سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

خرید خانه در تهران و شهرستان ها با املاک دلتا استارت آپ

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - دلتا، مبتکر واسطه‌گری علمی مسکن با قدمتی 40ساله در حوزه‌ی املاک و با بهره‌گیری از تیم تخصصی و قابل اعتماد، پاسخگوی هرگونه نیاز شما در زمینه‌ی خرید خانه و آپارتمان خواهد بود. 

خرید خانه در تهران و سایر شهرها یکی از موضوعات مورد توجه ایرانیان است، تا جایی که در ایران، مسکن به‌عنوان حوزه‌‌ای برای سرمایه‌گذاری مورد توجه قرار می‌گیرد. اما این روزها باتوجه‌به نرخ تورم بازار و رکود اقتصادی در برخی حوزه‌ها، معاملات ملکی از حساسیت زیادی برخوردار هستند و چاره‌ای نداریم جز اینکه کار را به کاردان بسپاریم. یک اشتباه کوچک در حوزه‌ی معاملات املاک می‌تواند آنقدر برایمان گران تمام شود که جبران‌ناپذیر باشد. بی‌شک همه دوست دارند امور ملکی خود را به مرجعی تخصصی، کاردان، باتجربه و البته دارای سابقه‌ی درخشان بسپارند. در امور ملکی، تجربه حرف اول را می‌زند و اگر خرید و فروش خانه و آپارتمان، رهن و اجاره خانه و آپارتمان یا هر نوع فعالیتی مرتبط با املاک را به فرد یا گروهی فاقد تجربه‌ی لازم یا حتی با تجربه‌ی کم بسپارید، ممکن است تبعات این موضوع تا سال‌ها گریبان‌گیرتان شود. اگر به‌دنبال مرجعی قابل‌اعتماد هستید که امتحان خودش را پس داده است، یا تمایل دارید خرید خانه تان در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین نرخ بازار و با بهترین شرایط معامله‌ای پیش برود، خرید، اجاره خانه و آپارتمان در املاک دلتا با سابقه‌ی 40ساله در این حوزه گزینه‌ی خوبی برای شما است. گروه تخصصی املاک دلتا، به‌عنوان اولین سایت ملکی در ایران، خدمات مختلفی اعم از خرید و فروش آپارتمان، رهن و اجاره خانه در تهران و سایر شهرستان‌‌ها ارائه می‌دهند.
املاک دلتا با 40 سال سابقه درخشان از گذشته تا امروز
دلتا، اولین و تخصصی‌ترین سایت املاک ایران است. سابقه‌ی 40سال فعالیت موفقیت‌آمیز در حوزه‌ی املاک سبب شده است تا دلتا به‌عنوان مرجعی تخصصی و قابل‌اعتماد در حوزه‌ی املاک شناخته شود. دلتا با تمرکز بر دلالی علمی املاک، در زمینه‌ی خرید و فروش آپارتمان، ملک، ویلا و همچنین رهن و اجاره‌ در تهران و سایر شهرستان‌ها فعالیت دارد. مشتریان وفادار و 40ساله‌ی دلتا می‌توانند درکنار بهره بردن از تجربه‌ی کاری و اعتمادپذیری املاک دلتا، از شیوه‌های نوی ارتباطی اعم از وبسایت و اپلیکیشن دلتا نیز استفاده کنند. دلتا به به‌روز بودن و حرکت کردن با تغییرات زمان اهمیت نشان می‌دهد و درکنار تجربه‌ی غنی، همواره با تغییرات فناوری و رشد بازار به رشد و پیشرفت خود اهمیت نشان داده است. وبسایت دلتا و همچنین اپلیکیشن اختصاصی دلتا توانسته است بستر مناسبی در اختیار مخاطبان املاک و متقاضیان خرید آپارتمان در تهران قرار دهد تا بتوانند در سریع‌ترین و در دسترسی‌ترین روش ممکن، آگهی‌های مربوط‌به خرید و فروش یا رهن و اجاره‌ی ملک‌شان را ثبت کنند. از آنجایی که اطلاعات وبسایت و اپلیکیشن دلتا به‌سرعت به‌روز می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند ازطریق بسترهایی که دلتا در اختیار آن‌ها قرار داده است، در جریان قیمت لحظه‌ای ملک در تمام نقاط کشور قرار بگیرند. دلتا به‌پاس قدمت دیرینه‌اش علاوه‌بر ایجاد بستری برای خرید خانه در تهران، امکان خرید و اجاره املاک در سایر شهرستان‌ها از قبیل اصفهان، شیراز، مشهد، نوشهر و سایر شهرها را فراهم آورده است. بیش از 13 سال قبل، وبسایت املاک دلتا کار خود را رسما آغاز کرد و اکنون با رشد فناوری‌های ارتباطی، مشتریان دلتا می‌توانند علاوه‌بر وبسایت ازطریق اپلیکیشن دلتا یا ازطریق شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام، آپارات، توییتر و یوتیوب با دلتا درارتباط باشند.
مجله دلتا؛ همه چیز در مورد ملک و هزاران چیز دیگر
یکی دیگر از محصولات گروه تخصصی املاک دلتا، مجله‌ی اینترنتی دلتا است که جامع‌ترین و به‌روزترین مطالب حوزه‌ی املاک را ارائه می‌دهد. مجله‌ی دلتا هرگونه نیاز مخاطبان خود را از معماری مدرن گرفته تا مسائل حقوقی ملکی، دکوراسیون خانه و اخبار تحلیلی درباره‌ی ملک را پوشش می‌دهد. مخاطبان می‌توانند ازطریق مجله‌ی دلتا در جریان آخرین اخبار، گزارش‌ها، مصاحبه‌های ملکی و در کل در جریان آخرین اخبار مسکن قرار بگیرند. یکی از رسالت‌هایی که دلتا برای خود تعریف کرده است، ارائه‌ی نکات حقوقی در قالب دانستی‌های حقوقی ملکی و همچنین ارائه‌ی نکاتی آموزشی در زمینه‌ی کلاه‌برداری‌های ملکی است. در بخشی از مجله‌ی دلتا امکان پرسش و پاسخ در زمینه‌ی مسایل حقوقی ملکی در اختیار مخاطبان قرار داده شده است. یکی دیگر از بخش‌های پرطرفدار دلتا، مربوط‌به مطالب و خواندنی‌های حوزه‌ی معماری، دکوراسیون و معماری محوطه‌سازی است. درکنار تمام موضوعاتی که به‌نوعی به املاک مربوط می‌شود، مخاطبان می‌توانند مطالبی مرتبط با حوزه‌ی سلامت و تندرستی در مجله‌ی دلتا مطالعه کنند. وقتی تجربه حرف اول را می‌زند
بی‌شک باتوجه‌به قدمت 40ساله‌ی دلتا، مشتریان این مرجع تخصصی املاک، خیلی راحت‌تر می‌توانند امور ملکی خود را به‌انجام برسانند. تجربه همیشه حرف اول را می‌زند و املاک دلتا به‌پشتوانه‌ی تجربه‌ی 40ساله‌ی خود، اینک می‌تواند به‌جرات بگوید که برای هرگونه نیاز مخاطبان و مشتریان خود راهکاری مطمئن، سریع و قابل‌اعتماد ارائه می‌دهد.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/62410/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خودروساز سرشناس به جمع گوشی‌سازان می‌پیوندد

اینتل از بزرگ‌ترین کامپیوتر نورومورفیک جهان رونمایی کرد

فرود فضانورد روسی با سرعت ونتاج کوپه استون مارتین بر روی قطب شمال!

اندروید 15 برنامه‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند

ابداع روش جدیدی برای نابودی سرطان

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

مدل جدید گوشی ارزان گلکسی F15 سامسونگ عرضه شد

موج تعدیل نیرو به خالق هوش مصنوعی Stable Diffusion رسید

لحظه‌ای بزرگ در انتظار لپ‌تاپ‌های ویندوزی است

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

انیمیشن دیدنی ناسا از قمر سیاره مشتری

یک لرزه‌سنج مسافر ماه می‌شود!

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

بنچمارک ناامیدکننده چیپست جدید Kirin 9010 هواوی

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

مارک زاکربرگ: دستگاه جدیدمان مغز را می‌خواند

هاوینگ چهارم بیت کوین انجام شد؛ آیا شاهد پرواز قیمت پادشاه رمزارزها خواهیم بود؟

پیکسل 9 پرو در اولین تصاویر زنده درکنار آیفون 14 پرو مکس فاش شد

ویژگی احتمالی بعدی اندروید، در آیفون وجود ندارد

پنگوئن رباتیک با سرعت و چالاکی در زیر آب حرکت می‌کند

نمایی از داخل کپسول فضانوردی Orion

سهام انویدیا سقوط کرد؛ بدترین روز غول سازنده تراشه از مارس 2020

سرورهای بازی LittleBigPlanet 3 برای همیشه خاموش شد

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

کاخ رسانه تصاویر جالبی از فرود مجدد فالکون 9

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

انتشار آپدیت HyperOS برای این گوشی‌ محبوب شیائومی آغاز شد

رئیس سامسونگ ثروتمندترین فرد در کره جنوبی شد

بازی/ Evil Lands؛ نبردی میان قهرمانان و شیاطین

روشی برای نقشه‌برداری از نانوحفره‌های روی غشاء ارائه شد

نروژ بزرگترین کشتی‌های هیدروژنی جهان را می‌سازد

آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد

اینتل بزرگترین رایانه نورومورفیک جهان را ساخت

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

هواوی مچ‌بند جدیدی با الهام از اپل واچ می‌سازد؟

پیست مسابقات فرمول یک با آسفالت نانویی روکش شد

بازی Kena: Bridge of Spirits احتمالا به Xbox Series X/S خواهد آمد

مطالعه جدید؛ ژن‌های قدرت می‌توانند از ما در برابر بیماری و مرگ زودرس محافظت کنند

تصاویری شگفت‌انگیز از سحابی Orion

سامسونگ سریع‌ترین حافظه LPDDR5X جهان را معرفی کرد

آتشفشان‌های خشن، قمر مشتری را برای میلیاردها سال شکسته اند

چین برای ارسال 3 فضانورد به مدار آماده می‌شود

برگزاری نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینى در جزیره کیش

نمایش انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 درسینما لبخند کیش