بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

فلسفه جديد فروش جايگزين تبليغات نکات خواندني

فلسفه جديد فروش جايگزين تبليغات

  بزرگنمايي:

شيوه‌هاي جديد بازاريابي و تبليغات باعث مي‌شوند که نيازي دوباره را به تفکر و نظمي مجدد در فرآيند بازاريابي و تبليغات احساس کنيم.

  عده‌اي بر اين باور هستند که تبليغات در دنياي امروز مرده است و فلسفه جديد فروش جايگزين آن مي‌شود. براي بررسي اين موضوع در اين بخش به نقش تبليغات و ويژگي‌هاي آن در دنياي امروز نگاهي مي‌اندازيم و در فرصتي ديگر هم سراغ کساني مي‌رويم که اندکي با فرضيه مرگ تبليغات مخالف هستند و مي‌گويند تبليغات هنوز در شيوه سنتي به حيات خود ادامه مي‌دهند .

براي به اثبات رساندن اين فرضيه که «تبليغات مرده است» بهتر است نگاهي به استانداردهاي تبليغات و فرآيند فروش بيندازيم :

1.آگاهي : چطور مي‌توانيم مشتريان و مصرف‌‌کنندگان جديدي براي خدمات خود پيدا کنيم؛ اگر قادر نباشيم پيش از هر چيز نسبت به خود و کاري که انجام مي‌دهيم و محصولاتي که توليد مي‌کنيم به آنها آگاهي دهيم؟ کمپين‌هاي تبليغاتي معمولا وقت کاملي را براي اين کار صرف مي‌کنند .

2.فروشندگي با چرب زباني و زور : آنها سپس در فضايي که مصرف‌کننده نياز داشت بيشتر درباره فروشنده يا ارائه‌دهنده خدمات بداند، به سمت‌وسوي يک فرآيند پيچيده فروش رفتند. اين همان وظيفه‌اي است که آيکون «درباره ما» در وب‌سايت‌هاي‌مان بايد بتواند از پس آن بر بيايد .

3. . نخستين تماس در نهايت بايد قادر باشيد که پيام خود را به مصرف‌کنندگان‌تان برسانيد. اين کار خواه، ناخواه بايد انجام شود تا بتوانيد فرآيند فروش را شروع کنيد. بهتر است اين کار را با تلفن زدن به اين اشخاص آغاز کنيد که فعلا براي شما غريبه‌هايي بيش نيستند .

4.هميشه فروش محصول را در ذهن داشته باشيد حالا بعد از تماس نوبت به اين رسيده است که بخواهيد فروش را شروع کنيد .

5.اعتماد وقتي تماس گرفتيد و احساس کرديد همه چيز به خوبي پيش مي‌رود وقت آن است که روابط خود را با مشتري افزايش دهيد. اين کار هم بر پايه اعتمادسازي و رسيدن به يک فهم مشترک انجام مي‌شود .

اعتراف مي‌کنم که طرح کلي بالا داراي طنزي هم بود اما به نظر شما وجود اين تمسخر و طنز اشتباه است؟ لطفا دوباره طرح بالا را بخوانيد. مراحل يک تا سه نياز به ميزان قابل توجهي کار روي مشتريان بالقوه دارد. در اين سه مرحله بدون اينکه هيچ شناختي از مخاطب و مشتري‌مان داشته باشيم برايش تصميم‌گيري مي‌کنيم که چه مسائلي را به او بگوييم و تازه ارتباط با مصرف‌کننده از مرحله چهارم آغاز مي‌شود. چرا ما اين‌قدر صبر مي‌کنيم تا ارتباطي از نوع رابطه انساني با مشتريان خود برقرار کنيم؟  
شيوه‌هاي جديد بازاريابي و تبليغات باعث مي‌شوند که نيازي دوباره را به تفکر و نظمي مجدد در فرآيند بازاريابي و تبليغات احساس کنيم. براي شروع بهتر است مرحله چهارم طرح کلي بالا را به جاي طرح اول قرار دهيد




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

پیش بینی صندوق بین‌المللی پول؛ ایران پانزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا در سال 2021 خواهد شد/ تهران جز پنج شهر اول دنیا

داستان برند: زیمنس، آینه‌ی تمام‌نمای تاریخ مهندسی آلمان

هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

حکایات مدیریتی- گرگ و نعل طلا

حکایات مدیریتی- شیوانا و تاجر

حکایات مدیریتی- مال باخته و كریمخان زند

حکایات مدیریتی- بزت را بکش!

حکایات مدیریتی- چون در مدرسه قهوه ای است

می توانید ارزش خودتان را ثابت کنید؟

5 علامت از کلاهبرداری تبلیغات کاریابی

7 توصیه برای راه اندازی موفق محصول

اصول استفاده از هشتگ برای برندها در شبکه‌های اجتماعی

تبليغات خلاق: لگو

مصاحبه با صدرا شريعتمداري، در استارت‌آپ ويکند Modotech

7 اشتباهي که در طراحي لوگو نبايد مرتکب شويد

[اينفوگرافي]: 5 نکته مهم در توليد مقاله براي وب‌سايت

برابري جنسيتي بخشي از استراتژي توسعه برند ودافون

اصول موفقيت در آينده از نگاه مشاهير جهان

بررسي قلمرو داعش در اينترنت

5 تفکر سمي که کارآفرينان بايد از ذهن خود خارج کنند بيشتر بخوانيد

چرا هوش هيجاني يا EQ مهم تر از ضريب هوشي يا IQ است؟

.هشت دليل عدم موفقيت شرکت‌هاي روابط عمومي

سه نکته براي ورود به يک بازار جديد

يک بازارياب مهم باشيم

فلسفه جديد فروش جايگزين تبليغات

روانشناسي قيمت گذاري

5 تصور نادرست در مورد فروش: نکته‌هايي که فروشندگان بايد بدانند

شهري که تعطيل نيست و غواصي در جستجوي دُر گرانبهاي خدمت

راهنمايي‌هايي براي ساخت برند شخصي

5 عادت مهم خريداران مدرن

آيا شما قهرمان بلامنازع تحول نيز هستيد؟

نکات و ترفندهاي سئو : 20 نکته برتر سئو براي گوگل در سال 2015

چرا بعضي از مردم از تبليغات متنفرند؟

اخلاق در آميخته بازاريابي

آگهي هاي تبليغاتي را چه کساني خلق مي کنند؟

6 چيزي که بايد در مورد بهينه‌سازي نرخ تبديلات تلفن همراه بدانيد

10 ذهنيت که کسب‌وکار شما را بهبود خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

پديده اي جديد در صنعت تبليغات

پنج عادت روزانه که بهره‌وري شما را افزايش خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

چرا خلاقيت و نوآوري؟

ده توصيه به مشاغل كوچك تازه تاسيس

آيا مي دانيد اگر خدمات خارق العاده به مشتري بدهيد او هر قيمتي را بابت آن به شما مي پردازد؟

تکنيک چرا

تکنيک اسکمپر

سه استراتژي رقابت که رد خور ندارند

تکنيک بارش فکري

تکنيک هاي خلاقيت