آخرين مطالب

طرح جدید دولت رونمایی شد

«اشتغالزایی با هدایا و نذورات مردم» مديريت

«اشتغالزایی با هدایا و نذورات مردم»

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - معاون وزیر کار از طرح جدید اشتغالزایی دولت با استفاده از نذورات و هدایای مردم و خیّران خبر داد و گفت: هدف اصلی شیوه نوین تأمین مالی جمعی حمایت از کارآفرینان و نوآوران است.


به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایشگر، عیسی منصوری با حضور در بخش خبری 21 شبکه یک سیما با اشاره به اینکه تأمین مالی جمعی، بیشتر برای شرکت‌های نوپا استفاده می‌شود، افزود: این روش تأمین مالی در حوزه‌های کارآفرینی اجتماعی هم استفاده می‌شود از جمله اینکه خیّران می‌توانند از آن برای حمایت از تحصیل کودکان و گروه‌های آسیب‌پذیر استفاده کنند.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد امکان استفاده از تأمین مالی جمعی را به‌گونه‌ای که مردم تأمین کننده سرمایه برای شرکت‌های نوپا باشند از اهداف دیگر این طرح برشمرد و اضافه کرد: برای قاعده‌مند کردن این طرح، قاعده این کار توسط سازمان بورس و اوراق بهادار مدیریت می‌شود و معمولاً مجوزهای مربوط هم توسط این سازمان ارائه می‌شود.
منصوری با ابراز اینکه “چهار نوع تأمین مالی جمعی داریم”، افزود: نوع نخست «اهداء» است که برمبنای آن مردم منفعت خاصی را دنبال نمی‌کنند و هدیه و هبه می‌کنند. نوع دوم «پاداش» است و نوع بعدی «وام» یا «قرض» است که بنا بر نظر بانک مرکزی از آن استفاده نکردیم.
وی ادامه داد: نوع چهارم، «مشارکت» است که بر اساس آن مردم در آن مشارکت می‌کنند و زمانی که طرح به نتیجه می‌رسد در منافع آن به‌نسبت آورده خود می‌توانند شریک شوند.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این دستورالعمل در مدت دو هفته آینده در شورای عالی بورس به تصویب می‌رسد و رسماً ابلاغ می‌شود، گفت: مردم برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت می‌توانند از طریق نهادهای مالی و عاملین که مورد تأیید سازمان بورس هستند، اقدام کنند.
منصوری افزود: عاملین وبگاهی را معرفی می‌کنند که متقاضیان استفاده از منابع تأمین مالی اجتماعی می‌توانند طرح خود را ارائه و مشارکت کنند.
وی افزود: اطلاعات این طرح‌ها و ایده‌ها در سایت‌های مربوط به‌اندازه کافی قرار داده می‌شود و مردم می‌توانند بررسی، انتخاب و سپس مشارکت کنند.
منصوری اضافه کرد: کوشش ما این است که امکان مشارکت با منابع مالی محدود در طرح‌های بزرگ و نوآورانه برای مردم فراهم شود.
وی با بیان اینکه حدود سه سال در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت دستگاه‌های دیگر به‌روی این طرح، کار شده است، گفت: هدف اصلی، کمک به کارآفرینان و نوآوران در مراحل ابتدائی کار آن‌هاست.
منصوری ادامه داد: فقط در حوزه استارتاپی در یک سال گذشته حدود 140 هزار استارتاپ در کشور داشتیم که اگر بخشی از این‌ها به نتیجه برسد و مشمول حمایت از طریق تأمین مالی جمعی شود و به‌ازای هر کدام، حداقل 2 شغل ایجاد کنیم به رقم قابل توجهی می‌رسد.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

تجزیه و تحلیل swot: شرکت اپل در سال 2015

فرصت‌های شغلی حوزه بازاریابی

اهمیت یادگیری را افزایش دهید و به یک سازمان یادگیرنده تبدیل شوید

«اشتغالزایی با هدایا و نذورات مردم»

6 اصل در «ارتباطات»، که دانستن آن‌ها قبل از یادگیری فنون مذاکره لازم است

6 کلاه برای تفکر / ابزاری خلاق برای رسیدن به ایده های خلاقانه

تعریف گوشه بازار خودتان

نگاهی به بحران سرمایه انسانی و تربیت مدیر در کشور

آيا به ريبرندينگ نياز داريد؟

9 تکنيک کاربردي براي ساخت يک Call to Action تاثيرگذار

زبان بدن، بخش چهارم: حالات تدافعي پا

Customer Journey چيست؟

تاثير مديريت شبکه‌هاي اجتماعي در موفقيت

استفاده بهينه از داده هاي بزرگ براي افزايش فروش

شفاف سازي مديريت کسب و کار آنلاين

چطور متقاضيان استخدام را سوال‌پيچ کنيم؟

10 نکته براي مديريت خود

راهكارهاي تقويت و توسعه مهارت‌هاي ارتباطي در مديران، مهارت‌هاي ارتباط شنيداري

مديريت

هماهنگي در سازمان

کارهاي روزانه خود را ليست کنيد

موفق‌ها چگونه زمان‌شان را مديريت مي‌کنند؟

15 فعاليت روزانه مديران موفق

تکنيک شش کلاه تفکر

مديريت ريسك: رويكردي نوين براي ارتقاي اثربخشي سازمانها

17 توصيه مهم در مديريت

7 اشتباه در مديريت زمان

ضرورت ها و الزامات آزادسازي بازار پول

کارمندان واقعا چه مي خواهند؟

چطور اعتماد مشتريان را به دست آوريد

هوش هيجاني خود را ارتقا دهيد

حتي پس از 8 ساعت کار هم انرژي داشته باشيد

مدل S.O.S براي رسيدن به اهداف

چگونه به کارمندان کارآموز انگيزه بدهيم؟

فرار از قربانگاهي به نام دفتر کار در سال 92

چگونه مي توان قابليت هاي مديريتي را بهبود بخشيد؟

اولويت دانش فني در صنعت نفت

ابزار کشف نيازهاي انگيزشي اعضاي گروه

چرا به اين راحتي دروغ مي گوييم؟!

براي خدمات بانکي، چه ميزان کارمزد بپردازيم؟

آيا اقتصاد جهان منسجم خواهد بود؟

تهديد تجارت آزاد با توافق هاي دو جانبه

10 سوال که بايد قبل از مشخص کردن بازار هدف خود، بپرسيد

چگونه ضربان کارمندان تان را به دست بگيريد

چگونه در شرايط متفاوت رشد، مديريت کنيم؟

چگونگي غلبه بر چالش تجارت فراآتلانتيک

رمز موفقيت: خلاقيت استيو جابز يا واقع بيني ووزنياک

7 قانون براي مديريت افراد خلاق اما پردردسر

تصميماتي که شما را آدم موفقي مي کند

مذاکره در سطح جهاني

  • چگونه ارزش برند خود را محاسبه کنیم؟

    چگونه ارزش برند خود را محاسبه کنیم؟

    بازاریابی سیاسی - یک برند در واقع چقدر ارزش دارد؟ در شرکت هایی که با محدودیت بودجه روبرو هستند، چطور باید در رابطه با اهمیت و ارزش مادی ...

  • پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

    پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

    بازاریابی سیاسی - ساختن یک برند با ارزش افزوده در دنیای رقابتی امروز نیازمند خلق یک استراتژی یکپارچه و موثری است که شامل تبلیغات، ...

  • چهار p بازاریابی

    چهار p بازاریابی

    بازاریابی سیاسی - بازاریابی چیست؟ تعریفی که بسیاری از بازاریابان هنگام شروع این صنعت چنین تعریفی از بازاریابی یاد می‌گیرند: بازاریابی ...

  • هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

    هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

    بازاریابی سیاسی - نظر شما در مورد پروفایل لینکدین‌تان چیست؟ آیا صفحه‌ی لینکدین خود را فقط زمانی چک می‌کنید که یک درخواست ارتباط صورت ...

بازاريابي سياسي

مديريت

تجزیه و تحلیل swot: شرکت اپل در سال 2015

تجزیه و تحلیل swot: شرکت اپل در سال 2015

بازاریابی سیاسی - تجزیه و تحلیل swot یک ابزار برای شناسایی توانایی‌های داخل سازمان و محیط بیرونی آن است که به بازاریابان کمک می‌کند تا مسائل مهم را شناسایی کنند و به وسیله آن به رشد و بهتر شدن سازمان کمک کنند.

شنبه 9 تیر 1397 - 11:29:55 AM

مقالات بازاريابي

بازاريابي

نکات خواندني

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

بازاریابی سیاسی - میگویند چند صد سال پیش، در اصفهان مسجدی می ساختند. روز قبل از افتتاح مسجد، كارگرها و معماران جمع شده بودند

شنبه 19 اسفند 1396 - 6:40:06 PM

کسب و کار

رتبه 13شاخص کارآفرینی ایران در سال‌2018

رتبه 13شاخص کارآفرینی ایران در سال‌2018

بازاریابی سیاسی - شاخص کارآفرینی ایران در سال 2018 با 13 رتبه بهبود به جایگاه 72 د رمیان 137 کشور جهان رسید و از این منظر پنجمین کشور جهان در بهبود امتیاز است.

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397 - 13:19:28

اخبار

استارت آپ

مقالات دکتر محبیان

برگزیده ها

ساير مطالب

تجزیه و تحلیل swot: شرکت اپل در سال 2015

فرصت‌های شغلی حوزه بازاریابی

اهمیت یادگیری را افزایش دهید و به یک سازمان یادگیرنده تبدیل شوید

«اشتغالزایی با هدایا و نذورات مردم»

6 اصل در «ارتباطات»، که دانستن آن‌ها قبل از یادگیری فنون مذاکره لازم است

6 کلاه برای تفکر / ابزاری خلاق برای رسیدن به ایده های خلاقانه

تعریف گوشه بازار خودتان

نگاهی به بحران سرمایه انسانی و تربیت مدیر در کشور

آيا به ريبرندينگ نياز داريد؟

9 تکنيک کاربردي براي ساخت يک Call to Action تاثيرگذار

زبان بدن، بخش چهارم: حالات تدافعي پا

Customer Journey چيست؟

تاثير مديريت شبکه‌هاي اجتماعي در موفقيت

استفاده بهينه از داده هاي بزرگ براي افزايش فروش

شفاف سازي مديريت کسب و کار آنلاين

چطور متقاضيان استخدام را سوال‌پيچ کنيم؟

10 نکته براي مديريت خود

راهكارهاي تقويت و توسعه مهارت‌هاي ارتباطي در مديران، مهارت‌هاي ارتباط شنيداري

مديريت

هماهنگي در سازمان

کارهاي روزانه خود را ليست کنيد

موفق‌ها چگونه زمان‌شان را مديريت مي‌کنند؟

15 فعاليت روزانه مديران موفق

تکنيک شش کلاه تفکر

مديريت ريسك: رويكردي نوين براي ارتقاي اثربخشي سازمانها

17 توصيه مهم در مديريت

7 اشتباه در مديريت زمان

ضرورت ها و الزامات آزادسازي بازار پول

کارمندان واقعا چه مي خواهند؟

چطور اعتماد مشتريان را به دست آوريد

هوش هيجاني خود را ارتقا دهيد

حتي پس از 8 ساعت کار هم انرژي داشته باشيد

مدل S.O.S براي رسيدن به اهداف

چگونه به کارمندان کارآموز انگيزه بدهيم؟

فرار از قربانگاهي به نام دفتر کار در سال 92

چگونه مي توان قابليت هاي مديريتي را بهبود بخشيد؟

اولويت دانش فني در صنعت نفت

ابزار کشف نيازهاي انگيزشي اعضاي گروه

چرا به اين راحتي دروغ مي گوييم؟!

براي خدمات بانکي، چه ميزان کارمزد بپردازيم؟

آيا اقتصاد جهان منسجم خواهد بود؟

تهديد تجارت آزاد با توافق هاي دو جانبه

10 سوال که بايد قبل از مشخص کردن بازار هدف خود، بپرسيد

چگونه ضربان کارمندان تان را به دست بگيريد

چگونه در شرايط متفاوت رشد، مديريت کنيم؟

چگونگي غلبه بر چالش تجارت فراآتلانتيک

رمز موفقيت: خلاقيت استيو جابز يا واقع بيني ووزنياک

7 قانون براي مديريت افراد خلاق اما پردردسر

تصميماتي که شما را آدم موفقي مي کند

مذاکره در سطح جهاني

بازاریابی سیاسی

بازاریابی سیاسی