMOLED و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد داشت

افزایش فروش یک رستوران با یک پرس غذای مجازی

گرندپری سنگاپور 2019؛ پیروزی فتل و فراری

بلاک‌ چین به یکی از اولویت‌های اصلی کسب‌وکارها تبدیل شده است

پیکسل 4 گوگل در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود؟

کامپیوتر کوانتومی 53 کیوبیتی IBM معرفی شد

کوچک شدن عجیب سوراخ لایه ازون در سال 2019

توضیحات هواوی در مورد فناوری Palm Rejection در میت 30 پرو

گوگل با Fast Share به رقابت AirDrop می‌رود

اپل به نقض مالکیت معنوی در ساخت ایرپاد متهم شد

اینترنت ADSL گران شد

سامسونگ گوشی‌های سری میت 30 هواوی را مسخره کرد

حمله Fanta از راه سرویس Avito

هکرها با سوءاستفاده از پروتکل WSD حملات DDoS را تقویت می‌کنند

ایران رنتر؛ کدام بستر برای سرمایه‌گذاری بهتر است: طلا، مسکن، بورس یا راه‌های جدید؟

مردم سوئیس در مخالفت با 5G تجمع کردند

سامسونگ به هواوی فخر فروشی می کند

گلکسی فولد در آزمون مقاومت؛ گوشی تاشدنی سامسونگ همچنان آسیب‌پذیر است

گوگل احتمالا به برتری کوانتومی دست پیدا کرده است

گسترش حملات باج‌افزاری برای کاربران خانگی

فیچرفون مبتنی‌بر اندروید 8.1 نوکیا در ویدئویی کوتاه دیده شد

اوراکل از لینوکس خودمختار پرده برداشت

چاپ و نشر کتب و مقالات علمی در مؤسسه اندیشمند

بهینه‌سازی هوش مصنوعی فقط با جمع‌آوری داده‌های کاربران ممکن است؟

اپل از افزایش تعرفه های وارداتی مک پرو در امان ماند

توئیتر 273 اکانت ضد ایرانی را مسدود کرد

سه گوشی جدید اوپو در لیست TENAA رویت شدند

دانشگاه‌ها در حوزه هوش مصنوعی بی‌هویت فعالیت می‌کنند

مدیر عامل هواوی از فروش بالای سری میت 30 می‌گوید

کدام گوشی های سامسونگ اندروید 10 را دریافت می کنند؟

دانشمندان برای مقابله با پیری داروهایی کشف کرده‌اند

کاهش تعداد مشترکان اینترنت نسبت به سال گذشته

آشفتگی بازار از مسدود شدن گوشی های رجیستر شده

اگر تمام درختان زمین نابود شوند، چه اتفاقی می‌افتد؟

بهترین فیلم های اکشن 2019

مدیر عامل هواوی از فروش 20 میلیونی سری میت 30 می‌گوید

نتایج تست سقوط آیفون 11

کار گروهی با چه شرایطی برای کارمندان مناسب است؟

آمازون نتایج جست‌وجو را برای افزایش سوددهی تغییر می‌دهد

ردمی K20 Pro Premium Edition با حافظه رم 12 گیگابایتی عرضه می‌شود

شناخته شده ترین شهر های ارواح آسیا کدامند؟