در هر شروعي اين 4 راهکار به داد شما مي‌رسند استارت آپ

در هر شروعي اين 4 راهکار به داد شما مي‌رسند

  بزرگنمايي:

بازاريابي يک استارت‌آپ فناوري بسيار چالش‌برانگيز و هزينه‌بر است. چهار راهکار ارائه‌شده برخي از فعاليت‌هاي قدرتمندانه را نشان مي‌دهد که در هر کسب‌وکار جديدي بايد آن‌ها را در نظر گرفت:

  • تمرکز بر توليد يک محصول واقعا عالي

بدون اغراق بايد گفت که محصولات و خدمات جديد بسيار زيادي وجود دارند که نسبتا خوب هستند، اما در هر استارت‌آپ، افراد بايد به دنبال عالي بودن باشند. دستاوردهاي ناشي از محصولات و خدمات فعلي آنقدر قانع‌کننده نيستند که بتوان از راهکارهاي آن‌ها استفاده کرد. نکته مهم آن است که بايد از ابتدا روي محصول يا خدمات قدرتمند و مبتني بر طراحي تمرکز کرد.

  • ايجاد محتواي فوق‌العاده

 اکثر کارفرمايان از اهميت استفاده از محتوا براي ايجاد روابط و تعيين مخاطبان مطلع هستند. کافي است يک بلاگ WordPress را اضافه کنيد تا فهرستي از کليدواژه‌هاي مربوطه ايجاد شود. اما اينترنت پر از بلاگ‌هاي بي‌کيفيت با محتواي غيرمفيد است. محتوا بايد هميشه فوق‌العاده باشد تا خوانندگان احساس کنند خواندن آن مفيد و ارزشمند است. اين‌گونه رابطه داخلي که نقش مهمي در تضمين جايگاه شرکت ايفا مي‌کند، مستحکم خواهد شد. اين يک راهکار کم‌هزينه براي جذب مخاطب است.

  • ارسال آگهي در  Google AdWords

ارسال آگهي در Google AdWords فرصت بي‌نظيري را براي کارفرمايان فناوري فراهم مي‌کند تا آگاهي دهند و خودشان را به مخاطبان معرفي کنند. همه افراد از قدرت رسانه باخبر هستند. اول اينکه قصد خريد از «نيت جستجوي» کاربر کاملا قابل‌تشخيص است. از يک سو، شما مي‌توانيد شرايط عمومي را هدف قرار دهيد که نشان مي‌دهد کاربر توجه مي‌کند. از سوي ديگر، مي‌توانيد کاربراني را هدف قرار دهيد که در حال خريد هستند و به دنبال محصولات يا برندهاي خاصي مي‌گردند. 
بنابراين آگهي‌دهندگان مي‌توانند در اين شرايط خدمات خود را تبليغ کنند. دوم اينکه، به کارفرمايان امکان مي‌دهد بودجه خود را مديريت کنند تا بتوانند مطمئن شوند که مخارج بازاريابي از سود فروش جبران خواهد شد. درنهايت، استفاده از گوگل به معناي جستجو براي راهکار است.

  • ايجاد روابط قوي

افراد از افراد خريد مي‌کنند، و يکي از نقاط قوت جامعه فناوري آن است که افراد دوست دارند محصولات و خدمات جديد را امتحان کنند. تبليغات دهان‌به‌دهان نيز نقش بسيار مهمي در کمک به بازار و فروش استارت‌آپ‌هاي فناوري دارند. از آنجا که برخي از روابط ممکن است به طور آنلاين ايجاد شوند، هيچ روش جايگزين ديگري براي ارتباط با مشتريان به جز شبکه وجود ندارد.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

آغاز فعالیت شرکت بین المللی ماکسیم در ایران

ژاکلین یعقوبی، ستاره جدید سینمای ایران

پتانسیل بالای کارآفرینی بازار فناوری اطلاعات برای صاحبان ایده و خلاقیت

برگزاری مراسم روز دانشجو و جشن فارغ‌التحصیلی در واحد 48 دانشگاه علمی کاربردی

ارزش استارتاپ نوار به 14.5 میلیاردتومان رسید

باارزش ترین استارتاپهای ایرانی، دیجی کالا 2 هزار میلیارد تومانی شد

برگزاری دوره های تربیت مدیرمالی، رئیس حسابداری و حسابدار

استارتاپهای ایرانی هزار میلیاردی شدند

درآمد 440 تومانی تاکسی آنلاین اسنپ در هر سال

همایش «استارتاپ اربعین»سبب به ثمر رسیدن ایده‌های خلاقانه می‌شود

نخستین رویداد استارتاپی «ایدوکا»

برگزاری دومین دوره دورهمی منابع انسانی استارتاپها توسط شتابدهنده دیموند

برنامه بازاریابی به بازار رفتن برای استارتاپ ها

درآمد 800 میلیارد تومانی پسماند زباله و ضایعات تهران کجا می رود؟

ضرورت قراردادنویسی در استارتاپها

فراخوان شناسايي استارت‌آپ‌هاي پستي

شتاب‌دهنده‌ها به کمک توسعه ظرفيت‌هاي فرهنگي مي‌آيند

دورهمي بزرگ استارت‌آپي همدان

دوره دوم شتاب‌دهي جاويدان آغاز شد

استارتاپ “لينک شو” آژانس بازيگر يابي آنلاين

استارت‌آپ ويکند کسب‌وکار سبز 17 تا 19 آذر برگزار مي شود

چرا 90 درصد استارت‌آپ‌ها شکست مي‎خورند؟

خالق شادياب:با کوله پشتي کارآفريني شروع‌ کردم

4 روش پيشنهادي به استارتاپ ها براي رقابت با شرکت هاي بزرگ در جذب نيرو

استارت آپ (Startup) چيست؟

10 مکان براي پيدا کردن ايده‌هاي استارتاپي

10 نکته باور نکردني در ارتباط با بازاريابي پايگاه داده

در هر شروعي اين 4 راهکار به داد شما مي‌رسند

يک طرح بازاريابي ساده براي استارت آپ ها