بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت

ایجاد بازار برای محصولات دانش بنیان هدف اصلی جشنواره ایران ساخت است کسب و کار

ایجاد بازار برای محصولات دانش بنیان هدف اصلی جشنواره ایران ساخت است

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: یک از اهداف اصلی جشنواره ایران ساخت زمینه سازی برای شکوفایی زیست بوم کارآفرینی و نوآوری با رویکرد ایجاد بازار برای محصولات دانش بنیان است.


به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایران اکونومیست، پرویز کرمی که دبیر کلی دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت را به عهده دارد، با بیان این که ما امسال برای دومین سال در تدارک برپایی این جشنواره هستیم، افزود: این جشنواره ملی از 8 الی 12 اسفندماه سالجاری اجرا می شود.
وی با اشاره به برگزاری آئین اختتامیه این جشنواره همراه با تجلیل و اهدای جوایز به برگزیدگان، هدف از راه اندازی این رویداد ملی را جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی و کارآفرینی اقتصاد دانش بنیان، حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران، ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت و همچنین کمک به برجسته سازی کالاهای مرغوب ایرانی برشمرد.
مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افزود: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با راه اندازی جشنواره ایران ساخت درصدد ایجاد و راه اندازی پویش های مردمی و تاثیرگذاری در تولید محتوا در زمینه فرهنگ سازی و توجه هرچه بیشتر به اقتصاد مقاومتی و همچنین اقتصاد دانش بنیان است.
وی با اشاره به این که سال گذشته نخستین جشنواره ایران ساخت با موضوعات اقتصاد دانش بنیان، استارت آپ ها و حمایت از کالای ایرانی در حوزه دانش بنیان برد کمتری داشت، اظهار امیدواری کرد که امسال با برگزاری موفق نخستین دوره، توفیقات در تمامی بخش های این دوره بیشتر باشد.
کرمی همچنین در خصوص تاثیر برگزاری این جشنواره در بهبود عملکرد شرکت های دانش بنیان و حمایت از تولیدات داخلی با بیان این که پویایی و رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان و هر شرکتی متکی به بازار است، تاکید کرد: ما باید در بازارسازی و تحریک تقاضا برای این شرکت ها فعالیت کنیم و یکی از اهداف اصلی جشنواره ایران ساخت زمینه سازی برای شکوفایی زیست بوم کارآفرینی و نوآوری با رویکرد ایجاد بازار است.
به گفته وی، بخش های رقابتی جشنواره شامل رشته‌های ادبیات (شعر، داستان کوتاه،مستند نگاری)، هنرهای تجسمی (عکس، پوستر، تصویر سازی، اینفوگرافی، کاریکاتور)، رسانه های دیداری و شنیداری (فیلم مستند، فیلم کوتاه، برنامه‌های تلویزیونی، برنامه‌های رادیویی، پویا نمایی، کلیپ و تیزر تبلیغاتی)، رسانه‌های دیجیتال (وب سایت، شبکه‌های اجتماعی، نرم افزارهای چند رسانه ای و کاربردی، نرم افزارهای تلفن همراه، سامانه های هوشمند و IOT، بازی‌های رایانه‌ای) و ایده بازار (معرفی و ترویج کالاهای ایرانی، کارآفرینان موفق، پایان‌نامه‌های برتر، صندوق‌های جسورانه) است.
دبیر کل دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت اظهارکرد: علاقمندان شرکت در دومین جشنواره ملی ایران ساخت تا 15بهمن 96 برای ارسال آثار خود مهلت دارند و 30 بهمن نیز نتایج آثار منتخب اعلام می‌شود.
علاقه مندان می توانند برای دسترسی به فراخوان این جشنواره به وبسایتwww.iransaakht.ir مراجعه کنند.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

قیمت گوشی موبایل؛ کاهش قیمت در بازار از ادعا تا واقعیت

شوک عراق به تجار ایرانی

چگونه ارزش برند خود را محاسبه کنیم؟

رتبه 13شاخص کارآفرینی ایران در سال‌2018

افزایش حقوق بازنشستگان چند درصد شد؟

مهارت آموزی زمینه اشتغال پایدار را در روستاها فراهم می کند

ایجاد اشتغال با پرداخت وام ممکن نیست

ایران در شاخص کارآفرینی 13 پله بالا رفت

آمادگی بانک‌های گیلان جهت پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال

برگزاری بسته ارتقاء مهارت ها‌ی کارآفرینانه در کرمانشاه

ورود خشکشویی‌ها به بازاریابی آنلاین

راه ساده برای کارآفرینی زنان خانه دار

رشد 13 پله ای ایران در شاخص جهانی کارآفرینی

فراخوان جایزه کارآفرینی استاد غلامرضا ذوالانواری در فرش و صنایع‌دستی با گرایش چوب

اجرای طرح مهارت‌آموزی کارآفرینی به دانشجویان در دانشگاه خوارزمی

انعقاد قرار داد پژوهشی امکان سنجی اشتغالزایی برای 500 نفر از روستاییان استان البرز

حضور‌ مسئولان دولتی و حکومتی در فین‌ استارز برای حمایت از فعالان فین‌ تک

اقتصاد با حمایت از جوانان کارآفرین شکوفا می شود

حمایت پارک علم و فناوری استان کرمان از استارتاپ‌ها

‍ تدوین سند اشتغال در بخش مرکزی شهرستان امیدیه

توسعه شرکت های کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری ضروری است

فرهنگ کار در جامعه تقویت شود

عدم رویکرد جوانان به کارآفرینی آفت اقتصادی است

فعالیت های صندوق کارآفرینی امید همسو با برنامه های فقرزدایی و گسترش اشتغال است

کمیته امداد آستارا رکود اشتغالزایی خود را شکست

پرونده ناتمام معوقات دستمزدی

اصلاح ساختار صندوق های بازنشستگی در دستور کار وزارت رفاه

پرداخت 78 درصد تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در مناطق روستایی

سرمایه گذاری در حوزه آموزش های مهارتی در راستای ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری

50 دوره مهارتی در دانشگاه علامه برگزار می شود

زیست‌بوم فناوری کارآفرینی در حال شکل‌گیری و بلوغ است

دوره‌های مهارت‌آموزی به تنهایی تاثیری در اشتغال ندارند

توسعه مراکز دانشگاهی باید به مهارت افزایی جوانان منجر شود

توجه به معیشت و ایجاد اشتغال مهمترین اولویت امسال

پیشتازی صنایع نوپا در اشتغالزایی

تولید ملی مقدمه‌ای بر اشتغال‌زایی و افزایش بهره‌وری است

ارائه بسته پیشنهادی به وزیر صنعت برای ایجاد موج کارآفرینی

نقش‌آفرینی جدی تر در اکوسیستم فناوری کشور

لرستان جولانگاه سوغات دیگر استان ها

احساس تنهایی در محیط کار به اندازه کشیدن 15 سیگار در روز از عمر افراد می کاهد

حمایت از طرح های فناورانه و تجاری سازی محصولات حوزه دریا

نقش‌آفرینی جدی‌تر در اکوسیستم فناوری کشور

جذب نخبگان و پژوهشگران جوان با هدف کارآفرینی در سال 97

گام‌های روبه جلو در توسعه زیست‌بوم کارآفرینی استان‌ها

معرفی بهترین کشورهای جهان برای کسب‌وکار

اولویت طرح های توسعه ای باید استفاده از نیروهای بومی باشد

به مصوبه دستمزد شورای عالی کار احترام بگذاریم

کارآفرینان ایرانی در شبکه تجارت نیستند

نقش‌آفرینی پارک فناوری پردیس معاونت علمی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی

افتتاح 10 پارک علم و فناوری در سال 97