بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

برنامه ريزي براي پولدار شدن - برنامه روز دهم نکات خواندني

برنامه ريزي براي پولدار شدن - برنامه روز دهم

  بزرگنمايي:

 

امروز روزي است كه بايد زندگي را به خاطر آينده متوقف كنيد. لحظهي حاضر تمام چيزي است كه تا به حال تجربه كردهايد،

بنابراين بايد ياد بگيريد كه از زمان حال لذت ببريد، اگر ميخواهيد از زندگي تان لذت كافي را ببريد.

تعداد زيادي از مردم، خوشحالي خود را به تعويق مياندازند، چون در انتظار رسيدن به هدف آينده خود هستند.

آنها تصميم ميگيرند كه زماني كه صاحب شغل بهتري ميشوند، يا فرزاندانشان پرورش مييابند و بزرگ مي‌شوند، يا عشق واقعيشان

را براي بار اول ملاقات ميكنند، و يا بازنشسته ميشوند، خوشحالي كنند، ما اين عذر و بهانهها و بسياري ديگر از آنها را به كار

ميگيريم تا به خود اجازه دهيم كه با لذت و شادي كمتري نسبت به آنچه شايستگي آن را داريم، زندگي كنيم.

معمولاً ما وقتي به اهدافمان ميرسيم، فوراً هدفي ديگر را براي خود ميآفرينيم، بنابراين به جاي اينكه به سادگي از زندگي كه در حال حاضر صاحب آن هستيم لذت ببريم، در حال انتظاري ابدي براي داشتن زندگي به سر مي‌بريم كه بتوانيم از آن لذت ببريم. واضح است كه اين امري ضروري است كه در جهت بهبود زندگي‌تان تلاش  كنيد، اما بايد قادر باشيد كه وقتي آيندهي بهتري را مي‌آفرينيد نيز از زندگيتان لذت ببريد. راه رسيدن به اين لذت اين است كه درك كنيد لحظهي حال، حاصل تمام چيزهايي است كه تا به حال تجربه كردهايد.گذشته وآينده، هر دو تصورات ذهني شما هستند. آنها فقط تجربهاي ذاتي، شخصي و واقعي از لحظه ها هستند. توانايي شما براي ايجاد تغييري در زندگي تان همچون توانايي لذت بردن واقعي از جايي كه در آن قرار داريد، در زمان حال نهفته است، اگر الان نتوانيد شاد باشيد، پس چه موقع مي خواهيد شاد باشيد؟

خوشبختانه روش ساده اي براي لذت بردن از اين لحظه وجود دارد و كليد آن هوشياري است. از چيزي كه در زمان حال تجربه ميكنيد، كاملاً آگاه باشيد. هوشياري تان را بر روي احساساتتان متمركز كنيد، و ماهيت نفساني واقعيت فيزيكي دنيا را احساس كنيد. به اطرافتان نگاه كنيد، سعي كنيد دنيا را واقعاً ببينيد، و در سكوت به زمزمههايي كه وارد ذهن و مغزتان ميشوند گوش فرا دهيد. با آگاهي دقيق از جايي كه در زمان حال در آن حضور داريد، ذهن شما به شرايط آرامش بخشتري راه مي‌يابد، و لذت به طور طبيعي جايگزين آواي گوش خراش نگراني كه ناشي از تمركز روي گذشته و آينده است، ميشود. وقتي شما از جاودانگي لحظهاي كه اكنون   در آن حضور داريد، آگاه مي‌شويد، ميتوانيد قدرتي را كه در حال حاضر در دسترستان است احساس كنيد، و فوراً آن را در جهت رسيدن به اهدافتان استفاده كنيد.

هم اكنون 5 دقيقه فرصت داريد تا حقيقت جملات زير را درك كنيد:

من كاملاً از لحظه حال آگاهم. همهي احساسات من به روي اين لحظه گشوده است، و اكنون من احساس مي‌كنم كه قدرتي ابدي در سرتاسر زندگيم در جريان است.

اقدام كنيد: توجهتان را به اين لحظه متمركز كنيد، و تصور كنيد كه همهي اهداف مالي تان را برآورده شده است. چه احساسي

داشتيد اگر فوري اين امر به واقعيت در مي‌آمد؟ اين احساسات را حس كنيد. به مدت پنج دقيقه با تمام قدرت خود احساس كنيد كه اكنون استقلال مالي داريد، و از اين احساسات دلگرمي‌شويد. از اين مراحل لذت ببريد. اگر اهداف مالي تان برآورده ميشدند، فكر ميكنيد چه احساساتي ميداشتيد، اكنون آن احساسات را حس كنيد!

بناي نفيسي از ثروتهاي بي پايان در درون شما و اطرا فتان است. با يادگيري قوانين ذهن، از ذخاير بي كران دروني‌تان هر آنچه را » كه نياز داريد، استخراج كنيد تا از زندگي پر شكوه، شادي بخش و داراي وفور نعمت بهرهمند شويد«.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

پیش بینی صندوق بین‌المللی پول؛ ایران پانزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا در سال 2021 خواهد شد/ تهران جز پنج شهر اول دنیا

داستان برند: زیمنس، آینه‌ی تمام‌نمای تاریخ مهندسی آلمان

هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

حکایات مدیریتی- گرگ و نعل طلا

حکایات مدیریتی- شیوانا و تاجر

حکایات مدیریتی- مال باخته و كریمخان زند

حکایات مدیریتی- بزت را بکش!

حکایات مدیریتی- چون در مدرسه قهوه ای است

می توانید ارزش خودتان را ثابت کنید؟

5 علامت از کلاهبرداری تبلیغات کاریابی

7 توصیه برای راه اندازی موفق محصول

اصول استفاده از هشتگ برای برندها در شبکه‌های اجتماعی

تبليغات خلاق: لگو

مصاحبه با صدرا شريعتمداري، در استارت‌آپ ويکند Modotech

7 اشتباهي که در طراحي لوگو نبايد مرتکب شويد

[اينفوگرافي]: 5 نکته مهم در توليد مقاله براي وب‌سايت

برابري جنسيتي بخشي از استراتژي توسعه برند ودافون

اصول موفقيت در آينده از نگاه مشاهير جهان

بررسي قلمرو داعش در اينترنت

5 تفکر سمي که کارآفرينان بايد از ذهن خود خارج کنند بيشتر بخوانيد

چرا هوش هيجاني يا EQ مهم تر از ضريب هوشي يا IQ است؟

.هشت دليل عدم موفقيت شرکت‌هاي روابط عمومي

سه نکته براي ورود به يک بازار جديد

يک بازارياب مهم باشيم

فلسفه جديد فروش جايگزين تبليغات

روانشناسي قيمت گذاري

5 تصور نادرست در مورد فروش: نکته‌هايي که فروشندگان بايد بدانند

شهري که تعطيل نيست و غواصي در جستجوي دُر گرانبهاي خدمت

راهنمايي‌هايي براي ساخت برند شخصي

5 عادت مهم خريداران مدرن

آيا شما قهرمان بلامنازع تحول نيز هستيد؟

نکات و ترفندهاي سئو : 20 نکته برتر سئو براي گوگل در سال 2015

چرا بعضي از مردم از تبليغات متنفرند؟

اخلاق در آميخته بازاريابي

آگهي هاي تبليغاتي را چه کساني خلق مي کنند؟

6 چيزي که بايد در مورد بهينه‌سازي نرخ تبديلات تلفن همراه بدانيد

10 ذهنيت که کسب‌وکار شما را بهبود خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

پديده اي جديد در صنعت تبليغات

پنج عادت روزانه که بهره‌وري شما را افزايش خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

چرا خلاقيت و نوآوري؟

ده توصيه به مشاغل كوچك تازه تاسيس

آيا مي دانيد اگر خدمات خارق العاده به مشتري بدهيد او هر قيمتي را بابت آن به شما مي پردازد؟

تکنيک چرا

تکنيک اسکمپر

سه استراتژي رقابت که رد خور ندارند

تکنيک بارش فکري

تکنيک هاي خلاقيت