بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

9 تکنيک کاربردي براي ساخت يک Call to Action تاثيرگذار مديريت

9 تکنيک کاربردي براي ساخت يک Call to Action تاثيرگذار

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - حتما در مورد Call to Action و اهمیت آن می‌دانید! قبلا هم در مقاله‌ی CTA یا Call to Action چیست به معرفی این مفهوم پرداخته بودیم که:
CTA یا Call to Action، یعنی دعوت از مخاطب برای انجام یک کار، که آن کار باعث می‌شود که مخاطب، با برند شما بیشتر سر و کله بزند!
ممکن است از او دعوت کنید که ایمیل خود را وارد کند، به فلان شماره پیامک بزند، یک فایل خاصی را دانلود کند و…
در این اینفوگرافیک شما با 9 ترفند برای ساخت یک Call to Action تاثیرگذار آشنا می شوید. با Modir TV همراه باشید:


9 تکنیک کاربردی برای ساخت یک Call to Action تاثیرگذار9 تکنیک کاربردی برای ساخت یک Call to Action تاثیرگذاررنگ CTA باید از رنگ Background دارای تضاد باشد.سایز بزرگی برای آیکن CTA خود انتخاب کنید.سعی کنید از اَشکال متفاوت تری از مستطیل استفاده کنید. تا جایی که امکان دارد CTA را به دکمه شبیه‌تر کنید.سعی کنید در صورت امکان، فونت Call to Action از فونتی که بیشتر در محتوای صفحه استفاده شده متفاوت باشد.جمله‌ای که برای CTA در نظر گرفته‌اید باید واضح و مرتبط به موضوع باشد.از رنگ‌های شارپ، ترجیحا رنگ‌های گرم که نگاه را به سمت خود جلب می‌کند استفاده کنید.از افکت‌های گرافیکی مثل Drop Shadow استفاده کنید تا وجه تمایز آن با المان‌های دیگر مشخص باشد.CTA را در مکانی جدا و با فاصله از سایر محتویات قرار دهید (تاثیرگذارترین محل بستگی به محتوای صفحات دارد).بسته به محتوا و قصدیکه از CTA دارید، می‌توانید از آیکن‌های مختلفی چون فِلِش استفاده کنید.





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

خطرات کنونی هوش مصنوعی و راه‌های مقابله با آن

تمرین‌های خودمراقبتی برای کارآفرینان پرمشغله

راهکار تغییر دکوراسیون آشپزخانه قبل از عید

در سفر به استانبول چقدر هزینه کنیم؟

خشم عمومی می‌تواند نتایج سازنده‌ای داشته باشد؟

چگونه از دام شکست‌های کاری‌مان رها شویم؟

چرا بیماری قلبی درمیان اهالی آسیای جنوبی رواج بیشتری دارد؟

برای سفر در میان ستارگان، به چه فضاپیمایی نیاز خواهیم داشت؟

مالکیت توزیع شده چیست و چگونه به رشد کشور هند کمک می‌کند

دامپینگ ها حمله می‌کنند

تاریخ برگزاری کنفرانس بیلد 2019 مایکروسافت فاش شد

رهبران بزرگ چگونه تعارض‌های محیط کار را مدیریت می‌کنند

مدیریت مشکلات (Problem Management) در ITIL چیست؟

آیا واقعا آینده ما در ژن‌های ما نوشته شده است؟

آیا دوستان فیسبوکی می‌توانند موجب بیماری فرد شوند

خلق‌وخوی بد: مسئله‌ای فراتر از حالت منفی ذهن

تعادل کار و زندگی یک افسانه‌ غیرقابل دستیابی است

چگونه روی توسعه منابع انسانی سازمان‌، سرمایه‌گذاری کنیم؟

نشست اقتصاد بلاک چین استانبول، اول اسفند 1397

سال فاجعه‌آمیز فیسبوک و ضرر میلیارد دلاری مارک زاکربرگ

نرم‌افزار چگونه به مزیت برتر شرکت‌های بزرگ تبدیل می‌شود

فروشندگان چگونه از حافظه Optane اینتل برای فریب کاربران استفاده می‌کنند

نتفلیکس مدیر مالی اکتیویژن بلیزارد را به استخدام خود در می‌آورد

بیوگرافی: جان دی. راکفلر؛ تاجر نفتی و ثروتمندترین فرد تاریخ معاصر

مصباحی‌مقدم: 45 میلیارد دلار یارانه پنهان انرژی می‌دهیم /فقط بخشی از درآمدهای نفتی به صندوق توسعه ملی واریز می‌شود/50 درصد فرار مالیاتی داریم

تحریم‌ها رفتار صنایع مادر را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ نرخ ارز باید در بازار تعیین شود

خسارت‌های اقتصادی اظهارات جنجالی ظریف در سال‌های اخیر

وزیر نفت : بنزین سهمیه بندی و گران نمی شود

معرفی یک ایرانی به عنوان کار آفرین ملی سال.

اعضای تیم باید یادگیری را یکی از وظایف کاری خود بدانند

تجزیه و تحلیل swot: شرکت اپل در سال 2015

فرصت‌های شغلی حوزه بازاریابی

اهمیت یادگیری را افزایش دهید و به یک سازمان یادگیرنده تبدیل شوید

«اشتغالزایی با هدایا و نذورات مردم»

6 اصل در «ارتباطات»، که دانستن آن‌ها قبل از یادگیری فنون مذاکره لازم است

6 کلاه برای تفکر / ابزاری خلاق برای رسیدن به ایده های خلاقانه

تعریف گوشه بازار خودتان

نگاهی به بحران سرمایه انسانی و تربیت مدیر در کشور

آيا به ريبرندينگ نياز داريد؟

9 تکنيک کاربردي براي ساخت يک Call to Action تاثيرگذار

زبان بدن، بخش چهارم: حالات تدافعي پا

Customer Journey چيست؟

تاثير مديريت شبکه‌هاي اجتماعي در موفقيت

استفاده بهينه از داده هاي بزرگ براي افزايش فروش

شفاف سازي مديريت کسب و کار آنلاين

چطور متقاضيان استخدام را سوال‌پيچ کنيم؟

10 نکته براي مديريت خود

راهكارهاي تقويت و توسعه مهارت‌هاي ارتباطي در مديران، مهارت‌هاي ارتباط شنيداري

مديريت

هماهنگي در سازمان