بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

هوش مصنوعی در آزمون درک مطلب «استنفورد» رکورد زد بازاريابي

هوش مصنوعی در آزمون درک مطلب «استنفورد» رکورد زد

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - هوش مصنوعی شرکت‌های «علی‌بابا» و «مایکروسافت» در آزمون درک مطلب دانشگاه استنفورد، نمرات بهتری از انسان کسب کرد.
به گزارش ایسنا، 20 سال پیش، فناوری «آبی عمیق» (Deep Blue) آی‌بی‌ام، «گری کاسپاروف» را در یک بازی شطرنج شکست داد و این رقابت کامپیوتر با انسان همچنان ادامه دارد. هوش مصنوعی گوگل اولین قهرمانی خود را چند سال پیش در یک بازی به دست آورد و همچنان به یاد گرفتن نحوه بازی کردن بازی‌های دیگر ادامه می‌دهد.
در حال حاضر بلومبرگ گزارش می‌دهد که شرکت‌های «علی‌بابا» و «مایکروسافت» هر دو یک هوش مصنوعی را توسعه داده‌اند که نمرات‌شان در آزمون‌های درک مطلب دانشگاه استنفورد بهتر از انسان است. شبکه عصبی عمیق شرکت تجارت آنلاین چینی اولین فناوری بود که در آزمون درک مطلب بالاتر از یک انسان بود. طبق گفته بلومبرگ، آزمون 100 هزار سوالی دانشگاه استنفورد معتبرترین ابزار اندازه‌گیری توانایی یادگیری ماشین است. بالاترین نمره انسانی 82.304 است. درحالی‌که «علی‌بابا» به نمره 44/ 82رسید. روز بعد، هوش مصنوعی مایکروسافت نمره 82.650را به ثبت رساند. در نهایت ایده این است که به سیستم‌های هوش مصنوعی کمک شود تا مقادیر زیادی از داده‌های نوشتاری را پردازش کند تا با دقت بیشتری به سوالات انسان پاسخ دهد. «لوو سی» سرپرست دانشمندان شرکت «علی‌بابا» در بیانیه‌ای گفت: این به این معنی است که پرسش‌های عینی مانند «چه چیزی باعث باران می‌شود» با دقت بالا از سوی ماشین پاسخ داده شود.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

ایران به جنگ نفتی عربستان می‌رود /آغاز فاز جدید رقابت تهران - ریاض از ماه ژانویه /دردسرهای تخفیف‌های نفتی ایران برای سعودی‌ها

توانمندی کم نظیر ایران در صنعت شکلات‌سازی/عرصه‌ای برای افزایش صادرات غیرنفتی

صنایع پیشتاز در جذب پول

آمادگی بازار سرمایه برای راه اندازی بورس ارز

راه نجات صنعت خودروسازی چیست؟

گردشگری رشد اقتصادی جهان را مثبت می‌کند

بورس تهران، کم‌بازده‌ترین بورس منطقه شد

آمادگی ژاپن برای واردات نفت از ایران

4دوره حاکمیت ژنرال زنگنه چگونه راه تحریم های نفتی را برای آمریکا باز نگه داشته است؟/ کارنامه مردودی لیبرال ها در اداره اقتصاد کشور

گوگل به شرکت‌های شخص ثالث اجازه دسترسی به جیمیل کاربران را می‌دهد

شیائومی به قرار دادن تبلیغات در منوی تنظیمات گوشی‌هایش اعتراف کرد

از موسس شیپور بیشتر بدانید

سمیناری ویژه فعالین صنعت پخش با سخنرانی پرویز درگی

چرا بازاریابان محصول خود را برای مصرف کنندگانی تبلیغ می کنند که استطاعت خرید آنها را ندارند؟

چگونه باور نسبت به برند را تشخیص دهیم؟

85 امین زادروز مردی از جنس تبلیغات ؛ استاد محسن میرزایی

تبلیغات خلاقانه: اپلیکیشن جدید مک‌دونالد

گوگل می‌تواند تبدیل به اولین کمپانی یک تریلیون دلاری شود

مایکروسافت سعی در جذب مشتریان دراپ‌ باکس و گوگل‌ درایو دارد

از آمازون خوراکی تازه سفارش دهید

قانون جدید استفاده از گوشی همراه هنگام رانندگی در فرانسه

قوانین پایه برای جذب سرمایه توسط استارتاپ

اقتصاد جهانی در رسانه های امروز جهان (سه شنبه)

حفظ امنیت المپیک با هواپیماهای مجهز به شناسایی صورت

اولین قدم برای نزدیک‌شدن به شغل

روبات کافه‌دار

چرا بسیاری از مدیران انسان بودن را فراموش می‌کنند؟

عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی انجام شد

تبلیغات خلاقانه: یک آرزو کن

چرا برندسازی مهم‎تر از همیشه خواهد شد؟

فوجی‌فیلم شرکت زیراکس را خرید

تاکسی پرنده ایرباس

پیش‌بینی تاخیر پروازها با هوش مصنوعی

ضرورت همکاری بیشتر با قوه قضائیه برای حل مشکل استارت‌آپ‌ها

مقر جدید آمازون

داستان‌های ترسناک از مراکز پاسخگویی به مشتری

مدیریت کارمندان یک هنر است

چرا برخی کارکنان در موقعیتی که باید اظهار نظر کنند، سکوت می‌کنند؟

اپل رشوه گرفت؛ کوالکام جریمه شد!

هشدار مدیرعامل گوگل درباره به‌کارگیری فناوری هوش مصنوعی

چگونه هنگام مصاحبه بر استرس خود غلبه کنیم؟

چگونه هنجارهای تیم اجرایی را ایجاد و تثبیت کنیم؟

واتس‌اپ تجاری برای استارت‌آپ‌ها

اپ‌استور پردرآمد‌تر از مک‌دونالد

ضرر 130 میلیارد روبلی روسیه از سایت‌های خارجی فروش کالا

بلک بری قصد عرضه نرم افزار امنیتی برای وسایل نقلیه خودران دارد

هوش مصنوعی در آزمون درک مطلب «استنفورد» رکورد زد

راهکارهایی برای طراحی یک فضای اداری جدید!

دستیار صوتی مایکروسافت از گوگل و آمازون عقب افتاد

جنبه‌های مثبت و شگفت‌آور عصبانیت در محیط کار