بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

سوالاتي که بايد حتما پاسخ آنها را بدانيد مقالات بازاريابي

سوالاتي که بايد حتما پاسخ آنها را بدانيد

  بزرگنمايي:

اگر آنگونه که خودتان دوست داريد زندگي کنيد متوجه مي شويد که بسياري افراد با شما موافق نيستند چيزي که شما را خوشحال مي کند ديگران را خوشحال نمي کند اما هرگز اجازه ندهيد نظر و خواست ديگران شما را از آنچه دوست داريد دور کند.

چه چيزي باعث مي شود شما به خودتان بباليد؟

اگر آنگونه که خودتان دوست داريد زندگي کنيد متوجه مي شويد که بسياري افراد با شما موافق نيستند چيزي که شما را خوشحال مي کند ديگران را خوشحال نمي کند اما هرگز اجازه ندهيد نظر و خواست ديگران شما را از آنچه دوست داريد دور کند (البته در صورتي که کار مورد علاقه شما آسيب و خطري براي ديگران دربر نداشته باشد). مهمترين فرد براي شما بايد خودتان باشيد و بايد کاري را انجام دهيد که موجب مي شود از خود و زندگي تان لذت ببريد و به خودتان بباليد.



همواره از خودتان بپرسيد: آيا از زندگي ام راضي هستم؟ آيا آنطور که آرزويش را داشتم زندگي کرده ام؟ اگر پاسخ تان مثبت باشد که هيچ، اما اگر از زندگي تان ناراضي هستيد و نتوانسته ايد به آنچه مي خواسته ايد دست يابيد از خودتان علت آن را بپرسيد و دليلش را بيابيد. راهي را براي زندگي تان انتخاب کنيد که در پايان حسرتي بر دلتان نماند.

دوست داريد چه چيزي به دست آوريد؟ چرا؟

بايد بدون هيچ شک و ترديدي دريابيد که چرا کار مي کنيد و مي خواهيد از کاري که هر روز و هر شب مشغول انجام آن هستيد به کجا برسيد. پاسخ اين سوال بايد همواره به يادتان باشد. موفقيت تنها زماني به سراغ شما مي آيد که هدفي براي خودتان تعيين کرده باشيد، بدون هدف هر قدر هم که تلاش کنيد به جايي نمي رسيد. هر قدر هم که کارتان دشوار باشد تعيين هدف انرژي مورد نياز براي انجام آن کار را به شما مي دهد.

چطور شروع کنيد؟

مطمئن باشيد هيچ اشتباهي بزرگتر از نشستن و دست به کاري نزدن از ترس شکست خوردن نيست. از کارهاي کوچک شروع کنيد، اگر برايتان دشوار است کاري کوچکتر را انتخاب کنيد اما بيکار ننشينيد با اوضاع و احوال و امکاناتي که اکنون در اختيار داريد کاري کنيد و همواره به ياد داشته باشيد کساني هستند که شرايطي دشوارتر از شما دارند و همچنان اميدوار و پرقدرت مانده و نااميد نشده اند.

هر قدمي که برداريد هر قدر هم که کوچک باشد. مقدمه اي براي موفقيت و پيروزي است و شما را کمي بيشتر به هدف نزديک مي کند.

آيا اخيرا موفقيت هايتان را جشن گرفته ايد؟

موفقيت هاي اخيرتان را خوب به ياد داشته باشيد. به شکست هاي گذشته تان فکر نکنيد. به خودتان بباليد و براي خودتان به خاطر موفقيت هايتان هديه بخريد.

چگونه مي توانيد تغييرات مثبتي ايجاد کنيد؟

همواره براي ايجاد تغييرات مثبت تلاش کنيد حتي اگر ايجاد اين تغييرات به نظرتان بي نتيجه باشد. هيچ وقت عشق و صداقت را فراموش نکنيد چون هميشه شما را بالاتر مي برند و موفق مي کنند، حتي اگر در حال حاضر اوضاع برخلاف اين باشد. خوش بين باشيد، سعي کنيدنفرت را از خودتان دور کنيد، اينطوري به آرامش مي رسيد. يادتان باشد اگر کاري نکنيد نتيجه اي هم به بار نمي آيد و هرگز تغييري ايجاد نمي شود.

چه موانعي براي رسيدن به هدفتان قرار دارد؟

مانع تنها زماني واقعيت مي يابد که آن را خوب نشناسيد و به آن به چشم يک مانع بنگريد. اگر خوب آن را بررسي کنيد برايتان ديگر مانع نيست بلکه تنها يک چالش مي شود. همواره فکر کنيدکه در بهترين شرايط قرار داريد به اين ترتيب اسده تر مي توانيد دست به کار شويد اما اگر احساس کنيد در شرايطي سخت و دشوار قرار داريد حتي اگر مقدمات کاري که مي خواهيد انجام دهيد فراهم شود باز هم اقدام کردن برايتان دشوار مي شود و اعتماد به نفستان پايين مي آيد. به ياد داشته باشيد که هموارترين راه ها هم در قسمت هايي پستي بلندي دارند. با اعتماد به نفس به سوي چالشي که پيش رو داريد قدم برداريد تا به قسمت هموار جاده برسيد.

اشتباهايتان کدامند؟

شما هرگز به جايي نمي رسيد که ديگر مرتکب اشتباه نشويد. هيچ انساني به چنين نقطه اي نمي رسد. اشتباهايتان را پيدا کنيد و از آنها درس بگيريد. هر گاه به اطمينان رسيديد که ديگر کامل شده ايد و شکست نخواهيد خورد، ترديد نکنيدکه در سراشيبي سقوط قرار گرفته ايد.

سعي کنيد علاوه بر اشتباهاي خودتان اشتباهاي ديگران را نيز ببينيد و از آنها درس بگيريد نه اينکه اشتباهايشان را به رخشان بکشيد. از واقعيت فرار نکنيد، اشتباه هايتان را بپذيريد و از آنها براي رشد و پيشرفت خود استفاده کنيد.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

بررسی آیفون XS و آیفون XS Max اپل از منظر وب‌‌سایت‌های معتبر فناوری

پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

چهار p بازاریابی

چطور در 6 گام به اعتراض ها پاسخ دهیم؟

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش دوم

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش اول

آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)

درباره گروه مرجع در بازاریابی

چطور تحقیقات بازار چرخه عمر را به اثربخشی تبلیغات مرتبط می سازد

10 اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی

مسئولیت های کلیدی یک مشاور بازاریابی

برند فراتر از بازاریابی

در رابطه با سهمیه فروش بیشتر بدانیم

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

برندینگ از طریق کارکنان شما

سیستم اطلاعات بازاریابی (MIS) چیست؟

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند – 2

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند 1

در رابطه با تحقیقات بازار قیاسی و القائی بیاموزیم

بازاریابی ویروسی

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

تقسیم بازار مبنای استراتژی بازاریابی متمایز است

برند هایی که از مرگ سر برآوردند و به اوج موفقیت رسیدند

گیمیفیکیشن چیست؟

عناصر یک برند موفق 3 : شخصیت

رویکرد مشتری محور نسبت به تحقیق بازار

بازاریابی مقاله ای چطور می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش آخر

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش دوم

نظریه ارتباطات (Communications Theory) چیست؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک

جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید

چرا به برون سپاری فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید؟

5 تاکتیک برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال شما

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

تحلیل موقعیت

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

3 راه براي اين‌که عاشق فروشندگي شويد

اينفلوئنسر مارکتينگ، واژه اي قدرتمند در بازاريابي

چالش‌هاي اينفلوئنسر مارکتينگ چيست؟

نقش گسترده فرهنگ در بازاريابي

بازاريابي شبکه اي، واقعيت يا توهم؟

افزايش فروش از طريق مشتريان اينستاگرام

نقش بازاريابي چشم‌گير در دنياي امروزي

چکيده‌اي از ديدگاه‌هاي منسوخ در نظريه مديريت

10 مزيت استفاده از بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

هزينه‌هاي اجتماعي بازاريابي اينترنتي بد

متفاوت‌ترين کمپين هاي تبليغات چريکي

تصورات نادرست در مورد بازاريابي شبکه‌اي