بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

برنامه ريزي براي پولدار شدن - برنامه روز هشتم نکات خواندني

برنامه ريزي براي پولدار شدن - برنامه روز هشتم

  بزرگنمايي:

  هيجانات و احساسات شما قدرتي جادويي دارند كه مي توانند انرژي خلا قتان را به تجربهاي واقعي از جمله تجربهي رفاه و ثروت تبديل كنند.كليد تغيير عقايدتان و در نتيجه تغيير و دگرگوني زندگيتان اين است كه با شور و هيجاني واقعي احساس كنيد كه آن زندگي كه هميشه آرزويش را داشته ايد، اكنون از آن شماست. انجام اين كار، اصلاً سخت نيست. تنها چيزي كه لازم است اين است كه ذهنتان را در دوره هاي زماني كوتاه متمركز كنيد و به طور مداوم از آن بهره ببريد.

به همين علت است كه از شما خواستم روزي پنج دقيقه از وقتتان را صرف كنيد و با نهايت انرژي كه مي توانيد در خودتان ايجاد كنيد، بر روي اظهارات هر روز تمركز كنيد. همچنين براي متمركز كردن شور و هيجان شما، تمرينات سادهاي را در دروس آينده ارائه ميكنم. اما امروز مي خواهم اهميت انرژي واقعي را كه شما در اين تمرينات روزانه و در دورههاي زماني كوتاه ولي با نهايت تمركز صرف ميكنيد، بازگو كنم.

به ياد داشته باشيد كه تا زماني كه خود شما واقعاً تمايلي به تغيير نداشته باشيد، ممكن نيست بتوانيد واقعاً تغيير كنيد. تمايل و آرزو محصول شور و هيجان است. وقتي درد تغيير ناپذيزي بر درد تغييرپذيري غلبه ميكند، آنگاه زندگيتان خيلي سريع تغيير خواهد كرد. پس سعي كنيد امروز جمله تأكيدي خود را با نهايت شور و هيجاني كه مي‌توانيد داشته باشيد احساس كنيد، و بكوشيد تا مراحل زير را در طول اين برنامهي 30 روزه به خاطر داشته باشيد.

1- حالت خود را عوض كنيد. بايستيد، نفس عميقي بكشيد، و طوري رفتار كنيد كه انگار بيشتر از هر وقت ديگري در جسمتان انرژي داريد. وانمود كنيد انرژي قدرتمندي شما را فرا گرفته است. طوري رفتار كنيد كه انگاه از انرژي نامحدودي برخورداريد.

1- هن خود را با انتظارات و آرزوهاي اميد بخش و مثبت پر كنيد. انتظار ديدن نتايج را داشته باشيد. بدانيد كه به اهدافتان خواهيد رسيد. خود را به اين تمرينات عادت دهيد، طوري با آنها خو بگيريد كه گويي هيچ امكان شكستي وجود ندارد.

2- اظهارات روزانه را دست كم يك بار و با صداي بلند بخوانيد.

اظهارات هر روز را روي يك كاغذ بنويسيد و ذهن خود را در مدت زمان پنج دقيقه روي اين اظهارات متمركز كنيد. روي اهدافتان تمركز كنيد، و احساس كنيد در حال حاضر به اهدافتان رسيده‌ايد. تصور كنيد اگر در حال حاضر به همهي اهدافتان ميرسيديد، چه احساسي داشتيد. آن را حس كنيد!

3- هر فكري كه به ذهن شما ميآيد، بر روي برگهاي يادداشت كنيد. به خاطر تمام چيزهايي كه در حال حاضر داريد شاكر و سپاسگذار باشيد، و دوباره براي رسيدن به آنها متعهد شويد و تلاش كنيد. فوراً اقدام عملي امروز را دنبال كنيد.

هم اكنون 5 دقيقه فرصت داريد تا حقيقت جملات زير را درك كنيد:

شور و هيجان من، كه با تمايلات من آميخته شده است، انرژي خلاق مرا براي به دست آوردن تمامي اهدافم در دنياي واقعي آزاد ميكند.

اقدام كنيد :امروز زمان بررسي است. شما در طول يك هفته از اين دوره، متحمل تغيير شدهايد. به دفتر وقايع روزانهي خود رجوع كنيد و تغييري را كه در حال حاضر در شما اتفاق افتاده است، احساس كنيد. باور داشته باشيد كه در حال تغيير مثبتي در زندگيتان هستيد. نسبت به خودتان احساس خوشايندي داشته باشيد، و به ادامهي برنامههاي اين دورهي 30 روزه، دوباره متعهد شويد. تصميم بگيريد كه چه ميخواهيد، و چه بهايي را حاضريد در ازاي آن بپردازيد. برتريتان را در خود تاييد كنيد، آماده به كار شويد و » به محل كارتان برويد«.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

پیش بینی صندوق بین‌المللی پول؛ ایران پانزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا در سال 2021 خواهد شد/ تهران جز پنج شهر اول دنیا

داستان برند: زیمنس، آینه‌ی تمام‌نمای تاریخ مهندسی آلمان

هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

حکایات مدیریتی- گرگ و نعل طلا

حکایات مدیریتی- شیوانا و تاجر

حکایات مدیریتی- مال باخته و كریمخان زند

حکایات مدیریتی- بزت را بکش!

حکایات مدیریتی- چون در مدرسه قهوه ای است

می توانید ارزش خودتان را ثابت کنید؟

5 علامت از کلاهبرداری تبلیغات کاریابی

7 توصیه برای راه اندازی موفق محصول

اصول استفاده از هشتگ برای برندها در شبکه‌های اجتماعی

تبليغات خلاق: لگو

مصاحبه با صدرا شريعتمداري، در استارت‌آپ ويکند Modotech

7 اشتباهي که در طراحي لوگو نبايد مرتکب شويد

[اينفوگرافي]: 5 نکته مهم در توليد مقاله براي وب‌سايت

برابري جنسيتي بخشي از استراتژي توسعه برند ودافون

اصول موفقيت در آينده از نگاه مشاهير جهان

بررسي قلمرو داعش در اينترنت

5 تفکر سمي که کارآفرينان بايد از ذهن خود خارج کنند بيشتر بخوانيد

چرا هوش هيجاني يا EQ مهم تر از ضريب هوشي يا IQ است؟

.هشت دليل عدم موفقيت شرکت‌هاي روابط عمومي

سه نکته براي ورود به يک بازار جديد

يک بازارياب مهم باشيم

فلسفه جديد فروش جايگزين تبليغات

روانشناسي قيمت گذاري

5 تصور نادرست در مورد فروش: نکته‌هايي که فروشندگان بايد بدانند

شهري که تعطيل نيست و غواصي در جستجوي دُر گرانبهاي خدمت

راهنمايي‌هايي براي ساخت برند شخصي

5 عادت مهم خريداران مدرن

آيا شما قهرمان بلامنازع تحول نيز هستيد؟

نکات و ترفندهاي سئو : 20 نکته برتر سئو براي گوگل در سال 2015

چرا بعضي از مردم از تبليغات متنفرند؟

اخلاق در آميخته بازاريابي

آگهي هاي تبليغاتي را چه کساني خلق مي کنند؟

6 چيزي که بايد در مورد بهينه‌سازي نرخ تبديلات تلفن همراه بدانيد

10 ذهنيت که کسب‌وکار شما را بهبود خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

پديده اي جديد در صنعت تبليغات

پنج عادت روزانه که بهره‌وري شما را افزايش خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

چرا خلاقيت و نوآوري؟

ده توصيه به مشاغل كوچك تازه تاسيس

آيا مي دانيد اگر خدمات خارق العاده به مشتري بدهيد او هر قيمتي را بابت آن به شما مي پردازد؟

تکنيک چرا

تکنيک اسکمپر

سه استراتژي رقابت که رد خور ندارند

تکنيک بارش فکري

تکنيک هاي خلاقيت