بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

5 عادت مهم خريداران مدرن نکات خواندني

5 عادت مهم خريداران مدرن

  بزرگنمايي:

اگر کسب‌وکاري را به راه انداخته باشيد مطمئنا فروش يکي از اهداف اصلي کسب‌وکار شما است، بنابراين درک واکنش‌هاي مصرف‌کنندگان از اهميت خاصي برخوردار است. مصرف‌کنندگان امروز همان خريداران يک دهه‌ي پيش نيستند، آن‌ها علايق جديد، عادات جديد و روش‌هاي تصميم‌گيري خريد متفاوتي دارند.

در ادامه نگاهي به آخرين عادات مصرف‌کننده‌هاي مدرن مي‌اندازيم، شما نيز بخوانيد و ببينيد چگونه بازاريابي خود را مي‌توانيد با آن‌ها منطبق کنيد.

 

www.usnews.com

زمانِ خريد انعطاف‌پذير: معمولا فروشگاه‌ها زمان مشخصي را براي کار کردن انتخاب مي‌کنند اما مصرف‌کننده‌ي مدرن محصولات را هر زماني که بخواهد مي‌خرد. به عنوان يک نتيجه شرکت‌هايي که مي‌خواهند مصرف‌کنندگان جديدي را کسب کنند بايد گزينه فروش در طول يک روز را ارائه کنند، حتي زماني‌که فروشگاه بسته است. اين کار لزوما خدمات کسب‌وکاري بيشتر، سرويس پاسخ به تلفن و غيره را به دنبال خواهد داشت لذا خدمات آنلاين بايستي بخش مهمي از استراتژي‌هاي بازاريابي باشد.

 

تصميم‌گيري خريد از طريق تلفن همراه: خريدها از طريق تلفن همراه بيشتر از هميشه است و اين روند رو به رشد به علت حضور فراگير گوشي‌هاي هوشمند در ميان تمام گروه‌هاي سني است. در پاسخ به اين نياز بسياري از برندها برنامه هاي تلفن همراه ايجاد کرده‌اند هم‌چنين به بهينه‌سازي سايت‌هاي‌شان براي موبايل پرداخته‌اند. در نظر داشته باشيد که حتي اگر مصرف‌کنندگان با تلفن‌هاي همراه خريد نکنند از آن در روند تصميم‌گيري، مقايسه قيمت‌ها و جستجو براي اطلاعات بيشتر استفاده مي‌کنند.

 

خريدهاي چندکاناله: مصرف‌کنندگان مدرن در هر نقطه‌اي حضور دارند، آن‌ها ممکن است از طريق يک پست از رسانه‌هاي اجتماعي، يک آگهي آنلاين، باز کردن يک خبرنامه ايميل، دنبال کردن يک بيلبورد، دريافت پيشنهاد از دوستان و خيلي چيزهاي ديگر به شما دسترسي پيدا کنند. خريداران به هنگام تصميم‌گيري اطلاعات را از بسياري از منابع مختلف جمع‌آوري مي‌کنند و سپس براي خريد تصميم‌گيري مي‌کنند.

 

خريد با تشريک مساعي: خريد با تشريک مساعي چندين چرخه مختلف را پيموده است، اما به نظر مي‌رسد براي طولاني‌مدت در همين جايگاه باقي بماند. خريد با تشريک مساعي هنگامي رخ مي‌دهد که مصرف‌کنندگان به يکديگر ملحق مي‌شوند و يک کالاي خاص و يا خدمات خاص را مي‌خرند. به عبارت ديگر خريد با تشريک مساعي يک روش خريد براي خريد کالاهاي مشابه است که در آن خريداران به چند گروه تبديل مي‌شوند و به تبادل اطلاعات در مورد خريد مي‌کنند تا رقابت بين کالاهاي مشابه در بازار را به حداقل برسانند.

 

نقش سن جمعيت در خريد : بازار- به خصوص فناوري اطلاعات و تکنولوژي- به سرعت تغيير پيدا مي‌کنند. اين باعث مي‌شود که سن نقش بسيار مهمي ايفا کند. براساس سن افراد عادات خريد بسيار متفاوتي دارند و راه هاي تصميم‌گيري براي خريد آن‌ها متفاوت است. بنابراين نقش بازاريابي هدفمند در اين مورد مشخص مي‌گردد. Millenials و يا نسل y نقش کليدي در بازارهاي هدف دارند، اين گروه‌ها بسيار متفاوت رشد مي‌کنند و نيازها يا عادات متفاوتي دارند، بنابراين بازاريابي هدفمند امروزه مهم‌تر از هميشه شده است.





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

سامسونگ حافظه‌ فوق سریع eMRAM مبتنی بر لیتوگرافی 28 نانومتری به بازار عرضه می‌کند

سرویس اشتراک فایل رایگان و رمزگذاری‌شده موزیلا راه‌اندازی شد

ویندوز 10 به‌روزرسانی‌های دارای باگ را به‌صورت خودکار حذف می‌کند

مایکروسافت ویژگی اسکرول سریع موتور رندرینگ EdgeHTML را به کرومیوم می‌آورد

کادیلاک اسکالید ضدگلوله؛ محصول جدید AddArmor

تولید اولین پارچه عایق و مقاوم حرارتی توسط دانشمندان

سردمداری انرژی‌های تجدیدپذیر در عرصه ژئوپلیتیک دنیا

میتسوبیشی ASX مدل 2020 رونمایی شد

نسخه وب دایرکت مسیج اینستاگرام در راه است

دارپا به‌دنبال طراحی و تولید پانسمان هوشمند برای نیروهای نظامی است

دوربین RealSense T265 اینتل بینایی را به پهپاد و ربات‌ها می‌آورد

سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت و MIT برای فناوری خودران

آیا آیفون XI اپل می‌تواند در نقش منبع انرژی لپ‌تاپ‌ها ظاهر شود؟

کورتانا وظایف کاربران در اپلیکیشن To-Do را مدیریت می‌کند

دوچرخه بدون زنجیر NuBike معرفی شد

گوگل پیکسل 4 با قابلیتی شبیه به فیس آی دی عرضه می‌شود

طرح یک مسئله‌‌ ریاضی که هوش مصنوعی هرگز قادر به حل آن نیست

جهان‌های موازی و جهان‌های چندگانه: نگاهی جامع به نظریه‌ها و مفاهیم

اسپیس ایکس از اتمام ساخت نسخه پرواز آزمایشی استارشیپ خبر داد

نسخه‌ تولید محدود یاماها YZF-R1 معرفی شد

مشخصات باتری گلکسی اس 10 نسخه 5G و گوشی تاشدنی گلکسی F فاش شد

نوکیا 8.1 پلاس در تصاویر رندر، روزنه‌ای برای دوربین سلفی دارد

ریزر از اکوسیستم HyperSense به‌منظور تجربه‌ غنی گیمینگ رونمایی کرد

رایانه گیمینگ Area-51 ایلین ور به کارت گرافیک رادئون VII مجهز می‌شود

زوتاک از کامپیوترهای گیمینگ Mek Mini و Mek Ultra رونمایی کرد

دوچرخه جدید Cybic از دستیار دیجیتال الکسا بهره می‌برد

گلکسی S10 E سامسونگ بدون حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی می‌شود

شرکت Ooma از دوربین مدار بسته‌ هوشمند Smart Cam رونمایی کرد

می 9 شیائومی با دوربین 48مگاپیکسلی و فناوری شارژ سریع معرفی می‌شود

پارکینگ هوشمند و ایستگاه شارژ هیوندای برای فناوری خودران

RED، دوربین سه بعدی Lithium را برای کاربران گوشی هیدروژن وان معرفی کرد

ایسوس نخستین تبلت Chrome OS خود را برای استفاده در کلاس‌های درس معرفی کرد

سامسونگ احتمالا کار روی مدل جدید ایرباد IconX را آغاز کرده است

تصویر فاش‌شده گلکسی M20 بریدگی نمایشگر Infinity-V را نشان می‌دهد

پتنت جدید ال‌ جی خبر از توسعه‌ ساعت هوشمند جدیدی مجهز به دوربین می‌دهد

دوربین E-M1X المپوس، اوایل بهمن 97 رونمایی می‌شود

گوشی تاشدنی سامسونگ به حسگر دوربین IMX374 سونی مجهز می‌شود

کارت گرافیک انویدیا با لیتوگرافی 7نانومتری سامسونگ سال 2020 عرضه می‌شود

کلیک های جادویی! تکنیک‌های برنده شدن کالا در سایت‌های مدل پیشنهاددهی

نمایش عملکرد نسل جدید مرسدس بنز G کلاس در مسیرهای آفرود

لپ تاپ لتیتود 7400 دل با نمایشگر لمسی و 16 گیگابایت رم معرفی شد

سامسونگ مانیتور 49 اینچی خمیده و گیمینگ با وضوح تصویر QHD معرفی کرد

ال جی از آینه هوشمند و کمد لباس یکپارچه با دستیار گوگل اسیستنت رونمایی کرد

تبدیل مرسدس بنز X کلاس به خودروی طبیعت‌گردی

گلکسی M30 سامسونگ باتری عظیم 5 هزار میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت

پتنت جدید ال‌ جی خبر از گوشی هوشمند تاشدنی با نمایشگر بیرونی می‌دهد

بی ام و سری 8 کوپه مدل Night Sky معرفی شد

تصویر جدیدی از گلکسی اس 10 با نمایشگر Infinity-O و حاشیه‌های باریک‌ فاش شد

دل در حال توسعه لپ‌تاپی با دو نمایشگر قابل جدا شدن است

بهبود کیفیت تصویربرداری پهپادها و دوربین‌های ورزشی با پردازنده‌های جدید ARM