آخرين مطالب

5 روش که بازاریابی کسب و کار کوچک شما را بهتر می کند کسب و کار

5 روش که بازاریابی کسب و کار کوچک شما را بهتر می کند

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - بازاریابی برای بقای هر کسب و کاری مهم است. به عنوان صاحب کسب و کار کوچک شما شاید استراتژی بازاریابی برای کسب و کار خود داشته باشید. اما بازاریابی همیشه با تاکتیک های جدید تغییر می کند.


همانطور که بازاریابی رو به تکامل است پس استراتژی بازاریابی شما نیز تغییر می کند. یادگیری روش های بهبود بازاریابی می تواند به نفع سازمان شما باشد.
اگر استراتژی های بازاریابی برای کسب و کار کوچک را هرگز تغیر ندهید، آنها از کار می ایستند. رقبای شما راه های بهتری مرتبط با بازار پیدا می کنند و مشتریانتان از شما خسته شوند.
بنابراین لازم است روندهای بازاریابی را با مشتریان خود همگام و به روز نگه دارید.
در حالیکه برنامه بازاریابی برای شما ممکن است کار کند ولی مواردی هستند که می توانند کار شما را بهبود دهند. در زیر روشهای بهبود بازاریابی برای کسب و کار شما آمده است:
1- از رقبا یاد بگیرید.
وقتی که راه های جدیدی برای پیشرفت بازاریابی خود جست و جو می کنید، به رقبای خود نگاه کنید. آنچه آنها برای جذب مشتریان انجام می دهند را پیدا کنید. اگر فقط شرکت شما در صنعت خود هنوز از تکنیک تماس سرد با بازگشت کم، استفاده می کنید وفت آن رسیده است که از دیگر بازیکنان صنعت یاد بگیرید. تکنیک آنها ممکن است برای شما کار کند مخصوصاً که شما تلاش می کنید مشتریان مشابه را به سوی خود بکشانید.
2- گواهی نامه ها بگیرید.
قبل از اینکه افراد چیزهایی را بخرند، اغلب بررسی هایی می کنند که اعتبار خرید آنها را تضمین کند. افراد می خواهند بدانند پولی را که خرج می کنند بابت کیفیت است و هم چنین می خواهند بدانند آنچه شما ارائه می دهید نسبت به آنچه رقبای شما پیشنهاد می کنند بهتر است.
شما می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید اگر پیشینه و بررسی از افرادی که از شما خرید کرده اند نشان دهید.
می توانید آنرا در مکانهای مختلف قرار دهید تا مشتریان بالقوه شما را ببینند. حتی می توانید در رسانه های اجتماعی مشتریان، شما را بررسی کنند. به طور مثال صفحه فیس بوک شما را بررسی کنند یا از مشتریان خود درخواست کنید درباره کسب و کار شما بررسی کنند.
3- رسانه های اجتماعی خود را به روز کنید.
احتمالاً می دانید که بازاریابی رسانه های اجتماعی برای کسب و کار کوچک خود اهمیت دارد. اما فقط داشتن اکانت کافی نیست. نکات جدیدی درباره بازاریابی رسانه های اجتماعی در کسب و کار کوچک می باشد که می تواند حضور شما را در پلت فرم های اجتماعی بهبود دهد.
اول، اطلاعات اکانت خود را به روز و دقیق نگه دارید. اگر چیزی در ارتباط با کسب و کار شما تغییر کند باید پروفایل رسانه های اجتماعی خود را تغییر دهید. از وب سایت خود، آدرس، ساعت، لوگو و تصاویر آن اطمینان حاصل کنید.
دوم، محتوای تازه ارسال کنید. به طور منظم محتوای جدید در صفحات رسانه های اجتماعی بارگذاری کنید. حساب کاربری ایجاد نکنید که بعداً آنرا فراموش کنید. پست های مکرر شما را مقابل چهره مشتریان نگه می دارد. پست های مرتبط با فروش و محصولات جدید ارسال کنید و فالورهای خود را از کسب و کار خود آگاه کنید.
4- از فروشگاه خارج شوید.
خواه شما یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید یا یک کسب و کار مبتنی بر خانه، برای مشتریان بالقوه مهم است که شما و کسب و کار شما را بشناسند. آنها باید شما را ببنند. درواقع این عبارت به این معنی است که شما در مکانی که مشتریان شما هستند به جای منتظر نشستن، به دنبال آنها بروید. راهبردهای بازاریابی محلی خود را توسعه دهید. اگر می توانید غرفه یا میزی در رویدادها بگیرید. در رویدادهایی حضور یابید که به محصول یا سرویس شما بستگی دارد. وقتی در رویدادی شرکت می کنید میتوانید اقلامی برای فروختن و اطلاعاتی درباره کسب و کار خود، همراه داشته باشید، حتی اگر کسی از شما خرید نکند. شما می وتانید یک مسابقه برگزار کنید تا افراد ثبت نام کنندو راهی برای پروش طرفداران رهبر خود پیدا کنید و تا انتهای مسابقه با آنها بمانید.
5- به یک متخصص تبدیل شوید.
می توانید بازاریابی کسب و کار کوچک خود را به وسیله معرفی خود به عنوان کارشناس محلی، ارتقا دهید. تبدیل شدن به یک متخصص، یکی از تاکتیک های بلندمدت بازاریابی است که می تواند سود بالقوه فراهم کند.
جلسات گروهی محلی را پیدا کنید که متناسب با برند کسب و کار شما است. به افراد شرکت کننده به عنوان اعضای شبکه، توجه کنید، مشتریان را پیدا کنید و تجربیات خود را به آنها نشان دهید.
منبع: سایت Forbes




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

چگونه ارزش برند خود را محاسبه کنیم؟

رتبه 13شاخص کارآفرینی ایران در سال‌2018

افزایش حقوق بازنشستگان چند درصد شد؟

مهارت آموزی زمینه اشتغال پایدار را در روستاها فراهم می کند

ایجاد اشتغال با پرداخت وام ممکن نیست

ایران در شاخص کارآفرینی 13 پله بالا رفت

آمادگی بانک‌های گیلان جهت پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال

برگزاری بسته ارتقاء مهارت ها‌ی کارآفرینانه در کرمانشاه

ورود خشکشویی‌ها به بازاریابی آنلاین

راه ساده برای کارآفرینی زنان خانه دار

رشد 13 پله ای ایران در شاخص جهانی کارآفرینی

فراخوان جایزه کارآفرینی استاد غلامرضا ذوالانواری در فرش و صنایع‌دستی با گرایش چوب

اجرای طرح مهارت‌آموزی کارآفرینی به دانشجویان در دانشگاه خوارزمی

انعقاد قرار داد پژوهشی امکان سنجی اشتغالزایی برای 500 نفر از روستاییان استان البرز

حضور‌ مسئولان دولتی و حکومتی در فین‌ استارز برای حمایت از فعالان فین‌ تک

اقتصاد با حمایت از جوانان کارآفرین شکوفا می شود

حمایت پارک علم و فناوری استان کرمان از استارتاپ‌ها

‍ تدوین سند اشتغال در بخش مرکزی شهرستان امیدیه

توسعه شرکت های کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری ضروری است

فرهنگ کار در جامعه تقویت شود

عدم رویکرد جوانان به کارآفرینی آفت اقتصادی است

فعالیت های صندوق کارآفرینی امید همسو با برنامه های فقرزدایی و گسترش اشتغال است

کمیته امداد آستارا رکود اشتغالزایی خود را شکست

پرونده ناتمام معوقات دستمزدی

اصلاح ساختار صندوق های بازنشستگی در دستور کار وزارت رفاه

پرداخت 78 درصد تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در مناطق روستایی

سرمایه گذاری در حوزه آموزش های مهارتی در راستای ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری

50 دوره مهارتی در دانشگاه علامه برگزار می شود

زیست‌بوم فناوری کارآفرینی در حال شکل‌گیری و بلوغ است

دوره‌های مهارت‌آموزی به تنهایی تاثیری در اشتغال ندارند

توسعه مراکز دانشگاهی باید به مهارت افزایی جوانان منجر شود

توجه به معیشت و ایجاد اشتغال مهمترین اولویت امسال

پیشتازی صنایع نوپا در اشتغالزایی

تولید ملی مقدمه‌ای بر اشتغال‌زایی و افزایش بهره‌وری است

ارائه بسته پیشنهادی به وزیر صنعت برای ایجاد موج کارآفرینی

نقش‌آفرینی جدی تر در اکوسیستم فناوری کشور

لرستان جولانگاه سوغات دیگر استان ها

احساس تنهایی در محیط کار به اندازه کشیدن 15 سیگار در روز از عمر افراد می کاهد

حمایت از طرح های فناورانه و تجاری سازی محصولات حوزه دریا

نقش‌آفرینی جدی‌تر در اکوسیستم فناوری کشور

جذب نخبگان و پژوهشگران جوان با هدف کارآفرینی در سال 97

گام‌های روبه جلو در توسعه زیست‌بوم کارآفرینی استان‌ها

معرفی بهترین کشورهای جهان برای کسب‌وکار

اولویت طرح های توسعه ای باید استفاده از نیروهای بومی باشد

به مصوبه دستمزد شورای عالی کار احترام بگذاریم

کارآفرینان ایرانی در شبکه تجارت نیستند

نقش‌آفرینی پارک فناوری پردیس معاونت علمی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی

افتتاح 10 پارک علم و فناوری در سال 97

حق بیمه امسال کارگران چقدر است؟

حذف رشته های دانشگاهی ناکارآمد برای ورود به بازار