اگر کسب و کارتان برایتان مهم است، هفت دقیقه برایش وقت بگذارید
کسب و کار
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - اگر به شما، بهعنوان یک مدیر کسبوکار، راهکار فروشی پیشنهاد شود که به ازای X تومان سرمایهگذاری، Y تومان به سودتان افزوده خواهد شد، پاسخ شما چیست؟
به احتمال زیاد پاسخ شما مثبت است. اصولا هر راهکار فروشی که برگشت سرمایه (ROI) مثبت داشته باشد، برای مدیران کسب و کارها جذاب است. اجازه دهید یک بار دیگر روندی را که در فروش اغلب کسب و کارها رخ میدهد مرور کنیم.
کسبوکارها به شیوههای مختلف، تبلیغات خود را انجام میدهند تا افرادی (فرصتها) را به سمت خود جذب کنند. کارمندان فروش این فرصتها را پیگیری میکنند و بخشی از آنها را به مشتری تبدیل می کنن. اگر مشتریان راضی باشند علاوهبر خرید مجدد ممکن است فرصتهای جدیدی را نیاز به آن کسب و کار معرفی کنند. دو بخش کلیدی در فرایند فروش کسب و کارها وجود دارد: فرایندی که فرصت ها را به مشتری تبدیل میکنند. فرایندی که سعی میکند مشتریان راضی برای کسبوکار ایجاد کند. هر چقدر کارایی این دو بخش بهینهتر شود، کسب و کارها درصد بیشتری از فرصتها را تبدیل به مشتریان راضی خود خواهند کرد. یکی از ابزارهای که به این فرایند کمک میکند، نرمافزار CRM است. نکته کلیدی اینجا است که باتوجهبه اینکه از یک سو هزینه های تبلیغات گرانتر شده و از سوی دیگر رقابت بین شرکتها بیشتر شده است، به همین دلیل هزینه تولید فرصتهای جدید بهشدت بالا رفته است. هوشمندی یک کسبوکار زمانی است که بتواند درصد بیشتری از کسب و کارها را به مشتریان راضی خود تبدیل کند. راهکار چیست؟ چگونه میشود درصد بیشتری از فرصتها را به مشتریان راضی کسبوکار خودمان تبدیل کنیم؟ اگر هفت دقیقه وقت دارید اینجا کلیک کنید . ما به شما خواهیم گفت چگونه میتوانید این کار را انجام دهید!
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/62377/