بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

فلسفه جديد فروش جايگزين تبليغات نکات خواندني

فلسفه جديد فروش جايگزين تبليغات

  بزرگنمايي:

شيوه‌هاي جديد بازاريابي و تبليغات باعث مي‌شوند که نيازي دوباره را به تفکر و نظمي مجدد در فرآيند بازاريابي و تبليغات احساس کنيم.

  عده‌اي بر اين باور هستند که تبليغات در دنياي امروز مرده است و فلسفه جديد فروش جايگزين آن مي‌شود. براي بررسي اين موضوع در اين بخش به نقش تبليغات و ويژگي‌هاي آن در دنياي امروز نگاهي مي‌اندازيم و در فرصتي ديگر هم سراغ کساني مي‌رويم که اندکي با فرضيه مرگ تبليغات مخالف هستند و مي‌گويند تبليغات هنوز در شيوه سنتي به حيات خود ادامه مي‌دهند .

براي به اثبات رساندن اين فرضيه که «تبليغات مرده است» بهتر است نگاهي به استانداردهاي تبليغات و فرآيند فروش بيندازيم :

1.آگاهي : چطور مي‌توانيم مشتريان و مصرف‌‌کنندگان جديدي براي خدمات خود پيدا کنيم؛ اگر قادر نباشيم پيش از هر چيز نسبت به خود و کاري که انجام مي‌دهيم و محصولاتي که توليد مي‌کنيم به آنها آگاهي دهيم؟ کمپين‌هاي تبليغاتي معمولا وقت کاملي را براي اين کار صرف مي‌کنند .

2.فروشندگي با چرب زباني و زور : آنها سپس در فضايي که مصرف‌کننده نياز داشت بيشتر درباره فروشنده يا ارائه‌دهنده خدمات بداند، به سمت‌وسوي يک فرآيند پيچيده فروش رفتند. اين همان وظيفه‌اي است که آيکون «درباره ما» در وب‌سايت‌هاي‌مان بايد بتواند از پس آن بر بيايد .

3. . نخستين تماس در نهايت بايد قادر باشيد که پيام خود را به مصرف‌کنندگان‌تان برسانيد. اين کار خواه، ناخواه بايد انجام شود تا بتوانيد فرآيند فروش را شروع کنيد. بهتر است اين کار را با تلفن زدن به اين اشخاص آغاز کنيد که فعلا براي شما غريبه‌هايي بيش نيستند .

4.هميشه فروش محصول را در ذهن داشته باشيد حالا بعد از تماس نوبت به اين رسيده است که بخواهيد فروش را شروع کنيد .

5.اعتماد وقتي تماس گرفتيد و احساس کرديد همه چيز به خوبي پيش مي‌رود وقت آن است که روابط خود را با مشتري افزايش دهيد. اين کار هم بر پايه اعتمادسازي و رسيدن به يک فهم مشترک انجام مي‌شود .

اعتراف مي‌کنم که طرح کلي بالا داراي طنزي هم بود اما به نظر شما وجود اين تمسخر و طنز اشتباه است؟ لطفا دوباره طرح بالا را بخوانيد. مراحل يک تا سه نياز به ميزان قابل توجهي کار روي مشتريان بالقوه دارد. در اين سه مرحله بدون اينکه هيچ شناختي از مخاطب و مشتري‌مان داشته باشيم برايش تصميم‌گيري مي‌کنيم که چه مسائلي را به او بگوييم و تازه ارتباط با مصرف‌کننده از مرحله چهارم آغاز مي‌شود. چرا ما اين‌قدر صبر مي‌کنيم تا ارتباطي از نوع رابطه انساني با مشتريان خود برقرار کنيم؟  
شيوه‌هاي جديد بازاريابي و تبليغات باعث مي‌شوند که نيازي دوباره را به تفکر و نظمي مجدد در فرآيند بازاريابي و تبليغات احساس کنيم. براي شروع بهتر است مرحله چهارم طرح کلي بالا را به جاي طرح اول قرار دهيد





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

سامسونگ حافظه‌ فوق سریع eMRAM مبتنی بر لیتوگرافی 28 نانومتری به بازار عرضه می‌کند

سرویس اشتراک فایل رایگان و رمزگذاری‌شده موزیلا راه‌اندازی شد

ویندوز 10 به‌روزرسانی‌های دارای باگ را به‌صورت خودکار حذف می‌کند

مایکروسافت ویژگی اسکرول سریع موتور رندرینگ EdgeHTML را به کرومیوم می‌آورد

کادیلاک اسکالید ضدگلوله؛ محصول جدید AddArmor

تولید اولین پارچه عایق و مقاوم حرارتی توسط دانشمندان

سردمداری انرژی‌های تجدیدپذیر در عرصه ژئوپلیتیک دنیا

میتسوبیشی ASX مدل 2020 رونمایی شد

نسخه وب دایرکت مسیج اینستاگرام در راه است

دارپا به‌دنبال طراحی و تولید پانسمان هوشمند برای نیروهای نظامی است

دوربین RealSense T265 اینتل بینایی را به پهپاد و ربات‌ها می‌آورد

سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت و MIT برای فناوری خودران

آیا آیفون XI اپل می‌تواند در نقش منبع انرژی لپ‌تاپ‌ها ظاهر شود؟

کورتانا وظایف کاربران در اپلیکیشن To-Do را مدیریت می‌کند

دوچرخه بدون زنجیر NuBike معرفی شد

گوگل پیکسل 4 با قابلیتی شبیه به فیس آی دی عرضه می‌شود

طرح یک مسئله‌‌ ریاضی که هوش مصنوعی هرگز قادر به حل آن نیست

جهان‌های موازی و جهان‌های چندگانه: نگاهی جامع به نظریه‌ها و مفاهیم

اسپیس ایکس از اتمام ساخت نسخه پرواز آزمایشی استارشیپ خبر داد

نسخه‌ تولید محدود یاماها YZF-R1 معرفی شد

مشخصات باتری گلکسی اس 10 نسخه 5G و گوشی تاشدنی گلکسی F فاش شد

نوکیا 8.1 پلاس در تصاویر رندر، روزنه‌ای برای دوربین سلفی دارد

ریزر از اکوسیستم HyperSense به‌منظور تجربه‌ غنی گیمینگ رونمایی کرد

رایانه گیمینگ Area-51 ایلین ور به کارت گرافیک رادئون VII مجهز می‌شود

زوتاک از کامپیوترهای گیمینگ Mek Mini و Mek Ultra رونمایی کرد

دوچرخه جدید Cybic از دستیار دیجیتال الکسا بهره می‌برد

گلکسی S10 E سامسونگ بدون حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی می‌شود

شرکت Ooma از دوربین مدار بسته‌ هوشمند Smart Cam رونمایی کرد

می 9 شیائومی با دوربین 48مگاپیکسلی و فناوری شارژ سریع معرفی می‌شود

پارکینگ هوشمند و ایستگاه شارژ هیوندای برای فناوری خودران

RED، دوربین سه بعدی Lithium را برای کاربران گوشی هیدروژن وان معرفی کرد

ایسوس نخستین تبلت Chrome OS خود را برای استفاده در کلاس‌های درس معرفی کرد

سامسونگ احتمالا کار روی مدل جدید ایرباد IconX را آغاز کرده است

تصویر فاش‌شده گلکسی M20 بریدگی نمایشگر Infinity-V را نشان می‌دهد

پتنت جدید ال‌ جی خبر از توسعه‌ ساعت هوشمند جدیدی مجهز به دوربین می‌دهد

دوربین E-M1X المپوس، اوایل بهمن 97 رونمایی می‌شود

گوشی تاشدنی سامسونگ به حسگر دوربین IMX374 سونی مجهز می‌شود

کارت گرافیک انویدیا با لیتوگرافی 7نانومتری سامسونگ سال 2020 عرضه می‌شود

کلیک های جادویی! تکنیک‌های برنده شدن کالا در سایت‌های مدل پیشنهاددهی

نمایش عملکرد نسل جدید مرسدس بنز G کلاس در مسیرهای آفرود

لپ تاپ لتیتود 7400 دل با نمایشگر لمسی و 16 گیگابایت رم معرفی شد

سامسونگ مانیتور 49 اینچی خمیده و گیمینگ با وضوح تصویر QHD معرفی کرد

ال جی از آینه هوشمند و کمد لباس یکپارچه با دستیار گوگل اسیستنت رونمایی کرد

تبدیل مرسدس بنز X کلاس به خودروی طبیعت‌گردی

گلکسی M30 سامسونگ باتری عظیم 5 هزار میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت

پتنت جدید ال‌ جی خبر از گوشی هوشمند تاشدنی با نمایشگر بیرونی می‌دهد

بی ام و سری 8 کوپه مدل Night Sky معرفی شد

تصویر جدیدی از گلکسی اس 10 با نمایشگر Infinity-O و حاشیه‌های باریک‌ فاش شد

دل در حال توسعه لپ‌تاپی با دو نمایشگر قابل جدا شدن است

بهبود کیفیت تصویربرداری پهپادها و دوربین‌های ورزشی با پردازنده‌های جدید ARM