سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

نبرد تن به تن یا هوشمندی در میدان تبلیغات اینستاگرام؟! اخبار

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - بازندگان تبلیغات اینستاگرام لزوماً کسب‌وکارهایی با بودجه کم نیستند. اگر در انتخاب جامعه مخاطبِ تبلیغات خود به اندک اطلاعات جسته و گریخته قانع شده‌اید، حتی با خرج ده‌ها میلیون‌ تومان باز هم یک بازنده هستید.

تبلیغات در اینستاگرام فقط استفاده از اینفلوئنسرها یا پیج پرفالوئر نیست. این نسخه ناقصی از تبلیغات اینستاگرام ایران است که ناچاراً یا ندانسته به آن اکتفا کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنا شدن با روش اسپانسر اینستاگرام این مطلب را تا انتها بخوانید. چگونه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام در ایران انجام می‌شود؟
تبلیغات اسپانسر اینستاگرام، تبلیغات رسمی شبکه اینستاگرام‌ است که به‌موجب آن دارندگان پیج‌های بیزنسی می‌توانند با پرداخت مستقیم به فیسبوک و تنظیم کمپین از امکانات متنوع تبلیغاتی استفاده کنند. متاسفانه به‌دلیل تحریم ایران، امکان انتخاب کشورمان و موقعیت‌های جغرافیایی وجود ندارد و سخت‌گیری‌های فیسبوک در قبول کارت‌های اعتباری سبب شده تا قریب به 95 درصد از پیج‌های ایرانی نتوانند از گزینه Promote استفاده کنند. باوجوداین تبلیغات اسپانسر اینستاگرام در ایران با تکنیک‌هایی در حال انجام است. گرچه ادعاهای آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ برای انجام تبلیغات اسپانسر اینستاگرام بسیار متفاوت و گاهی عجیب است (تنظیم کمپین با API از کشورهای اسکاندوینای، انجام کمپین با استفاده از دیتابیس کاربران ایرانی اینستاگرام و...)، به‌کارگیری یک تکنیک برای مدیریت کمپین‌های اینستاگرام چندان اثربخش نیست. تسلط بر امکانات متنوع داشبورد فیسبوک و آشنایی با قوانین و محتوای قابل قبول و اثربخش در این شبکه تبلیغاتی، پیش‌شرط اساسی برای موفقیت کمپین‌ها به شمار می‌آید. به‌عنوان مثال ما در شرکت وی‌دیجیتال مارکتینگ در کمپین هاشور انتخاب مخاطبان را فقط به محدوده جغرافیایی، رده سنی و جنسیت محدود نکردیم و براساس رفتار مخاطب با اکانت‌ها و محتواهای مشابه این برند، داده‌های ثبت شده در اپلیکیشن، فرم‌های تکمیل شده و داده‌های حاصل از بازدید اکانت و سایت و... جامعه هدف را گسترش دادیم. تبلیغات اسپانسر اینستاگرام مناسب چه کسانی است؟
متاسفانه فرهنگ غلط اغراق در فضای تبلیغات در اینستاگرام بسیاری از کسب‌وکارها را گمراه و متضرر کرده است؛ اما استراتژی ما در آژانس وی‌دیجیتال مارکتینگ صداقت است، بنابراین ترجیح می‌دهیم که شفاف و با زبان اعداد و براساس نتایج کمپین‌ها با شما صحبت کنیم.‌ تبلیغات اسپانسر اینستاگرام مناسب شما نیست اگر: ‌ به‌دنبال فروش آنی محصولات و خدمات خود هستید‌ افزایش تعداد فالوئر دغدغه شماست تصور شما از تبلیغات در اینستاگرام یک انفجار بزرگ است ماهیت تبلیغات اسپانسر اینستاگرام در سراسر دنیا برندینگ است. اما با تنظیم دقیق هدف کمپین می‌توانید برای دانلود و نصب فعال اپلیکیشن، ترافیک صفحات فرود، دریافت اطلاعات مستقیم از کاربران (لید)، افزایش تعامل کاربران و افزایش مشاهده پست و استوری از اسپانسر اینستاگرام استفاده کنید. توجه داشته باشید که در کمپین‌های اسپانسر اینستاگرام شما می‌توانید با مشاهده آنی نتایج، کمپین را ویرایش و متوقف کنید؛ اتفاقی که در هیچ روش دیگر تبلیغات در اینستاگرام قابل انجام نیست! شما در ازای دریافت نتیجه، پول پرداخت می‌کنید، با انتخاب دقیق جامعه مخاطبان و انتشار محتوای با کیفیت از فیسبوک امتیاز دریافت کرده و هزینه کمتری پرداخت می‌کنید. بنابراین به خاطر داشته باشید هیچ هزینه و عدد قطعی در ازای هر کلیک، مشاهده، تکمیل فرم و... وجود ندارد و چنانچه پیش از شروع کمپین به شما عدد قطعی اعلام شد، بدانید که آژانس با شما شفاف نیست. سیستم هدفمند تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و دریافت اطلاعات آماری دقیق جایی برای حدس و گمان باقی نمی‌گذارد و این شروعی برای بهبود محتوا و کمپین و ادامه ارتباط با مخاطبان هدفی است که تا به‌حال شما را نمی‌شناختند. چگونه با استفاده از تبلیغات اسپانسر اینستاگرام می‌توانم مخاطبان خود را افزایش دهم؟
اجازه دهید این سؤال را براساس داده‌های کسب شده از تنظیم 10 کمپین اسپانسر اینستاگرام در بهمن‌ماه سال 97 پاسخ بدهیم. در 4 کمپین پزشکی انجام شده با هدف جذب بیماران خارجی و آشنایی کاربران ایرانی با خدمات ارتوپدی، دندانپزشکی، قلب و عروق، زیبایی و فیتنس توانستیم میزان مشاهده و نرخ مشارکت صفحات رسمی پزشکان را تا 30 درصد افزایش دهیم. این رقم منهای ارتباط مستقیم بیماران با پزشکان بوده است. در تمام این موارد مخاطبان براساس الگوی انتخاب هدفمند تعیین شده بودند. چالش اصلی کمپین‌های پزشکی، حساسیت فیسبوک بر محتوا بود. با آنکه کارشناسان ما مشاوره‌های لازم برای ساخت و انتخاب محتوا ارائه می‌کنند؛ اما برخی محتوا مغایر با قوانین فیسبوک از طرف کارفرما ارسال می‌شود.‌ به‌عنوان مثال تصاویری که اجزای بدن را به‌صورت نزدیک نمایش می‌داد یا نمای مصنوعی از بدن انسان را به تصویر می‌کشید (مدل‌ها و...) مورد قبول فیسبوک نبود. دقت و هدفمندی سیستم تبلیغات فیسبوک و بُرد وسیع آن در سراسر دنیا، مسیر جذب بیمار خارجی، جذب توریست، برندینگ و ایجاد بازار برای فروش محصولات در کشورهای خارجی، جذب کاربر فعال برای اپلیکیشن‌های موبایلی، پروموت سرویس‌های آنلاین و ارتباط هدفمند با مخاطبان داخلی را بسیار آسان کرده است.‌‌‌ برای آمادگی در میدان تبلیغات هدفمند می‌توانید همین امروز با انجام یک تست بدون ریسک، تبلیغات در اینستاگرام و تبلیغات گوگل را شروع کنید.‌

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/66749/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اگر از تبلیغات داخل سیستم عامل متنفرید ویندوز 11 را آپدیت نکنید!

تعداد کاربران فعال اسپاتیفای 19 درصد رشد کرد

هوش مصنوعی شیطانی هم ساخته شد!

چرا اجرام زحمت در ایستگاه فضایی بین المللی شناور می شوند؟

قابلیت انقلابی واتساپ معرفی شد؛ انتقال فایل بدون نیاز به اینترنت

از هوش مصنوعی تا تماس ویدیویی؛ قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن را ببینید

قابلیت عجیب P70 پرو را ببینید؛ عضو پرآوازه خانواده هواوی

طرح تعویض رایگان سامسونگ برای گوشی هایی که این مشکل را دارند

برنامه/ فکرتان را به یک اثر هنری تبدیل کنید

نمایش داستان مرموز بازی INDIKA در تریلر جدید

این ویژگی امنیتی اندروید 15 شما را از اپلیکیشن‌های مشکل‌دار نجات می‌دهد

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

با روش تخلیه الکتریکی آشنا شوید

با گوشی جدید هواوی می‌توان بدون اینترنت تصویر ارسال کرد!

هوش مصنوعی جدید گوگل می‌تواند جان شما را نجات دهد

مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش در گرامیداشت هفته سلامت

افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک درمجتمع مسکونی مهستان کیش

فوری: رئیس‌جمهور آمریکا قانون فیلترشدن تیک‌تاک را امضا کرد

نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند

ستاره هایی که درآسمان میبینیم چه اندازه ای هستند؟

افشای مشخصات پردازنده‌های اسنپدراگون X پلاس کوالکام

ناسا یک گام به کشف حیات بیگانه در مریخ نزدیک‌تر شد

خانواده شهدا پرچمداران اصلی ایثار و شهادت هستند/ نسل امروز نیازمند آشنایی با شهدا

مادسازان بازی GTA 5 را روی کنسول نینتندو سوییچ اجرا کردند

ریلمی 2 گوشی جدید و هیجان‌انگیز با نمایشگر 120 هرتز رونمایی کرد

گوشی پولستار رونمایی شد؛ وقتی خودروسازان وارد بازار موبایل می‌شوند

درآمد 5 میلیارد تومانی یکی از کاربران تلگرام با فروش نام کاربری!

هیتلر برای چه به دنبال برج ایفل بود؟

تلسکوپ فضایی جیمز وب شواهدی از وجود حیات را کشف کرده است

آپدیت بزرگ فتوشاپ؛ حالا می‌توانید با هوش مصنوعی تصاویر خلاقانه بسازید

مدل ویژه وان پلاس واچ 2 با رنگ جذاب رونمایی شد

گوشی های اختصاصی HMD رونمایی شدند؛ جایگزین‌های معنوی نوکیا

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است

تریلر داستانی Destiny 2: The Final Shape منتشر شد

همه‌جا پای یک ژن در میان است؛ حتی در لذت از موسیقی!

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت جانباز گرانقدر «سلمان کلیوند عباسی»

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های ایثارگری با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد

هواوی با تکیه بر «هارمونی او اس» رویای جهانی شدن را در سر دارد

اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود

احیای نظریه مکانیک کوانتومی؛ واضح‌ترین تصویری که تاکنون از اتم‌‌های منفرد ثبت شده است

لایحه فیلترشدن تیک‌تاک در سنای آمریکا تصویب شد

HMD از اولین گوشی‌های برند خود رونمایی کرد؛ ارزان‌قیمت با اندروید 14

بازی/ Soccer Stars؛ حریف را گل باران کنید

گام بلند دانشمندان در درمان سرطان/ لیپیدها زیر ذره‌بین می‌روند!

موشک «فالکون 9» یک رکورد جدید را ثبت کرد

عکس تلسکوپ فضایی هابل از یک دمبل فضایی!

نشست مقدماتی اجرای برنامه عملیاتی در بنیاد شهرستان‌های استان تهران برگزار شد

مادر شهیدان «محمد حسن و محمدحسین نیرنگ» آسمانی شد

گوگل پلی هفته آینده رفع فیلتر می‌شود؟