بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

نکات و ترفندهاي سئو : 20 نکته برتر سئو براي گوگل در سال 2015 نکات خواندني

نکات و ترفندهاي سئو : 20 نکته برتر سئو براي گوگل در سال 2015

  بزرگنمايي:

بهينه‌سازي موتورهاي جستجو(سئو) کليد اصلي براي راه‌اندازي يک وبلاگ يا وب‌سايت موفق است. به خصوص براي تازه‌کاران و مبتديان که بايد بهترين نکات و ترفندهاي سئو را براي افزايش ترافيک وب‌سايت و بهبود رتبه جهاني دنبال کنند.

بنابراين در اين مقاله برترين تکنيک‌هاي سئو در سال 2015 را که توسط وبلاگ‌نويسان حرفه‌اي براي تازه‌کاران توصيه مي‌شود را به اشتراک مي‌گذاريم. در ادامه 20 نکته و ترفند سئو را براي سال 2015 مشاهده مي‌کنيد:

 سئو-آي‌بازاريابي

1)قالب وبلاگ/ وب‌سايت: از قالب‌هاي مناسب از ديد سئو براي وبلاگ/ وب‌سايت‌تان استفاده کنيد که به راحتي مي‌توانيد از طريق اينترنت به صورت رايگان و يا با قيمت پائين تهيه کنيد. از يک تم ريسپانسيو، مناسب و سريع که در تمام مرورگرها پشتيباني مي‌شود استفاده کنيد.

 2) محتواي باکيفيت: محتواي شما بايد توصيفي و منحصر به فرد باشد. از وب‌سايت‌هاي ديگر کپي نکنيد، گوگل همه‌ي وب‌سايت‌ها را در نظر دارد و در صورت کپي محتوا متوجه مي‌شود و اثر منفي در سئوي شما خواهد داشت.

 3) استفاده صحيح از توضيحات متا(Meta Description): اين متاتگ‌هاي توضيحي براي فهم موتورهاي جستجو نوشته مي‌شوند و بايد در 140 تا 160 کاراکتر خلاصه شوند. اين متاتگ‌ها کل ماجراي مقاله شما را در چند کاراکتر بيان مي‌کنند و منجر به بهبود رتبه شما در موتورهاي جستجو خواهند شد.

 4) چگالي کليدواژه: کليدواژه‌ها‌ي خود را به شيوه‌اي مناسب استفاده کنيد، وجود بيش از حد کليدواژه‌ها در متن به جاي بهينه‌سازي منجر به کمتر شدن رتبه وب‌سايت شما مي‌شود.

 5) URL هاي مناسب از ديد سئو: براي پست‌تان يک URL مناسب انتخاب کنيد. از کلمات کليدي اصلي در عنوان پست‌هاي‌تان استفاده کنيد. موتورهاي جستجو کلمات کليدي را در URL تشخيص مي‌دهند و آن‌ها يک عامل براي تقويت و بهبود سئو هستند.

 6) هدينگ: از تگ‌ها H1,H2,H3 استفاده کنيد. کلمه کليدي خود را با تگ H2 بنويسيد که به شما در رتبه‌بندي کلمات کليدي در موتورهاي جستجو کمک خواهد کرد.

 7) بهينه‌سازي تصاوير: از ويژگي ALT و تگ‌هاي عنوان براي تمام تصاوير استفاده کنيد، اين روش به عنوان يکي از شناخته‌ شده‌ترين ترفندهاست.

 8) بک‌لينک‌ها: هرگز به سرعت بک‌لينک‌هاي فراواني را براي وب‌سايت خود ايجاد نکنيد، چون آن‌ها توسط گوگل اسپم شناخته مي‌شوند. هميشه به دنبال گرفتن لينک از وب‌سايت‌هايي باشيد که پبج رنک و رتبه الکساي بالايي دارند و يک صفحه‌ي قدرتمند محسوب مي‌شوند.

 9) کلمات کليدي: از ابزارهاي تجزيه و تحليلي مناسب استفاده کنيد تا کلمات کليدي مرتبط با پست‌تان را پيدا کنيد. از کلمات کليدي که بيشتر در اينترنت جستجو مي‌شوند استفاده کنيد، اما براي وبلاگ‌هاي تازه توصيه مي‌کنيم از کلماتي استفاده کنند که رقابت کمي بين آن‌ها باشد و اما حجم جستجوي بيشتري داشته باشند.

 10) تعداد کلمات پست: همواه پست‌هايي با تعداد 300 تا 800 کلمه توصيه مي‌شوند که به رتبه‌بندي سايت شما بسيار کمک خواهد کرد.

 11) از عبارت کليدي استفاده کنيد: اگر به جاي يک کليدواژه تک از عبارت کليدي استفاده کنيد، براي رتبه‌بندي بهتر شانس بيشتري خواهيد داشت. بنابراين از عبارت‌هاي کليدي که بهتر از کلمات کليدي کار مي‌کنند استفاده کنيد.

 12) نوار ناوبري: هميشه بهترين مکان را براي نوارهاي ناوبري وبلاگ يا وب‌سايت‌تان انتخاب کنيد، بهترين مکاني که توصيه مي‌شود زير لوگو، بالاي فوتر و يا سمت راست لوگو مي‌باشد.

 13) نشانه‌گذاري اجتماعي: هميشه يک صفحه‌ي فيسبوک براي وب‌سايت خود ايجاد کنيد و هم‌چنين يک دکمه براي لايک کردن صفحه فيسبوک خود در کنار يا بالا و پائين وبلاگ يا وب‌سايت خود داشته باشيد.

 14) لينک‌هاي داخلي: پست‌هاي قديمي خود را در پست‌هاي جديد و مرتبط لينک بدهيد که اين کار منجر به افزايش بازديد و کاهش نرخ گزاف‌گويي وبلاگ مي‌شود.

 15) سرعت وب‌سايت/بلاگ: از تصاوير بهينه استفاده کنيد و تبليغات کمتري در وبلاگ خود داشته باشيد تا وب‌سايت شما به سرعت بارگذاري شود.

 16) صفحات مهم: شما بايد تمام صفحات مهم براي وبلاگ/وب‌سايت خود مانند پشتيباني، کمک، درباره ما وغيره.

 17) بروز رساني: يکي از مهم‌ترين ترفندهاي سئو براي رتبه‌بندي وب‌سايت/ وبلاگ در موتورهاي جستجو بروز رساني‌هاي منظم و روزانه و برنامه‌ريزي براي پست‌ها است.

 18) خطاي 404: انتقال تمام لينک‌هاي 404 به صفحه اصلي

 19) معرفي سايت به موتورهاي جستجو: چون اکثر بازديدکننده‌هاي شما از طريق موتورهاي جستجو مي‌باشند لذا بايد نقشه سايت خود را به گوگل، ياهو و بينگ معرفي کنيد.

 20) بخش نظرات: از يک سيستم اظهار نظر مناسب براي وبلاگ/وب‌سايت‌تان استفاده کنيد. بخش نظرات بايد براي جلوگيري از نظرات اسپم مديريت شوند.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

پیش بینی صندوق بین‌المللی پول؛ ایران پانزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا در سال 2021 خواهد شد/ تهران جز پنج شهر اول دنیا

داستان برند: زیمنس، آینه‌ی تمام‌نمای تاریخ مهندسی آلمان

هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

حکایات مدیریتی- گرگ و نعل طلا

حکایات مدیریتی- شیوانا و تاجر

حکایات مدیریتی- مال باخته و كریمخان زند

حکایات مدیریتی- بزت را بکش!

حکایات مدیریتی- چون در مدرسه قهوه ای است

می توانید ارزش خودتان را ثابت کنید؟

5 علامت از کلاهبرداری تبلیغات کاریابی

7 توصیه برای راه اندازی موفق محصول

اصول استفاده از هشتگ برای برندها در شبکه‌های اجتماعی

تبليغات خلاق: لگو

مصاحبه با صدرا شريعتمداري، در استارت‌آپ ويکند Modotech

7 اشتباهي که در طراحي لوگو نبايد مرتکب شويد

[اينفوگرافي]: 5 نکته مهم در توليد مقاله براي وب‌سايت

برابري جنسيتي بخشي از استراتژي توسعه برند ودافون

اصول موفقيت در آينده از نگاه مشاهير جهان

بررسي قلمرو داعش در اينترنت

5 تفکر سمي که کارآفرينان بايد از ذهن خود خارج کنند بيشتر بخوانيد

چرا هوش هيجاني يا EQ مهم تر از ضريب هوشي يا IQ است؟

.هشت دليل عدم موفقيت شرکت‌هاي روابط عمومي

سه نکته براي ورود به يک بازار جديد

يک بازارياب مهم باشيم

فلسفه جديد فروش جايگزين تبليغات

روانشناسي قيمت گذاري

5 تصور نادرست در مورد فروش: نکته‌هايي که فروشندگان بايد بدانند

شهري که تعطيل نيست و غواصي در جستجوي دُر گرانبهاي خدمت

راهنمايي‌هايي براي ساخت برند شخصي

5 عادت مهم خريداران مدرن

آيا شما قهرمان بلامنازع تحول نيز هستيد؟

نکات و ترفندهاي سئو : 20 نکته برتر سئو براي گوگل در سال 2015

چرا بعضي از مردم از تبليغات متنفرند؟

اخلاق در آميخته بازاريابي

آگهي هاي تبليغاتي را چه کساني خلق مي کنند؟

6 چيزي که بايد در مورد بهينه‌سازي نرخ تبديلات تلفن همراه بدانيد

10 ذهنيت که کسب‌وکار شما را بهبود خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

پديده اي جديد در صنعت تبليغات

پنج عادت روزانه که بهره‌وري شما را افزايش خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

چرا خلاقيت و نوآوري؟

ده توصيه به مشاغل كوچك تازه تاسيس

آيا مي دانيد اگر خدمات خارق العاده به مشتري بدهيد او هر قيمتي را بابت آن به شما مي پردازد؟

تکنيک چرا

تکنيک اسکمپر

سه استراتژي رقابت که رد خور ندارند

تکنيک بارش فکري

تکنيک هاي خلاقيت