سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

کدامیک را بخریم: گلکسی A30 سامسونگ یا Y9 2019 هواوی؟! نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی -
کدامیک را بخریم: گلکسی A30 سامسونگ یا Y9 2019 هواوی؟! 5
١٨٥
٠
آی تی رسان / مطلب پیش رو در وبسایت آی تی رسان منتشر شده است و بازنشر آن توسط آخرین خبر به معنای تایید یا نقض آن نمی باشد....
سامسونگ و هواوی هر دو از بهترین و محبوب‌ترین شرکت‌های دنیای دیجیتال به‌حساب می‌آیند. این کمپانی‌ها سالانه مدل‌های مختلفی را به بازار عرضه می‌کنند که گلکسی A30 و Y9 2019 نیز جز همین محصولات شمرده می‌شوند. این گوشی‌ها در کلاس میان‌رده قرار می‌گیرند. با این حال، از آخرین قابلیت‌ها و تکنولوژی‌ها بهره می‌برند. در این نوبت می‌خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که گلکسی A30 سامسونگ بخریم یا Y9 2019 هوآوی؟ پس با ما همراه باشید.
دیزاین و دیسپلی
اگر به‌دنبال خرید اسمارت فونی مدرن و با ظاهری لاکچری هستید، حتما گلکسی Y9 2019 را در سبد خریدتان قرار دهید. تولیدکننده از دیزاینی کم‌حاشیه و چشم‌نواز در محصول خود بهره برده که نظر هر کاربری را جلب می‌کند. در قسمت پشتی هم ماژول دوربین دوگانه در کنار لوگوی هوآوی می‌درخشد و جذابی دیوایس چینی را بیش‌تر کرده‌اند. در طرف دیگر، گجت سامسونگ قرار گرفته که از طراحی مدرن و زیبا سود می‌جوید. در حقیقت گلکسی A30 حاشیه‌های نسبتا کم‌تری نسبت به رقیب خود دارد و از این رو تماشای محتواهای مختلف در محصول کره‌ای هیجان‌انگیزتر خواهد بود. اما Y9 2019 نیز قابلیتی در چنته دارد. بخشی از این گوشی از فلز تشکیل شده که حس خوبی را هنگام لمس به کاربر منتقل می‌کند. این در حالی‌ست که فریم‌ها و قاب پشتی گلکسی A30 تماما از پلاستیک ساخته شده‌.
گلکسی A30 به یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی مجهز گشته که کار با اپلیکیشن‌ها و تجربه گیم‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند. تکنولوژی سوپر آمولد یکی از نقاط قوت این مدل شمرده می‌شود و روشنایی پنل را افزایش داده و رنگ‌ها را به‌صورت اغراق‌آمیز و جذابی نشان می‌دهد. در نتیجه حتی در زیر نور خورشید هم قادر به کار کردن با اسمارت‌فون‌تان هستید. در طرف دیگر، Y9 2019 قرار گرفته که از نمایشگری 6.5 اینچی و IPS بهره می‌گیرد. گفتنی‌ست هر دو دیسپلی از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس سود می‌جویند و از این رو قادر به دیدن جزئیات تصاویر خواهید بود. به‌طور کلی اگر می‌خواهید موبایلی مدرن و با صفحه‌نمایشی خیره‌کننده داشته باشید و می‌توانید با پلاستیک کنار بیایید، حتما گلکسی A30 را خریداری نمایید.
دوربین
دوربین برای اسمارت فون‌ها نقشی حیاتی را ایفا می‌کند و دلیلی برای خرید آن محسوب می‌شود. از این رو سامسونگ مثل رقیب چینی خود از ماژول دوربین دوگانه در محصول خود بهره برده. سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی عکس‌های خوبی می‌گیرند و امکان گرفتن پرتره‌های زیبا نیز فراهم شده است. دوربین اصلی به دریچه دیافراگم نسبتا بازی مجهز گشته تا در شرایط مختلف تصاویری پرنور ثبت کنید. در این زمینه Y9 2019 یک پله پایین‌تر از گلکسی A30 قرار می‌گیرد. چراکه به دوربین‌های 13 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده و ضریب اف بزرگ‌تری دارد.
ولی در زمینه دوربین سلفی، گجت هوآوی حرف اول را می‌زند. تولیدکننده در قاب جلوی Y9 2019 دو دوربین را تعبیه نموده تا تصاویری خیره‌کننده ثبت کنید و پرتره‌های زیبایی بگیرید. در گلکسی A30 هم دوربینی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته که قادر به گرفتن عکس‌های جذابی است و نیاز طیف وسیعی از کاربران را برآورده می‌کند. اما اگر از طرفدار سلفی و شبکه‌های اجتماعی هستید، حتما به فکر خرید Y9 2019 باشید. در غیر این‌صورت گلکسی A30 هم می‌تواند گزینه‌ خوبی برای شما باشد.
پلت‌فرم
هم گلکسی A30 و هم Y9 2019 از چیپست‌هایی اختصاصی بهره می‌گیرند. البته پردازنده کایرین 710 قدرت نسبتا بیش‌تری دارد و در عین حال بسیار کم‌مصرف بوده. اما هر دو اسمارت فون می‌توانند اپلیکیشن‌های سبک و نیمه‌سنگین را بدون نقص اجرا کنند و همچنین می‌توانید برخی از گیم‌های اندرویدی را تجربه نمایید.
گوشی سامسونگ در دو نسخه به بازار عرضه شده که در ورژن گرا‌ن‌تر 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه 4 گیگابایت رم دریافت می‌کنید. در نتیجه می‌توانید محتواهای بسیاری را ذخیره کنید و به عمل مالتی‌تسکینگ بپردازید. Y9 2019 نیز در دو ورژن تولید شده که نسخه گران‌تر آن مشخصاتی همانند گلکسی A30 دارد. هندست‌های چینی و کره‌ای اجازه استفاده از میکرو اس‌دی تا صدها گیگابایت را به شما می‌دهند. از این رو دیگر با خطای کمبود حافظه مواجه نخواهید شد. خوش‌بختانه محصول سامسونگ به اندروید پای مجهز شده و از یک رابط کاربری سبک و روان بهره می‌برد. اما با خرید Y9 2019 اندروید 8.1 نصیب‌تان می‌شود که با EMUI همراه است. پس اگر می‌خواهید موبایلی با یک رابط کاربری جذاب و مدرن بخرید، گلکسی A30 را مدنظر داشته باشید.
سایر قابلیت‌ها
هم گلکسی A30 و هم Y9 2019 از یک باتری 4000 میلی‌آمپری سود می‌جویند که از عمر خوبی برخوردار است. همچنین هر دو گوشی از تکنولوژی شارژ سریع سود می‌جویند. البته فن‌آوری تعبیه شده در گلکسی A30 از سرعت بیش‌تری بهره می‌برد و طبیعتا در مدت زمان کم‌تری می‌تواند باتری موبایل را فول‌شارژ نماید. محصول سامسونگ و مدل هوآوی از یک حس‌گر اثر انگشت در قاب پشتی بهره می‌گیرند تا امنیت دیوایس‌ها افزایش یابد. اما قیمت را فراموش نکنیم. Y9 2019 با برچسب قیمت کم‌تری نسبت به گلکسی A30 به بازار عرضه شده و همین موضوع نقطه قوتی برای گوشی هواوی به‌حساب می‌آید. پس اگر می‌توانید قید نمایشگر آمولد و رابط کاربری مدرن سامسونگ را بزنید، حتما Y9 2019 را بخرید. از طرفی اگر می‌خواهید گجتی تقریبا بی‌نقص داشته باشید و به گرفتن سلفی‌های با کیفیت بالا علاقه‌ای ندارید، گلکسی A30 را در بین گزینه‌های‌تان قرار دهید.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/70116/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سامسونگ شارژر جدید 50 واتی USB PD خود با دو پورت Type-C را معرفی کرد

موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی 6 سیلندر

تست موفق اولین موتور 6سیلندر ایرانی

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه

گوشی خوش‌قیمت جدید اوپو از شارژ 100 وات پشتیبانی می‌کند

غول باستانی که کوسه‌های سفید امروزی را کوتوله می‌کند!

اپل ظاهراً در تأمین نمایشگر OLED آیپد پرو 11 اینچی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است

سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟

3 فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

هوش مصنوعی متن‌باز جدید اپل معرفی شد؛ پردازش بدون نیاز به اینترنت

این عینک، زبان اشاره را ترجمه می‌کند

مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو 2024 را کسب کرد

تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان

دو گوشی قدیمی به پایان چرخه عمر رسیدند و دیگر آپدیت نمی‌شوند

استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی

ویدیویی از کاوشگر کنجکاوی که مناطق رسوبی در مریخ را نشان می دهد

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

واتس‌اپ به ارسال پیام به شماره‌های ذخیره نشده و ورود با فیس‌آی‌دی مجهز می‌شود

توسعه روشی برای بهبود مصرف انرژی در دستگاه‌های مخابراتی

گلکسی زد فلیپ 5 از یک قابلیت هوش مصنوعی One UI 6.1 محروم است

اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید

اگر از تبلیغات داخل سیستم عامل متنفرید ویندوز 11 را آپدیت نکنید!

تعداد کاربران فعال اسپاتیفای 19 درصد رشد کرد

هوش مصنوعی شیطانی هم ساخته شد!

چرا اجرام زحمت در ایستگاه فضایی بین المللی شناور می شوند؟

قابلیت انقلابی واتساپ معرفی شد؛ انتقال فایل بدون نیاز به اینترنت

از هوش مصنوعی تا تماس ویدیویی؛ قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن را ببینید

قابلیت عجیب P70 پرو را ببینید؛ عضو پرآوازه خانواده هواوی

طرح تعویض رایگان سامسونگ برای گوشی هایی که این مشکل را دارند

برنامه/ فکرتان را به یک اثر هنری تبدیل کنید

نمایش داستان مرموز بازی INDIKA در تریلر جدید

این ویژگی امنیتی اندروید 15 شما را از اپلیکیشن‌های مشکل‌دار نجات می‌دهد

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

با روش تخلیه الکتریکی آشنا شوید

با گوشی جدید هواوی می‌توان بدون اینترنت تصویر ارسال کرد!

هوش مصنوعی جدید گوگل می‌تواند جان شما را نجات دهد

مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش در گرامیداشت هفته سلامت

افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک درمجتمع مسکونی مهستان کیش

فوری: رئیس‌جمهور آمریکا قانون فیلترشدن تیک‌تاک را امضا کرد

نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند

ستاره هایی که درآسمان میبینیم چه اندازه ای هستند؟

افشای مشخصات پردازنده‌های اسنپدراگون X پلاس کوالکام

ناسا یک گام به کشف حیات بیگانه در مریخ نزدیک‌تر شد

خانواده شهدا پرچمداران اصلی ایثار و شهادت هستند/ نسل امروز نیازمند آشنایی با شهدا