بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

مديرهايي با حقوق هاي ميليون دلاري! مقالات بازاريابي

مديرهايي با حقوق هاي ميليون دلاري!

  بزرگنمايي:

مدير عامل شرکت کيندر مورگان سالانه به خود يک ميليارد دلار دستمزد مي دهد و هرگز پاداش يا سهام ويژه اي براي خود قائل نيست. او با دستمزد 1.1 ميليارد دلاري در سال 2012 ميلادي، در رتبه نخست بالاترين حقوق هاي سالانه دنيا قرا گرفت.

1. ريچارد کيندر

حقوق سالانه: 1.1 ميليارد دلار آمريکا

دارايي خالص: 9.8 ميليارد دلار آمريکا

مدير عامل شرکت کيندر مورگان سالانه به خود يک ميليارد دلار دستمزد مي دهد و هرگز پاداش يا سهام ويژه اي براي خود قائل نيست. او با دستمزد 1.1 ميليارد دلاري در سال 2012 ميلادي، در رتبه نخست بالاترين حقوق هاي سالانه دنيا قرا گرفت.

2. دانيل اس. اوچ

درآمد سالانه: 289 ميليون دلار آمريکا

دارايي خالص: 2.9 ميليارد دلار آمريکا

مدير عامل صندوق سرمايه گذاري تاميني دولتي Och Ziff که 288 ميليون دلار از سود سهام به دست آورد.

3. هووارد شالتز

درآمد سالانه: 118 ميليون دلار آمريکا

دارايي خالص: 1.7 ميليارد دلار آمريکا

مدير شرکت Starbucks در سال گذشته ميلادي 1.5 ميليون دلار آمريکا حقوق و 2.3 ميليارد دلار پاداش گرفت. اما بزرگ ترين دريافتي او سود سهامي به ارزش 103 ميليون دلار و دريافت 10 ميليون دلار ديگر از سهام اختصاصي بود.

4. لسلي وکسنِر

درآمد سالانه: 58 ميليون دلار آمريکا

دارايي خالص: 4.6 ميليارد دلار آمريکا

مدير شرکت Brands در سال گذشته ميلادي، حدود 1.9 ميليون دلار حقوق و 4.9 ميليون دلار پاداش دريافت کرده است. او همچنين 32 ميليون دلار نيز از سود سهام و 18.7 ميليون دلار از سهام اختصاصي به دست آورده است.

5. رالف لورن

درآمد سالانه: 39 ميليون دلار آمريکا

دارايي خالص: 6.9 ميليارد دلار آمريکا

رئيس و مديرعامل شرکت رالف لورن در سال گذشته 1.2 ميليون دلار آمريکا حقوق و 19.5 ميليون دلار پاداش به خود داد. سود سهام 5.2 ميليون دلاري و ارزش سهام اختصاصي 12.4 ميليون دلاري نيز به درآمد سلانه او افزوده اند.

6. اورنس جي اليسون

درآمد سالانه: 37 ميليون دلار آمريکا

دارايي خالص: 40 ميليارد دلار آمريکا

موسس و مدير عامل شرکت اوراکل در سال گذشته يک ميليون دلار 3.9 ميليون دلار پاداش به خود داد. سود سهام 31.7 ميليون دلاري نيز درآمد ديگر وي بوده است.

7. هنري آر کراويس

درآمد سالانه: 35 ميليون دلار آمريکا

دارايي خالص: 4.5 ميليارد دلار آمريکا

يکي از روسا و مديرعامل هاي موسسه خصوصي Kohlberg Kravis Roberts است. او در سال گذشته 300 هزار دلار آمريکا حقوق و 34.7 ميليون دلار از فروش محصولات عايدش شده است.

8. جورج رابرتز

درآمد سالانه: 35 ميليون دلار آمريکا

دارايي خالص: 4.2 ميليارد دلار آمريکا

رابرتز نيز عضوي ديگر از روسا و مديرعامل هاي موسسه خصوصي Kohlberg Kravis Roberts است. او نيز 300 هزار دلار حقوق و 37.4 ميليون دلار از فروش محصولات دريافت کرده است.

9. راپرت موردوش

درآمد سالانه: 23 ميليون دلار آمريکا

دارايي خالص: 11.9 ميليارد دلار آمريکا

درآمد سال گذشته غول رسانه ها، 8.1 ميليون دلار حقوق، 10.4 ميليون دلار پاداش و 4.1 ميليون دلار از سود سهام بوده است.

10. فردريک اسميت

درآمد سالانه: 22 ميليون دلار آمريکا

دارايي خالص: 1.8 ميليارد دلار آمريکا

مدير FedEx حدود 1.2 ميليون دلار حقوق و 1.3 ميليون دلار پاداش دريافت کرده است. در ضمن مبلغ 5.2 ميليون دلار به عنوان تشويق کارکرد سريع تر و 13.2 ميليون دلار از سهام به دست آورده است.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

بررسی آیفون XS و آیفون XS Max اپل از منظر وب‌‌سایت‌های معتبر فناوری

پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

چهار p بازاریابی

چطور در 6 گام به اعتراض ها پاسخ دهیم؟

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش دوم

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش اول

آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)

درباره گروه مرجع در بازاریابی

چطور تحقیقات بازار چرخه عمر را به اثربخشی تبلیغات مرتبط می سازد

10 اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی

مسئولیت های کلیدی یک مشاور بازاریابی

برند فراتر از بازاریابی

در رابطه با سهمیه فروش بیشتر بدانیم

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

برندینگ از طریق کارکنان شما

سیستم اطلاعات بازاریابی (MIS) چیست؟

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند – 2

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند 1

در رابطه با تحقیقات بازار قیاسی و القائی بیاموزیم

بازاریابی ویروسی

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

تقسیم بازار مبنای استراتژی بازاریابی متمایز است

برند هایی که از مرگ سر برآوردند و به اوج موفقیت رسیدند

گیمیفیکیشن چیست؟

عناصر یک برند موفق 3 : شخصیت

رویکرد مشتری محور نسبت به تحقیق بازار

بازاریابی مقاله ای چطور می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش آخر

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش دوم

نظریه ارتباطات (Communications Theory) چیست؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک

جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید

چرا به برون سپاری فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید؟

5 تاکتیک برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال شما

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

تحلیل موقعیت

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

3 راه براي اين‌که عاشق فروشندگي شويد

اينفلوئنسر مارکتينگ، واژه اي قدرتمند در بازاريابي

چالش‌هاي اينفلوئنسر مارکتينگ چيست؟

نقش گسترده فرهنگ در بازاريابي

بازاريابي شبکه اي، واقعيت يا توهم؟

افزايش فروش از طريق مشتريان اينستاگرام

نقش بازاريابي چشم‌گير در دنياي امروزي

چکيده‌اي از ديدگاه‌هاي منسوخ در نظريه مديريت

10 مزيت استفاده از بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

هزينه‌هاي اجتماعي بازاريابي اينترنتي بد

متفاوت‌ترين کمپين هاي تبليغات چريکي

تصورات نادرست در مورد بازاريابي شبکه‌اي