بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

برنامه ريزي براي پولدار شدن - برنامه روز سوم نکات خواندني

برنامه ريزي براي پولدار شدن - برنامه روز سوم

  بزرگنمايي:

 

سه گام ساده جهت رها كردن قدرت جادويي اهداف در دنيا، هيچ چيزي قدرتمندتر از اهداف كاملاً مشخص و تعريف شده نيست .اين يكي از مهمترين رازهاي زندگي در دنياي واقعي ميباشد. آيا تاكنون آرزو كردهايد كه ميتوانستيد يك چراغ جادو را در دست بگيريد، غول چراغ جادو را آزاد كنيد و تمام رؤياهايتان را برآورده كنيد؟ اين غول در درون ذهن شما قرار دارد، و منتظر است تا در صورتي كه شما به اهداف تان متعهد شويد، بيدار شود.

به خاطر بسپاريد كه ضمير ناخودآگاه شما در خدمت افكار آگاهانهتان است. اين شماييد كه تمام وقايع و شرايط زندگيتان را بر اساس باورها و تصميماتتان، به سوي خودتان جذب مي‌كنيد. همچنين اين موضوع را كه بارها و بارها اثبات شده است به خاطر داشته باشيد كه جز آنچه كه صادقانه در مورد جهان به آن اعتقاد داشته باشيد، ضمير ناخودآگاهتان آن را در واقعيت برايتان به ارمغان خواهد آورد. هر چند كه اين مطلب خيلي ساده به نظر ميرسد، اما حقيقت دارد. اگر باور كنيد كه فقير هستيد، كمبود و فقر را تجربه ميكنيد؛ اگر باور كنيد كه در مسير رفاه هستيد، وفور و دارايي به صورت معجزه آسايي به سوي شما جاري خواهد شد .شك داريد؟ شما بايد چنين باشيد .اما قبل از اينكه از اين حقيقت صرف نظر كنيد، يكبار آن را امتحان كنيد. و در نهايت، صادقانه از نتايج آن متعجب خواهيد شد. در اينجا گامهاي ساده و مشخصي را بيان ميكنيم كه با پيروي از آنها ميتوانيد ذهن خود را براي آشكار كردن و ابراز آرزوهايتان متقاعد كنيد.

1-    دقيقاً تصميم بگيريد كه چه چيزي ميخواهيد. هرچه دقيقتر باشيد، ضمير ناخودآگاه شما راحتتر ميتواند به خواسته شما خدمت كند. به عنوان مثال، اگر به دنبال يك شغل جديد هستيد، دقيقاً تصميم بگيريد كه چه كاري ميخواهيد انجام دهيد، چه مقدار پول ميخواهيد بدست آوريد، و كجا ميخواهيد كار كنيد. البته هميشه بايد نسبت به جزئيات دقيق و ريز جهت تغييرات احتمالي منعطف نيز باشيد. اما اين تمرين، ضمير ناخودآگاه‌تان را متقاعد ميكند كه حداقل نسبت به خواستههاي خود جدي باشيد.

2- اهداف خود را بنويسيد. عمل نوشتن اهدافتان، در روشن كردن دقيق آنچه كه ميخواهيد، به شما كمك خواهد كرد .اين موضوع بارها و بارها اثبات شده است كه كساني كه اهداف خود را يادداشت ميكنند، در رسيدن به آنها موفقترند.

3- اين اهداف را چندين بار در طول روز با خود تكرار كنيد. ليست كوچكي از اهدافتان را تهيه كنيد كه هر وقت فرصتي يافتيد بتوانيد آن را در ذهن خود حك كنيد. خيلي ساده با عبارت‌ »من الان در حال جذب ... هستم«. شروع كنيد و بعد هدف خود را به آن اضافه كنيد. يا عبارت»  من با ... خوشبختم «را امتحان كنيد و هر چيزي را كه آرزو داريد، به آن اضافه كنيد.  حتي لازم نيست باور كنيد كه اين كار حتماً جواب ميدهد. فقط در زمان بي كاريتان آن را با خود تكرار كنيد و منتظر باشيد كه معجزه شروع شود. هم اكنون 5 دقيقه فرصت داريد تا حقيقت جملات زير را درك كنيد:

من ميدانم كه اهداف كاملاً مشخص، شكست نخواهم خورد. من به بالاترين اهدافم دست خواهم يافت. من مسير زندگي خودم را انتخاب خواهم كرد و بي شك به اهدافم خواهم رسيد.

اقدام كنيد: يكي از اهدافي را كه در زندگي داشتهايد و تاكنون نتوانستهايد به آن برسيد، بنويسيد. از آنجا كه ما در اين 30 روز بر اهداف مالي تمركز كنيم، پس يك هدف مالي را براي خود بنويسيد و آن را هر روز با خود تكرار كنيد و صادقانه باور كنيد كه واقعيت دارد. وانمود كنيد كه واقعيت دارد، انتظار داشته باشيد كه واقعيت دارد، و طوري عمل كنيد كه انگار واقعيت دارد. يكي از دلايلي كه مردم هيچ وقت به اهدافشان دست پيدا نمي‌كنند اين است كه آنها اهدافشان را توصيف نمي‌كنند، يا هيچ وقت بهطور جدي آنها را باور كردني و دست يافتني تلقي نمي‌كنند. افراد برنده مي‌توانند به شما بگويند كه مسيرشان كجا خواهد بود، در مسيرشان براي انجام چه كاري برنامه ريزي كرده‌اند و چه كسي در اين ماجراجويي با آنها شريك خواهد شد.

 




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

پیش بینی صندوق بین‌المللی پول؛ ایران پانزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا در سال 2021 خواهد شد/ تهران جز پنج شهر اول دنیا

داستان برند: زیمنس، آینه‌ی تمام‌نمای تاریخ مهندسی آلمان

هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

حکایات مدیریتی- گرگ و نعل طلا

حکایات مدیریتی- شیوانا و تاجر

حکایات مدیریتی- مال باخته و كریمخان زند

حکایات مدیریتی- بزت را بکش!

حکایات مدیریتی- چون در مدرسه قهوه ای است

می توانید ارزش خودتان را ثابت کنید؟

5 علامت از کلاهبرداری تبلیغات کاریابی

7 توصیه برای راه اندازی موفق محصول

اصول استفاده از هشتگ برای برندها در شبکه‌های اجتماعی

تبليغات خلاق: لگو

مصاحبه با صدرا شريعتمداري، در استارت‌آپ ويکند Modotech

7 اشتباهي که در طراحي لوگو نبايد مرتکب شويد

[اينفوگرافي]: 5 نکته مهم در توليد مقاله براي وب‌سايت

برابري جنسيتي بخشي از استراتژي توسعه برند ودافون

اصول موفقيت در آينده از نگاه مشاهير جهان

بررسي قلمرو داعش در اينترنت

5 تفکر سمي که کارآفرينان بايد از ذهن خود خارج کنند بيشتر بخوانيد

چرا هوش هيجاني يا EQ مهم تر از ضريب هوشي يا IQ است؟

.هشت دليل عدم موفقيت شرکت‌هاي روابط عمومي

سه نکته براي ورود به يک بازار جديد

يک بازارياب مهم باشيم

فلسفه جديد فروش جايگزين تبليغات

روانشناسي قيمت گذاري

5 تصور نادرست در مورد فروش: نکته‌هايي که فروشندگان بايد بدانند

شهري که تعطيل نيست و غواصي در جستجوي دُر گرانبهاي خدمت

راهنمايي‌هايي براي ساخت برند شخصي

5 عادت مهم خريداران مدرن

آيا شما قهرمان بلامنازع تحول نيز هستيد؟

نکات و ترفندهاي سئو : 20 نکته برتر سئو براي گوگل در سال 2015

چرا بعضي از مردم از تبليغات متنفرند؟

اخلاق در آميخته بازاريابي

آگهي هاي تبليغاتي را چه کساني خلق مي کنند؟

6 چيزي که بايد در مورد بهينه‌سازي نرخ تبديلات تلفن همراه بدانيد

10 ذهنيت که کسب‌وکار شما را بهبود خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

پديده اي جديد در صنعت تبليغات

پنج عادت روزانه که بهره‌وري شما را افزايش خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

چرا خلاقيت و نوآوري؟

ده توصيه به مشاغل كوچك تازه تاسيس

آيا مي دانيد اگر خدمات خارق العاده به مشتري بدهيد او هر قيمتي را بابت آن به شما مي پردازد؟

تکنيک چرا

تکنيک اسکمپر

سه استراتژي رقابت که رد خور ندارند

تکنيک بارش فکري

تکنيک هاي خلاقيت