بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

منطقه راحتي خود را وسعت دهيد. نکات خواندني

منطقه راحتي خود را وسعت دهيد.

  بزرگنمايي:

هر کس داراي منطقه راحتي (Comfort Zone) خاصي است و در اين منطقه احساس آرامش دارد. بنابراين علاقه‌اي به خروج از اين منطقه ندارد و اگر مجبور شود از اين منطقه بيرون آيد، احساس ناامني و استرس خواهد داشت.

اگر منطقه راحتي را به يک دايره تشبيه کنيم، فرد در مرکز اين دايره قرار دارد. شعاع اين دايره بستگي به ظرفيت او در پذيرش و برخورد با مشکلات دارد. هر چه منطقه راحتي بزرگ‌تر باشد، پذيرش مسائل براي او سهل‌تر بوده و فرد با اعتماد به نفس بالاتري با مشکلات روبرو مي‌شود.

آموزش يکي از روشهاي موثر در وسعت دادن به دايره راحتي است. با يادگيري، نگرش فرد نسبت به محيط تغيير کرده و اعتماد به نفسش براي تغيير شرايط بالا ميرود. بنابراين از آموزش و بالا بردن مهارتهاي زندگي خود غافل نشويد.

همچنين از برخورد با مسائل و مشکلات نهراسيد. آنها را بپذيريد و در جهت حل آنها گام برداريد. با اين کار به منطقه راحتي خود وسعت مي‌دهيد و زندگي را براي خود شادتر و دلپذيرتر مي‌کنيد.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

پیش بینی صندوق بین‌المللی پول؛ ایران پانزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا در سال 2021 خواهد شد/ تهران جز پنج شهر اول دنیا

داستان برند: زیمنس، آینه‌ی تمام‌نمای تاریخ مهندسی آلمان

هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

حکایات مدیریتی- گرگ و نعل طلا

حکایات مدیریتی- شیوانا و تاجر

حکایات مدیریتی- مال باخته و كریمخان زند

حکایات مدیریتی- بزت را بکش!

حکایات مدیریتی- چون در مدرسه قهوه ای است

می توانید ارزش خودتان را ثابت کنید؟

5 علامت از کلاهبرداری تبلیغات کاریابی

7 توصیه برای راه اندازی موفق محصول

اصول استفاده از هشتگ برای برندها در شبکه‌های اجتماعی

تبليغات خلاق: لگو

مصاحبه با صدرا شريعتمداري، در استارت‌آپ ويکند Modotech

7 اشتباهي که در طراحي لوگو نبايد مرتکب شويد

[اينفوگرافي]: 5 نکته مهم در توليد مقاله براي وب‌سايت

برابري جنسيتي بخشي از استراتژي توسعه برند ودافون

اصول موفقيت در آينده از نگاه مشاهير جهان

بررسي قلمرو داعش در اينترنت

5 تفکر سمي که کارآفرينان بايد از ذهن خود خارج کنند بيشتر بخوانيد

چرا هوش هيجاني يا EQ مهم تر از ضريب هوشي يا IQ است؟

.هشت دليل عدم موفقيت شرکت‌هاي روابط عمومي

سه نکته براي ورود به يک بازار جديد

يک بازارياب مهم باشيم

فلسفه جديد فروش جايگزين تبليغات

روانشناسي قيمت گذاري

5 تصور نادرست در مورد فروش: نکته‌هايي که فروشندگان بايد بدانند

شهري که تعطيل نيست و غواصي در جستجوي دُر گرانبهاي خدمت

راهنمايي‌هايي براي ساخت برند شخصي

5 عادت مهم خريداران مدرن

آيا شما قهرمان بلامنازع تحول نيز هستيد؟

نکات و ترفندهاي سئو : 20 نکته برتر سئو براي گوگل در سال 2015

چرا بعضي از مردم از تبليغات متنفرند؟

اخلاق در آميخته بازاريابي

آگهي هاي تبليغاتي را چه کساني خلق مي کنند؟

6 چيزي که بايد در مورد بهينه‌سازي نرخ تبديلات تلفن همراه بدانيد

10 ذهنيت که کسب‌وکار شما را بهبود خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

پديده اي جديد در صنعت تبليغات

پنج عادت روزانه که بهره‌وري شما را افزايش خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

چرا خلاقيت و نوآوري؟

ده توصيه به مشاغل كوچك تازه تاسيس

آيا مي دانيد اگر خدمات خارق العاده به مشتري بدهيد او هر قيمتي را بابت آن به شما مي پردازد؟

تکنيک چرا

تکنيک اسکمپر

سه استراتژي رقابت که رد خور ندارند

تکنيک بارش فکري

تکنيک هاي خلاقيت