بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

معرفی یک ایرانی به عنوان کار آفرین ملی سال. مديريت

معرفی یک ایرانی به عنوان کار آفرین ملی سال.

  بزرگنمايي:

جایزه ی این عنوان توسط سازمان Ernst & Young به وی اهدا گردید. این جایزه به منظور تشویق به کارآفرینی و همچینین شناسایی مدیرانی است که نوی آوری ها، موفقیت های مالی و تعهدات شخصی خود را برای خلق تجارت در سطح جهانی به کار می گیرند.

آقای مقدم توسط هیئت داوران از بین 250 نامزد دریافت این عنوان برگزیده شد.

آقای مقدم در ایران بزرگ شد. او می گوید " پدر من در کار بنگاه املاک بود. و من از همان کودکی در سایت های ساختمانی و بوی سیمان بزرگ شدم. از همان ابتدا می دانستم که می خواهم یک کارآفرین، یک مسئول باشم و به حرفه ی املاک و مستغلات بپردازم."

او به آمریکا آمد تا مدرک مهندسی خود را از موسسه ی تکنولوژی ماساچوست دریافت کند. "بعد از آن آماده بودم به ایران برگردم. اما انقلاب اتفاق افتاد و برگشتن را برای من دشوار ساخت. بنابر این به مدرسه ی تجارت در استانفورد رفتم."

آقای مقدم همچنین یکی از حامیان سرسخت میراث فرهنگی خود است، او در استانفورد برنامه ی مطالعاتی درباره ی ایران پایه گذاری کرده و در موسسه ی هوور یکی از سرمایه گذاران پروژه ی دموکراسی در ایران است.





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

تحریم‌ها رفتار صنایع مادر را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ نرخ ارز باید در بازار تعیین شود

خسارت‌های اقتصادی اظهارات جنجالی ظریف در سال‌های اخیر

وزیر نفت : بنزین سهمیه بندی و گران نمی شود

معرفی یک ایرانی به عنوان کار آفرین ملی سال.

اعضای تیم باید یادگیری را یکی از وظایف کاری خود بدانند

تجزیه و تحلیل swot: شرکت اپل در سال 2015

فرصت‌های شغلی حوزه بازاریابی

اهمیت یادگیری را افزایش دهید و به یک سازمان یادگیرنده تبدیل شوید

«اشتغالزایی با هدایا و نذورات مردم»

6 اصل در «ارتباطات»، که دانستن آن‌ها قبل از یادگیری فنون مذاکره لازم است

6 کلاه برای تفکر / ابزاری خلاق برای رسیدن به ایده های خلاقانه

تعریف گوشه بازار خودتان

نگاهی به بحران سرمایه انسانی و تربیت مدیر در کشور

آيا به ريبرندينگ نياز داريد؟

9 تکنيک کاربردي براي ساخت يک Call to Action تاثيرگذار

زبان بدن، بخش چهارم: حالات تدافعي پا

Customer Journey چيست؟

تاثير مديريت شبکه‌هاي اجتماعي در موفقيت

استفاده بهينه از داده هاي بزرگ براي افزايش فروش

شفاف سازي مديريت کسب و کار آنلاين

چطور متقاضيان استخدام را سوال‌پيچ کنيم؟

10 نکته براي مديريت خود

راهكارهاي تقويت و توسعه مهارت‌هاي ارتباطي در مديران، مهارت‌هاي ارتباط شنيداري

مديريت

هماهنگي در سازمان

کارهاي روزانه خود را ليست کنيد

موفق‌ها چگونه زمان‌شان را مديريت مي‌کنند؟

15 فعاليت روزانه مديران موفق

تکنيک شش کلاه تفکر

مديريت ريسك: رويكردي نوين براي ارتقاي اثربخشي سازمانها

17 توصيه مهم در مديريت

7 اشتباه در مديريت زمان

ضرورت ها و الزامات آزادسازي بازار پول

کارمندان واقعا چه مي خواهند؟

چطور اعتماد مشتريان را به دست آوريد

هوش هيجاني خود را ارتقا دهيد

حتي پس از 8 ساعت کار هم انرژي داشته باشيد

مدل S.O.S براي رسيدن به اهداف

چگونه به کارمندان کارآموز انگيزه بدهيم؟

فرار از قربانگاهي به نام دفتر کار در سال 92

چگونه مي توان قابليت هاي مديريتي را بهبود بخشيد؟

اولويت دانش فني در صنعت نفت

ابزار کشف نيازهاي انگيزشي اعضاي گروه

چرا به اين راحتي دروغ مي گوييم؟!

براي خدمات بانکي، چه ميزان کارمزد بپردازيم؟

آيا اقتصاد جهان منسجم خواهد بود؟

تهديد تجارت آزاد با توافق هاي دو جانبه

10 سوال که بايد قبل از مشخص کردن بازار هدف خود، بپرسيد

چگونه ضربان کارمندان تان را به دست بگيريد

چگونه در شرايط متفاوت رشد، مديريت کنيم؟