سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

رندرهای رسمی گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a XL پیش از موعد رونمایی رویت شد اخبار

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - رندرهای رسمی گوشی‌های هوشمند پیکسل 3a و پیکسل 3a XL پیش از تاریخ رونمایی رسمی در 17 اردیبهشت‌ماه، رویت شد. 

براساس آخرین اخبار انتظار می‌رود پیکسل 3a و 3a ایکس ال 17 اردیبهشت‌ماه معرفی شوند . با آنکه کمتر از سه هفته به موعد رونمایی باقی مانده است، اما رندرهای رسمی این دو گوشی هوشمند زودتر از موعد رونمایی رسمی، رویت شد. باتوجه به رندرهای به‌اشتراک گذاشته شده، گوشی‌های جدید پیکسل گوگل از حاشیه‌های بزرگ و دوربین‌های فوق‌العاده‌ای بهره می‌برند. اخبار فاش‌شده‌ی قبلی نشان می‌دهد که دو گوشی هوشمند گوگل با اندروید 9 پای به بازار عرضه خواهند شد. همچنین پیش‌تر گفته شده بود که گوگل پیکسل 3a با قیمت پایه 450 یورو عرضه می‌شود .
مقاله‌های مرتبط:
نگاهی به پیکسل 3 لایت؛ میان‌رده‌ی معرفی‌نشده گوگل با بدنه پلاستیکی قائم‌مقام ارشد گوگل، به شایعات پیرامون پیکسل 3a قوت بخشید
انتظار می‌رود پیکسل 3a و پیکسل 3a XL با نمایشگر با نسبت تصویر 18.5 به 9 معرفی شوند. این در حالی است که پیکسل 3 گوگل از نمایشگر با نسبت تصویر 18 به 9 بهره می‌برد. همان‌طور که گفته شد و در رندرهای منتشرشده دیده می‌شود، هر دو گوشی هوشمند دارای حاشیه‌های ضخیمی هستند. گوشی‌های هوشمند سری پیکسل 2 گوگل از اسپیکرهای استریو بهره می‌برند که در قسمت حاشیه‌ی پایینی دستگاه تعبیه شده است. اما برای کاهش هزینه‌ها، به‌نظر می‌رسد شاهد معرفی گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a XL با اسپیکرهایی در قسمت بالایی پنل دستگاه به‌جای حاشیه‌ی پایینی باشیم. یکی دیگر از تغییرات بسیار مهم این دو گوشی هوشمند با پیکسل 3، به دوربین سلفی مربوط می‌شود. گوگل پیکسل 3 از دوربین دوگانه‌ی سلفی بهره می‌برد. اما به‌نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند سری پیکسل 3a، قرار است تنها از یک دوربین تکی سلفی مشابه مدل‌های گوشی‌های پرچم‌دار گوگل، بهره ببرند و خبری از حسگر زاویه‌ی باز در این سری دستگاه‌های گوگل نخواهد بود. از نظر دوربین‌های پنل پشتی، به‌نظر می‌رسد مشخصات دوربین اصلی هر دو گوشی هوشمند مشابه پیکسل 3 و پیکسل 3XL باشد. در اصل باید گفت، یکی از نقاط قوت در فروش هر دو دستگاه جدید، مشخصات دوربین آن‌ها خواهد بود.
پیکسل 3a و پیکسل 3a XL با جک هدفون معرفی می‌شوند
باوجودی که رندرهای به‌اشتراک گذاشته شده قسمت پنل پشتی دستگاه را نشان نمی‌دهد، اما هر دو مدل گوشی پیکسل 3a، به‌جای بهره‌مندی از بدنه‌ی شیشه‌ای همچون گوشی‌های پرچم‌دار گوگل، ازبدنه‌ی پلاستیکی بهره خواهند برد. میان‌رده‌های جدید گوگل به‌جای بهره‌مندی از تراشه‌ی اسنپدراگون 845 کوالکام ، از تراشه‌ی اسنپدراگون 670 بهره خواهند برد. انتظار می‌رود هر دو گوشی هوشمند جدید با ظرفیت حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی و ظرفیتحافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی معرفی شوند. هرچند برخی شایعه‌ها، به عرضه‌ی نسخه‌ی دیگری از میان‌رده‌های جدید گوگل با ظرففیت حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی نیز اشاره می‌کنند. همچنین، گوشی‌های هوشمند جدید گوگل با پشتیبانی از eSIM و ویژگی Active Edge جعبه‌گشایی می‌شوند. به‌علاوه، هر دو دستگاه جدید از تراشه‌ی امنیتی Titan M بهره خواهند برد. براساس برخی گزارش‌ها، به‌نظر می‌رسد هر دو میان‌رده‌ی جدید گوگل همانند نخستین گوشی هوشمند پیکسل معرفی شده در سال 2016، با جک هدفون 3.5 میلی‌متری به بازار عرضه خواهند شد. به‌علاوه، هر دو مدل از فناوری شارژ سریع 18 وات ازطریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کنند. انتظار می‌رود گوشی هوشمند پیکسل 3a با باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی و پیکسل 3a XL با ظرفیت باتری بیشتری که هنوز اطلاعات آن فاش نشده است، معرفی شوند.
میان‌رده‌های جدید گوگل 17 اردیبهشت‌ماه معرفی می‌شوند
انتظار می‌رود گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a XL در تاریخ 7 ماه می برابر با 17 اردیبهشت‌ماه در جریان رویداد Google I/O معرفی شوند. رندرهای فاش‌شده و اخبار قبلی نیز تاریخ رونمایی میان‌رده‌های جدید گوگل را تأیید می‌کنند. بلافاصله بعد از رونمایی، امکان پیش سفارش هر دو دستگاه برای علاقه‌مندان وجود دارد. در ابتدا انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند جدید به‌صورت انحصاری توسط اپراتور تلفن همراه ورایزون پشتیبانی شوند ولی در ادامه به‌نظر می‌رسد ازطریق اپراتور تلفن همراه تی‌موبایل نیز به‌فروش برسند. درنهایت علاقه‌مندان به میان‌رده‌های جدید گوگل می‌توانند، دستگاه مورد نیاز خود را ازطریق فروشگاه‌های گوگل استور یا سایر خرده‌فروشان خریداری کنند. اطلاعات دقیقی در مورد قیمت میان‌رده‌های جدید گوگل فاش نشده است. اما پیش‌تر گفته شده بود که گوگل پیکسل 3a با قیمت پایه 450 یورو عرضه می‌شود . همچنین انتظار می‌رود پیکسل 3a XL نیز با قیمت پایه‌ی 550 یورو در بازارهای اروپایی به‌فروش برسد. اگر این اطلاعات دقیق و موثق باشد، انتظار می‌رود قیمت گوشی‌های هوشمند پیکسل 3a و پیکسل 3a XL در بازارهای خرده‌فروشی آمریکا، به ترتیب 400 دلار و 500 دلار باشد. درنهایت، نحوه‌ی قیمت‌گذاری دستگاه‌های جدید به سیاستی که گوگل برای رقابت در بازار درنظر گرفته، ارتباط مستقیم خواهد داشت. گوگل Pixel 3a و Pixel 3a XL در سه رنگ به بازار عرضه خواهند شد. رنگ‌های مشکی و سفید، مشابه گوگل پیکسل سه خواهد بود و باید منظر باشیم تا رنگ سوم این دستگاه‌ها مشخص شود.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/68976/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

تردز حالا 150 میلیون کاربر ماهانه دارد

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

داستان عاشقانه سمی یک پروانه!

تقاضا برای هدست ویژن پرو اپل رو به کاهش است

مایکروسافت حجم آپدیت‌های ماهانه ویندوز 10 را به‌شدت کاهش داد

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

قیمت HDD سیگیت و وسترن دیجیتال افزایش یافت

جو بایدن لایحه «فیلترینگ یا فروش تیک تاک» را امضا کرد؛ مدیرعامل پلتفرم چینی: جایی نمی‌رویم

نانوگرافن پروانه‌ای برای استفاده در حوزه کوانتومی ساخته شد

سامسونگ شارژر جدید 50 واتی USB PD خود با دو پورت Type-C را معرفی کرد

موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی 6 سیلندر

تست موفق اولین موتور 6سیلندر ایرانی

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه

گوشی خوش‌قیمت جدید اوپو از شارژ 100 وات پشتیبانی می‌کند

غول باستانی که کوسه‌های سفید امروزی را کوتوله می‌کند!

اپل ظاهراً در تأمین نمایشگر OLED آیپد پرو 11 اینچی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است

سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟

3 فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

هوش مصنوعی متن‌باز جدید اپل معرفی شد؛ پردازش بدون نیاز به اینترنت

این عینک، زبان اشاره را ترجمه می‌کند

مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو 2024 را کسب کرد

تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان

دو گوشی قدیمی به پایان چرخه عمر رسیدند و دیگر آپدیت نمی‌شوند

استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی

ویدیویی از کاوشگر کنجکاوی که مناطق رسوبی در مریخ را نشان می دهد

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

واتس‌اپ به ارسال پیام به شماره‌های ذخیره نشده و ورود با فیس‌آی‌دی مجهز می‌شود

توسعه روشی برای بهبود مصرف انرژی در دستگاه‌های مخابراتی

گلکسی زد فلیپ 5 از یک قابلیت هوش مصنوعی One UI 6.1 محروم است

اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید

اگر از تبلیغات داخل سیستم عامل متنفرید ویندوز 11 را آپدیت نکنید!

تعداد کاربران فعال اسپاتیفای 19 درصد رشد کرد

هوش مصنوعی شیطانی هم ساخته شد!

چرا اجرام زحمت در ایستگاه فضایی بین المللی شناور می شوند؟

قابلیت انقلابی واتساپ معرفی شد؛ انتقال فایل بدون نیاز به اینترنت

از هوش مصنوعی تا تماس ویدیویی؛ قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن را ببینید

قابلیت عجیب P70 پرو را ببینید؛ عضو پرآوازه خانواده هواوی

طرح تعویض رایگان سامسونگ برای گوشی هایی که این مشکل را دارند

برنامه/ فکرتان را به یک اثر هنری تبدیل کنید

نمایش داستان مرموز بازی INDIKA در تریلر جدید

این ویژگی امنیتی اندروید 15 شما را از اپلیکیشن‌های مشکل‌دار نجات می‌دهد

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

با روش تخلیه الکتریکی آشنا شوید

با گوشی جدید هواوی می‌توان بدون اینترنت تصویر ارسال کرد!