بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

سالي با دو حماسه بزرگ مقالات بازاريابي

سالي با دو حماسه بزرگ

  بزرگنمايي:

روزهاي سرنوشت ساز و تاريخي ما در سال 1392، دو حماسه بزرگ را رقم خواهد زد که از افتخارات ماندگار مردم فهيم ايران اسلامي خواهد شد و آن را به رخ جهانيان خواهد کشيد.

روزهاي سرنوشت ساز و تاريخي ما در سال 1392، دو حماسه بزرگ را رقم خواهد زد که از افتخارات ماندگار مردم فهيم ايران اسلامي خواهد شد و آن را به رخ جهانيان خواهد کشيد.

حضور گسترده، چشمگير و سرنوشت ساز مردم در انتخابات رياست جمهوري در نخستين فصل از سال، مظهر بارز و به يادماندني مشارکت مردمي در حماسه سياسي خواهد بود؛ انتخاباتي که ميزان پايبندي، عشق و علاقه مردم فهيم ايران اسلامي را به اين نظام مقدس و ديني ترسيم خواهد کرد؛ حماسه اي که پايداري آن سپردن زمام امور مديريت کلان اجرايي کشور به دست کسي است که در سايه مديريت خود عزت، شرافت، اقتدار و توانمندي ملتي را در ميان همه دولت ها و ملت ها به گونه اي شايسته و بايسته و آن گونه که سزاوار است، به نمايش مي گذارد. حضور در اين حماسه عظيم رسالت و وظيفه آحاد مردم را که همواره وفاداري خويش را به اين نظام مقدس و ميهن اسلامي به منصه ظهور گذاشته اند، بار ديگر به نمايش خواهد گذاشت.

حماسه 92 به يقين متفاوت از احساس تکليف با دوره هاي ديگر انتخاباتي است. اين حماسه با مصداق انتخاباتي آن که براي نخستين بار پس از فتنه 88 برگزار مي شود، مي تواند ذائقه تلخ آن حادثه ناگوار که غبار آن همچون زهري بر دل و جان همه دلسوزان نظام نشست و آنان را آزرده خاطر کرد، به طعم شيريني تبديل کند تا بتوان آن حماسه را افتخاري ديگر براي همه مردم انقلابي قلمداد کرد.

بي شک در جهان کنوني و شرايط حاکم بر آن که هيچ حادثه و اتفاق و رخدادي بي تاثير از ديگر رويدادها نخواهد بود و در شرايط حساس قيام هاي مردمي در سطح منطقه و امواج خروشان بيداري اسلامي که حتي خيزش هاي انساني را در سراسر گيتي به همراه داشته است و در دوراني که فشارها و تحريم هاي اقتصادي مي تواند نبض حيات ملتي را به دست خود بگيرد و سرنوشت آنان را دگرگون کند، اين حماسه مي تواند رفتار و انديشه ديني، سياسي و فرهنگي ملتي را در مقابل توفان حوادث پيراموني خود نمايان سازد.

ملتي که با اين حماسه بزرگ و با درايت خويش مسير صواب چند دهه گذشته را که حاصل ژرف نگري و انديشه سياسي است، تحکيم بخشد، همه راهکارهاي فرهنگي، اقتصادي، ديني و اخلاقي را براي داشتن جامعه اي آرماني و حاکميت ارزش هاي والاي انساني را در سايه اين حماسه مي داند؛ حماسه اي که خود مي تواند حماسه اقتصادي را در پي داشته باشد و شکوفايي اقتصادي، نوآوري و خلاقيت ها و رسيدن به مرزهاي خودکفايي را اصل مهم اين حماسه تلقي کند و با ايمان و اعتقادي راسخ، نيروهاي انساني را سرمايه عظيم و خلاق کشور بداند و با استراتژيک دانستن آن در مقابل همه تحريم ها قد علم کند و با عزم و اراده در مقابل همه ناپايداري ها، پايدار بماند.

حماسه سياسي سال 92 که تبلور آن انتخابات است و منتخب آن، امتيازات همه روساي جمهور گذشته را دارد و به نقاط ضعف آنان خط بطلان خواهد کشيد، حماسه اقتصادي را هم محقق خواهد ساخت؛ آنگاه که کشور را از وابستگي به درآمد نفتي رها سازد و در مديريت امور و مسائل اقتصادي، توانمندي سرمايه عظيم انساني و ديگر منابع خدادادي را مورد توجه قرار دهد. دو حماسه بزرگ 92 به دست ما رقم خواهد خورد، به شرط آ ن که در سايه وحدت و همدلي گام برداريم و نقاط ضعف را به نقاط قوت تبديل کنيم.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

بررسی آیفون XS و آیفون XS Max اپل از منظر وب‌‌سایت‌های معتبر فناوری

پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

چهار p بازاریابی

چطور در 6 گام به اعتراض ها پاسخ دهیم؟

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش دوم

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش اول

آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)

درباره گروه مرجع در بازاریابی

چطور تحقیقات بازار چرخه عمر را به اثربخشی تبلیغات مرتبط می سازد

10 اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی

مسئولیت های کلیدی یک مشاور بازاریابی

برند فراتر از بازاریابی

در رابطه با سهمیه فروش بیشتر بدانیم

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

برندینگ از طریق کارکنان شما

سیستم اطلاعات بازاریابی (MIS) چیست؟

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند – 2

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند 1

در رابطه با تحقیقات بازار قیاسی و القائی بیاموزیم

بازاریابی ویروسی

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

تقسیم بازار مبنای استراتژی بازاریابی متمایز است

برند هایی که از مرگ سر برآوردند و به اوج موفقیت رسیدند

گیمیفیکیشن چیست؟

عناصر یک برند موفق 3 : شخصیت

رویکرد مشتری محور نسبت به تحقیق بازار

بازاریابی مقاله ای چطور می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش آخر

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش دوم

نظریه ارتباطات (Communications Theory) چیست؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک

جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید

چرا به برون سپاری فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید؟

5 تاکتیک برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال شما

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

تحلیل موقعیت

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

3 راه براي اين‌که عاشق فروشندگي شويد

اينفلوئنسر مارکتينگ، واژه اي قدرتمند در بازاريابي

چالش‌هاي اينفلوئنسر مارکتينگ چيست؟

نقش گسترده فرهنگ در بازاريابي

بازاريابي شبکه اي، واقعيت يا توهم؟

افزايش فروش از طريق مشتريان اينستاگرام

نقش بازاريابي چشم‌گير در دنياي امروزي

چکيده‌اي از ديدگاه‌هاي منسوخ در نظريه مديريت

10 مزيت استفاده از بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

هزينه‌هاي اجتماعي بازاريابي اينترنتي بد

متفاوت‌ترين کمپين هاي تبليغات چريکي

تصورات نادرست در مورد بازاريابي شبکه‌اي