بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

7 دليل براي ردکردن يک شغل! مقالات بازاريابي

7 دليل براي ردکردن يک شغل!

  بزرگنمايي:


پيدا کردن شغل چيزي کم از مبارزه ندارد. چه در شغلي مشغول به کار باشيد که از آن متنفريد چه عازم جستجوي بي پايان شغلي باشيد، هر موقعيتي در شرايطي که شما داريد برايتان جذاب مي نمايد.

پيدا کردن شغل در اين دوره و زمان زياد آسان نيست، ولي اين بدان معنا نيست که بايد هر شغلي که گيرتان مي آيد را بپذيريد. شايد زمان آن رسيده که شما نحوه انتخاب شغل خود را مورد ملاحظه مجدد قرار دهيد و استراتژي خود را عوض کنيد. اگر کورکورانه هر چيزي که به پستتان مي خورد را بپذيريد، شانس خود را براي پيدا کردن مناصب بهتر از دست مي دهيد و وقت و انرژي خود را تلف مي کنيد.

قبل از پذيرفتن هر شغلي، مراقب نشانه هاي زير باشيد:

1. يک چيزي مشکوک است.

آيا تابحال برايتان پيش آمده که کارفرمايتان کمي عجيب و مشکوک باشد؟ شايد مشکل فقط کمبود اطلاعات درباره کارفرما باشد، شايد هم واقعاً ايرادي در کارشان وجود داشته باشد. استخدام هاي صوري بيش از آنچه فکر کنيد شايع شده اند. قبل از آنکه اطلاعات شخصي خود را در اختيار کارفرما بگذاريد درباره او خوب تحقيق کنيد تا در تله کارفرمايان قلابي نيفتيد.

2. نااميد هستيد.

وقتي جستجوي کار بيش از آنچه فکر مي کرديد طول مي کشد، و پولتان تمام مي شود، نااميد مي شويد. وقتي به شغلي نياز داريد، احتمال بدست آوردن آن شغل به هنگام صحبت با کارفرما با تن صداي نااميدانه بسيار کم مي شود. شرکت ها افرادي که فقط مي خواهند وقتشان را پر کنند نمي خواهند، آنها افرادي مي خواهند که در بتوانند در بلندمدت با فرهنگ آن شرکت هماهنگ باشند. در مدتي که به دنبال کار هستيد، يک کار پاره وقت انجام دهيد و تمرکز خود را روي پيدا کردن يک کار خوب بگذاريد.

3. واجد شرايط نيستيد.

پيدا کردن يک کار و شغل بسيار موفق بستگي به اين دارد که شما چگونه براي تجربيات و مهارت هاي خود بازاريابي کنيد. اگر به تازگي فارغ التحصيل شده ايد، مناسب نيست که دنبال شغل هايي باشيد که حداقل 3 تا 5 سال تجربه و سابقه کار مي خواهند. اگر شرايطي که آنها مي خواهند در رزومه شما وجود ندارد، دنبال شغل ديگري باشيد. دروغ گفتن کارساز نيست.

4. اطرافيانتان مي گويند نه.

يک راه براي آنکه نظري در مورد يک فرصت شغلي بيابيد اين است که از اطرافيانتان بپرسيد آيا کسي را مي شناسند که براي آن شرکت کار کرده باشد. با اين کار بازخورد مهمي درباره شغل و کارفرماي بالقوه خود مي يابيد. اگر بازخوردي که مي گيريد منفي است، بهتر است که آن شغل را نپذيريد.

5. تحقيق هاي شما نشان دهنده نکات منفي است.

با جستجوهاي اينترنتي در مورد نظرات مربوط به شرکت و کارفرماي مربوطه، گام مهمي در جستجوي کار برمي داريد. نکات منفي و نامناسبي که در مورد يک شرکت ممکن است بيابيد شامل نداشتن وبسايت، نظرات ضعيف و منفي مردم درباره آن شرکت و نارضايتي کارمندان سابق آن مي شود. اين نشانه ها را جدي بگيريد و سپس تصميم خود را بگيريد.

6. شما بيش از حد براي آن شغل واجد شرايط هستيد.

شغل هاي زيادي هستند که سنگ هاي بنيادين دنياي حرفه اي شما را تشکيل مي دهند. بالاخره هر کسي از يک جايي شروع مي کند. ولي اگر شغلي که در نظر داريد به هيچ وجه با اهداف حرفه اي شما همتراز نيست، به آينده خود فکر کنيد.

7. ارزش هاي شرکتي وجود ندارد.

شايد در مورد واجد شرايط بودن شما گزينه خوبي باشيد، ولي اگر ارزش هاي شما با شرکت همراستا نباشد، اين برايتان مشکل ساز مي شود. هر شرکتي يک رسالت ويژه، منافع، محيط کاري و روش خاصي براي انجام کارها دارد. بسياري از کارفرمايان داوطلبيني که ارزش هايشان با شرکت همتراز نيست را نمي پذيرند، پس چرا شما بايد براي شرکتي کار کنيد که به آن اعتقاد نداريد؟

در مدتي که دنبال کار هستيد، با درخواست دادن براي شغل هايي که برايتان مناسب است، در زمان صرفه جويي کنيد. اين يعني تحقيق کردن، ارزيابي و درک هر شغل و منصب و کارفرمايي قبل از درخواست دادن.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

بررسی آیفون XS و آیفون XS Max اپل از منظر وب‌‌سایت‌های معتبر فناوری

پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

چهار p بازاریابی

چطور در 6 گام به اعتراض ها پاسخ دهیم؟

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش دوم

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش اول

آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)

درباره گروه مرجع در بازاریابی

چطور تحقیقات بازار چرخه عمر را به اثربخشی تبلیغات مرتبط می سازد

10 اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی

مسئولیت های کلیدی یک مشاور بازاریابی

برند فراتر از بازاریابی

در رابطه با سهمیه فروش بیشتر بدانیم

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

برندینگ از طریق کارکنان شما

سیستم اطلاعات بازاریابی (MIS) چیست؟

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند – 2

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند 1

در رابطه با تحقیقات بازار قیاسی و القائی بیاموزیم

بازاریابی ویروسی

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

تقسیم بازار مبنای استراتژی بازاریابی متمایز است

برند هایی که از مرگ سر برآوردند و به اوج موفقیت رسیدند

گیمیفیکیشن چیست؟

عناصر یک برند موفق 3 : شخصیت

رویکرد مشتری محور نسبت به تحقیق بازار

بازاریابی مقاله ای چطور می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش آخر

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش دوم

نظریه ارتباطات (Communications Theory) چیست؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک

جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید

چرا به برون سپاری فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید؟

5 تاکتیک برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال شما

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

تحلیل موقعیت

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

3 راه براي اين‌که عاشق فروشندگي شويد

اينفلوئنسر مارکتينگ، واژه اي قدرتمند در بازاريابي

چالش‌هاي اينفلوئنسر مارکتينگ چيست؟

نقش گسترده فرهنگ در بازاريابي

بازاريابي شبکه اي، واقعيت يا توهم؟

افزايش فروش از طريق مشتريان اينستاگرام

نقش بازاريابي چشم‌گير در دنياي امروزي

چکيده‌اي از ديدگاه‌هاي منسوخ در نظريه مديريت

10 مزيت استفاده از بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

هزينه‌هاي اجتماعي بازاريابي اينترنتي بد

متفاوت‌ترين کمپين هاي تبليغات چريکي

تصورات نادرست در مورد بازاريابي شبکه‌اي