بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

شرايط کانديداتوري رياست جمهوري!! مقالات بازاريابي

شرايط کانديداتوري رياست جمهوري!!

  بزرگنمايي:

قبل از هر کاري از وجدان بيدار خود بخواهيد قبل از احساس و ابراز تکليف در قبال جامعه و سکانداري جايگاه رياست جمهوري!! در مقابل خودتان احساس تکليف کند و شما را وادار کند از تصاحب قدرت بيشتر دست برداريد!!

شرايط کانديداتوري رياست جمهوري!!

از بزرگواران عزيزي که تصميم گرفته اند بر عاليترين و بالاترين صندلي پاستور تکيه دهند مي خواهم قبل از اينکه کانديد شويد نيم نگاهي به گذشته خود بياندازيد و راست حسيني ببينيد شرايط زير را داريد يا ن!؟

1)با توجه به اينکه شما تصميم داريد بالاترين سمت اجرايي يک کشور اسلامي را تصاحب کنيد، آيا خودتان در زندگي شخصيتان و مسئوليت هاي ديگرتان در چارچوب تعاليم اسلامي حرکت کرده ايد يا ن؟؟

2) با توجه به اينکه رهبر جمهوري اسلامي ايران بر روي مسئله ي اقتصادي تاکيد ويژه اي دارند و همچنين با توجه به اينکه کشور ما در شرايط ايده آل اقتصادي قرار ندارد، آيا شما در زندگي شخصيتان و مسئوليت هاي ديگرتان توانسته ايد ايده هاي اقتصاديتان را اجرايي کنيد يا نه؟؟ ويا اصلا از هوش اقتصادي خلاقي برخوردار هستيد يا ن؟؟

3) با توجه به اينکه رئيس جمهور بايد خويشتن دار، با صلابت، مقتدر، شجاعت بالا و از قدرت بيان و روابط عموميه در حد اعلايي برخوردار باشد، آيا شما در زندگي شخصيتان و مسئوليت هاي ديگرتان اين شاخص ها را در وجودتان احساس کرده ايد يا ن؟؟

4) با توجه به اينکه کسي که به عنوان رئيس جمهور انتخاب مي کند بايد رياست کابينه ي دولت را هم عهدار شود و در قبال فعاليت هاي زير مجموعه اش پاسخگو باشد، آيا اين جسارت و توانايي را در خود مي بينيد که پاسخگوي برنامه هاي وزرا و معاونانتان باشيد يا ن؟؟

5) با توجه به اينکه حق معرفي وزرا به مجلس با رئيس جمهور است و رئيس دولت عرفا و شرعا وظيفه دارد عاليترين افراد را از حيث تحصيلات،توانايي در مديريت، شجاعت و مسئوليت پذيري، در راس وزارت خانه ها و سازمان ها قرار دهد، آيا شما چنين افرادي را براي همکاري در اختيار داريد يا ن؟؟

6) با توجه به اينکه شخصيت حقوقي رئيس جمهور نماد يک کشور در عرصه ي بين المللي است و بايد به حرمت اين جايگاه متمايز با افراد عادي باشد و به عبارتي عصاره ي ملت باشد، آيا شما خودتان را درخور نماينده ملت بزرگ و مقتدر ايران مي دانيد يان؟؟

7)با توجه به اينکه رئيس جمهور بايد روحيه همکاري بالا در وجودش نهفته باشد و از لجبازي هاي بيهوده که سم مهلک براي کشور است دوري کند، با اين توضيح آيا شخصيت شما از چنين ويژگي هايي برخوردار است يا ن؟؟

اگر پاسخ شما به يکي از سوال هاي فوق "ن" است، بهتر است از کانديد شدن صرف نظر کنيد!! و قبل از هر کاري از وجدان بيدار خود بخواهيد قبل از احساس و ابراز تکليف در قبال جامعه و سکانداري جايگاه رياست جمهوري!! در مقابل خودتان احساس تکليف کند و شما را وادار کند از تصاحب قدرت بيشتر دست برداريد!!




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

بررسی آیفون XS و آیفون XS Max اپل از منظر وب‌‌سایت‌های معتبر فناوری

پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

چهار p بازاریابی

چطور در 6 گام به اعتراض ها پاسخ دهیم؟

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش دوم

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش اول

آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)

درباره گروه مرجع در بازاریابی

چطور تحقیقات بازار چرخه عمر را به اثربخشی تبلیغات مرتبط می سازد

10 اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی

مسئولیت های کلیدی یک مشاور بازاریابی

برند فراتر از بازاریابی

در رابطه با سهمیه فروش بیشتر بدانیم

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

برندینگ از طریق کارکنان شما

سیستم اطلاعات بازاریابی (MIS) چیست؟

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند – 2

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند 1

در رابطه با تحقیقات بازار قیاسی و القائی بیاموزیم

بازاریابی ویروسی

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

تقسیم بازار مبنای استراتژی بازاریابی متمایز است

برند هایی که از مرگ سر برآوردند و به اوج موفقیت رسیدند

گیمیفیکیشن چیست؟

عناصر یک برند موفق 3 : شخصیت

رویکرد مشتری محور نسبت به تحقیق بازار

بازاریابی مقاله ای چطور می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش آخر

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش دوم

نظریه ارتباطات (Communications Theory) چیست؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک

جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید

چرا به برون سپاری فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید؟

5 تاکتیک برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال شما

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

تحلیل موقعیت

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

3 راه براي اين‌که عاشق فروشندگي شويد

اينفلوئنسر مارکتينگ، واژه اي قدرتمند در بازاريابي

چالش‌هاي اينفلوئنسر مارکتينگ چيست؟

نقش گسترده فرهنگ در بازاريابي

بازاريابي شبکه اي، واقعيت يا توهم؟

افزايش فروش از طريق مشتريان اينستاگرام

نقش بازاريابي چشم‌گير در دنياي امروزي

چکيده‌اي از ديدگاه‌هاي منسوخ در نظريه مديريت

10 مزيت استفاده از بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

هزينه‌هاي اجتماعي بازاريابي اينترنتي بد

متفاوت‌ترين کمپين هاي تبليغات چريکي

تصورات نادرست در مورد بازاريابي شبکه‌اي