بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

6 چيزي که بايد در مورد بهينه‌سازي نرخ تبديلات تلفن همراه بدانيد نکات خواندني

6 چيزي که بايد در مورد بهينه‌سازي نرخ تبديلات تلفن همراه بدانيد

  بزرگنمايي:

از آن‌جايي که دستگاه‌هاي تلفن همراه به تازگي محور خريدهاي آنلاين شده‌اند و بسياري از مردم بيش از هر چيزي از دستگاه تلفن همراه خود براي خريد و گشت در اينترنت استفاده مي‌کنند. اگر از بهينه‌سازي تبديلات تلفن همراه غفلت کرده‌ايد اکنون زمان آن است که با چند واقعيت آشنا شويد و شروع کنيد.

 1)شما نمي‌توانيد آن را ناديده بگيريد

کام اسکور گزارش مي‌دهد تجارت الکترونيک مبتني بر موبايل در سال 2014 حدود 47 درصد و تجارت الکترونيک سنتي تنها 10 درصد رشد داشت، اين اعداد به چه معناست؟ اين‌ها به اين معناست که تجارت الکترونيک توسط تلفن همراه از تجارت الکترونيک سنتي پيشي گرفته است. يک سوم از کل فروش‌هاي آنلاين از طريق دستگاه‌هاي تلفن همراه انجام مي‌گيرد.

 2) تنها راه افزايش نرخ تبديلات تلفن همراه سايت‌هاي بهينه‌سازي شده براي موبايل مي‌باشد

با توجه به گزارش Internet Retailerنرخ تبديل سايت‌هاي بهينه‌سازي شده براي گوشي‌هاي هوشمند بسيار بيشتر از ديگران است و اين تعجب‌آور نيست، از آن‌جا که گوگل طرفدار سايت‌هاي بهينه‌سازي شده براي موبايل است و به آن‌ها در نتايج جستجو رتبه بهتري مي‌دهد، بنابراين کاربران اين سايت‌ها را بيشتر مي‌بينند، بيشتر کليک مي‌کنند و در نتيجه نرخ تبديل هم در اين سايت‌ها بيشتر است.

هنگامي که يک کاربر با يک سايت بهينه‌سازي نشده مواجه مي‌شود تجربه بسيار بدي براي او خواهد بود، اما در يک سايت بهينه‌سازي شده به سادگي فرآيند خريد و تبديل شدن به مشتري صورت خواهد گرفت.

اما سايت بهينه‌سازي شده براي موبايل چيست؟ سايت بهينه‌سازي شده براي موبايل يک سايت ريسپانسيو و پاسخ‌گرا است، به اين معني که CSS اين سايت به گونه‌اي نوشته شود که در ابزارهاي با اندازه‌هاي مختلف به درستي نمايش داده شود.

 3) کاربران تلفن همراه سخت‌گير هستند

کاربران موبايل کم تحمل هستند، به طوري‌که گزارش‌هاي e-commercefacts نشان مي‌دهد که اگر سايت شما در تلفن همراه با سرعت کمي بارگذاري شود 43 درصد از کاربران سايت شما را ترک مي‌کنند و تلاشي براي بارگذاري مجدد انجام نمي‌دهند و 40 درصد از آن‌ها به سايت رقيب مراجعه مي‌کنند.

امروزه کاربران موبايل انتظارات بالايي دارند، سايت شما بايد به سرعت بارگذاري شود، حرکت در آن آسان باشد و در کل يک تجربه رضايت‌بخش ارائه کند. فقط در اين‌صورت است که براي افزايش نرخ تبديل آماده مي‌شود.

 4) کاربران موبايل پر کردن فرم را دوست ندارند

از کاربران خود چه چيزي مي‌خواهيد؟ هر چيزي که بخواهيد نبايد از فرم استفاده کنيد. به طور کلي کاربران تلفن همراه پر کردن فرم را دوست ندارند. از آن‌جا که کاربران تلفن همراه به دنبال پاسخ سريع به سوالات آسان هستند احتمالا در صورتي که فرم بيش از سه رشته داشته باشد آن را رها خواهند کرد.

 5) کاربران موبايل مي‌خواهند با شما تماس بگيرند

يک سوم از کاربران تلفن همراه به دنبال اطلاعات تماس از جمله شماره تلفن، آدرس و غيره هستند. 61 درصد از کاربران به دنبال دکمه‌هايي هستند تا کليک کنند و با شما تماس بگيرند. اگر کسب‌وکاري داريد که به دنبال سرنخ‌هاي فروش، ترافيک ورودي و يا به طور کلي به دنبال مشتري هستيد دکمه کليک براي تماس به عنوان يک دوست بسيار به شما کمک خواهد کرد.

 6) فراخوان به عمل‌هاي مناسبي را طراحي کنيد

فراخوان به عمل‌هاي موجود در دستگاه تلفن همراه بايد متفاوت از کاربران دسکتاپ باشد. به عنوان مثال اگر شما يک مغازه ساندويچي داشته باشيد، کاربراي که با دستگاه تلفن همراه خود به سايت شما مراجعه مي‌کند احتمالا در حال تلاش براي پيدا کردن محل شما است، اما اگر کاربر با کامپيوتر به سايت شما دسترسي پيدا کرد احتمالا به دنبال منوي غذاهاي شما است. بنابراين بايد براساس هدف کاربر CTA هاي مرتبط طراحي کرد.

 نتيجه:

يکي از با ارزش‌ترين چيزهايي که به وسيله آن مي‌توانيد بهينه‌سازي تبديلات موبايل را بهتر انجام دهيد، بررسي داده‌هاي سايت‌تان است. در عرض چند دقيقه از بررسي و تجزيه و تحليل رفتاري مشتريان‌تان بينش عظيمي را به دست خواهيد آورد. نرخ تبديل تلفن همراه به سرعت در حال پيشي گرفتن از دسکتاپ است، اما اگر شما به ماندن در گذشته اصرار داشته باشيد مطمئنا نرخ درآمد و تبديل شما پائين خواهد بود.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

پیش بینی صندوق بین‌المللی پول؛ ایران پانزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا در سال 2021 خواهد شد/ تهران جز پنج شهر اول دنیا

داستان برند: زیمنس، آینه‌ی تمام‌نمای تاریخ مهندسی آلمان

هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

حکایات مدیریتی- گرگ و نعل طلا

حکایات مدیریتی- شیوانا و تاجر

حکایات مدیریتی- مال باخته و كریمخان زند

حکایات مدیریتی- بزت را بکش!

حکایات مدیریتی- چون در مدرسه قهوه ای است

می توانید ارزش خودتان را ثابت کنید؟

5 علامت از کلاهبرداری تبلیغات کاریابی

7 توصیه برای راه اندازی موفق محصول

اصول استفاده از هشتگ برای برندها در شبکه‌های اجتماعی

تبليغات خلاق: لگو

مصاحبه با صدرا شريعتمداري، در استارت‌آپ ويکند Modotech

7 اشتباهي که در طراحي لوگو نبايد مرتکب شويد

[اينفوگرافي]: 5 نکته مهم در توليد مقاله براي وب‌سايت

برابري جنسيتي بخشي از استراتژي توسعه برند ودافون

اصول موفقيت در آينده از نگاه مشاهير جهان

بررسي قلمرو داعش در اينترنت

5 تفکر سمي که کارآفرينان بايد از ذهن خود خارج کنند بيشتر بخوانيد

چرا هوش هيجاني يا EQ مهم تر از ضريب هوشي يا IQ است؟

.هشت دليل عدم موفقيت شرکت‌هاي روابط عمومي

سه نکته براي ورود به يک بازار جديد

يک بازارياب مهم باشيم

فلسفه جديد فروش جايگزين تبليغات

روانشناسي قيمت گذاري

5 تصور نادرست در مورد فروش: نکته‌هايي که فروشندگان بايد بدانند

شهري که تعطيل نيست و غواصي در جستجوي دُر گرانبهاي خدمت

راهنمايي‌هايي براي ساخت برند شخصي

5 عادت مهم خريداران مدرن

آيا شما قهرمان بلامنازع تحول نيز هستيد؟

نکات و ترفندهاي سئو : 20 نکته برتر سئو براي گوگل در سال 2015

چرا بعضي از مردم از تبليغات متنفرند؟

اخلاق در آميخته بازاريابي

آگهي هاي تبليغاتي را چه کساني خلق مي کنند؟

6 چيزي که بايد در مورد بهينه‌سازي نرخ تبديلات تلفن همراه بدانيد

10 ذهنيت که کسب‌وکار شما را بهبود خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

پديده اي جديد در صنعت تبليغات

پنج عادت روزانه که بهره‌وري شما را افزايش خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

چرا خلاقيت و نوآوري؟

ده توصيه به مشاغل كوچك تازه تاسيس

آيا مي دانيد اگر خدمات خارق العاده به مشتري بدهيد او هر قيمتي را بابت آن به شما مي پردازد؟

تکنيک چرا

تکنيک اسکمپر

سه استراتژي رقابت که رد خور ندارند

تکنيک بارش فکري

تکنيک هاي خلاقيت