آخرین اخبار

جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید مقالات بازاريابي

جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - تقریبا بدون شک می توان گفت فارغ از اینکه چه محصولی تولید یا ارائه می کنید، همیشه با
رقبای بزرگتر از خود در بازار روبرو هستید.
وبلاگی هست که تعداد خواننده های بیشتری نسبت به شما دارد، یک وبسایت تجارت
الکترونیک هست که مشتریان بیشتری نسبت به شما دارد یا حتی یک برند هست اعتبار و نام و بهتری در بازار دارد.
معمولا یک یا دو مورد از آنها هم به روشنی به عنوان رهبران بازار شناخته می شوند.
وسوسه کننده است که فکر کنیم آنها فقط و فقط در این شرایط بازار حضور دارند، چون اجرام
آسمانی به گونه ای قرار گرفته اند که به نفع آنها باشد یا اینکه خدایان آسمانی به روی آنها لبخند زده اند.
و البته مطمئنا ممکن است بخت هم با آنها یار بوده است و موجب رشد آنها شده است.
اما بطور حتم باید گفت موفقیت ادامه دار آنها ارتباطی با شانس و اقبال نداشته و ندارد.
بلکه باید گفت آنها بهترین ارزش پیشنهادی را ایجاد کرده اند و بخوبی می دانند که چگونه باید از آن ارزش استفاده کنند.
چه چیزی موجب با ارزش بودن شما می شود؟
مردم اگر متوجه نشوند که چرا باید به شما توجه کنند، هرگز اقدام به خرید از شما نمی کنند و
تنها زمانی به شما توجه می کنند که یک ارزش پیشنهادی قوی از سوی شما به آنها ارائه شده باشد.
تعریف معمول ارائه شده از ارائه ارزش قدری اشکال دار یا به عبارت خودمانی فلج است. یعنی
باید گفت این مفهوم تحت عنوان “قول ارزشی که می توانید ارائه کنید” تعریف شده است.
ارائه ارزش، اگر به صورت فوق تعریف شود، یک ابزار کافی – اما ناقص – است که می تواند
تصمیم های شما را در مسیر صحیح هدایت کند، اما در واقع کار بیشتری برای شما انجام نمی دهد.
ارزش
یک تعریف کاربردی تر از ارائه ارزش عبارت است از:
“مجموعه ای قابل باور از اقناع کننده ترین دلایلی که مردم باید بر اساس آنها به شما توجه کنند
و کاری که شما از آنها می خواهید را انجام دهند.”
به این شکل این ارزش پیشنهادی می تواند تصمیمات شما را به صورت روشن تر هدایت کند و
همچنین به عنوان مبنای پیام های بازاریابی شما استفاده شود.
اگر شما یک ارزش پیشنهادی قوی نداشته باشید، مردم هم دلایلی خوبی برای انجام دادن هیچ یک از موارد فوق ندارند.
به عنوان مثال،
اگر کتاب فروشی آنلاین شما مجموعه ای متوسط را در اختیار داشته باشد،
قیمت های مناسبی پیشنهاد دهد، شرایط ارسال و باز پس گیری معقول، خدمات مشتری خوب
و یک وبسایت در اختیار داشته باشد، چرا هر شخصی باید از شما خرید کند؟ مطمئنا حداقل یک
رقیب در این بازار وجود دارد که به راحتی حداقل در یکی از زمینه های فوق شما را شکست می دهد.
شما نباید در هر زمینه ای بهترین باشید. البته بدون شک اگر در همه موارد بهترین باشد، خیلی
هم فوق العاده است. اما در عمل بهترین بودن در همه موارد و زمینه ها کار ساده ای نیست.
با این وجود، اگر حداقل در یکی از زمینه ها بهترین بازار باشید، بدون شک بهترین گزینه برای آن
دسته از مشتریانی خواهید بود که آن زمینه خاص برایشان ارزش زیادی دارد.
شرکت اپل، بزرگترین سبد محصول را در اختیار ندارد. آمازون بالاترین پرستیژ را در اختیار ندارد.
برند تیفانی ارزان ترین در صنعت خودش نیست.
اما مردم به دلایل دیگری از آنها خرید می کنند.
بنابراین، به عنوان مثال اگر کتاب فروشی شما بزرگترین مجموعه کتاب را در اختیار دارد، اما در
زمینه های دیگر در سطح متوسط قرار دارد، افرادی که دسترسی به مجموعه کاملی را ارزشمند
می دانند دلیلی برای خرید کردن از شما خواهند داشت.
همیشه یک چیزی باید شما را به بهترین گزینه برای مشتریان هدف شما تبدیل کند.
در غیر اینصورت، آنها هیچ دلیل خوب و قانع کننده ای برای خرید چیزی که عرضه می کنید در اختیار نخواهند داشت.
 همراهان عزیز، اگر تمایل دارید بطور حرفه ای بیاموزید که چگونه محصولات و خدماتی خلق کنیم که مشتری شیفته آن شود، می توانید دوره آموزشی خلق ارزش پیشنهادی برای مشتری را که توسط مدرسه بازاریابی چیستا برگزار می شود، تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره کلیک کنید …
برچسب ها: ارزش , ارزش پیشنهادی , غلبه در بازار




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

نظریه ارتباطات (Communications Theory) چیست؟

جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید

5 تاکتیک برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال شما

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

تحلیل موقعیت

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

3 راه براي اين‌که عاشق فروشندگي شويد

اينفلوئنسر مارکتينگ، واژه اي قدرتمند در بازاريابي

چالش‌هاي اينفلوئنسر مارکتينگ چيست؟

نقش گسترده فرهنگ در بازاريابي

بازاريابي شبکه اي، واقعيت يا توهم؟

افزايش فروش از طريق مشتريان اينستاگرام

نقش بازاريابي چشم‌گير در دنياي امروزي

چکيده‌اي از ديدگاه‌هاي منسوخ در نظريه مديريت

10 مزيت استفاده از بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

هزينه‌هاي اجتماعي بازاريابي اينترنتي بد

متفاوت‌ترين کمپين هاي تبليغات چريکي

تصورات نادرست در مورد بازاريابي شبکه‌اي

آينده شبکه‌هاي اجتماعي در حوزه بازاريابي و تبليغات

تاثير اينترنت بر ارتباطات بازاريابي

نکاتي ساده اما حياتي براي توسعه بازار

چگونه به يک ستاره بازاريابي ديجيتال تبديل شوم؟

بازاريابي دهان به دهان ؛مثبت يا منفي

مذاکره

الگوهاي فرهنگ سازماني

بررسي عوامل موثر بر انتخاب کانال هاي توزيع

بررسي آثار اقتصادي بازاريابي کيوي در استان مازندران

بهترين مدير دنيا باشيد!

تبليغات سياسي

استراتژي هاي بازاريابي مايکل پورتر

موانع تفكر سيستمي

نقش و جايگاه مديريت و بازاريابي از ديدگاه علم قرآن و حديث

چطور عضلات مغزمان را ورزيده کنيم!

راجع به بازاريابي بيمه هاي عمر (زندگي) بيشتر بدانيم

دانستني هايي در باره روشهاي نوين بازاريابي و افزايش فروش

تفاوت بازاريابي و تجارت

واگذاري کارها، مهم‌ترين مهارت يک مدير

7 اصل طلائي براي موفقيت در مذاکره

بازاريابي انگيزشي

افزايش فروش در بحران اقتصادي

چگونه تبليغات پرفروش بسازيم؟

رسانه تبليغاتي مناسب کدام است ؟

چگونه با هر کسي صحبت کنيم

6 اصل ساده بهره‌وري

موانع بازار يابي در ايران

چگونه يک طرح شغلي تهيه کنيم؟

روشهاي نوين بازاريابي و افزايش فروش

بازاريابي اينترنتي چيست ؟

پيش شرط رونق اقتصاد ملي

همکاري بين دانشکده هاي کسب و کار