بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

چرا بعضي از مردم از تبليغات متنفرند؟ نکات خواندني

چرا بعضي از مردم از تبليغات متنفرند؟

  بزرگنمايي:

چند روز پيش برنامه راديوئي رو گوش ميدادم که موضوع برنامه در مورد کالاهاي ايراني بود و مجري برنامه سوالي در مورد تبليغات کالاهاي ايراني مطرح کرده بود، شنوندگان برنامه ديدگاه هاي مختلفي را از طريق پيامک به برنامه ارسال مي کردند و مجري برنامه آنها را مي خواند. در بين پيام هاي دريافتي نظري که بيش از همه تکرار مي شد اين بود که “جنس خوب نياز به تبليغات ندارد” و مجري هم اين نظر را تاييد مي کرد.

139_522

من به اين موضوع فکر مي کردم که واقعا چرا مردم فکر مي کنند که جنس خوب نياز به تبليغات ندارد؟ چه چيزي باعث شده است که اين نوع طرز فکر در ذهن مردم شکل بگيرد؟

مايکل آرسالامون در کتاب بازاريابي خود مي نويسدبيشتر مشتريان يک رابطه عشق – نفرت با تبلغات دارند و در يک بررسي انجام شده بيش از نيمي از پاسخ دهندگان گفته اند که “از خريد محصولاتي که با آگهي و بازاريابي بر خريد اصرار مي کنند، اجتناب مي کنند”.

اين تنفر از تبليغات با گسترش پيامک هاي تبليغاتي نيز بيشتر شده و صنعت تبليغات رفته رفته جايگاه ذهني منفي اي در ذهن مردم پيدا کرده است.

با در ذهن داشتن همه اين ها مي خواهم شما به عنوان دنبال کنندگان حرفه اي مسائل تخصصي بازاريابي به دو سوال پاسخ دهيد

1) چه چيزي باعث اين شده است که بيشتر مردم در اين عقيده باشند که : جنس خوب نياز به تبليغ ندارد؟

2) با پذيرفتن اين حقيقت که تبليغات جايگاه چندان مثبتي در ذهن مردم ندارد، چگونه بايد رفتار کنيم تا مخاطب آزرده نشود و تبليغاتي منجر به فروش داشته باشيم؟




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

پیش بینی صندوق بین‌المللی پول؛ ایران پانزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا در سال 2021 خواهد شد/ تهران جز پنج شهر اول دنیا

داستان برند: زیمنس، آینه‌ی تمام‌نمای تاریخ مهندسی آلمان

هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

حکایات مدیریتی- گرگ و نعل طلا

حکایات مدیریتی- شیوانا و تاجر

حکایات مدیریتی- مال باخته و كریمخان زند

حکایات مدیریتی- بزت را بکش!

حکایات مدیریتی- چون در مدرسه قهوه ای است

می توانید ارزش خودتان را ثابت کنید؟

5 علامت از کلاهبرداری تبلیغات کاریابی

7 توصیه برای راه اندازی موفق محصول

اصول استفاده از هشتگ برای برندها در شبکه‌های اجتماعی

تبليغات خلاق: لگو

مصاحبه با صدرا شريعتمداري، در استارت‌آپ ويکند Modotech

7 اشتباهي که در طراحي لوگو نبايد مرتکب شويد

[اينفوگرافي]: 5 نکته مهم در توليد مقاله براي وب‌سايت

برابري جنسيتي بخشي از استراتژي توسعه برند ودافون

اصول موفقيت در آينده از نگاه مشاهير جهان

بررسي قلمرو داعش در اينترنت

5 تفکر سمي که کارآفرينان بايد از ذهن خود خارج کنند بيشتر بخوانيد

چرا هوش هيجاني يا EQ مهم تر از ضريب هوشي يا IQ است؟

.هشت دليل عدم موفقيت شرکت‌هاي روابط عمومي

سه نکته براي ورود به يک بازار جديد

يک بازارياب مهم باشيم

فلسفه جديد فروش جايگزين تبليغات

روانشناسي قيمت گذاري

5 تصور نادرست در مورد فروش: نکته‌هايي که فروشندگان بايد بدانند

شهري که تعطيل نيست و غواصي در جستجوي دُر گرانبهاي خدمت

راهنمايي‌هايي براي ساخت برند شخصي

5 عادت مهم خريداران مدرن

آيا شما قهرمان بلامنازع تحول نيز هستيد؟

نکات و ترفندهاي سئو : 20 نکته برتر سئو براي گوگل در سال 2015

چرا بعضي از مردم از تبليغات متنفرند؟

اخلاق در آميخته بازاريابي

آگهي هاي تبليغاتي را چه کساني خلق مي کنند؟

6 چيزي که بايد در مورد بهينه‌سازي نرخ تبديلات تلفن همراه بدانيد

10 ذهنيت که کسب‌وکار شما را بهبود خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

پديده اي جديد در صنعت تبليغات

پنج عادت روزانه که بهره‌وري شما را افزايش خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

چرا خلاقيت و نوآوري؟

ده توصيه به مشاغل كوچك تازه تاسيس

آيا مي دانيد اگر خدمات خارق العاده به مشتري بدهيد او هر قيمتي را بابت آن به شما مي پردازد؟

تکنيک چرا

تکنيک اسکمپر

سه استراتژي رقابت که رد خور ندارند

تکنيک بارش فکري

تکنيک هاي خلاقيت