بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

10 ذهنيت که کسب‌وکار شما را بهبود خواهد داد نکات خواندني

10 ذهنيت که کسب‌وکار شما را بهبود خواهد داد

  بزرگنمايي:

چرا برخي از صاحبان کسب‌وکار ها موفق مي‌شوند، اما بعضي ديگر نمي‌توانند؟ همه‌ي اين‌ها با عادات، اعتقادات، شور، انعطاف‌پذيري و نگرش رابطه دارد. اغلب همه‌ي افراد مي‌تواند کارهايي که يک کارآفرين انجام مي‌دهد را انجام دهند اما کارآفرين برخي عادات عملي دارند که باعث مي‌شود کارهاي مهمي انجام دهند.

در اين‌جا ده ذهنيت براي موفقيت آورده شده است:

 شجاعت

براي موفقيت در کسب‌وکارتان شما بايد شجاعت داشته باشيد و براي شجاع بودن بايد کارهاي شجاعانه انجام دهيد. بخش عمده‌اي از موفقيت‌آميز بودن رفتن فراتر از آن‌چه که به آن فکر مي‌کنيد است، به عبارت ديگر جسارت داشتن براي کارهاي ناشناخته است. چه شما موفق شويد و چه شکست بخوريد، اين کار به شما خواهد آموخت تا رشد کنيد.

 باور داشتن خود

نگرش در زندگي همه چيز است. نگرش منفي موفقيت را کاهش مي‌دهد و نگرش مثبت باعث ايجاد موفقيت مي‌شود. بدون باور به خود شما در يک مسير فاقد موفقيت قدم خواهيد گذاشت. موفقيت چيزي است که ايجاد مي‌شود، بنابراين هنگامي‌که شما قاطعانه به خود باور داشته باشيد تقريبا مي‌توانيد به هر چيزي دست پيدا کنيد. به اين باور داشته باشيد که شما قدرت انعطاف‌پذيري و شکيبايي را هنگامي که اوضاع سخت مي‌شود داريد.

  افراد مناسب را انتخاب کنيد

کساني که شما را احاطه کرده‌اند مهم‌ترين انتخاب‌هاي شما براي بالا رفتن از نردبان کسب‌وکار هستند، منفي واگيردار است و اگر گروه‌هاي کاري به ويژه کارفرمايان افراد منفي باشند يک تنزل براي شما محسوب مي‌شود.

براي رسيدن به اهداف خود در صورت لزوم هر فردي براي کسب‌وکار مضر باشد حتي کارفرمايان را از کسب‌وکار دور کنيد. فقط يک نفر براي از بين بردن روحيه‌ي کل کمپين کافي است. اما زماني که افراد هدف‌گرا و موفق را احاطه کنيد شما مي‌توانيد از آن‌ها ياد بگيريد.

 انتخاب اهداف توسط خود فرد

زماني‌که شما خودتان اهداف خود را انتخاب کرده‌باشيد، انگيزه بيشتري براي رسيدن به آن‌ها خواهيد داشت.  هر هدفي که انتخاب مي‌کنيد منجر به افزايش توسعه دروني شما به عنوان يک فرد شده و توسعه دروني يکي از هديه‌هاي موفقيت در کسب‌وکار است.

يک روش عالي براي پرورش هدف خود در نظر گرفتن اهداف به صورت بصري است، برخي از افراد از تخته چشم‌انداز استفاده مي‌کنند و يا از راه‌هاي ديگر براي دستيابي به هدف‌شان استفاده مي‌کنند. هنگامي که شما اهداف خود را به صورت بصري در نظر بگيريد، آن‌ها در ذهن شما خواهند ماند و براي هميشه باقي مي‌مانند.

 چالش‌ها را بپذيريد

چند راه آسان تا يک کوه وجود دارد و اغلب پيدا کردن آن‌ها سخت است. چالش يک قطعه ضروري در موفقيت هر کسب‌وکار است. به چالش کشيدن يک چيز باعث رشد در طول مسير مي‌شود. هر چالش در کسب‌وکار شرايط و فرصت جديدي براي هدايت کسب‌وکار شما است.

  نکته‌سنجي

شما بايد در کسب‌وکارتان موفق شويد، بنابراين بايد به صورت عميق و هوشمندانه در مورد مسيري که اجرا خواهيد کرد فکر کنيد.

  تمايل به ريسک

هيچ تضميني براي موفقيت در زندگي يا کسب‌.وکار وجود ندارد و شما براي موفقيت بايد ريسک کنيد. اگر شما از ريسک بترسيد، شما در موفقيت خود محدوديت قرار مي‌دهيد.

 آن‌چه را که دوست داريد انجام دهيد

شما به احتمال زياد در کسب‌وکارتان موفق خواهيد شد، اگر شور و شوق خود را در حرفه‌ي متناسب با شخصيت خود و کاري که دوست داريم، سرمايه‌گذاري کنيم. يک راه براي پيدا کردن شور و شوق براي همه چيز در زندگي وجود دارد.

شما ممکن است بخشي از کار خود را دوست نداشته باشيد، اما با نگاه کردن به هدف خود باعث مي‌شود که وقت و انرژي خود را براي آن بگذاريد. هنگامي که شما کسب‌وکارتان را دوست داشته باشيد، هيچ چيز نمي‌تواند شما را از تمايل به کار در آن و پرورش و رشد کسب‌وکارتان نگه دارد.

 قدرداني

منفي بودن مانع پيشرفت شما مي‌شود، هنگامي که شما نگرش مثبتي داشته باشيد و موفقيت‌هاي خود را ببينيد رنج و شکايت در مورد مسائل کوچک را متوقف خواهيد کرد و در هر لطفي که براي شما انجام مي‌شود تشکر خواهيد کرد.

اين عادات همراه با انعطاف‌پذيري باعث مي‌شود شما در يک مسير موفقيت قدم بگذاريد.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

پیش بینی صندوق بین‌المللی پول؛ ایران پانزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا در سال 2021 خواهد شد/ تهران جز پنج شهر اول دنیا

داستان برند: زیمنس، آینه‌ی تمام‌نمای تاریخ مهندسی آلمان

هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

حکایات مدیریتی- گرگ و نعل طلا

حکایات مدیریتی- شیوانا و تاجر

حکایات مدیریتی- مال باخته و كریمخان زند

حکایات مدیریتی- بزت را بکش!

حکایات مدیریتی- چون در مدرسه قهوه ای است

می توانید ارزش خودتان را ثابت کنید؟

5 علامت از کلاهبرداری تبلیغات کاریابی

7 توصیه برای راه اندازی موفق محصول

اصول استفاده از هشتگ برای برندها در شبکه‌های اجتماعی

تبليغات خلاق: لگو

مصاحبه با صدرا شريعتمداري، در استارت‌آپ ويکند Modotech

7 اشتباهي که در طراحي لوگو نبايد مرتکب شويد

[اينفوگرافي]: 5 نکته مهم در توليد مقاله براي وب‌سايت

برابري جنسيتي بخشي از استراتژي توسعه برند ودافون

اصول موفقيت در آينده از نگاه مشاهير جهان

بررسي قلمرو داعش در اينترنت

5 تفکر سمي که کارآفرينان بايد از ذهن خود خارج کنند بيشتر بخوانيد

چرا هوش هيجاني يا EQ مهم تر از ضريب هوشي يا IQ است؟

.هشت دليل عدم موفقيت شرکت‌هاي روابط عمومي

سه نکته براي ورود به يک بازار جديد

يک بازارياب مهم باشيم

فلسفه جديد فروش جايگزين تبليغات

روانشناسي قيمت گذاري

5 تصور نادرست در مورد فروش: نکته‌هايي که فروشندگان بايد بدانند

شهري که تعطيل نيست و غواصي در جستجوي دُر گرانبهاي خدمت

راهنمايي‌هايي براي ساخت برند شخصي

5 عادت مهم خريداران مدرن

آيا شما قهرمان بلامنازع تحول نيز هستيد؟

نکات و ترفندهاي سئو : 20 نکته برتر سئو براي گوگل در سال 2015

چرا بعضي از مردم از تبليغات متنفرند؟

اخلاق در آميخته بازاريابي

آگهي هاي تبليغاتي را چه کساني خلق مي کنند؟

6 چيزي که بايد در مورد بهينه‌سازي نرخ تبديلات تلفن همراه بدانيد

10 ذهنيت که کسب‌وکار شما را بهبود خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

پديده اي جديد در صنعت تبليغات

پنج عادت روزانه که بهره‌وري شما را افزايش خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

چرا خلاقيت و نوآوري؟

ده توصيه به مشاغل كوچك تازه تاسيس

آيا مي دانيد اگر خدمات خارق العاده به مشتري بدهيد او هر قيمتي را بابت آن به شما مي پردازد؟

تکنيک چرا

تکنيک اسکمپر

سه استراتژي رقابت که رد خور ندارند

تکنيک بارش فکري

تکنيک هاي خلاقيت