بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

وزیر نفت : بنزین سهمیه بندی و گران نمی شود مديريت

وزیر نفت : بنزین سهمیه بندی و گران نمی شود

  بزرگنمايي:

بازاریابی_شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که کارت سوخت احیا می شود و وزیر نفت با صدای رسا تاکید کرد که بحث‌مان افزایش قیمت یا سهمیه بندی بنزین نیست.‏
زنگنه در حاشیه جلسه هیات دولت در درباره آخرین جزئیات برای استفاده مجدد از کارت سوخت، اظهار کرد: شرکت پخش اطلاعیه داده که کسانی که کارت سوخت را گم کرده اند، تصمیم بر این شده که در زمانی که در آینده اعلام می‌شود همه کارت، سوخت بگیرند؛ چرا که می خواهیم جلوی قاچاق سوخت را بگیریم و بحث‌مان اصلا افزایش قیمت یا سهمیه بندی نیست و از شنبه سوم آذر تا 24 همان ماه مشخصات را بگویند تا کارت برایشان صادر شود.‏
بنابراین گزارش این در حالی است که مجلسی ها نظر متفاوتی دارند و برخی از آنها بر این اعتقادند که احیای کارت سوخت پیش زمینه برای اجرایی شدن سهمیه بندی و دونرخی شدن بنزین است .‏
***دولت گام به گام به سمت دو نرخی کردن می رود
در همین زمینه هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انژری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگارجهان اقتصاد با اشاره به اطلاعیه شرکت ملی نفت مبنی بر تهیه کارت سوخت، گفت : دولت جدید از هیچکدام از زیرساخت های مدیریت سوخت استفاده نکرد، هر چند که در مجلس نهم استفاده از کارت سوخت تصویب شد اما دولت زیر بار این کار نرفت تا اینکه در حال حاضر مجدد به دنبال احیای آن است ..‏
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: این در حالی است که دولت تاکید داشت که نمی خواهد از کارت سوخت و سهمیه بندی استفاده کند و این سوال مطرح است که آیا ممکن است کارت سوخت باشد ولی به هر میزان که می توان بنزین مصرف شود و این اصلا منطقی نیست.‏
خادمی در ادامه با بیان اینکه احیا کارت سوخت قابل پیش بینی بود، بیان داشت: دولت و وزارت نفت تاکید داشتند که مجدد به سمت کارت سوخت و دو نرخی کردن بنزین نمی روند اما واقعیت جامع در نهایت دولت را به این سمت می برد.‏
این نماینده مجلس با تاکید براینکه دولت گام به گام به سمت دو نرخی کردن می رود، اظهار داشت: اکنون بحث کارت سوخت مطرح است، همین کارت سوخت بخشی از مشکلات را کم می کند، شفاف می شود که به کدام خودرو سوخت داده می شود، متاسفانه می توانستیم با هزینه کم سامانه هوشمند سوخت را احیا کنیم اما دولت آن را برای سال های متمادی رها کرد و احتمالا با هزینه های بیشتری می توان آن را آماده استفاده مجدد کرد.‏
وی گفت: احیای کارت سوخت مرحله اول اعلام سهمیه بندی است، از آنجایی که سال ها است دیگر از کارت سوخت استفاده نمی شود، دولت به دنبال آن است که ابتدا کارت سوخت به دست مردم برسد بعد مراحل سهمیه بندی و دو نرخی را اعلام کند.‏
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین به نظر می رسد اول احیای کارت سوخت اعلام شده و احتمالا بعد از مدتی سهمیه بندی نیز در نظر گرفته می شود.‏
***مخالف کارت سوخت به معنای افزایش قیمت ها هستیم
از سوی دیگر بهروز نعمتی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در همین رابطه با اشاره به احیای کارت سوخت، اظهار داشت: شخصا با احیای کارت سوخت موافق هستم اما این احیا نباید به سمت سهمیه بندی و افزایش قیمت ها برود.‏
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با احیای کارت سوخت تا جایی که برای ساماندهی سوخت باشد موافقت می کنم اما اگر قرار باشد کارت سوخت به معنای افزایش قیمت ها باشد، با این موضوع اعلام مخالفت می کنم.‏
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: بیژن زنگنه وزیر نفت صحبتی در خصوص سهمیه بندی بنزین و افزایش قمیت سوخت نداشته است اما برخی افراد دولت دراین زمینه اظهار نظرهایی داشته اند که باعث نگرانی شده است.‏
این عضو هیات رئیسه مجلس گفت: افزایش قیمت سوخت یا دو نرخی شدن بنزین به نفع مملکت نیست از این روی با آن مخالفت می کنم. این که گفته می شود مجلس مخالف دو نرخی شدن است را باید از باقی نمایندگان نیز سوال کنید اما بنده با این امر مخالف هستم و مخالفتم را بارها اعلام کرده ام.‏
این در حالی است که با وجود اعلام قطعی از سوی وزیر نفت مبنی بر گران نشدن و سهمیه بندی بنزین احیای کارت سوخت موج نگرانی ها در جامعه رو به افزایش است.‏





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

بازاریابی (Marketing) چیست؟

بازاریابی شبکه ای، واقعیت یا توهم؟

تبلیغات کلیکی (PPC) یا Pay Per Click چیست؟

بازاریابی تلفنی چیست؟

نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2018)

خطرات کنونی هوش مصنوعی و راه‌های مقابله با آن

تمرین‌های خودمراقبتی برای کارآفرینان پرمشغله

راهکار تغییر دکوراسیون آشپزخانه قبل از عید

در سفر به استانبول چقدر هزینه کنیم؟

خشم عمومی می‌تواند نتایج سازنده‌ای داشته باشد؟

چگونه از دام شکست‌های کاری‌مان رها شویم؟

چرا بیماری قلبی درمیان اهالی آسیای جنوبی رواج بیشتری دارد؟

برای سفر در میان ستارگان، به چه فضاپیمایی نیاز خواهیم داشت؟

مالکیت توزیع شده چیست و چگونه به رشد کشور هند کمک می‌کند

دامپینگ ها حمله می‌کنند

تاریخ برگزاری کنفرانس بیلد 2019 مایکروسافت فاش شد

رهبران بزرگ چگونه تعارض‌های محیط کار را مدیریت می‌کنند

مدیریت مشکلات (Problem Management) در ITIL چیست؟

آیا واقعا آینده ما در ژن‌های ما نوشته شده است؟

آیا دوستان فیسبوکی می‌توانند موجب بیماری فرد شوند

خلق‌وخوی بد: مسئله‌ای فراتر از حالت منفی ذهن

تعادل کار و زندگی یک افسانه‌ غیرقابل دستیابی است

چگونه روی توسعه منابع انسانی سازمان‌، سرمایه‌گذاری کنیم؟

نشست اقتصاد بلاک چین استانبول، اول اسفند 1397

سال فاجعه‌آمیز فیسبوک و ضرر میلیارد دلاری مارک زاکربرگ

نرم‌افزار چگونه به مزیت برتر شرکت‌های بزرگ تبدیل می‌شود

فروشندگان چگونه از حافظه Optane اینتل برای فریب کاربران استفاده می‌کنند

نتفلیکس مدیر مالی اکتیویژن بلیزارد را به استخدام خود در می‌آورد

بیوگرافی: جان دی. راکفلر؛ تاجر نفتی و ثروتمندترین فرد تاریخ معاصر

مصباحی‌مقدم: 45 میلیارد دلار یارانه پنهان انرژی می‌دهیم /فقط بخشی از درآمدهای نفتی به صندوق توسعه ملی واریز می‌شود/50 درصد فرار مالیاتی داریم

تحریم‌ها رفتار صنایع مادر را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ نرخ ارز باید در بازار تعیین شود

خسارت‌های اقتصادی اظهارات جنجالی ظریف در سال‌های اخیر

وزیر نفت : بنزین سهمیه بندی و گران نمی شود

معرفی یک ایرانی به عنوان کار آفرین ملی سال.

اعضای تیم باید یادگیری را یکی از وظایف کاری خود بدانند

تجزیه و تحلیل swot: شرکت اپل در سال 2015

فرصت‌های شغلی حوزه بازاریابی

اهمیت یادگیری را افزایش دهید و به یک سازمان یادگیرنده تبدیل شوید

«اشتغالزایی با هدایا و نذورات مردم»

6 اصل در «ارتباطات»، که دانستن آن‌ها قبل از یادگیری فنون مذاکره لازم است

6 کلاه برای تفکر / ابزاری خلاق برای رسیدن به ایده های خلاقانه

تعریف گوشه بازار خودتان

نگاهی به بحران سرمایه انسانی و تربیت مدیر در کشور

آيا به ريبرندينگ نياز داريد؟

9 تکنيک کاربردي براي ساخت يک Call to Action تاثيرگذار

زبان بدن، بخش چهارم: حالات تدافعي پا

Customer Journey چيست؟

تاثير مديريت شبکه‌هاي اجتماعي در موفقيت

استفاده بهينه از داده هاي بزرگ براي افزايش فروش

شفاف سازي مديريت کسب و کار آنلاين