بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

تحریم‌ها رفتار صنایع مادر را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ نرخ ارز باید در بازار تعیین شود مديريت

تحریم‌ها رفتار صنایع مادر را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ نرخ ارز باید در بازار تعیین شود

  بزرگنمايي:

بازاریابی_با توجه به محدودیت‌هایی که ‌تحریم‌ها ایجاد می‌کنند قاعدتا یک سری هزینه‌ها را به اقتصاد ما تحمیل می‌کند. بازار سرمایه و بورس نیز چون یک بازار انتظارات است و به نوعی نشان دهنده انتظارات سرمایه گذاران از آینده است حتما تاثیر تحریم‌ها بر فعالیت بنگاه‌های اقتصادی در تحلیل‌های اقتصادی وارد می‌شود و رفتار سرمایه گذاران و قیمت سهام را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: از آنجایی‌که در بورس اوراق بهادار شرکت‌های بزرگ، صنایع مادر و به عبارتی گلچین اقتصاد حضور دارند که منشاء تحول در اقتصاد کشور هستند، تحریم‌ها با هزینه‌های خود باعث محدود کردن فعالیت در مقایسه با شرایط غیرتحریمی می‌شود.

قالیباف افزود: اگر شرکت‌هایی بخواهند در برابر این تحریم‌ها ایستادگی کنند و به فعالیت خود ادامه دهند همین شرکت‌های پذیرفته شده در بازار سرمایه هستند و با توجه به پتانسیل بالای این شرکت‌ها قطعا عملکردشان نسبت به شرایط تحریمی متفاوت خواهد بود.

مدیرعامل سابق بورس و اوراق بهادار با اشاره به تاثیر ثبات قوانین و مقررات بر عملکرد بورس گفت: یکی از متغیرهای مهم در بازار سرمایه ثبات قوانین و مقررات و نیز شفافیت است. به هر حال سرمایه گذاران می‌خواهند براساس پیش بینی متغیرهای آینده سرمایه‌گذاری کنند که قاعدتا هرگونه تغییر و تحول زیاد باعث ایجاد فضای ناامن می شود.

وی افزود: برای نمونه تغییرات نرخ ارز اثر مهمی بر بازار سرمایه دارد بنابراین آنچه در این مورد مهم است ثبات قوانین و مقررات است که اجازه دهد نرخ ارز در بازار تعیین شود.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

تحریم‌ها رفتار صنایع مادر را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ نرخ ارز باید در بازار تعیین شود

خسارت‌های اقتصادی اظهارات جنجالی ظریف در سال‌های اخیر

وزیر نفت : بنزین سهمیه بندی و گران نمی شود

معرفی یک ایرانی به عنوان کار آفرین ملی سال.

اعضای تیم باید یادگیری را یکی از وظایف کاری خود بدانند

تجزیه و تحلیل swot: شرکت اپل در سال 2015

فرصت‌های شغلی حوزه بازاریابی

اهمیت یادگیری را افزایش دهید و به یک سازمان یادگیرنده تبدیل شوید

«اشتغالزایی با هدایا و نذورات مردم»

6 اصل در «ارتباطات»، که دانستن آن‌ها قبل از یادگیری فنون مذاکره لازم است

6 کلاه برای تفکر / ابزاری خلاق برای رسیدن به ایده های خلاقانه

تعریف گوشه بازار خودتان

نگاهی به بحران سرمایه انسانی و تربیت مدیر در کشور

آيا به ريبرندينگ نياز داريد؟

9 تکنيک کاربردي براي ساخت يک Call to Action تاثيرگذار

زبان بدن، بخش چهارم: حالات تدافعي پا

Customer Journey چيست؟

تاثير مديريت شبکه‌هاي اجتماعي در موفقيت

استفاده بهينه از داده هاي بزرگ براي افزايش فروش

شفاف سازي مديريت کسب و کار آنلاين

چطور متقاضيان استخدام را سوال‌پيچ کنيم؟

10 نکته براي مديريت خود

راهكارهاي تقويت و توسعه مهارت‌هاي ارتباطي در مديران، مهارت‌هاي ارتباط شنيداري

مديريت

هماهنگي در سازمان

کارهاي روزانه خود را ليست کنيد

موفق‌ها چگونه زمان‌شان را مديريت مي‌کنند؟

15 فعاليت روزانه مديران موفق

تکنيک شش کلاه تفکر

مديريت ريسك: رويكردي نوين براي ارتقاي اثربخشي سازمانها

17 توصيه مهم در مديريت

7 اشتباه در مديريت زمان

ضرورت ها و الزامات آزادسازي بازار پول

کارمندان واقعا چه مي خواهند؟

چطور اعتماد مشتريان را به دست آوريد

هوش هيجاني خود را ارتقا دهيد

حتي پس از 8 ساعت کار هم انرژي داشته باشيد

مدل S.O.S براي رسيدن به اهداف

چگونه به کارمندان کارآموز انگيزه بدهيم؟

فرار از قربانگاهي به نام دفتر کار در سال 92

چگونه مي توان قابليت هاي مديريتي را بهبود بخشيد؟

اولويت دانش فني در صنعت نفت

ابزار کشف نيازهاي انگيزشي اعضاي گروه

چرا به اين راحتي دروغ مي گوييم؟!

براي خدمات بانکي، چه ميزان کارمزد بپردازيم؟

آيا اقتصاد جهان منسجم خواهد بود؟

تهديد تجارت آزاد با توافق هاي دو جانبه

10 سوال که بايد قبل از مشخص کردن بازار هدف خود، بپرسيد

چگونه ضربان کارمندان تان را به دست بگيريد

چگونه در شرايط متفاوت رشد، مديريت کنيم؟