بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

اين حماسه 92 است مقالات بازاريابي

اين حماسه 92 است

  بزرگنمايي:

حماسه 92 همان تبيين شعار سال 92 که حماسه هاي سياسي و اقتصادي است را مشتمل مي شود . حماسه هايي که در 2 فصل سياسي و اقتصادي تعريف مي شوند.
1 حماسه سياسي
2 حماسه اقتصادي

حماسه 92 همان تبيين شعار سال 92 که حماسه هاي سياسي و اقتصادي است  را مشتمل مي شود . حماسه هايي که در 2  فصل سياسي و اقتصادي تعريف مي شوند.

اساسا " حماسه " (Epic) را به دليري و دلاوري معني کرده اند و گاهي نيز تعابير پهلواني و قهرماني و رزم نامه و نيز  شکوهمند را براي آن بکار برده اند. آنچه از معاني بر مي آيد نمايانگراين است که حماسه نبردي است که در آن با رشادت و پهلواني هاي شکوهمند به پيروزي مي گرايد.

قريب 34 سال ملت آگاه ايران چشم جهانيان را به حماسه هاي اين نسل از دليران ديار پارس معطوف داشته است ، همان نسلي که در بدترين شرايط از تهديد ها فرصت هاي رشد و شکوفايي براي خود فراهم آورده است ، اينجاست که جاي خالي شاعر و حکيم فرزانه ايراني فردوسي طوسي حس مي شود تا با به نظم درآورد اين رشادت هاي فرزندان اين قرن ديار پارس و حماسه هايي ابدي که کوه نظمش را به کوهستان مبدل کند.

حماسه نود و دو، در فصل اول يا همان حماسه سياسي را بايد يکبار ديگر به تکرار بخش هاي قبلش بخوانيم اوج سياست ، درايت و تيز هوشي سياسي را به معرض ديد همگان با انتخابات پر شور و البته کار گشا براي روستا و شهر و در نهايت کشور در 24 خردادماه در انتخاب اعضاي شورا هاي اسلامي شهر و روستا در کوچک ترين سطح انتخابات کشور و پرکارترين عامل سياست گذاري شهر ها و روستاها و البته انتخابات رياست جمهوري به عنوان سياست گذار کلي در مرحله اجرا و قوه مجريه در کشور خواهيم داشت.

اين فصل را بار ديگــــر با من بخوان.

اما مطلب در فصل حماسه اقتصادي 92 همان محور عدالت و عدالت ورزي و مهرورزي است که تلاش ها در ساليان متمادي کم و زياد وجود داشته است و اينک موقع آن است که بايد  دقيق باشد .

اگر نقش مردم در حماسه سياسي نقش کلان  است اينجا مکمل مردم يعني مسئولين حکومت نقش اصلي را بازي مي کنند و بايد به تمهيدات خود علاوه بر برداشتن فشارهاي اقتصاديي که بر دوش مردم است کمک به رفاه آنان و بستر سازي براي اقتصاد رويشي توام اقتصاد مقاومتي و انشا الله اقتصاد پويا کمر همت ببندند تا حماسه اقتصادي شکل بگيرد.

اينگونه است که مردم و مسئولين در کنار هم به عنوان ايراني  با هر عقيده و فکر و مذهب در صحنه حاضر مي شوند و حماسه  ها خلق مي کنند ، تا نه بلکه آيندگان با خواندنش و سرمشق و الگو قرار دادن آن بدانند و بفهمند اين حماسه 92 بود که مسير راه را احيا و آرامش و آسايش را در عرصه هاي مهم سياسي و اقتصادي ساخت حتي مردم همين عصر نيز از مواهب اين حماسه شاد و کامشان شيرين گردد.

در نهايت بايد انتظار داشت مردم و مسئولين دوشادوش هم به اين مهم دست يابند و حتي براي اعتلاي اين حماسه از هم پيشي گيرند.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

بررسی آیفون XS و آیفون XS Max اپل از منظر وب‌‌سایت‌های معتبر فناوری

پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

چهار p بازاریابی

چطور در 6 گام به اعتراض ها پاسخ دهیم؟

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش دوم

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش اول

آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)

درباره گروه مرجع در بازاریابی

چطور تحقیقات بازار چرخه عمر را به اثربخشی تبلیغات مرتبط می سازد

10 اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی

مسئولیت های کلیدی یک مشاور بازاریابی

برند فراتر از بازاریابی

در رابطه با سهمیه فروش بیشتر بدانیم

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

برندینگ از طریق کارکنان شما

سیستم اطلاعات بازاریابی (MIS) چیست؟

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند – 2

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند 1

در رابطه با تحقیقات بازار قیاسی و القائی بیاموزیم

بازاریابی ویروسی

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

تقسیم بازار مبنای استراتژی بازاریابی متمایز است

برند هایی که از مرگ سر برآوردند و به اوج موفقیت رسیدند

گیمیفیکیشن چیست؟

عناصر یک برند موفق 3 : شخصیت

رویکرد مشتری محور نسبت به تحقیق بازار

بازاریابی مقاله ای چطور می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش آخر

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش دوم

نظریه ارتباطات (Communications Theory) چیست؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک

جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید

چرا به برون سپاری فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید؟

5 تاکتیک برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال شما

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

تحلیل موقعیت

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

3 راه براي اين‌که عاشق فروشندگي شويد

اينفلوئنسر مارکتينگ، واژه اي قدرتمند در بازاريابي

چالش‌هاي اينفلوئنسر مارکتينگ چيست؟

نقش گسترده فرهنگ در بازاريابي

بازاريابي شبکه اي، واقعيت يا توهم؟

افزايش فروش از طريق مشتريان اينستاگرام

نقش بازاريابي چشم‌گير در دنياي امروزي

چکيده‌اي از ديدگاه‌هاي منسوخ در نظريه مديريت

10 مزيت استفاده از بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

هزينه‌هاي اجتماعي بازاريابي اينترنتي بد

متفاوت‌ترين کمپين هاي تبليغات چريکي

تصورات نادرست در مورد بازاريابي شبکه‌اي