بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش اول مقالات بازاريابي

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش اول

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - وقتی فروشنده ای را استخدام می کنید، در واقع در حال استخدام آینده شرکت خودتان هستید.
مطلب زیر به ویژگی ها و خصوصیاتی اشاره دارد که موسسین جوان استارت آپ ها می گویند در
استخدام فروشنده ها در جستجوی آن ویژگی ها هستند:
در این مطلب از 13 تن از موسسین عضو در انجمن کارآفرینان جوان پرسیدیم که احساس
می‌کنند کدام ویژگی یا خصوصیت موفقیت یک استخدام در حوزه فروش را تضمین می کند؟
سرسختی؟ بشاش بودن و خوش مشرب بودن؟ . . . تنبلی؟ بهتر است به پاسخ ها توجه کنیم،
چرا که برخی از آنها مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد:
1- ذهنیت یک شکارچی
ما کسی را می خواهیم که برای برد بزرگ هیجان زده شود – – کسی که بی وقفه برای آمادگی
خودش تلاش می کند و خودش را در بین انبوهی از اطلاعات، تماس ها و سرنخ ها برای قرار
دادن خودش در جایگاهی مناسب برای موقعیت فروش فوق العاده غرق می کند. چنین انگیزه ای
موجب می شود تا هرگز این فرد به استراحت کردن فکر نکند و همواره در پی کسب موفقیت
بعدی باشد.
آلکس لورتون – Cater2.me
2- تنبلی
من به دنبال شخص تنبلی هستم که سابقه ای از فروش های بزرگ و فوق العاده داشته باشد.
فروشنده های فوق العاده عموما تنبل هستند و به نظر می رسد که تمایل خاصی به اختلال
کمبود توجه دارند. شما فقط و فقط باید اجازه دهید که آنها کار خودشان را بکنند و در ترکیب با
میل ذاتی آنها به عدم پذیرش ” نه ” به عنوان یک پاسخ نهایی، امید به کسب بهترین توسط آنها
داشته باشیم. برای یک آزمون سریع می توانید به آنها بگوئید که ویژگی ها یا استانداردهای لازم
را ندارند یا اینکه نتیجه خوبی کسب نکرده اند، اگر در پاسخ با شما به بحث و جدل پرداختند،
بدانید که فرد برنده را پیدا کرده اید.
لیام مارتین – Staff.com
فروشنده
3- رعایت نظم و انضباط در پیگیری
من به این نتیجه رسیده ام که پیگیری های مستمر یکی از با ارزش ترین کارهایی است که یک
فروشنده می تواند انجام دهد. تیم فروش من با داشتن استراتژی فوق العاده استراتژیک
فروش‌های بسیار خوبی را از آن خود کرده است که فروشندگان می توانند به راحتی از آن تقلید
کنند. هر گاه که اعضای تیم فروش از این استراتژی پیروی نمی کنند، نتیجه آن در عملکرد آنها در
حدود 2 ماه بعد مشخص می شود. به نظر من هر مهارتی آموختنی است، غیر از پیگیری های
فروش که فقط و فقط وابسته به نظم و انضباط است.
لارنس واتکینز – Great Black Speakers
4- کاریزما
هر فروشنده ای که برای استخدام شدن مد نظر قرار می دهم، باید بتواند کاری کند که من – یا
هر شخص دیگری که در زمان ملاقات من با او در جلسه ما حضور پیدا می کند – هر کاری که
خواست، خیلی سریع برای او انجام دهیم. یک فروشنده هر مهارتی را می تواند بدست آورد، هر
اطلاعاتی که بخواهد را می تواند در مورد محصول کسب کند، اما اینکه بخواهیم به یاد دهیم که
کاری کند که دیگران او را دوست داشته باشند، فوق العاده سخت است. و اگر یک فروشنده در
قلب دیگران جا باز نکند، فروختن با وی کار فوق العاده سختی می شود.
ثرزدِی برام – Hyper Modern Consulting
5- اینکه آیا وی یک جنگنده باهوش است؟
اینکه برای چه عنوان یا نقشی مورد استخدام قرار می گیرید، اصلا اهمیتی ندارد، بلکه
معمول‌ترین ویژگی لازم برای هر فروشنده ای انگیزش محض است. من همواره دنبال یک جنگنده
با انگیزه هستم – – کسی که حاضر به شنیدن ” نه ” نباشد؛ کسی که بداند چگونه باید با کمال
ادب و احترام، پیگیر باشد؛ و البته کسی که در کارهایش سریع باشد. بدون انگیزه و چارچوب‌های
قوی کاری، هیچ میزان از آموزش یا حقوق و دستمزد بالا موجب موفقیت فرد در حوزه فروش
نمی‌شود.
بن رابنستین – Yodle
ادامه دارد . . .
همراهان عزیز، اگر تمایل دارید بطور حرفه ای برنامه بازاریابی را بشناسید و چگونگی تدوین آن را آموزش ببینید، می توانید در هفدهمین دوره طراحی برنامه بازاریابی که توسط مدرسه بازاریابی چیستا برگزار می شود، شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره کلیک کنید …
برچسب ها: استخدام فروشنده , فروشنده , فروشنده حرفه ای




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

بررسی آیفون XS و آیفون XS Max اپل از منظر وب‌‌سایت‌های معتبر فناوری

پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

چهار p بازاریابی

چطور در 6 گام به اعتراض ها پاسخ دهیم؟

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش دوم

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش اول

آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)

درباره گروه مرجع در بازاریابی

چطور تحقیقات بازار چرخه عمر را به اثربخشی تبلیغات مرتبط می سازد

10 اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی

مسئولیت های کلیدی یک مشاور بازاریابی

برند فراتر از بازاریابی

در رابطه با سهمیه فروش بیشتر بدانیم

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

برندینگ از طریق کارکنان شما

سیستم اطلاعات بازاریابی (MIS) چیست؟

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند – 2

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند 1

در رابطه با تحقیقات بازار قیاسی و القائی بیاموزیم

بازاریابی ویروسی

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

تقسیم بازار مبنای استراتژی بازاریابی متمایز است

برند هایی که از مرگ سر برآوردند و به اوج موفقیت رسیدند

گیمیفیکیشن چیست؟

عناصر یک برند موفق 3 : شخصیت

رویکرد مشتری محور نسبت به تحقیق بازار

بازاریابی مقاله ای چطور می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش آخر

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش دوم

نظریه ارتباطات (Communications Theory) چیست؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک

جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید

چرا به برون سپاری فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید؟

5 تاکتیک برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال شما

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

تحلیل موقعیت

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

3 راه براي اين‌که عاشق فروشندگي شويد

اينفلوئنسر مارکتينگ، واژه اي قدرتمند در بازاريابي

چالش‌هاي اينفلوئنسر مارکتينگ چيست؟

نقش گسترده فرهنگ در بازاريابي

بازاريابي شبکه اي، واقعيت يا توهم؟

افزايش فروش از طريق مشتريان اينستاگرام

نقش بازاريابي چشم‌گير در دنياي امروزي

چکيده‌اي از ديدگاه‌هاي منسوخ در نظريه مديريت

10 مزيت استفاده از بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

هزينه‌هاي اجتماعي بازاريابي اينترنتي بد

متفاوت‌ترين کمپين هاي تبليغات چريکي

تصورات نادرست در مورد بازاريابي شبکه‌اي