تبلیغات خلاقانه: یک آرزو کن
بازاريابي
بزرگنمايي:
بازاریابی سیاسی - مارکتینگنیوز- موسسهی Make-A-Wish واقع در امریکا، آرزوهای کودکان بیمار بین سنین 3 تا 17 ساله را برآورده میکند.
وقتی میگویند آرزو کن، منظور این نیست که این آخرین آرزوی تو است. برای خیلی از کودکان بیمار، گفتن جملهی "یک آرزو کن" میتواند نقطه عطفی برای بهبود سلامتیشان باشد. ملاقات با یک پرنسس یا یک قهرمان ورزشی باعث میشود به زندگی امیدوارتر بشوند. تاثیر امید بر سلامتی آنها بسیار بهتر از هر داروی دیگری است. گاهی اوقات، بهترین دارویی که میتوانید به یک بیمار بدهید، امید است.
دست اندرکاران:
آژانس تبلیغاتی: جیرو، شیکاگو، امریکا
مدیر اجرایی خلاقیت: داگ کمپ
مدیران هنری: مت اولسون، رافائل کابررا
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/18584/