بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

برنامه ريزي براي پولدار شدن - برنامه روز نهم نکات خواندني

برنامه ريزي براي پولدار شدن - برنامه روز نهم

  بزرگنمايي:

تمايلات شما راهي براي پيشرفت روان شناختي شما به عنوان يك انسان هستند. اگر تمايلات خود دنبال كنيد و از خودتان علت واقعي چيزهايي را كه ميخواهيد داشته باشيد بپرسيد، در مييابيد كه تمايلاتتان هميشه شما را به رسيدن به حالات هيجاني و عاطفي خاصي سوق ميدهند. براي مثال فرض كنيد كه هم اكنون شما آرزوي رفاه ميكنيد. ولي رفاه چه چيزي را براي شما به ارمغان خواهد آورد؟ آيا واقعاً هزاران اسكناس صد دلاري را كه در گوشهاي ذخيره شدهاند ميخواهيد، و آن را نشانهي واقعي ثرو تتان مي پنداريد؟ يا اينكه واقعاً آرزو داريد كه آن حسي را كه وقتي پول كافي به شما ميرسد، داشته باشيد.

پاسخ روشني است. شما واقعاً خود پول را نمي خواهيد كه خرده كاغذ رنگ شده اي بيش نيست و بايد از دسترس ديگران محافظت شود. آنچه كه شما ميخواهيد آزادي، عدم وابستگي، توانايي شريك شدن، حل كردن مشكلات، و شفا يافتن خود و ديگران است. در نهايت، ميخواهيد خوشحال باشيد. تمامي اينها، احساسات هستند نه چيزهايي كه بايد بدستشان بياوريد. همچنين حالات عاطفي و هيجاني هستند كه شما آرزوي آنها را ميكنيد. ولي چرا آرزو ميكنيد اين احساسات را داشته باشيد؟ زيرا اين احساسات بعد تكاملات روانشناختي شما به عنوان يك انسان هستند. شما ميخواهيد بيشتر به ديگران ببخشيد، بيشتر داشته باشيد و بيشتر تجربه كنيد. پس بايد به تمايلات خود به عنوان احساسات و هيجانات مثبت و مكمل رشد و ترقي نگاه كنيد. متأسفانه ما اغلب شرطي ميشويم كه به خاطر طمع و زياده خواهي احساس گناه كنيم. بسياري از مردم معتقدند كه تناقض واضحي بين خواستن و تمايل به داشتن همه چيز و احساس همدردي با بدبختي و گرفتاري افرادي كه پول كمي دارند، وجود دارد. ما به اين باور سوق داده شدهايم كه اين خصلتي شيطاني است كه بخواهيم در دنيايي كه فقر آن را فرا گرفته پولدار باشيم. اين نگرش، حقيقت مهم گوهر انسانيت را از قلم انداخته است. تكامل يك تجربهي شخصي است، و هر فردي بايد بياموزد كه چطور دنيا كه بر پايهي مصيبت و « واقعيت » بتواند انرژي زندگي را بيش از حدي كه هر كسي آرزو دارد از خود بروز دهد. ما حتي اگر توسط بدبختي است فنا شويم، باز هم نميتوانيم به ديگران كمك كنيم. همدردي به اين معنا نيست كه شما بايد به اندازهي بقيه انسانها غمگين يا فقير باشيد. همدردي واقعي به اين معناست كه شما بايد تمام قدرت شخصي، انرژي اميدبخش، و ثروت خودتان را در جهت از بين بردن موقعيتها و شرايطي كه در دنيا به نظرتان نامطلوباند، به كار گيريد. ولي تنها زماني كه فردي ادعاي مالكيت قدرتي عالي را ميكند، تجربههاي فيزيكي منفي كاهش مييابند.

هم اكنون 5 دقيقه فرصت داريد تا حقيقت جملات زير را درك كنيد:

من آروزي رسيدن به قدرت، آزادي، انرژي و ثروت را دارم. و تمام اينها را براي خودم و هر موجود ديگري در اين سياره آرزو ميكنم. از تمام قدرت شخصيام استفاده خواهم كرد تا به ارتقاي شرايط كره زمين به سطح رضايت بخشتري كمك كنم. تمايلات و خواسته‌هاي من احساساتي مثبت و مكمل رشد و ترقي هستند.

اقدام كنيد: تكليف امروز شما برطرف كردن احساس گناه است. سپاسگذار و قدردان باشيد. چرا كه شما در موقعيتي قرار داريد كه ميتوانيد ثروت را به سمت خودتان جذب كنيد و متعهد شويد كه قدرت و ثروت خود را در جهت كمك به تغيير شرايط ناراحت كننده جهان به كار گيريد. »هيچ كس نبايد آرزو و تمايلات خود را فراموش كند. زيرا آنها انگيزههايي قوي براي خلاقيت، عشق و عمر طولاني هستند»




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

پیش بینی صندوق بین‌المللی پول؛ ایران پانزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا در سال 2021 خواهد شد/ تهران جز پنج شهر اول دنیا

داستان برند: زیمنس، آینه‌ی تمام‌نمای تاریخ مهندسی آلمان

هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

حکایات مدیریتی- گرگ و نعل طلا

حکایات مدیریتی- شیوانا و تاجر

حکایات مدیریتی- مال باخته و كریمخان زند

حکایات مدیریتی- بزت را بکش!

حکایات مدیریتی- چون در مدرسه قهوه ای است

می توانید ارزش خودتان را ثابت کنید؟

5 علامت از کلاهبرداری تبلیغات کاریابی

7 توصیه برای راه اندازی موفق محصول

اصول استفاده از هشتگ برای برندها در شبکه‌های اجتماعی

تبليغات خلاق: لگو

مصاحبه با صدرا شريعتمداري، در استارت‌آپ ويکند Modotech

7 اشتباهي که در طراحي لوگو نبايد مرتکب شويد

[اينفوگرافي]: 5 نکته مهم در توليد مقاله براي وب‌سايت

برابري جنسيتي بخشي از استراتژي توسعه برند ودافون

اصول موفقيت در آينده از نگاه مشاهير جهان

بررسي قلمرو داعش در اينترنت

5 تفکر سمي که کارآفرينان بايد از ذهن خود خارج کنند بيشتر بخوانيد

چرا هوش هيجاني يا EQ مهم تر از ضريب هوشي يا IQ است؟

.هشت دليل عدم موفقيت شرکت‌هاي روابط عمومي

سه نکته براي ورود به يک بازار جديد

يک بازارياب مهم باشيم

فلسفه جديد فروش جايگزين تبليغات

روانشناسي قيمت گذاري

5 تصور نادرست در مورد فروش: نکته‌هايي که فروشندگان بايد بدانند

شهري که تعطيل نيست و غواصي در جستجوي دُر گرانبهاي خدمت

راهنمايي‌هايي براي ساخت برند شخصي

5 عادت مهم خريداران مدرن

آيا شما قهرمان بلامنازع تحول نيز هستيد؟

نکات و ترفندهاي سئو : 20 نکته برتر سئو براي گوگل در سال 2015

چرا بعضي از مردم از تبليغات متنفرند؟

اخلاق در آميخته بازاريابي

آگهي هاي تبليغاتي را چه کساني خلق مي کنند؟

6 چيزي که بايد در مورد بهينه‌سازي نرخ تبديلات تلفن همراه بدانيد

10 ذهنيت که کسب‌وکار شما را بهبود خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

پديده اي جديد در صنعت تبليغات

پنج عادت روزانه که بهره‌وري شما را افزايش خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

چرا خلاقيت و نوآوري؟

ده توصيه به مشاغل كوچك تازه تاسيس

آيا مي دانيد اگر خدمات خارق العاده به مشتري بدهيد او هر قيمتي را بابت آن به شما مي پردازد؟

تکنيک چرا

تکنيک اسکمپر

سه استراتژي رقابت که رد خور ندارند

تکنيک بارش فکري

تکنيک هاي خلاقيت