بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

تقویت حضور بنگاه های خارجی در ایران نماد شکست تحریم ها بازاريابي سياسي

تقویت حضور بنگاه های خارجی در ایران نماد شکست تحریم ها

  بزرگنمايي:

بازاریابی_معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران با اشاره به اینکه در کشور تعداد زیادی واحدهای صنعتی و تولیدی وجود دارد، گفت: بخش عمده ای از این واحدها در استان تهران مستقر هستند که از آنجایی که بستر مناسبی برای تولید در استان وجود دارد باید به درستی به مصرف کننده ها معرفی شوند.

محمد امامی امین با بیان اینکه فرصت های سرمایه گذاری در استانداری تهران با برگزاری جلسات مختلف برای توسعه صادارت، پروژه های عمرانی، تولید، واردات با شرکت های خارجی در دستور کار قرار داشته تا آن ها با ظرفیت های اقتصادی ایران آشنا شوند. زیرا در حال حاضر دستمزد پایین در ایران یکی از مزیت های مناسب تولید است. از طرف دیگر وجود مواد اولیه مانند پتروشیمی ها و ... زمینه ایجاد تقویت صادارت را فراهم خواهد کرد.

او با تاکید بر اینکه نمایشگاه هایی از قبیل ایران اکسپو در مسیر حمایت از کالای ایرانی در استانداری تهران مورد توجه است، افزود: امروز وظیفه اصلی توسعه صادارت بر عهده بخش خصوصی قرار گرفته هرچند دولت و استانداری به عنوان همراه نقش هدایتی را در توسعه صادارت به عهده گرفته اند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران با تاکید بر اینکه اگر مواد اولیه با قیمت مناسب در اختیار تولید کنندگان قرار گیرد فرصت توسعه صادارت فراهم می شود، تصریح کرد: ایران دارای ظرفیت های بالقوه ای است که باید بالفعل شود. در حال حاضر به دلیل بی برنامگی بسیاری از شرکت ها با مشکل مواد اولیه مواجه هستند زیرا نمی توانند با قیمت مناسب مواد را تهیه کنند و اگر این مشکل برطرف شود توسعه صادرات محقق خواهد شد. از این رو برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو، در شرایط تحریم زیر ساختی و استراتژیک است. زیرا حضور 600 تاجر از بیش از 60 کشور در ایران اکسپو نماد شکستن تحریم ها و محدودیت های آمریکا علیه ایران است. بنابراین برگزاری نمایشگاه فرصت برای نمایش توانمندی های کشور است.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

تصمیم سازان بازار ارز و سکه بازجویی شوند

تصمیم سازان بازار ارز و سکه بازجویی شوند

پیشنهاد های اقتصادی عسگراولادی به دولت

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی 17 آذر ماه

پشت پرده موافقت نامه پاریس چیست؟/ تعطیلی صنایع ایران به بهانه تغییر اقلیم!

همتی خبر داد؛ شروع تدریجی باز شدن کانال‌های مالی با کشورهایی که نفت ایران را می‌خرند

تحریم‌های لرزان نفتی

آمریکا قادر نیست صادرات نفت ایران را متوقف کند

زنگنه: بررسی دلایل خروج قطر از اوپک ضروری است

رشد13 درصدی صادرات غیرنفتی در 8 ماه امسال

تدابیر ویژه دولت برای توقف گرانی کالاهای پرمصرف

تقویت حضور بنگاه های خارجی در ایران نماد شکست تحریم ها

تحریم ها کارکرد خود را از دست داده اند

چه کسانی از کاهش قیمت نفت سود می برند؟

کاهش نرخ ارز ادامه دارد/ دلار 9 هزار تومانی در هفته‌ آینده؟

فضای مجلس به سمت استیضاح ظریف نیست/ اکثریت نمایندگان با قدرت پشت دستگاه دیپلماسی ایستاده‌اند/ پول کثیف صرفا چمدانی جابجا نمی‌شود

سازمانی که چوب لای چرخ تولید می‌گذارد؛ خیرخواه کشور نیست/ به فعالان اقتصادی منتخب تسهیلات ویژه می‌دهیم

کارگران زیر آوار گسل‌های تورمی له می‌شوند

نماینده مجلس: زمان مناسبی برای حذف 4 صفر از پول ملی است

چند نرخی بودن ارز آسیب‌زا است

اشتباهات رایج در ساخت برندینگ شخصی

رفتار آینه ای در فروش چیست؟

انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای

چرا مهارت های نوشتاری می تواند به بهبود کسب و کار کمک کند.

چرا استفاده از تلگرام برای تولید محتوا اشتباه است؟

باابزار روابط عمومی برندسازی کنید

آیا به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توان اتکا کرد؟

با اين 5 ترفند بازاريابي بصري در اينستاگرام متفاوت ظاهر شويد

ترس‌هايي که مانع از شکوفايي کارآفرين درون شما مي‌شوند

11 پيشنهاد مرکز پژوهش‌هاي مجلس براي توسعه کارآفريني در حوزه ICT

چند شغله‌ها يکي از علل بيکاري جوانان

عناصر اساسي در طراحي استراتژي بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

ايده‌هايي جذاب براي توليد محتواي ويديويي

اصول برندسازي در قرن بيست و يکم

آيا استراتژي برندينگ شما فقط پول‌هاي‌تان را هدر مي‌دهد؟

اشتباهات بزرگ در حوزه روابط عمومي

لزوم استفاده از تبليغات محتوا محور

مهمترين تغييراتي که بايد در بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي ايجاد کنيم

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور

8 مهارت مهم مدير شبکه‌هاي اجتماعي در عصر بازاريابي ديجيتال

روندهايي که باعث تحول بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي مي‌شوند

5 استراتژي پيشرفته براي تبليغات رسانه‌هاي اجتماعي

نکاتي در ارتباط با استراتژي رسانه‌هاي اجتماعي براي افزايش فروش اينترنتي

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟

تبليغات موثر در شبکه‌هاي اجتماعي

طراحي کمپين تبليغاتي

برندسازي سياسي يعني چه و براي برندسازي سياسي چه بايد کرد؟

مديريت رفتار سياسي در سازمان

5گام اصلي براي موفقيت يک کمپين انتخاباتي

مديريت رفتار سياسي در سازمان