بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

يک بازارياب مهم باشيم نکات خواندني

يک بازارياب مهم باشيم

  بزرگنمايي:

به‌عنوان يک بازارياب موفق مي‌دانيم که مي‌خواهيم موفق شده و از اين روش کم‌هزينه بازاريابي بهترين بهره را ببريم؛ بنابراين بايد به‌صورت عميق و هوشمندانه در مورد مسيري که اجرا خواهيم کرد فکر کنيم .

 گاهي براي انجام يک کار بزرگ، تنها يک محرک کوچک هم کفايت مي‌کند و بر عکس اين، گاهي با بزرگ‌ترين و اثر بخش‌ترين حرف‌ها هم نمي‌توان حتي يک کار کوچک را انجام داد. توصيه بزرگان اين است که وقتي مي‌خواهيم هر کاري را شروع کنيم، از خود بپرسيم آيا اين کار بهترين کاري است که هم‌اکنون و در اين زمان مي‌توانم انجام دهم، آيا انجام اين کار بهترين سودها را براي من درپي خواهد داشت يا به بياني ديگر از خود بپرسيم اگر آدم مهمي بودم اين کار را چگونه انجام مي‌دادم، مثلا اگر آدم مهمي بودم شغلم را با چه کيفيتي پيش مي‌بردم؟ اين پرسش از آن پرسش‌هاي گره‌گشاست .

کافي است که کمي به تخيل‌مان احترام بگذاريم و خود را برترين فرد در حرفه‌ خود تصور کنيم. حال ببينيم در آن صورت رفتار، ذهنيت‌ها، خواسته‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي ما چگونه خواهد بود؟

نگرش در زندگي همه چيز است. نگرش منفي موفقيت را کاهش مي‌دهد و نگرش مثبت باعث ايجاد موفقيت مي‌شود. بدون باور به خود در يک مسير فاقد موفقيت قدم خواهيم گذاشت. موفقيت چيزي است که ايجاد مي‌شود، بنابراين هنگامي‌که ما قاطعانه به خود باور داشته باشيم تقريبا مي‌توانيم به هر چيزي دست پيدا کنيم
به اين باور داشته باشيم که ما قدرت انعطاف‌پذيري و شکيبايي را هنگامي که اوضاع سخت مي‌شود، داريم. انسان‌هاي موفق در ابتدا تصوير روشني از موفقيت خودشان داشته‌اند. اين کاري است که خيلي از ما در انجام آن ضعف داريم و نمي‌توانيم باور کنيم که مي‌توانيم موفق شويم .

کساني که ما را احاطه کرده‌اند مهم‌ترين انتخاب‌هاي ما براي بالا رفتن از نردبان کسب‌وکار هستند، تفکر منفي واگيردار است و اگر گروه‌هاي کاري به‌ويژه کارفرمايان افراد منفي باشند يک تنزل براي شما محسوب مي‌شود. براي رسيدن به اهداف خود در صورت لزوم هر فردي براي کسب‌وکار مضر باشد حتي کارفرمايان را بايد از کسب‌وکار دور کرد. فقط يک نفر براي از بين بردن روحيه تمام افراد کافي است. اما زماني که افراد هدف‌گرا و موفق را احاطه کنيم مي‌توانيم از آنها ياد بگيريم. حال انتخاب يک روش بازاريابي کم‌هزينه، کارا، مناسب با کسب‌و‌کار ما موفقيت است و بايد به آن و تمام چالش‌هايش با ديد مثبت و نگاهي موفقيت‌آميز نگريست .

هميشه چند راه آسان تا رسيدن به قله‌ يک کوه وجود دارد و اغلب پيدا کردن آنها سخت است. چالش يک قطعه‌ ضروري در موفقيت هر کدام از اين روش‌هاي بازاريابي است. به چالش کشيدن يک چيز باعث رشد در طول مسير مي‌شود. بايد بدانيم که هر چالش در کسب‌وکار شرايط و فرصت جديدي براي هدايت کسب‌وکار ما است. ما به‌عنوان يک بازارياب موفق مي‌دانيم که مي‌خواهيم موفق شده و از اين روش کم‌هزينه بازاريابي بهترين بهره را ببريم؛ بنابراين بايد به‌صورت عميق و هوشمندانه در مورد مسيري که اجرا خواهيم کرد فکر کنيم .

با اين وجود هيچ تضميني براي موفقيت در زندگي يا کسب‌‌وکار وجود ندارد و ما براي موفقيت بايد ريسک کنيم. اگر از ريسک بترسيم، در موفقيت خود محدوديت قرار مي‌دهيم. پس بايد بدون ترس اما با آگاهي از اين روش‌هاي قدرتمند استفاده کرده و به موفقيت و کارآمد بودن آنها ايمان داشته باشيم





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

توسعه ابزار جدید فضاپیمای اروپا کلیپر برای کشف علائم حیات

پروژه کایپر معرفی شد؛ اینترنت همگانی برای 95 درصد جمعیت زمین

هواپیماهای برقی و هیبریدی به‌زودی آسمان‌ها را درمی‌نوردند

آمازون با ایرپاد مبتنی بر الکسا به رقابت با اپل می‌پردازد

اپل در سال 2020 سه مدل آیفون با نمایشگر OLED عرضه می‌کند

سامسونگ حافظه‌ فوق سریع eMRAM مبتنی بر لیتوگرافی 28 نانومتری به بازار عرضه می‌کند

سرویس اشتراک فایل رایگان و رمزگذاری‌شده موزیلا راه‌اندازی شد

ویندوز 10 به‌روزرسانی‌های دارای باگ را به‌صورت خودکار حذف می‌کند

مایکروسافت ویژگی اسکرول سریع موتور رندرینگ EdgeHTML را به کرومیوم می‌آورد

کادیلاک اسکالید ضدگلوله؛ محصول جدید AddArmor

تولید اولین پارچه عایق و مقاوم حرارتی توسط دانشمندان

سردمداری انرژی‌های تجدیدپذیر در عرصه ژئوپلیتیک دنیا

میتسوبیشی ASX مدل 2020 رونمایی شد

نسخه وب دایرکت مسیج اینستاگرام در راه است

دارپا به‌دنبال طراحی و تولید پانسمان هوشمند برای نیروهای نظامی است

دوربین RealSense T265 اینتل بینایی را به پهپاد و ربات‌ها می‌آورد

سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت و MIT برای فناوری خودران

آیا آیفون XI اپل می‌تواند در نقش منبع انرژی لپ‌تاپ‌ها ظاهر شود؟

کورتانا وظایف کاربران در اپلیکیشن To-Do را مدیریت می‌کند

دوچرخه بدون زنجیر NuBike معرفی شد

گوگل پیکسل 4 با قابلیتی شبیه به فیس آی دی عرضه می‌شود

طرح یک مسئله‌‌ ریاضی که هوش مصنوعی هرگز قادر به حل آن نیست

جهان‌های موازی و جهان‌های چندگانه: نگاهی جامع به نظریه‌ها و مفاهیم

اسپیس ایکس از اتمام ساخت نسخه پرواز آزمایشی استارشیپ خبر داد

نسخه‌ تولید محدود یاماها YZF-R1 معرفی شد

مشخصات باتری گلکسی اس 10 نسخه 5G و گوشی تاشدنی گلکسی F فاش شد

نوکیا 8.1 پلاس در تصاویر رندر، روزنه‌ای برای دوربین سلفی دارد

ریزر از اکوسیستم HyperSense به‌منظور تجربه‌ غنی گیمینگ رونمایی کرد

رایانه گیمینگ Area-51 ایلین ور به کارت گرافیک رادئون VII مجهز می‌شود

زوتاک از کامپیوترهای گیمینگ Mek Mini و Mek Ultra رونمایی کرد

دوچرخه جدید Cybic از دستیار دیجیتال الکسا بهره می‌برد

گلکسی S10 E سامسونگ بدون حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی می‌شود

شرکت Ooma از دوربین مدار بسته‌ هوشمند Smart Cam رونمایی کرد

می 9 شیائومی با دوربین 48مگاپیکسلی و فناوری شارژ سریع معرفی می‌شود

پارکینگ هوشمند و ایستگاه شارژ هیوندای برای فناوری خودران

RED، دوربین سه بعدی Lithium را برای کاربران گوشی هیدروژن وان معرفی کرد

ایسوس نخستین تبلت Chrome OS خود را برای استفاده در کلاس‌های درس معرفی کرد

سامسونگ احتمالا کار روی مدل جدید ایرباد IconX را آغاز کرده است

تصویر فاش‌شده گلکسی M20 بریدگی نمایشگر Infinity-V را نشان می‌دهد

پتنت جدید ال‌ جی خبر از توسعه‌ ساعت هوشمند جدیدی مجهز به دوربین می‌دهد

دوربین E-M1X المپوس، اوایل بهمن 97 رونمایی می‌شود

گوشی تاشدنی سامسونگ به حسگر دوربین IMX374 سونی مجهز می‌شود

کارت گرافیک انویدیا با لیتوگرافی 7نانومتری سامسونگ سال 2020 عرضه می‌شود

کلیک های جادویی! تکنیک‌های برنده شدن کالا در سایت‌های مدل پیشنهاددهی

نمایش عملکرد نسل جدید مرسدس بنز G کلاس در مسیرهای آفرود

لپ تاپ لتیتود 7400 دل با نمایشگر لمسی و 16 گیگابایت رم معرفی شد

سامسونگ مانیتور 49 اینچی خمیده و گیمینگ با وضوح تصویر QHD معرفی کرد

ال جی از آینه هوشمند و کمد لباس یکپارچه با دستیار گوگل اسیستنت رونمایی کرد

تبدیل مرسدس بنز X کلاس به خودروی طبیعت‌گردی

گلکسی M30 سامسونگ باتری عظیم 5 هزار میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت