بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

زنگنه: بررسی دلایل خروج قطر از اوپک ضروری است بازاريابي سياسي

زنگنه: بررسی دلایل خروج قطر از اوپک ضروری است

  بزرگنمايي:

بازاریابی_بیژن زنگنه در آستانه یکصدوهفتادوپنجمین نشست اوپک این را مطلب را درباره اعلام خروج قطر از اوپک اعلام کرد.

نماینده ایران در هیئت عامل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) امروز در گفت‌وگویی با شانا زیان تقریبی کشورهای عضو و غیرعضو از کاهش قیمت نفت در سه ماه گذشته را حدود 9 میلیارد دلار اعلام کرد.

حسین کاظمپور اردبیلی اعلام کرده است: قطر مانند برخی اعضا از یکه‌تازی و بدون تعهد بودن «کمیته مشترک وزارتی نظارت بر توافق اوپک - غیراوپک ((JMMC ناراحت است، زیرا آنها موظف بودند هر نوع تغییر در تولید را با اطلاع و اجماع اعضای اوپک و احتمالا با هماهنگی میان اعضای غیراوپک اعمال کنند.

کاظم‌پور گفت: زمانی که اعضای کوچک‌تر و برخی کشورهای عرضه‌کننده با ظرفیت محدود، از یک سو با تقاضای کاهش تولید روبه‌رو شوند و از سوی دیگر، ظرفیتی برای افزایش آن در مواقع لزوم نداشته باشند، احتمال ریزش تقویت میشود.

زنگنه درباره صادرات نفت ایران هم گفت: با تلاش شبانه‌روزی و وحدت نظر در کل اجزا و ارکان نظام، وزارت نفت شبانه‌روزی برای صادرات نفت تلاش می‌کند تا بتواند مشکلات مردم را تا حد ممکن با افزایش درآمدهای ارزی کاهش دهد.

بهره‌مندی 90 درصد جمعیت روستایی ایران از گاز

زنگنه درباره جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس هم  توضیح داد: پیشنهادهای مربوط به موضوع طرح جامع انرژی به هیئت دولت ارائه شده است.

وی درباره طرح برندینگ جایگاه‌های عرضه سوخت اظهار کرد: پس از ماه‌ها بررسی پیش‌نویس طرحی درباره برندینگ در کمیسیون انرژی مطرح شد و در آینده نزدیک به صحن مجلس ارائه می‌شود که در آن ضوابط دقیق و روشنی برای ارتقای رفاه و افزایش کسب‌‌وکار جایگاه‌داران طراحی شده است.

وزیر نفت ادامه داد: 90 درصد جمعیت روستایی در ایران و همچنین 99 درصد جمعیت شهری به‌جز استان سیستان و بلوچستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند که در جهان نادر است.

زنگنه تاکید کرد: وظیفه گازرسانی به روستاها با توجه به هزینه سرانه اقتصادی آن همچنان در دستور کار وزارت نفت است و با اجرای این طرح‌ها تا پایان سال کل جمعیت روستایی تحت پوشش گازرسانی به 96 درصد می‌رسد.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

تصمیم سازان بازار ارز و سکه بازجویی شوند

تصمیم سازان بازار ارز و سکه بازجویی شوند

پیشنهاد های اقتصادی عسگراولادی به دولت

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی 17 آذر ماه

پشت پرده موافقت نامه پاریس چیست؟/ تعطیلی صنایع ایران به بهانه تغییر اقلیم!

همتی خبر داد؛ شروع تدریجی باز شدن کانال‌های مالی با کشورهایی که نفت ایران را می‌خرند

تحریم‌های لرزان نفتی

آمریکا قادر نیست صادرات نفت ایران را متوقف کند

زنگنه: بررسی دلایل خروج قطر از اوپک ضروری است

رشد13 درصدی صادرات غیرنفتی در 8 ماه امسال

تدابیر ویژه دولت برای توقف گرانی کالاهای پرمصرف

تقویت حضور بنگاه های خارجی در ایران نماد شکست تحریم ها

تحریم ها کارکرد خود را از دست داده اند

چه کسانی از کاهش قیمت نفت سود می برند؟

کاهش نرخ ارز ادامه دارد/ دلار 9 هزار تومانی در هفته‌ آینده؟

فضای مجلس به سمت استیضاح ظریف نیست/ اکثریت نمایندگان با قدرت پشت دستگاه دیپلماسی ایستاده‌اند/ پول کثیف صرفا چمدانی جابجا نمی‌شود

سازمانی که چوب لای چرخ تولید می‌گذارد؛ خیرخواه کشور نیست/ به فعالان اقتصادی منتخب تسهیلات ویژه می‌دهیم

کارگران زیر آوار گسل‌های تورمی له می‌شوند

نماینده مجلس: زمان مناسبی برای حذف 4 صفر از پول ملی است

چند نرخی بودن ارز آسیب‌زا است

اشتباهات رایج در ساخت برندینگ شخصی

رفتار آینه ای در فروش چیست؟

انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای

چرا مهارت های نوشتاری می تواند به بهبود کسب و کار کمک کند.

چرا استفاده از تلگرام برای تولید محتوا اشتباه است؟

باابزار روابط عمومی برندسازی کنید

آیا به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توان اتکا کرد؟

با اين 5 ترفند بازاريابي بصري در اينستاگرام متفاوت ظاهر شويد

ترس‌هايي که مانع از شکوفايي کارآفرين درون شما مي‌شوند

11 پيشنهاد مرکز پژوهش‌هاي مجلس براي توسعه کارآفريني در حوزه ICT

چند شغله‌ها يکي از علل بيکاري جوانان

عناصر اساسي در طراحي استراتژي بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

ايده‌هايي جذاب براي توليد محتواي ويديويي

اصول برندسازي در قرن بيست و يکم

آيا استراتژي برندينگ شما فقط پول‌هاي‌تان را هدر مي‌دهد؟

اشتباهات بزرگ در حوزه روابط عمومي

لزوم استفاده از تبليغات محتوا محور

مهمترين تغييراتي که بايد در بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي ايجاد کنيم

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور

8 مهارت مهم مدير شبکه‌هاي اجتماعي در عصر بازاريابي ديجيتال

روندهايي که باعث تحول بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي مي‌شوند

5 استراتژي پيشرفته براي تبليغات رسانه‌هاي اجتماعي

نکاتي در ارتباط با استراتژي رسانه‌هاي اجتماعي براي افزايش فروش اينترنتي

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟

تبليغات موثر در شبکه‌هاي اجتماعي

طراحي کمپين تبليغاتي

برندسازي سياسي يعني چه و براي برندسازي سياسي چه بايد کرد؟

مديريت رفتار سياسي در سازمان

5گام اصلي براي موفقيت يک کمپين انتخاباتي

مديريت رفتار سياسي در سازمان