بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

برنامه ريزي براي پولدار شدن - برنامه روز چهارم نکات خواندني

برنامه ريزي براي پولدار شدن - برنامه روز چهارم

  بزرگنمايي:

چگونه بي درنگ اعتقادات محدود كننده خودتان را تغيير دهيد؟
شما تصميم به تغيير گرفته‌ايد و متعهد شده‌ايد كه اقدامي را انجام دهيد. فرض كنيد كه در مورد يك هدف مالي تصميم گرفته‌ايد. حال، به منظور برنامه‌ريزي مجدد ذهنتان براي پذيرفتن مراحل بالايي از رفاه، بايد كشف كنيد كه چه عقايدي، تجربيات شما در گذشته را محدود كرده‌اند. بايد با هوشياري تصميم بگيريد كه آن عقايد را تغيير دهيد.
اگر تا كنون اين امر را محقق نكرده‌ايد، در پايان اين 30 روز بايد آشكار شود كه اعتقادات شما زندگي را كه تجربه مي‌كنيد به سمت‌تان جذب مي‌كنند. اين شعور، تحصيلات و شرايط شما نيست كه شما را از نظر مالي ناراضي كرده است، بلكه نارضايتي شما به خاطر اعتقادات محدود كننده‌تان راجع‌به چيزي است كه بيانگر آزادي مالي شماست. به نظر عجيب مي‌آيد؟ اين سوالات را از خودتان بپرسيد و با صداقت تمام به آنها پاسخ دهيد. به ياد داشته باشيد كه هيچ چيز از ضمير ناخودآگاه شما پنهان نيست؛ اگر جستجو كنيد، مي‌توانيد اعتقادات محدودكننده خود را پيدا كنيد. چه روابط منفي را بر اساس پول فراوان داريد؟ آيا اعتقاد داريد كه پول داشتن نشانه‌اي از سطحي نگري است، يا اين كه مردم پولدار خسيس يا حريص هستند؟ آيا احساس مي‌كنيد كه ثروت باعث ايجاد درگيري در زندگي شما خواهد شد؟ آيا ممكن است ثروت باعث تخريب برخي از روابط دوستانه‌ي شما شود؟ آيا پول زياد داشتن، به منزله مسئوليت‌هاي بسيار است؟
دليل آن هرچه كه باشد، بايد دريابيد كه چه چيزي شما را از استقلال مالي عقب انداخته و هوشيارانه تصميم به تغيير اين عقيده
بگيريد. از خودتان بپرسيد كه چرا از نظر مالي از زندگي راضي نيستيد؟ چه عقايدي شما را عقب انداخته است؟
سعي كنيد به عقيده‌ي سياسي خود در مورد پول برسيد. به‌عنوان مثال، اعتقاد سياسي بسياري از مردم در مورد پول اين است كه در مورد اين اعتقاد، تعدادي عقيده‌ي فرعي بسازيد كه اگر اعتقاد اساسي‌تان تغيير كرد، آنها به‌طور « پول ريشه‌ي تمام بدي‌هاست »خودكار كنار بروند. بايد درك كنيد كه پول نه خوب است و نه بد، اما وسيله‌اي براي ابراز انرژي خلاق شما در دنياي فيزيكي است. باور داشته باشيد كه شما فرد خيرخواهي هستيد كه پولش را براي خير و صلاح ديگران استفاده مي‌كند. باور داشته باشيد كه در حال رشد كردن در سطحي تازه از پيشرفت ذهني، روانشناختي و معنوي خود هستيد، و آن وفور مالي تجلي كامل شخصيت تكامل يافته و بي تكلف‌تر شما را امكان پذير خواهد ساخت.
هم اكنون 5 دقيقه فرصت داريد تا حقيقت جملات زير را درك كنيد: اعتقاد قبلي من توهمي بودند كه توسط اعتقادات محدود جامعه‌ي ما ايجاد شده بودند. من الان فهميدم كه پول سمبل انرژي خلاق من است، و هنگامي كه انرژي من تكامل يابد، وفور خود به خود در زندگي‌ام تزريق خواهد شد. اقدام كنيد: دو دقيقه وقت صرف كنيد تا تمام اعتقادات محدودكننده‌تان راجع‌به پول زياد را يادداشت كنيد. سعي كنيد بفهميد كه اعتقاد اساسي شما در مورد پول چيست. اين اعتقاد را به عقيده‌اي مثبت تبديل كنيد، وآن را چند دقيقه تكرار كنيد. به‌عنوان مثال، اگر پول در آوردن آسان » :به راحتي آن را به اين عقيده تبديل كند كه «.پول در آوردن سخت است » :اعتقاد اساسي شما اين است كه حالا اين جمله را چند دقيقه تكرار كنيد، همچنين هر وقت فكري منفي درمورد پول داشتيد، آن را به خاطر آوريد «.است. زماني فراخواهد رسيد كه شما قاطعانه با تسلط به خود ونه بر هيچ چيز ديگري در جهان خارج، نياز خود به پول را برآورده خواهيد كرد »




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

پیش بینی صندوق بین‌المللی پول؛ ایران پانزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا در سال 2021 خواهد شد/ تهران جز پنج شهر اول دنیا

داستان برند: زیمنس، آینه‌ی تمام‌نمای تاریخ مهندسی آلمان

هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

حکایات مدیریتی- گرگ و نعل طلا

حکایات مدیریتی- شیوانا و تاجر

حکایات مدیریتی- مال باخته و كریمخان زند

حکایات مدیریتی- بزت را بکش!

حکایات مدیریتی- چون در مدرسه قهوه ای است

می توانید ارزش خودتان را ثابت کنید؟

5 علامت از کلاهبرداری تبلیغات کاریابی

7 توصیه برای راه اندازی موفق محصول

اصول استفاده از هشتگ برای برندها در شبکه‌های اجتماعی

تبليغات خلاق: لگو

مصاحبه با صدرا شريعتمداري، در استارت‌آپ ويکند Modotech

7 اشتباهي که در طراحي لوگو نبايد مرتکب شويد

[اينفوگرافي]: 5 نکته مهم در توليد مقاله براي وب‌سايت

برابري جنسيتي بخشي از استراتژي توسعه برند ودافون

اصول موفقيت در آينده از نگاه مشاهير جهان

بررسي قلمرو داعش در اينترنت

5 تفکر سمي که کارآفرينان بايد از ذهن خود خارج کنند بيشتر بخوانيد

چرا هوش هيجاني يا EQ مهم تر از ضريب هوشي يا IQ است؟

.هشت دليل عدم موفقيت شرکت‌هاي روابط عمومي

سه نکته براي ورود به يک بازار جديد

يک بازارياب مهم باشيم

فلسفه جديد فروش جايگزين تبليغات

روانشناسي قيمت گذاري

5 تصور نادرست در مورد فروش: نکته‌هايي که فروشندگان بايد بدانند

شهري که تعطيل نيست و غواصي در جستجوي دُر گرانبهاي خدمت

راهنمايي‌هايي براي ساخت برند شخصي

5 عادت مهم خريداران مدرن

آيا شما قهرمان بلامنازع تحول نيز هستيد؟

نکات و ترفندهاي سئو : 20 نکته برتر سئو براي گوگل در سال 2015

چرا بعضي از مردم از تبليغات متنفرند؟

اخلاق در آميخته بازاريابي

آگهي هاي تبليغاتي را چه کساني خلق مي کنند؟

6 چيزي که بايد در مورد بهينه‌سازي نرخ تبديلات تلفن همراه بدانيد

10 ذهنيت که کسب‌وکار شما را بهبود خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

پديده اي جديد در صنعت تبليغات

پنج عادت روزانه که بهره‌وري شما را افزايش خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

چرا خلاقيت و نوآوري؟

ده توصيه به مشاغل كوچك تازه تاسيس

آيا مي دانيد اگر خدمات خارق العاده به مشتري بدهيد او هر قيمتي را بابت آن به شما مي پردازد؟

تکنيک چرا

تکنيک اسکمپر

سه استراتژي رقابت که رد خور ندارند

تکنيک بارش فکري

تکنيک هاي خلاقيت