بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

تدابیر ویژه دولت برای توقف گرانی کالاهای پرمصرف بازاريابي سياسي

تدابیر ویژه دولت برای توقف گرانی کالاهای پرمصرف

  بزرگنمايي:

بازاریابی_رضا رحمانی شب گذشته در پایان هفتاد و نهمین نشست شورای گفت وگوی بخش خصوصی و دولت درباره عدم ثبت قیمت ها از سوی تولید کنندگان روی سامانه 124 پاسخ داد: این سامانه ی رسمی قیمت هاست و تمامی ساز وکار قیمت ها در آنجا اعمال می شود.

وی خاطرنشان ساخت که همه کالاها در این سامانه، ثبت است.

رحمانی تصریح کرد: کار جدید ما روی کالاهای پرمصرف است و تدابیر ویژه ای در این ارتباط اتخاذ خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین درباره عدم کاهش قیمت ها با وجود کاهش قیمت ارز ، گفت: نرخ ارز بویژه در کالاهایی که با واردات و مواد اولیه سر و کار دارد، به طور طبیعی تأثیرگذار است.

وی افزود: وقتی قیمت ارز بالا می رود یک حالتی دارد و آنی تر است و وقتی روند کاهشی است، بازار به این روند توجه دارد و قطعاً تأثیر کاهشی را خواهد داشت.

رحمانی گفت: با بررسی قیمت ها در دو روز اخیر، روند افزایش قیمت کالاها جز در موارد جزئی، محدود بوده است.

وی اظهار کرد: افزایش قیمت کالاها توقف داشته و برای خیلی از کالاها این اثر، آنی است.

رحمانی ادامه داد: خوشبختانه با سیاست های دولت و تدابیر بانک مرکزی، قیمت ارز روند کنترلی و رو به پایین دارد و ثبات ایجاد شده است که مطمئنم تأثیر خود را خواهد گذاشت.

وی درباره نظارت بر قیمت کالاها نیز گفت: نظارت ها نسبت به سابق بیشتر شده است.

وزیر صنعت از افزایش کنترل ها و بازدیدهای مشترک بین سازمان حمایت و تعزیرات حکومتی خبر داد و افزود: پرونده هایی نیز تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی می رود.

رحمانی در این ارتباط به جلسه امروز خود با سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تأکید بر کنترل های بیشتر بر بازار خبر داد.

وی گفت: کنترل ها روی کالاهایی که با ارز 4200 تومان وارد شده، بیشتر است و در مورد کالاهای پر مصرف و روزمره مردم هم ساز وکارهای ویژه ای اتخاذ شده است.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

تصمیم سازان بازار ارز و سکه بازجویی شوند

تصمیم سازان بازار ارز و سکه بازجویی شوند

پیشنهاد های اقتصادی عسگراولادی به دولت

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی 17 آذر ماه

پشت پرده موافقت نامه پاریس چیست؟/ تعطیلی صنایع ایران به بهانه تغییر اقلیم!

همتی خبر داد؛ شروع تدریجی باز شدن کانال‌های مالی با کشورهایی که نفت ایران را می‌خرند

تحریم‌های لرزان نفتی

آمریکا قادر نیست صادرات نفت ایران را متوقف کند

زنگنه: بررسی دلایل خروج قطر از اوپک ضروری است

رشد13 درصدی صادرات غیرنفتی در 8 ماه امسال

تدابیر ویژه دولت برای توقف گرانی کالاهای پرمصرف

تقویت حضور بنگاه های خارجی در ایران نماد شکست تحریم ها

تحریم ها کارکرد خود را از دست داده اند

چه کسانی از کاهش قیمت نفت سود می برند؟

کاهش نرخ ارز ادامه دارد/ دلار 9 هزار تومانی در هفته‌ آینده؟

فضای مجلس به سمت استیضاح ظریف نیست/ اکثریت نمایندگان با قدرت پشت دستگاه دیپلماسی ایستاده‌اند/ پول کثیف صرفا چمدانی جابجا نمی‌شود

سازمانی که چوب لای چرخ تولید می‌گذارد؛ خیرخواه کشور نیست/ به فعالان اقتصادی منتخب تسهیلات ویژه می‌دهیم

کارگران زیر آوار گسل‌های تورمی له می‌شوند

نماینده مجلس: زمان مناسبی برای حذف 4 صفر از پول ملی است

چند نرخی بودن ارز آسیب‌زا است

اشتباهات رایج در ساخت برندینگ شخصی

رفتار آینه ای در فروش چیست؟

انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای

چرا مهارت های نوشتاری می تواند به بهبود کسب و کار کمک کند.

چرا استفاده از تلگرام برای تولید محتوا اشتباه است؟

باابزار روابط عمومی برندسازی کنید

آیا به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توان اتکا کرد؟

با اين 5 ترفند بازاريابي بصري در اينستاگرام متفاوت ظاهر شويد

ترس‌هايي که مانع از شکوفايي کارآفرين درون شما مي‌شوند

11 پيشنهاد مرکز پژوهش‌هاي مجلس براي توسعه کارآفريني در حوزه ICT

چند شغله‌ها يکي از علل بيکاري جوانان

عناصر اساسي در طراحي استراتژي بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

ايده‌هايي جذاب براي توليد محتواي ويديويي

اصول برندسازي در قرن بيست و يکم

آيا استراتژي برندينگ شما فقط پول‌هاي‌تان را هدر مي‌دهد؟

اشتباهات بزرگ در حوزه روابط عمومي

لزوم استفاده از تبليغات محتوا محور

مهمترين تغييراتي که بايد در بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي ايجاد کنيم

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور

8 مهارت مهم مدير شبکه‌هاي اجتماعي در عصر بازاريابي ديجيتال

روندهايي که باعث تحول بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي مي‌شوند

5 استراتژي پيشرفته براي تبليغات رسانه‌هاي اجتماعي

نکاتي در ارتباط با استراتژي رسانه‌هاي اجتماعي براي افزايش فروش اينترنتي

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟

تبليغات موثر در شبکه‌هاي اجتماعي

طراحي کمپين تبليغاتي

برندسازي سياسي يعني چه و براي برندسازي سياسي چه بايد کرد؟

مديريت رفتار سياسي در سازمان

5گام اصلي براي موفقيت يک کمپين انتخاباتي

مديريت رفتار سياسي در سازمان