بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

نبي حبيبي:راه جلوگيري از انشقاق ، ائتلاف بزرگ در بين اصولگرايان است بازاريابي سياسي

نبي حبيبي:راه جلوگيري از انشقاق ، ائتلاف بزرگ در بين اصولگرايان است

  بزرگنمايي:

محمدنبي حبيبي با اشاره به نامگذاري سال جاري به عنوان سال "حماسه سياسي، حماسه اقتصادي"، گفت: شاهد برگزاري انتخابات رياست جمهوري و شوراها هستيم که اهميت بسياري در نظام جمهوري اسلامي دارد.
وي با بيان اينکه "انتخابات رياست جمهوري و شوراها نبايد يکديگر را تحت‌الشعاع قرار دهند و حضور گسترده مردم در هر دو ضرورتي قطعي است"، بر ضرورت حضور سليقه‌هاي مختلف در انتخابات تاکيد کرد و گفت: اگر تلاش کنيم سليقه‌هاي موجود سياسي که معتقد به انقلاب، کشور و نظام هستند در انتخابات حضور يابند، خود به خود شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات خواهيم بود..
اهم اظهارات دبيرکل موتلفه را در ادامه به نقل از ايسنا بخوانيد؛
*درباره شائبه تقلب در انتخابات پيش رو هم وجود 300 هزار ناظر در کشور اطميناني براي برگزاري انتخابات سالم است. در انتخابات شوراها هم مجلس نقش نظارتي دارد که عاملي اطمينان‌بخش است.
* دستگاههاي اجرايي بايد بدانند که هرگونه دخالت دولت در انتخابات خلاف شرع و قانون است و دولت وظيفه دارد تمام همت خود را براي اجراي مطلوب انتخابات صرف کند. اگر ذهن دولت مشغول اشاره رفتن به سمت فردي خاص در انتخابات شوراها و رياست جمهوري باشد کاري ناشايست صورت مي‌گيرد.
* رسيدن به ائتلاف همگاني در بين اصولگرايان سخت اما ممکن است. حزب موتلفه معتقد است راه جلوگيري از انشقاق و چندگانگي، ائتلاف بزرگ در بين اصولگرايان است. اين ائتلاف در سايه محوريت روحانيت قابل تحقق است. اگر در ائتلاف بزرگ اصولگرايان با محوريت روحانيت فردي غير از نامزد حزب موتلفه برگزيده شود ما تمکين مي‌کنيم و از اصولگرايان مي‌خواهيم براي جلوگيري از شکستن آرا در مقابل رقبا مسير ائتلاف را پيشه کنند.
* آمدن يا نيامدن هاشمي رفسنجاني در دوره‌هاي قبل سابقه دارد. از نوع اظهارنظرهاي دوستان وي اينگونه استنباط مي‌شود که موضوع ترغيب به آمدن وي رشد يافته است اما موتلفه اسلامي منحصرا از نامزد اصولگراياني که ائتلاف مي‌کنند با محوريت روحانيت حمايت مي‌کند.
* درباره حضور اصلاح‌طلبان و برخي جريانات زاويه‌دار با انقلاب در انتخابات هماين طيف‌هاي سياسي وجود دارند و در انتخابات تاثير مي‌گذارند.البته بين اصلاح‌طلبان و جريان فتنه تفاوت وجود دارد. هر اصلاح‌طلب الزاما فتنه‌گر نيست. در جبهه اصلاحات افرادي وجود دارند که نظام، قانون و رهبري را قبول دارند اما اصولگرايان را قبول ندارند و با اصولگرايان در رقابت هستند. ما در حزب موتلفه مرز بين فتنه‌گري و اصلاحات را مشخص مي‌دانيم. بايد زمينه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات فراهم شود تا شاهد شور انتخاباتي باشيم.
*اينکه گفته شود موتلفه به دست بازار اداره مي‌شود، حرف نادرستي است. برخي از اعضاي حزب موتلفه کار تجاري انجام مي‌دهند اما قشر قالب اعضاي حزب را فرهنگيان و کارمندان تشکيل مي‌دهند.
* اجراي ناقص اصل 44، عدم توفيق دولت‌ها در خصوصي‌سازي، مشکلات رونق اقتصادي و نرسيدن به حدي مطلوب در صادرات علت توجه مقام معظم رهبري به مباحث اقتصادي در نامگذاري سالهاي اخير است. عملکرد دولت در در بخش اقتصادي ضعيف، در بخش امدادي قوي، مسکن را قابل توجه، سياست را همراه با نقاط قوت و ضعف و تعامل با احزاب را صفر ارزيابي کرد.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

اشتباهات رایج در ساخت برندینگ شخصی

رفتار آینه ای در فروش چیست؟

انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای

چرا مهارت های نوشتاری می تواند به بهبود کسب و کار کمک کند.

چرا استفاده از تلگرام برای تولید محتوا اشتباه است؟

باابزار روابط عمومی برندسازی کنید

آیا به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توان اتکا کرد؟

با اين 5 ترفند بازاريابي بصري در اينستاگرام متفاوت ظاهر شويد

ترس‌هايي که مانع از شکوفايي کارآفرين درون شما مي‌شوند

11 پيشنهاد مرکز پژوهش‌هاي مجلس براي توسعه کارآفريني در حوزه ICT

چند شغله‌ها يکي از علل بيکاري جوانان

عناصر اساسي در طراحي استراتژي بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

ايده‌هايي جذاب براي توليد محتواي ويديويي

اصول برندسازي در قرن بيست و يکم

آيا استراتژي برندينگ شما فقط پول‌هاي‌تان را هدر مي‌دهد؟

اشتباهات بزرگ در حوزه روابط عمومي

لزوم استفاده از تبليغات محتوا محور

مهمترين تغييراتي که بايد در بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي ايجاد کنيم

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور

8 مهارت مهم مدير شبکه‌هاي اجتماعي در عصر بازاريابي ديجيتال

روندهايي که باعث تحول بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي مي‌شوند

5 استراتژي پيشرفته براي تبليغات رسانه‌هاي اجتماعي

نکاتي در ارتباط با استراتژي رسانه‌هاي اجتماعي براي افزايش فروش اينترنتي

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟

تبليغات موثر در شبکه‌هاي اجتماعي

طراحي کمپين تبليغاتي

برندسازي سياسي يعني چه و براي برندسازي سياسي چه بايد کرد؟

مديريت رفتار سياسي در سازمان

5گام اصلي براي موفقيت يک کمپين انتخاباتي

مديريت رفتار سياسي در سازمان

آيا جامعتين بر کانديداي روحاني اجماع کرده اند؟

همسوزي آراي اصولگرايان

آيا ائتلاف 1+2 دچار بحران شده است؟

کوچ اعضاي ستاد جليلي به ستاد زاکاني

کانديداتوري آيت الله هاشمي رفسنجاني جدي شد؟

حدادعادل همچنان تکذيب مي کند

ولايتي نتيجه نظرسنجي ها را قبول ندارد

متکي تاکيد کرد : تحريم ها از مهمترين دلايل انتخاب شعار حماسه سياسي از سوي مقام معظم رهبري

پورمحمدي:آنان که مي‌گفتند تحريم‌ها کاغذ پاره هستند امروز حرف خود را پس گرفته‌اند

هشدار دبير ائتلاف اکثريت اصولگرايان : کانديداها منافع ملي را زيرپا نگذارند

باهنر: به نفع لاريجاني کنار نمي‌روم

باهنر: احمدي‌نژاد کاري به خرد جمعي ندارد

باهنر:اصلاح‌گران يک جريان فکري با نکات مثبت و منفي‌اند

باهنر:اصولگراها به نفع هاشمي کنار نمي روند

انديشه سياسي ميرزاي نائيني «ره»

توصيه محمد رضا باهنر به علي لاريجاني

بصيرت جبهه پايداري 180 درجه اي است!

بررسي ديدگاه امام خامنه اي (زيد عزه) درباره مفهوم اقتصاد مقاومتي

هاشمي دشمنان قسم خورده دارد/راي منفي هاشمي بالا است

آمده‌ام تا بداخلاقي مبارزه کنم