بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

آیا می خواهید محصول یا خدمات جدیدی وارد بازار کنید؟ مقالات بازاريابي

آیا می خواهید محصول یا خدمات جدیدی وارد بازار کنید؟

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - آیا می خواهید محصول و یا خدمات جدیدی را وارد بازار کنید؟
شاید هم به فکر بازاریابی برند شخصی (پرسونال برندینگ) خودتان افتاده اید؟
به خاطر داشته باشید که برای دستیابی به موفقیت بیشتر، زمانی را صرف طراحی برنامه بازاریابی کنید.
Drew Boyed مشاور بازاریابی و فعال در حوزه آموزش بازاریابی مواردی را شرح داده است که در این نوشته به آن پرداخته شده است.
Drew معتقد است،
قدم های یک بازاریابی تاثیرگزار شامل موارد زیر است:
آنالیز استراتژی تاکتیک اندازه گیری مالی آنالیز
با آنالیز بازار و صنعت خود دید مناسبی نسبت به مشتریان خود پیدا کنید.
به بیان دیگر، یکی از موارد خیلی مهم در برنامه بازاریابی (مارکتینگ پلن) انتخاب صحیح سگمنت مشتری است. پرسونا مشتری یا آواتار مشتری یکی دیگر از واژه های استفاده شده در این حوزه است.با تعیین جزییات مشتری می توان شناخت بهتری از مشتری داشت.
استراتژی
بعد از آنالیز بازار قدم شرح استراتژی بازاریابی است.
در این قدم رئوس اصلی استراتژی بازاریابی در حوزه های زیر تعیین می شود:
محصولات (product) قیمت (Price) مکان (Place) ترویج (Promotion) این چهار مورد به 4P بازاریابی معروف است.
وظایف تیم بازاریابی
مالی
یکی دیگر از مواردی که Drew در برنامه بازاریابی(مارکتینگ پلن) به آن می پردازد ساماندهی تیم بازاریابی برای ارتباط بهتر با بخش مالی است.
این کار به شما کمک کند تا موارد زیر را دنبال کنید:
پی گیری میزان بودجه برای برنامه بازاریابی اندازه گیری نتایج بازاریابی در حوزه مالی تحقیقات بازار
در تحیقات بازار تمرکز بر روی گروه خاصی از مشتریان یا جامعه هدف است.
می توان اطلاعات زیر را از طریق تحقیق بازار به دست آورد:
کمک به تشخیص نیاز مشتری تست کردن مفهوم محصول تست کردن پیام های بازاریابی تولید
ارتباط با ساخت محصول یا خدمات تهیه بازخورد مشتری گامهای کوتاه خلاقانه زیر در برنامه بازاریابی به شما کمک می کند:
نگاهی اجمالی به کاری که قصد انجامش را دارید. اهداف بازاریابی خود را شرح دهید. مخاطب هدف را تفسیر کنید. طرح کلی ارزش پیشنهادی را مشخص کنید. برنامه و بودجه را درج کنید.با توجه به نکات کلیدی که در یک برنامه بازاریابی (مارکتینگ پلن) روشن می شود، آیا شما هم به ضرورت داشتن یک برنامه بازاریابی در موفقیت بازاریابی معتقد هستید؟
ن


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

تعمیر ناپذیری؛ مشکل بزرگ گجت های کوچک دنیای فناوری

دلایل شارژ نشدن آیفون و بهترین راه حل های این مشکل

استاندارد ذخیره سازی UFS 3.0 چیست و چه مزایایی دارد؟

تبلیغات محتوایی چیست؟

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

چهار دلیل برای توسعه خط محصول

راهنمای جامع بازاریابی B2B

ایده‌‌های ارزان بازاریابی برای رونق کسب‌وکار

انتقال رهبری : نقش محوری بازاریابی در موفقیت رهبر جدید – بخش سوم

12 ایده برتر برای نمایش محصول

چگونه ارزش برند خود را محاسبه کنیم؟

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

آیا می خواهید محصول یا خدمات جدیدی وارد بازار کنید؟

نقش هدایای تبلیغاتی در برندینگ

داستان برند: کداک، پیش‌گام دنیای عکاسی و نماد شکست در برابر تحول دیجیتال

هرآنچه باید درباره قرارداد فرانشیز بدانید

اینستاگرام چگونه پشت فیسبوک پنهان شده و میلیاردها دلار پول پارو می‌کند؟

بهترین و بدترین کمپین‌های برندینگ 2018

بررسی آیفون XS و آیفون XS Max اپل از منظر وب‌‌سایت‌های معتبر فناوری

پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

چهار p بازاریابی

چطور در 6 گام به اعتراض ها پاسخ دهیم؟

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش دوم

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش اول

آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)

درباره گروه مرجع در بازاریابی

چطور تحقیقات بازار چرخه عمر را به اثربخشی تبلیغات مرتبط می سازد

10 اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی

مسئولیت های کلیدی یک مشاور بازاریابی

برند فراتر از بازاریابی

در رابطه با سهمیه فروش بیشتر بدانیم

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

برندینگ از طریق کارکنان شما

سیستم اطلاعات بازاریابی (MIS) چیست؟

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند – 2

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند 1

در رابطه با تحقیقات بازار قیاسی و القائی بیاموزیم

بازاریابی ویروسی

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

تقسیم بازار مبنای استراتژی بازاریابی متمایز است

برند هایی که از مرگ سر برآوردند و به اوج موفقیت رسیدند

گیمیفیکیشن چیست؟

عناصر یک برند موفق 3 : شخصیت

رویکرد مشتری محور نسبت به تحقیق بازار

بازاریابی مقاله ای چطور می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش آخر

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش دوم

نظریه ارتباطات (Communications Theory) چیست؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک