بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

سازمانی که چوب لای چرخ تولید می‌گذارد؛ خیرخواه کشور نیست/ به فعالان اقتصادی منتخب تسهیلات ویژه می‌دهیم بازاريابي سياسي

سازمانی که چوب لای چرخ تولید می‌گذارد؛ خیرخواه کشور نیست/ به فعالان اقتصادی منتخب تسهیلات ویژه می‌دهیم

  بزرگنمايي:

بازاریابی_مهدی میراشرفی در پاسخ به این سوال که چرا بسیاری از تولیدکنندگان از جمله قطعه‌سازان اقدامات گمرک مبنی بر عدم همکاری در ترخیص واردات مواد اولیه و قطعات را آسیب زننده‌تر از تاثیر تحریم‌ها می‌دانند؟ گفت: البته باید توجه داشت که گمرک سازمانی نیست که بتواند محدودیت اعمال کند یا تسهیلات فراقانونی اعطا کند بلکه به عنوان سازمان مجری قوانین و مقررات اقدام می‌کند. اما بنده شخصا عقیده دارم و می‌پذیرم موردی که شما ذکر کردید به نوعی دست و بال تولید را بسته و یا آن را محدود کرده است.

وی ادامه داد: البته نگاه گمرک به موضوع صادرات و واردات نگاه حمایت از تولید است و باور دارم که دشمنی بالاتر از بیکاری برای کشور ما وجود ندارد. بنابراین هر فرد یا سازمانی که در راستای اشتغال گام بردارد دوست کشور و هر سازمانی که چوب لای چرخ تولید می‌گذارد حداقل مصلح و خیرخواه این مملکت نیست.

رییس کل گمرک ایران افزود: شما باید این انتظار را داشته باشید که ما با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی از تولید حمایت کنیم و موانع آن را برطرف کنیم تا بخش اعظم مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور نیز حل و فصل شود.

میر اشرفی در مورد تسهیلات گمرک به تولیدکنندگان خوشنام گفت: ما در این مورد بحث فعالان اقتصادی مجاز را داریم و در نظر داریم از این پس برای فعالان اقتصادی منتخب تسهیلات بسیار ویژه‌ای از سوی گمرک اعطاء کنیم و به نظر بنده با این کار می‌توان افرادی که در مسیر ناصواب هستند را به مسیر درست هدایت کرد.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

تصمیم سازان بازار ارز و سکه بازجویی شوند

تصمیم سازان بازار ارز و سکه بازجویی شوند

پیشنهاد های اقتصادی عسگراولادی به دولت

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی 17 آذر ماه

پشت پرده موافقت نامه پاریس چیست؟/ تعطیلی صنایع ایران به بهانه تغییر اقلیم!

همتی خبر داد؛ شروع تدریجی باز شدن کانال‌های مالی با کشورهایی که نفت ایران را می‌خرند

تحریم‌های لرزان نفتی

آمریکا قادر نیست صادرات نفت ایران را متوقف کند

زنگنه: بررسی دلایل خروج قطر از اوپک ضروری است

رشد13 درصدی صادرات غیرنفتی در 8 ماه امسال

تدابیر ویژه دولت برای توقف گرانی کالاهای پرمصرف

تقویت حضور بنگاه های خارجی در ایران نماد شکست تحریم ها

تحریم ها کارکرد خود را از دست داده اند

چه کسانی از کاهش قیمت نفت سود می برند؟

کاهش نرخ ارز ادامه دارد/ دلار 9 هزار تومانی در هفته‌ آینده؟

فضای مجلس به سمت استیضاح ظریف نیست/ اکثریت نمایندگان با قدرت پشت دستگاه دیپلماسی ایستاده‌اند/ پول کثیف صرفا چمدانی جابجا نمی‌شود

سازمانی که چوب لای چرخ تولید می‌گذارد؛ خیرخواه کشور نیست/ به فعالان اقتصادی منتخب تسهیلات ویژه می‌دهیم

کارگران زیر آوار گسل‌های تورمی له می‌شوند

نماینده مجلس: زمان مناسبی برای حذف 4 صفر از پول ملی است

چند نرخی بودن ارز آسیب‌زا است

اشتباهات رایج در ساخت برندینگ شخصی

رفتار آینه ای در فروش چیست؟

انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای

چرا مهارت های نوشتاری می تواند به بهبود کسب و کار کمک کند.

چرا استفاده از تلگرام برای تولید محتوا اشتباه است؟

باابزار روابط عمومی برندسازی کنید

آیا به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توان اتکا کرد؟

با اين 5 ترفند بازاريابي بصري در اينستاگرام متفاوت ظاهر شويد

ترس‌هايي که مانع از شکوفايي کارآفرين درون شما مي‌شوند

11 پيشنهاد مرکز پژوهش‌هاي مجلس براي توسعه کارآفريني در حوزه ICT

چند شغله‌ها يکي از علل بيکاري جوانان

عناصر اساسي در طراحي استراتژي بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

ايده‌هايي جذاب براي توليد محتواي ويديويي

اصول برندسازي در قرن بيست و يکم

آيا استراتژي برندينگ شما فقط پول‌هاي‌تان را هدر مي‌دهد؟

اشتباهات بزرگ در حوزه روابط عمومي

لزوم استفاده از تبليغات محتوا محور

مهمترين تغييراتي که بايد در بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي ايجاد کنيم

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور

8 مهارت مهم مدير شبکه‌هاي اجتماعي در عصر بازاريابي ديجيتال

روندهايي که باعث تحول بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي مي‌شوند

5 استراتژي پيشرفته براي تبليغات رسانه‌هاي اجتماعي

نکاتي در ارتباط با استراتژي رسانه‌هاي اجتماعي براي افزايش فروش اينترنتي

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟

تبليغات موثر در شبکه‌هاي اجتماعي

طراحي کمپين تبليغاتي

برندسازي سياسي يعني چه و براي برندسازي سياسي چه بايد کرد؟

مديريت رفتار سياسي در سازمان

5گام اصلي براي موفقيت يک کمپين انتخاباتي

مديريت رفتار سياسي در سازمان